Пазаруване от Amazon - тема №60

  • 86 978
  • 762
  •   1
Отговори
# 255
  • Варна
  • Мнения: 11 340
nat_ly, от Виповете се поръчва директно до България, няма смисъл от превозвач. Peace Доставката е приемлива (7 евро до 100 евро поръчка, а над 100 евро - безплатна).

# 256
  • Мнения: 958
Стига стоките да се доставят до БГ...

# 257
  • при моите любими
  • Мнения: 2 875
Да попитам, има ли изпробван доставчик от Испания? Харесах си няколко евтини обемни неща от испанския VIP амазон, които наистина си заслужават, дори с превозвач. В нета намиран няколко, но не съм ги ползвала.


Може ли линк. Да разгледаме и ние.  Peace

nat_ly, от Виповете се поръчва директно до България, няма смисъл от превозвач. Peace Доставката е приемлива (7 евро до 100 евро поръчка, а над 100 евро - безплатна).

Има тежки неща, които не се предлагат извън Испания.

# 258
  • Мнения: 1 694
Не знам дали сте забелязали, но доставката на обемисти или тежки неща до испански адрес е 31.50 € + 0.30 €/kg.
Аз си харесах малко батутче, но поради големината (не теглото) би излязло доста скъпо.
Сравнително добре намалена маса за тенис, но и тя излиза скъпо като крайна цена.

Последна редакция: вт, 17 яну 2017, 12:52 от Розова маслинка

# 259
  • Сф
  • Мнения: 5 515
Във виповете като влезеш в списъка с чакащи, как разбираш, че се е освободил продуктът? Мейл ли получавам? Колко време имам да го купя?

# 260
  • Мнения: 2 617
Във виповете като влезеш в списъка с чакащи, как разбираш, че се е освободил продуктът? Мейл ли получавам? Колко време имам да го купя?
Получаваш мейл. Нямаш време за изчакване, всички, които са го сложили в своята листа на равни начала го получават.

# 261
  • Мнения: 1 694
А това с мейлите за списъка с чакащи е малко на късмет...
Получавам мейл, влизам след максимум 30 секунди, продуктът е продаден (не в кош на клиент).
Та не се знае.

# 262
  • Сф
  • Мнения: 5 515
Вятър работа значи това изчакване.  Joy Благодаря.

# 263
  • Мнения: 2 617
Вятър работа значи това изчакване.  Joy Благодаря.

По-скоро си проверявай самия списък.

# 264
  • Мнения: 4 802
Аз получих и от двата вида писма на Кимбърли относно чая, както и потвърждение от Амазон, че пратката ми е доставена на адреса на превозвача. Препратих писмата на Кимбърли на амазонци. Чакам с нетърпение отговора им.

# 265
  • Мнения: 751
но тъй като доста от Вас споделят, че връщането до Германия е базплатно, без значение къде е доставена пратката, реших да се пробвам (по - скоро , за да се убедя, че не винаги е така Simple Smile

Ние всъщност точно преди няколко поста уточнихме, че от безплатното връщане могат да се възползват само хора, чиито пакети са доставени от Амазон Германия и немския Амазон ВИП на български адрес.

Ако се върнете да почетете назад, ще видите, че има и други твърдения по въпроса.

Сигурно сте права. Като повечето неща в България и за това все още няма ясни правила. Аз от 2 години поне връщам безплатно. Защо просто не пробвате да разпечатите етикета за безплатно връщане до Германия, който системата в немския Амазон ще ви генерира? Принципът е такъв, че пакетът пътува безплатно между България и Германия заради споразумението между пощите, а в рамките на Германия пътува безплатно заради баркода, който немският търговец е генерирал. Това вероятно означава, че без проблеми би трябвало да може да ползвате и немския етикет.
Няма такова нещо. Питано и проверено. Amazon не участват в програмата на DHL и съответно безплатно връщане от България до Германия няма!
Или има промяна и си пробвала това, което пишеш?

Аз от 2 години или повече си връщам безплатно пакетите от немския ВИП по пощата. Изпитано и проверено Simple Smile

# 266
  • Мнения: 4 802
Аз съм си купувала от немския бай вип след мейл, че съм дочакала да ми дойде реда за нещо си и то доста време след като бях получила мейла. Сигурно съм била последната желаеща го.

# 267
  • София
  • Мнения: 1 688
За прословутите чайове, днес ми писаха, че са ми ги изпратили (поръчах 2 броя), нямам от другите мейли (все още).. Ако се бях усетила по-рано щях да канселирам... дали наистина са това, което кават, че са... Simple Smile Пишете какво ще ви отговорят от Амазон.

# 268
  • Мнения: 4 802
На мен ми отговориха, че разбират загрижеността ми относно достъпа на външни лица до профила ми, имейл адреса, парола ... Направили проверка при екипа по сигурност на профилите и всичко било наред. Надяват се да не съм отговаряла на имейли от търговеца. Разбирали и загрижеността ми относно писмото за връщане на чая. Ще правят разследване и от съответния отдел.

# 269
  • София
  • Мнения: 9 850
Моят чай е доставен още вчера, доставката я изпълнява Амазон, така че няма да има мита, както някой се притесняваше по-рано.
Иначе получих писмо от Кимбърли още като приключих поръчката - положителното писмо с прикачения файл. Не мисля да го препращам на Амазон, мейла е нормален според мен - завършва на marketplace.amazon.co.uk. А иначе самият Амазон променя мейла на продавача, както и вашия личен, за да няма злоупотреби. Ако сте си разменяли мейли с други търговци от платформата на Амазон, ще видите, че са подобни - цифри и букви.

Общи условия

Активация на акаунт