
Изгледах преведеният епизод, благодаря

Ето тази фраза на Селви на вечерята ми е фаворит "А кой ще ни пази един от друг"







Доче
аз си вземам дългокосия Енгин 

сякаш и досегашните са малко...
Особено Дахан хич не умее да го лъже. На секундата я засича. Ако зависеше от нея, досега да са минали в много по-гореща фаза на отношенията си. Всеки път, когато нещата стигнат до целувка, тя с готовност подава устни. С изключение на случката с непростимата намеса на Сабиха султан, досега целувка няма единствено по вина на доктора. Той е този, който умишлено (с доста усилия!!!) се сдържа и включва на задна в последния момент. В мислите си Селви му се е отдала вече. Леко е странно за двайсет и няколко годишна жена адвокатка да е толкова невинна и неопитна в любовните работи, но… това е Турция, все пак.
Чудя се какъв ли студентски живот е имала. Може би, студентско-монашески? А и тази реплика на лелята - “Щях да се учудя, ако ти трябваха” (има предвид мъжете). Явно адвокат Селви Нардан си е спечелила славата на недостъпна жена, която държи на мъжете на разстояние. Но… беше подложена на терапията на доктора и състоянието ѝ се подобри драстично.
Толкова нежно, толкова момичешко, толкова свенливо! Неволно направих паралел с погалването на спящия Йомер в КРА. Помня, че тогава се отвратих от напоритостта на Елиф, която се възползва от пияното му състояние, за да си открадне целувка. Възприех го като изнасилване. Докато тук изпитах единствено жал към Селви. Много е влюбено вече бедното ѝ сърчице! И много се страхува от мига на истината. Още много болка я чака.
Бащата е прекършен, но запазил достойнството и добротата си. Не се е превърнал в злобен пенсионер, оплакващ се от всичко – от Господ до чистачката на входа. Майката е моторчето на къщата – онази, която е запазила семейството живо в ада. Преглътнала обидата, клюките, огорчението и впрегнала всички сили за оцеляването на семейството. Не просто нейното собствено, а на цялото ѝ семейство. Да, малко инат-жена от тези, с които не се излиза наглава, но със сърце, пълно догоре с любов. В интерес на истината, актрисата не ми харесва много. Чисто визуално. Иначе играта ѝ ми харесва, но като външност ми е прекалено “остра”, някак не се вписва между тези “меки” мъж, син и дъщеря.
Сестричката е най-милото същество на света. Имала е пълно право да се озлоби срещу брат си – все пак, бъдещето ѝ е прецакано заради неговите затвори. Но тя помни само хубавите неща, обича го с цялата си душа, откликва с любов на всичко.
Прекалено симпатичен и добричък е за злодей. Не може да го докара, макар че силно се старае. С тези тикове и това показване бялото на очите явно се стреми да ни покаже, че Ендер е маниак, “дявол”, но не може да се отърси от цялостното си излъчване на добродушен хипопотам.
Наистина, внимателно е разработен образът му – може би, съвместно с режисьор и сценарист – това равно говорене, тази усмивка-маска, това обрано жестикулиране… Освен това, злокобни реплики, двусмислени заплахи… Явно е замислен като префинен, потаен злодей с бяло лице и черна душа. Но нещо в играта на Сарп не ми достига. Все още не може да ме убеди в героя си, както ме убеди Сайгън Сойсал за неговия Метин/Фатих. В началото Сарп ме очарова и ми изглеждаше точно на мястото си, но от серия на серия ми издиша. Повтаря се, еднообразен е, беден е откъм изразни средства. Макар и много красив като черти, очите му са ми някак безизразни. Разбира се, това са си мои лични впечатления, не искам да засегна никого.
Тук видяхме важен момент – историята на запознанството и любовта им с Дахан, още едно парченце от пъзела се намести. Наистина ми дожаля за нея в сцената в библиотеката – така страдаше за изгубеното, с такива копнеещи очи го гледаше! Прекрасно знаеше, че всичко е безвъзвратно, позна по очите му, но въпреки това ѝ се искаше да стане някакво чудо. Как се зарадва, че той помни заглавието на книгата, каква надеждица проблесна в очите ѝ! Но в неговите очи всичко е угаснало. Каквото е горяло, е изгоряло там, между четирите стени. Дори в сънищата му тя идва, само за да му причини още болка.
В края на затрогващия разговор с Дахан тя пак влезе в нейния си режим – “Дахан, много ме е страх!” Защо го каза?
За да предизвика съжалението и закрилата му, естествено! Така е свикнала да получава всичко – сълзи, демонстрация на крехкост и уязвимост, и хоп! Всички са готови да я закрилят и обгрижват. “Много ме е страх! Закриляй ме, прегърни ме! Не ми давай опасни задачи, не искай нищо от мен! Само ми давай!” Ето, така ми звучи Берил. Фалшиво и досадно. Побъркано.
Още не са ни показали неговата история – как така полицейски комисар е лежал в затвора? Несправедливо осъден? Или временно поддал се на изкушението и хванат? Но каквото и да се е случило в живота му досега, Мехмет уста е един мъдър човек. Не е позволил на живота да го прекърши, озлоби или пропие. Научил се е да живее новия си живот и да намира удовлетворение в него. Запазил е чувството си за хумор и приятелското отношение към хората. Великолепен актьор!
Не съм го гледала в други превъплъщения, но тук се е сраснал с героя си! А “дуетите” му с Енгин са истинско удоволствие. Сцената в кафенето, когато добродушно закачаше Дахан на тема “готината адвокатка” и с удоволствие го дразнеше, беше една от най-сладките в серията. Двамата с Енгин така си подават реплики, емоции, настроение, че ми се иска да има по-дълги и по-чести сцени с тях. 
и леко се напрягам като видя нещо подобно.
И за какво беше всичко това? Какво ново ни каза тази сцена? С какво придвижи историята напред?
Положението на двамата мошеници вътре не се промени, отношенията между брата и сестрата също, никой нищо ново не научи… Но… все пак, телевизията иска серия от два часа. Тя трябва да се напълни с нещо. Не може само интересно да е. Дори бих казала, че в сравнение отново с един скорошен сериал,
тези безсмислени сцени са пренебрежимо малко.
Явно при това скоростно заснемане и монтиране няма как да изчистят всички подробности. Дори им се чудя как смогват. Сигурно монтажистите не спят по цели нощи. Но наистина беше смешно как в една и съща сцена ту вали сняг, ту не вали. Явно са правили дубли в различни дни или пък вина има това прословуто допълнително заснемане, което изяде главата на сценаристката. Например, сцената със засичането на Дахан и Селви в къщата на Йлъмаз. Докато Дахан и Осман вървят към къщата, вали сериозен сняг. Когато После Дахан се подава през прозореца, а Селви трепери скрита зад ъгъла, няма и помен от сняг. Явно през тези пет минути са настъпили сериозни климатични промени.
Още по-фрапиращо е в сцената с идването на Шахика в чифлика. Докато тя обикаля от едната страна на къщата, вали сняг и той се вижда ясно по косата ѝ; когато минава от другата страна на къщата, снегът магически е изчезнал. Тук пък климатичните промени настъпват за секунди.

Например, пияната Селви в предишната серия. Още миналата седмица се поклоних виртуално на Фахрие за играта. Или Дахан, който подхлъцва престорено и говори с устни, разтегнати в изкуствена усмивка. Имаше го в предишната серия, и в тази. “Мамини работи”. Или насмешливите погледи на Дахан, който се забавлява, докато Селви се оплита в собствените си думи като пате в кълчища. “Ойле ме?” Изобщо, хармонията между Енгин и Фахрие е умопомрачителна. Май на него му върви на актриси с “Ф”, а?
Енгин изглежда много по-добре с дънки от типа на тези, с които се снима за фотосесията на Космо. С тези опнати крачоли изглежда още по-тънък. Знам!
Знам, че такава е модата. Просто не ми харесва. Но… няма да се заяждаме сега.
Не знам как го прави. Стайлинг ли е, костюми ли е, осветление ли е, камера ли е… или са просто очите му. Колкото повече минават годините, толкова повече той насища погледа си с чувства и нюанси. Не знам… може би, след години изобщо няма да има нужда да му пишат реплики. Той ще си говори само с очи и всички ще го разбираме прекрасно. Актьор, който е изтънчен и естествен едновременно. Не знам как го постига. Но знам, че ако продължа да го съзерцавам така, накрая наистина ще се превърна в тиква. 
Особено Дахан хич не умее да го лъже. На секундата я засича. Ако зависеше от нея, досега да са минали в много по-гореща фаза на отношенията си. Всеки път, когато нещата стигнат до целувка, тя с готовност подава устни. С изключение на случката с непростимата намеса на Сабиха султан, досега целувка няма единствено по вина на доктора. Той е този, който умишлено (с доста усилия!!!) се сдържа и включва на задна в последния момент. В мислите си Селви му се е отдала вече. Леко е странно за двайсет и няколко годишна жена адвокатка да е толкова невинна и неопитна в любовните работи, но… това е Турция, все пак.
Чудя се какъв ли студентски живот е имала. Може би, студентско-монашески? А и тази реплика на лелята - “Щях да се учудя, ако ти трябваха” (има предвид мъжете). Явно адвокат Селви Нардан си е спечелила славата на недостъпна жена, която държи на мъжете на разстояние. Но… беше подложена на терапията на доктора и състоянието ѝ се подобри драстично.
Толкова нежно, толкова момичешко, толкова свенливо! Неволно направих паралел с погалването на спящия Йомер в КРА. Помня, че тогава се отвратих от напоритостта на Елиф, която се възползва от пияното му състояние, за да си открадне целувка. Възприех го като изнасилване. Докато тук изпитах единствено жал към Селви. Много е влюбено вече бедното ѝ сърчице! И много се страхува от мига на истината. Още много болка я чака.
Бащата е прекършен, но запазил достойнството и добротата си. Не се е превърнал в злобен пенсионер, оплакващ се от всичко – от Господ до чистачката на входа. Майката е моторчето на къщата – онази, която е запазила семейството живо в ада. Преглътнала обидата, клюките, огорчението и впрегнала всички сили за оцеляването на семейството. Не просто нейното собствено, а на цялото ѝ семейство. Да, малко инат-жена от тези, с които не се излиза наглава, но със сърце, пълно догоре с любов. В интерес на истината, актрисата не ми харесва много. Чисто визуално. Иначе играта ѝ ми харесва, но като външност ми е прекалено “остра”, някак не се вписва между тези “меки” мъж, син и дъщеря.
Сестричката е най-милото същество на света. Имала е пълно право да се озлоби срещу брат си – все пак, бъдещето ѝ е прецакано заради неговите затвори. Но тя помни само хубавите неща, обича го с цялата си душа, откликва с любов на всичко.
Прекалено симпатичен и добричък е за злодей. Не може да го докара, макар че силно се старае. С тези тикове и това показване бялото на очите явно се стреми да ни покаже, че Ендер е маниак, “дявол”, но не може да се отърси от цялостното си излъчване на добродушен хипопотам.
Наистина, внимателно е разработен образът му – може би, съвместно с режисьор и сценарист – това равно говорене, тази усмивка-маска, това обрано жестикулиране… Освен това, злокобни реплики, двусмислени заплахи… Явно е замислен като префинен, потаен злодей с бяло лице и черна душа. Но нещо в играта на Сарп не ми достига. Все още не може да ме убеди в героя си, както ме убеди Сайгън Сойсал за неговия Метин/Фатих. В началото Сарп ме очарова и ми изглеждаше точно на мястото си, но от серия на серия ми издиша. Повтаря се, еднообразен е, беден е откъм изразни средства. Макар и много красив като черти, очите му са ми някак безизразни. Разбира се, това са си мои лични впечатления, не искам да засегна никого.
Тук видяхме важен момент – историята на запознанството и любовта им с Дахан, още едно парченце от пъзела се намести. Наистина ми дожаля за нея в сцената в библиотеката – така страдаше за изгубеното, с такива копнеещи очи го гледаше! Прекрасно знаеше, че всичко е безвъзвратно, позна по очите му, но въпреки това ѝ се искаше да стане някакво чудо. Как се зарадва, че той помни заглавието на книгата, каква надеждица проблесна в очите ѝ! Но в неговите очи всичко е угаснало. Каквото е горяло, е изгоряло там, между четирите стени. Дори в сънищата му тя идва, само за да му причини още болка.
В края на затрогващия разговор с Дахан тя пак влезе в нейния си режим – “Дахан, много ме е страх!” Защо го каза?
За да предизвика съжалението и закрилата му, естествено! Така е свикнала да получава всичко – сълзи, демонстрация на крехкост и уязвимост, и хоп! Всички са готови да я закрилят и обгрижват. “Много ме е страх! Закриляй ме, прегърни ме! Не ми давай опасни задачи, не искай нищо от мен! Само ми давай!” Ето, така ми звучи Берил. Фалшиво и досадно. Побъркано.
Още не са ни показали неговата история – как така полицейски комисар е лежал в затвора? Несправедливо осъден? Или временно поддал се на изкушението и хванат? Но каквото и да се е случило в живота му досега, Мехмет уста е един мъдър човек. Не е позволил на живота да го прекърши, озлоби или пропие. Научил се е да живее новия си живот и да намира удовлетворение в него. Запазил е чувството си за хумор и приятелското отношение към хората. Великолепен актьор!
Не съм го гледала в други превъплъщения, но тук се е сраснал с героя си! А “дуетите” му с Енгин са истинско удоволствие. Сцената в кафенето, когато добродушно закачаше Дахан на тема “готината адвокатка” и с удоволствие го дразнеше, беше една от най-сладките в серията. Двамата с Енгин така си подават реплики, емоции, настроение, че ми се иска да има по-дълги и по-чести сцени с тях. 
и леко се напрягам като видя нещо подобно.
И за какво беше всичко това? Какво ново ни каза тази сцена? С какво придвижи историята напред?
Положението на двамата мошеници вътре не се промени, отношенията между брата и сестрата също, никой нищо ново не научи… Но… все пак, телевизията иска серия от два часа. Тя трябва да се напълни с нещо. Не може само интересно да е. Дори бих казала, че в сравнение отново с един скорошен сериал,
тези безсмислени сцени са пренебрежимо малко.
Явно при това скоростно заснемане и монтиране няма как да изчистят всички подробности. Дори им се чудя как смогват. Сигурно монтажистите не спят по цели нощи. Но наистина беше смешно как в една и съща сцена ту вали сняг, ту не вали. Явно са правили дубли в различни дни или пък вина има това прословуто допълнително заснемане, което изяде главата на сценаристката. Например, сцената със засичането на Дахан и Селви в къщата на Йлъмаз. Докато Дахан и Осман вървят към къщата, вали сериозен сняг. Когато После Дахан се подава през прозореца, а Селви трепери скрита зад ъгъла, няма и помен от сняг. Явно през тези пет минути са настъпили сериозни климатични промени.
Още по-фрапиращо е в сцената с идването на Шахика в чифлика. Докато тя обикаля от едната страна на къщата, вали сняг и той се вижда ясно по косата ѝ; когато минава от другата страна на къщата, снегът магически е изчезнал. Тук пък климатичните промени настъпват за секунди.

Например, пияната Селви в предишната серия. Още миналата седмица се поклоних виртуално на Фахрие за играта. Или Дахан, който подхлъцва престорено и говори с устни, разтегнати в изкуствена усмивка. Имаше го в предишната серия, и в тази. “Мамини работи”. Или насмешливите погледи на Дахан, който се забавлява, докато Селви се оплита в собствените си думи като пате в кълчища. “Ойле ме?” Изобщо, хармонията между Енгин и Фахрие е умопомрачителна. Май на него му върви на актриси с “Ф”, а?
Енгин изглежда много по-добре с дънки от типа на тези, с които се снима за фотосесията на Космо. С тези опнати крачоли изглежда още по-тънък. Знам!
Знам, че такава е модата. Просто не ми харесва. Но… няма да се заяждаме сега.
Не знам как го прави. Стайлинг ли е, костюми ли е, осветление ли е, камера ли е… или са просто очите му. Колкото повече минават годините, толкова повече той насища погледа си с чувства и нюанси. Не знам… може би, след години изобщо няма да има нужда да му пишат реплики. Той ще си говори само с очи и всички ще го разбираме прекрасно. Актьор, който е изтънчен и естествен едновременно. Не знам как го постига. Но знам, че ако продължа да го съзерцавам така, накрая наистина ще се превърна в тиква. 

, след теб няма просто какво да напише човек.
Особено Дахан хич не умее да го лъже. На секундата я засича. Ако зависеше от нея, досега да са минали в много по-гореща фаза на отношенията си. Всеки път, когато нещата стигнат до целувка, тя с готовност подава устни. С изключение на случката с непростимата намеса на Сабиха султан, досега целувка няма единствено по вина на доктора. Той е този, който умишлено (с доста усилия!!!) се сдържа и включва на задна в последния момент. В мислите си Селви му се е отдала вече. Леко е странно за двайсет и няколко годишна жена адвокатка да е толкова невинна и неопитна в любовните работи, но… това е Турция, все пак.
Чудя се какъв ли студентски живот е имала. Може би, студентско-монашески? А и тази реплика на лелята - “Щях да се учудя, ако ти трябваха” (има предвид мъжете). Явно адвокат Селви Нардан си е спечелила славата на недостъпна жена, която държи на мъжете на разстояние. Но… беше подложена на терапията на доктора и състоянието ѝ се подобри драстично.
Толкова нежно, толкова момичешко, толкова свенливо! Неволно направих паралел с погалването на спящия Йомер в КРА. Помня, че тогава се отвратих от напоритостта на Елиф, която се възползва от пияното му състояние, за да си открадне целувка. Възприех го като изнасилване. Докато тук изпитах единствено жал към Селви. Много е влюбено вече бедното ѝ сърчице! И много се страхува от мига на истината. Още много болка я чака.
Бащата е прекършен, но запазил достойнството и добротата си. Не се е превърнал в злобен пенсионер, оплакващ се от всичко – от Господ до чистачката на входа. Майката е моторчето на къщата – онази, която е запазила семейството живо в ада. Преглътнала обидата, клюките, огорчението и впрегнала всички сили за оцеляването на семейството. Не просто нейното собствено, а на цялото ѝ семейство. Да, малко инат-жена от тези, с които не се излиза наглава, но със сърце, пълно догоре с любов. В интерес на истината, актрисата не ми харесва много. Чисто визуално. Иначе играта ѝ ми харесва, но като външност ми е прекалено “остра”, някак не се вписва между тези “меки” мъж, син и дъщеря.
Сестричката е най-милото същество на света. Имала е пълно право да се озлоби срещу брат си – все пак, бъдещето ѝ е прецакано заради неговите затвори. Но тя помни само хубавите неща, обича го с цялата си душа, откликва с любов на всичко.
Прекалено симпатичен и добричък е за злодей. Не може да го докара, макар че силно се старае. С тези тикове и това показване бялото на очите явно се стреми да ни покаже, че Ендер е маниак, “дявол”, но не може да се отърси от цялостното си излъчване на добродушен хипопотам.
Наистина, внимателно е разработен образът му – може би, съвместно с режисьор и сценарист – това равно говорене, тази усмивка-маска, това обрано жестикулиране… Освен това, злокобни реплики, двусмислени заплахи… Явно е замислен като префинен, потаен злодей с бяло лице и черна душа. Но нещо в играта на Сарп не ми достига. Все още не може да ме убеди в героя си, както ме убеди Сайгън Сойсал за неговия Метин/Фатих. В началото Сарп ме очарова и ми изглеждаше точно на мястото си, но от серия на серия ми издиша. Повтаря се, еднообразен е, беден е откъм изразни средства. Макар и много красив като черти, очите му са ми някак безизразни. Разбира се, това са си мои лични впечатления, не искам да засегна никого.
Тук видяхме важен момент – историята на запознанството и любовта им с Дахан, още едно парченце от пъзела се намести. Наистина ми дожаля за нея в сцената в библиотеката – така страдаше за изгубеното, с такива копнеещи очи го гледаше! Прекрасно знаеше, че всичко е безвъзвратно, позна по очите му, но въпреки това ѝ се искаше да стане някакво чудо. Как се зарадва, че той помни заглавието на книгата, каква надеждица проблесна в очите ѝ! Но в неговите очи всичко е угаснало. Каквото е горяло, е изгоряло там, между четирите стени. Дори в сънищата му тя идва, само за да му причини още болка.
В края на затрогващия разговор с Дахан тя пак влезе в нейния си режим – “Дахан, много ме е страх!” Защо го каза?
За да предизвика съжалението и закрилата му, естествено! Така е свикнала да получава всичко – сълзи, демонстрация на крехкост и уязвимост, и хоп! Всички са готови да я закрилят и обгрижват. “Много ме е страх! Закриляй ме, прегърни ме! Не ми давай опасни задачи, не искай нищо от мен! Само ми давай!” Ето, така ми звучи Берил. Фалшиво и досадно. Побъркано.
Още не са ни показали неговата история – как така полицейски комисар е лежал в затвора? Несправедливо осъден? Или временно поддал се на изкушението и хванат? Но каквото и да се е случило в живота му досега, Мехмет уста е един мъдър човек. Не е позволил на живота да го прекърши, озлоби или пропие. Научил се е да живее новия си живот и да намира удовлетворение в него. Запазил е чувството си за хумор и приятелското отношение към хората. Великолепен актьор!
Не съм го гледала в други превъплъщения, но тук се е сраснал с героя си! А “дуетите” му с Енгин са истинско удоволствие. Сцената в кафенето, когато добродушно закачаше Дахан на тема “готината адвокатка” и с удоволствие го дразнеше, беше една от най-сладките в серията. Двамата с Енгин така си подават реплики, емоции, настроение, че ми се иска да има по-дълги и по-чести сцени с тях. 
и леко се напрягам като видя нещо подобно.
И за какво беше всичко това? Какво ново ни каза тази сцена? С какво придвижи историята напред?
Положението на двамата мошеници вътре не се промени, отношенията между брата и сестрата също, никой нищо ново не научи… Но… все пак, телевизията иска серия от два часа. Тя трябва да се напълни с нещо. Не може само интересно да е. Дори бих казала, че в сравнение отново с един скорошен сериал,
тези безсмислени сцени са пренебрежимо малко.
Явно при това скоростно заснемане и монтиране няма как да изчистят всички подробности. Дори им се чудя как смогват. Сигурно монтажистите не спят по цели нощи. Но наистина беше смешно как в една и съща сцена ту вали сняг, ту не вали. Явно са правили дубли в различни дни или пък вина има това прословуто допълнително заснемане, което изяде главата на сценаристката. Например, сцената със засичането на Дахан и Селви в къщата на Йлъмаз. Докато Дахан и Осман вървят към къщата, вали сериозен сняг. Когато После Дахан се подава през прозореца, а Селви трепери скрита зад ъгъла, няма и помен от сняг. Явно през тези пет минути са настъпили сериозни климатични промени.
Още по-фрапиращо е в сцената с идването на Шахика в чифлика. Докато тя обикаля от едната страна на къщата, вали сняг и той се вижда ясно по косата ѝ; когато минава от другата страна на къщата, снегът магически е изчезнал. Тук пък климатичните промени настъпват за секунди.

Например, пияната Селви в предишната серия. Още миналата седмица се поклоних виртуално на Фахрие за играта. Или Дахан, който подхлъцва престорено и говори с устни, разтегнати в изкуствена усмивка. Имаше го в предишната серия, и в тази. “Мамини работи”. Или насмешливите погледи на Дахан, който се забавлява, докато Селви се оплита в собствените си думи като пате в кълчища. “Ойле ме?” Изобщо, хармонията между Енгин и Фахрие е умопомрачителна. Май на него му върви на актриси с “Ф”, а?
Енгин изглежда много по-добре с дънки от типа на тези, с които се снима за фотосесията на Космо. С тези опнати крачоли изглежда още по-тънък. Знам!
Знам, че такава е модата. Просто не ми харесва. Но… няма да се заяждаме сега.
Не знам как го прави. Стайлинг ли е, костюми ли е, осветление ли е, камера ли е… или са просто очите му. Колкото повече минават годините, толкова повече той насища погледа си с чувства и нюанси. Не знам… може би, след години изобщо няма да има нужда да му пишат реплики. Той ще си говори само с очи и всички ще го разбираме прекрасно. Актьор, който е изтънчен и естествен едновременно. Не знам как го постига. Но знам, че ако продължа да го съзерцавам така, накрая наистина ще се превърна в тиква. 
благодаря за удоволствието 




благодаря ,за чаршафа ,който ме загърна приятно, охлади леко и ме стопли истински-
Дано се променят нещата в другите серии.