Математически турнири - 44

  • 99 359
  • 735
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: X
Предполагам, че няма да се иска потвърждаване, а ще се приема на доверие. Имат ли избор хората?
Твърдението, че ще се имат предвид само резултатите от машинната проверка няма как да е истина. Обратното наистина е по-логично, но що се отнася до Академия 21 век, сигурно ще имат предвид и двете.
А относно другото твърдение - ще видим дали ще има накрая национално класиране на ЕК и как ще го сътворят.
Имат избор.
а) да отсвирят ЕК
б) да го карат на голо доверие
в) да включат резултатите на децата, които са публикувани с имена, клас и училище ( СМБ)
г) да се договорят някак с особата С. Г. за получаване на поименните резултати.
За мен последният вариант е най-малко вероятен.
Национално класиране ще има. Най-вероятно просто ще насвяткат една поредица от номера със съответните резултати в низходящ ред. И национален кръг ще има. Въпросът е как ще бъде изготвен списъкът с допуснати, поканени или както там ще ги нарече НК начело със СГ.

# 76
  • Мнения: 6 971
Едно от децата изостанало в рейтинга на МЗ е от у-ще обявило резултати д имена и точки и неговия резултат е много добър на фона на досега излезлите, но въпреки това е по-надолу от преди.

# 77
  • Мнения: 1 807
Логиката е, че тези състезания са на един и същ организатор, който очевидноо иска да игнорира СМБ. Ситуацията с ЕК подсказва, че няма граници в стремежа това да се случи. Следващата стъпка е тази-да не се приемат резултатите от другия организатор и така догодина ще има само един - този с машинната обработка.
Ами не е вярно, че няма, не се приемат другите резултати, и изобщо как ви хрумват да ги пишете тези неща???

# 78
  • Мнения: 6 971
А каква е логиката да се прави състезание от двама различни организатори независимо един от друг със съвсем различен начин на проверка и самостоятелно класиране на децата.

# 79
  • Sofiq
  • Мнения: 723
Преди няколко дни рейтинга от ЧХ и ИС беше друг. Сега има промяна в подредбата на децата и предплагам, че са добавени излезлите резултати от машинната проверка. Убедена съм, че децата с резултати от ЕК получени при другия организатор няма да бъдат включени в рейтинга.
здравейте,  не знам за кой клас гледате,но ако е за 3-и -промените по класацията не са свързани с ЕК, а  с пропуски във въвеждането на данните от ЧХ и ИС.

# 80
  • Мнения: 6 971
Да, за 3 клас гледам резултатите.
Дано да си стиснат ръцете и състезанието да си остане такова каквото е било досега и да не съм права.
На мен така ми изглежда целия този цирк. Единия организатор иска да се наложи като единствен и не виждам по какъв друг начин ще го направи освен като игнорира другия. Ако въпреки всичко се съгласят на общо класиране ще излезе, че и така може да се прави състезание и догодина ще има второ представление на тзи спектакъл.

# 81
  • Мнения: 4 505
Преди няколко дни рейтинга от ЧХ и ИС беше друг. Сега има промяна в подредбата на децата и предплагам, че са добавени излезлите резултати от машинната проверка. Убедена съм, че децата с резултати от ЕК получени при другия организатор няма да бъдат включени в рейтинга.
Резултатите от Кенгуруто още не са добавени
Може би има промяна в рейтинга защото добавят още деца

# 82
  • Мнения: 4 557
А как ще разберем, че има нови резултати? Ще добавят нови файлове с нови имена или ще променят старите, като запазят имената на файловете?
След като обявят всеобщо класиране какво следва? Нямам опит с това състезание.
Благодаря!

# 83
  • Мнения: 4 505
А как ще разберем, че има нови резултати? Ще добавят нови файлове с нови имена или ще променят старите, като запазят имената на файловете?
След като обявят всеобщо класиране какво следва? Нямам опит с това състезание.
Благодаря!
Ако говорите за Кенгуруто, никой не знае
Никой няма опит, защото в този вид се провежда за първи път

# 84
  • Мнения: 4 557
Да, благодаря!

# 85
  • София
  • Мнения: 7 673
Аз сега се замислих за нещо друго. Никой не знае как е "настроена" тази машинна обработка за анализ на данни. На пръв поглед, без да съм правила анализ, резултатите изглеждат доста по-ниски от тези резултати, които вече видяхме публикувани с имена. Възможно е при малко излизане от полето, например, да се отчита грешка, която при ръчна обработка не би била отчетена като такава. Визирам особено малките ученици - 1 до 3 клас. Като прибавим и това, че на практика е било невъзможно да се правят и корекции, което по принцип е възможно навсякъде, наистина - обективно ли ще бъдат оценени децата с прословутите бланки?

# 86
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Според мен е напълно възможно да има проблеми с тези кръгчета. Те са много малки и нашата учителка предварително им е казала да внимават много и да не излизат, защото няма да им се признае резултата. Аз посъветвах сина ми да не ги запълва изцяло, а основно в средата, но според него и това било грешно. Направо е абсурдно. Дори си мисля, дали е възможно неизлезлите още резултати да имат точно такъв вид проблем. Защото от нашия клас има вече резултати от някои деца, от други - не. Няма логика да не са всички и затова мисля,  дали не обработват допълнително работи с недобре попълнени кръгчета. Thinking

# 87
  • Мнения: 19 999
На нашите са им казали да не излизат от полето, защото ще бъде грешно отчетено. Колко са могли да го спазят, друг въпрос.

А свободните отговори на последните задачи също ли се проверяват с машина? При тях пък ми се струва още по-голяма вероятността за грешки.

# 88
  • София
  • Мнения: 7 673
На нашите са им казали да не излизат от полето, защото ще бъде грешно отчетено. Колко са могли да го спазят, друг въпрос.

А свободните отговори на последните задачи също ли се проверяват с машина? При тях пък ми се струва още по-голяма вероятността за грешки.
"Свободните" отговори, във втори клас, са били числа от 1 до 9, също с кръгче под тях, което е трябвало да се затъмни.

# 89
  • Мнения: 1 604
Аз сега се замислих за нещо друго. Никой не знае как е "настроена" тази машинна обработка за анализ на данни. На пръв поглед, без да съм правила анализ, резултатите изглеждат доста по-ниски от тези резултати, които вече видяхме публикувани с имена. Възможно е при малко излизане от полето, например, да се отчита грешка, която при ръчна обработка не би била отчетена като такава. Визирам особено малките ученици - 1 до 3 клас. Като прибавим и това, че на практика е било невъзможно да се правят и корекции, което по принцип е възможно навсякъде, наистина - обективно ли ще бъдат оценени децата с прословутите бланки?
За мен отговора е не.
И другото нещо - според мен децата не са равнопоставени при все, че е имало места без бланки за отговори и други места на които учителите са попълвали бланките на децата в последствие.
Това категорично не е редно! Но то въобще кое ли е нормално, пълна каша стана това ЕК.
И не е лошо да има някакъв медиен отзвук, особено за 4 клас след като е част от състезанията за вход в МГ-та. Защото ако за мен като родител на първокласници и третокласник е достатъчно да знам, че задачите са им ясни, че са ги затруднили самите бланки и невъзможността за корекции, а не задачите то за децата от 4 клас нещата стоят съвсем различно.

Общи условия

Активация на акаунт