WIZZ AIR - 25

  • 72 340
  • 750
  •   1
Отговори
# 705
  • Бургас / UK
  • Мнения: 1 594
Здравейте!
За първи път ще пътуваме с Wizz и имам въпрос.
Опитвам се да направя една резервация за 4 души, но с две различни тарифи - с чекиран багаж и без такъв. Като кликна на някой вариант ми дава директно четири билета от съответния тип. Как мога да се справя с този проблем?
Въпрос две - правя резервация и плащането трябва да е веднага или имам период в който мога да извърша плащане? Ще плащам с кредитна карта.
Мерси предварително.

Здравей,
Аз съм правила резервация за 2-ма с един багаж и не съм имала проблем.Където трябва да попълнеш за багажа ,попълваш бройката на колкото багажа искаш и продължаваш напред...
Относно плащането с карта,веднага става,защото като стигнеш до края на резервацията и трябва да си попълнеш данните на картата и съответно като потвърдиш на края и става плащането.Ако имаш електронно банкиране може веднага да видиш,че парите са ти взети от картата.Поне при мен е така.
Успех  Peace

# 706
  • Мнения: 2 065
Мога ли да добавя ПРИОРИТИ след като чекирам или трябва преди това ?

# 707
  • Все на втория етаж
  • Мнения: 5 894
Предстои ни полет в сряда, живи и здрави. Четох, че до 100 мл.течност може да се носи в ръчен багаж. Конкретно ставаше дума за детски Нурофен сироп.
Как стои въпросът с шампоан / балсам , паста за зъби и парфюм?
Прочетох това, но с риск да ме нахокате все пак искам да питам, тъй като ми е за първи път.

************



Течностите, пренасяни в кабинния багаж, подлежат на следните правителствени ограничения:

    течността трябва да е в опаковка с максимален обем 100 мл
    всички опаковки с течности трябва лесно да могат да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се отваря и затваря, с обем 1 литър и размери 20 x 20 см.
    Найлоновият плик трябва отделно да бъде предоставен на служителите по сигурността.

Ще трябва да изхвърлите течностите, които не отговарят на условията по-горе, в зоната за проверка за сигурност на летището.

# 708
  • Варна
  • Мнения: 4
Здравейте, мога ли да нося пинсета в ръчния си багаж?

# 709
  • Мнения: 4 326
Как стои въпросът с шампоан / балсам , паста за зъби и парфюм?
Прочетох това, но с риск да ме нахокате все пак искам да питам, тъй като ми е за първи път.

************



Течностите, пренасяни в кабинния багаж, подлежат на следните правителствени ограничения:

    течността трябва да е в опаковка с максимален обем 100 мл
    всички опаковки с течности трябва лесно да могат да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се отваря и затваря, с обем 1 литър и размери 20 x 20 см.
    Найлоновият плик трябва отделно да бъде предоставен на служителите по сигурността.

Ще трябва да изхвърлите течностите, които не отговарят на условията по-горе, в зоната за проверка за сигурност на летището.

Точно както е написано важи за всички течности и гелове, вкл. и изброените

# 710
  • София
  • Мнения: 90
Здравейте!
Надявам се някой да може да внесе малко разяснение на ситуацията, в която се намирам, защото съм доста объркана.
Купих 5 билета за септември от Рим за София и групов Дискаунт (с 3 деца сме, но двете по-големи - на 17 и на 14 се водят възрастни, само малката - на 7 се води дете). На всеки един взех място - 5 поредни места (7A, 7B, 7C, 7D и 7Е) - едно от 6 € до прозореца и 4 от 5 €.
На пътния план, който получих на имейла обаче виждам, че фигурират само 2 места - моето 7А и това на най-голямото дете 7С, което съм записала трето подред в резервацията (след мен и мъжа ми). В началото на "Информация за пътник" сме изброени всички и само срещу нашите 2 имена има отбелязани местата, на другите трима са тирета. Там, където е дадена разбивката по цени ("Обобщение за плащане") на "Такса за място" е цената 11 € (т. е. 1 място до прозореца за 6 € и още едно за 5 €).
Но като отворя от компютъра сайта на WIZZ или вляза от мобилното приложение на телефона в Пътен план ми излиза всеки един от петимата със съответното място, което съм запазила (купила?). Т. е. излиза, че все пак имаме всички места.
В имейла в Пътния план на едно място пише "Определени места" и срещу него "Променете място" и "За повече информация кликнете тук". Като кликна ми дава "Съжаляваме, нещо се обърка" и не може да се отвори страницата.
В крайна сметка не мога да разбера - имаме ли 5 места или само 2? (Само да добавя, че разлика в цената нямам, една и съща е и на трите места - и в имейла, и от компютъра като вляза, и от мобилното на телефона).
Някой попадал ли е в подобна ситуация да ме посъветва какво трябва да направя или пък всичко е наред, а аз само си се вкарвам в излишно притеснение?
Благодаря предварително на отзовалите се!

# 711
  • Мнения: X
Единственото, което ние бихме могли да ти кажем е да се обадиш на телефона и да си уточниш проблема. 

# 712
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Иренка, драго ми е да те "видя".  Hug
Ето в такъв (или подобен) несесер гледам хората разнасят всичко козметично:
http://smartshopping.bg/p__2150_;2150;2143;181;3_99866
Ако не можеш да го намериш, вземи си шампоани в еднократни дози  (3-5бр.), мини сухи стикчета и мини паста за зъби. Виж в ДМ или ИЛЛИ трябва да има.

Приятен полет Simple Smile

Махането на чепици само у Софето ли го има??? Щот' само там ми се случи...

# 713
  • София
  • Мнения: 90
Февруари на Фиумичино (за София) жените ни събуваха и ни даваха калцуни, докато минем проверката. Мъжете минаваха обути. И някои жени с обувки като пантофки, гуменки или нещо такова. Но с ботуши, обувки с токчета, дори маратонки с по-дебела подметка - ни караха да се събуваме.

# 714
  • София
  • Мнения: 22 948
В София не помня да са ме карали да се събувам, но по други летища в чужбина ми се е случвало.  Peace

# 715
  • Мнения: 6 031
Здравейте!
Надявам се някой да може да внесе малко разяснение на ситуацията, в която се намирам, защото съм доста объркана.
Купих 5 билета за септември от Рим за София и групов Дискаунт (с 3 деца сме, но двете по-големи - на 17 и на 14 се водят възрастни, само малката - на 7 се води дете). На всеки един взех място - 5 поредни места (7A, 7B, 7C, 7D и 7Е) - едно от 6 € до прозореца и 4 от 5 €.
На пътния план, който получих на имейла обаче виждам, че фигурират само 2 места - моето 7А и това на най-голямото дете 7С, което съм записала трето подред в резервацията (след мен и мъжа ми). В началото на "Информация за пътник" сме изброени всички и само срещу нашите 2 имена има отбелязани местата, на другите трима са тирета. Там, където е дадена разбивката по цени ("Обобщение за плащане") на "Такса за място" е цената 11 € (т. е. 1 място до прозореца за 6 € и още едно за 5 €).
Но като отворя от компютъра сайта на WIZZ или вляза от мобилното приложение на телефона в Пътен план ми излиза всеки един от петимата със съответното място, което съм запазила (купила?). Т. е. излиза, че все пак имаме всички места.
В имейла в Пътния план на едно място пише "Определени места" и срещу него "Променете място" и "За повече информация кликнете тук". Като кликна ми дава "Съжаляваме, нещо се обърка" и не може да се отвори страницата.
В крайна сметка не мога да разбера - имаме ли 5 места или само 2? (Само да добавя, че разлика в цената нямам, една и съща е и на трите места - и в имейла, и от компютъра като вляза, и от мобилното на телефона).
Някой попадал ли е в подобна ситуация да ме посъветва какво трябва да направя или пък всичко е наред, а аз само си се вкарвам в излишно притеснение?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Имаше и други случаи, точно като този, но за съжаление не помня каква беше развръзката.
Прочети тази и миналата тема, като се надявам да са били в тях.

..
Махането на чепици само у Софето ли го има??? Щот' само там ми се случи...
Навсякъде могат да те събуят. Както и навсякъде могат да ти проверят основно багажа.
Пътуването с ниски обувки е предимство в случая - много по-рядко карат да се събуват такива. Simple Smile 

# 716
  • Мнения: 8 892
Скрит текст:
Здравейте!
Надявам се някой да може да внесе малко разяснение на ситуацията, в която се намирам, защото съм доста объркана.
Купих 5 билета за септември от Рим за София и групов Дискаунт (с 3 деца сме, но двете по-големи - на 17 и на 14 се водят възрастни, само малката - на 7 се води дете). На всеки един взех място - 5 поредни места (7A, 7B, 7C, 7D и 7Е) - едно от 6 € до прозореца и 4 от 5 €.
На пътния план, който получих на имейла обаче виждам, че фигурират само 2 места - моето 7А и това на най-голямото дете 7С, което съм записала трето подред в резервацията (след мен и мъжа ми). В началото на "Информация за пътник" сме изброени всички и само срещу нашите 2 имена има отбелязани местата, на другите трима са тирета. Там, където е дадена разбивката по цени ("Обобщение за плащане") на "Такса за място" е цената 11 € (т. е. 1 място до прозореца за 6 € и още едно за 5 €).
Но като отворя от компютъра сайта на WIZZ или вляза от мобилното приложение на телефона в Пътен план ми излиза всеки един от петимата със съответното място, което съм запазила (купила?). Т. е. излиза, че все пак имаме всички места.
В имейла в Пътния план на едно място пише "Определени места" и срещу него "Променете място" и "За повече информация кликнете тук". Като кликна ми дава "Съжаляваме, нещо се обърка" и не може да се отвори страницата.
В крайна сметка не мога да разбера - имаме ли 5 места или само 2? (Само да добавя, че разлика в цената нямам, една и съща е и на трите места - и в имейла, и от компютъра като вляза, и от мобилното на телефона).
Някой попадал ли е в подобна ситуация да ме посъветва какво трябва да направя или пък всичко е наред, а аз само си се вкарвам в излишно притеснение?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Със същия проблем сме. Пътувам с дъщеря ми отиване+връщане. В номера на резервация всяка си има избрано място във всяка посока, но при плащане имаме таксувано само едно място  - £4. Мъжът ми е на друга резервация, защото в едната посока не сме заедно - и той е така, само едно място е таксувано в крайната цена, макар да има избрани в двете посоки и да ги пише, когато влезе в номера на резервацията си.
Ще видим какво ще излезе при чекирането и вероятно ще добавяме и плащаме места, дано само не се окажем с детето на различни места. Отделно, в посоката, в която ще сме тримата, специално избирахме да сме седнали заедно, независимо, че сме на различни резервации.

Дано някой се включи.

ПП  Отивам да чета старите теми.

# 717
  • Мнения: 147
Здравейте! Моля за съдействие по какъв начин и с кого да се свържа с Wizz, за да ни дадат места едно до друго - пътуваме 2-ма големи с 2 деца. Вероятно вече е разяснявано, но при толкова теми с огромен обем, не мога да го намеря, а ми е спешно!

# 718
  • София
  • Мнения: 1 948
Здравейте! Моля за съдействие по какъв начин и с кого да се свържа с Wizz, за да ни дадат места едно до друго - пътуваме 2-ма големи с 2 деца. Вероятно вече е разяснявано, но при толкова теми с огромен обем, не мога да го намеря, а ми е спешно!
Идеята на купуването на места е, че ще изберете къде да бъдат и да сте заедно. Ако искате безплатни места, чакате системата да ви разпредели и се надявате да сте заедно. От друга страна като сте с деца те няма как да са сами без родители, така че шансът ви местата да са заедно без да плащате е доста добър.

# 719
  • София
  • Мнения: 22 948
Преди няколко дни чекирах 4-ма възрастни и за двата полета ни сложи един до друг.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт