А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 244 060
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 165
  • Пловдив
  • Мнения: 10 472
Xy6aBTaTKo, много високо си вдигнал летвата за 3,00. До сега 3,00 са писали за 16, 18 или 20 т.
Можеш да преизчислиш сега оценките.  Peace

# 166
  • Русе
  • Мнения: 12 219
  От скалата, която гледам за миналата година 29.5 точки са   3.482

# 167
  • София
  • Мнения: 6 249
Учителката по БЕЛ на сина ми е държала някаква таблица, според която 22 точки е двойка.
Доколко е актуална? Не знам.

Поправка - 16 точки.

Последна редакция: пн, 05 юни 2017, 14:55 от Жълто Цвете

# 168
  • Пловдив
  • Мнения: 10 472
  От скалата, която гледам за миналата година 29.5 точки са   3.482

точно
16 т. за 3,00, доста надолу

# 169
  • Бг-мама
  • Мнения: 2 331
Уха 220 човека на балкона. Напрежението се реже с нож. Laughing

# 170
  • Мнения: 231
Xy6aBTaTKo, много високо си вдигнал летвата за 3,00. До сега 3,00 са писали за 16, 18 или 20 т.
Можеш да преизчислиш сега оценките.  Peace

Аз гледам тази .
Най-накрая се свързах по телефона с РИО София, казаха, че по-късно днес или утре ще публикуват обощените резултати.
dundi73 - изпрати ми таблицата да си направя някакви изчисления по нея

# 171
  • Пловдив
  • Мнения: 10 472
Xy6aBTaTKo, оценяването на ДЗИ няма нищо общо с НВО в 7 клас.
На първа страница на предната тема има линк към таблицата с формулата от миналата година.  Peace

# 172
  • София
  • Мнения: 3 051
На ММ разсъжденията са, че оценка към точки ставало по просто тройно правило, при което 100 е 6 и без повече разсъждения се слага полученият резултат на детето, а неизвестната е оценката му. По неговата логика двойка е до 33,3 точки.

# 173
  • Мнения: 82
.....
При нас отдавна се разбраха точките на останалите. Още същата вечер. Много високи резултати по математика, между 85 и 99,5 имат почти всички деца. Има и слаби, разбира се, но те са единици. По БЕЛ също са добри - между 80 и 92. Общо взето се заформят много големи борби за баловете тази година.
Кое е училището с тези резултати, ако не е тайна ?


И на мен ми стана интресно наистина, кое е това училище???
Абсолютно съм сигурна за резултатите по БЕЛ на децата. Сега се чух с щерката и тя каза, че нещо си били измисляли от съседните класове. Имало повече слаби резултати, отколкото казали предишните дни, но учудващо точките, които посочих явно преобладавали. Доколкото разбрах има около 5 деца с почти 100 точки. Повече информация не искам да давам, за да не подведа някого.

Последна редакция: вт, 06 юни 2017, 00:09 от arnn

# 174
  • Мнения: 231
Xy6aBTaTKo, оценяването на ДЗИ няма нищо общо с НВО в 7 клас.
На първа страница на предната тема има линк към таблицата с формулата от миналата година.  Peace
Така да е, посочената таблица обаче пише за приравняване по БЕЛ, а за математика къде е ? Но дори и така да е с примера по горе, който показах се вижда, че има явно несъответствие в трудността на задачите по математика.

# 175
  • София
  • Мнения: 333
Не разбирам защо е този спор за точките от Олимпиадите - нали се преобразуват. Няма как дете с по-малко точки да измести такова с повече, при равни други оценки.
Проблема е, че тежестта на Олимпиадата намалява при максимални 85т. от нея и 100т. от НВО.
Който е по-добър на НВО (БЕЛ и МАТ) е привилегирован пред добрия на Олимпиадата по Биология.

# 176
  • Пловдив
  • Мнения: 10 472
На ММ разсъжденията са, че оценка към точки ставало по просто тройно правило, при което 100 е 6 и без повече разсъждения се слага полученият резултат на детето, а неизвестната е оценката му. По неговата логика двойка е до 33,3 точки.

Неговата логика значително се отличава от тази на МОН.
МОН определя за колко точки ще се пише 3,00 и тогава се прави преобразуването.
През предишните 3 години 3,00 се пишеше за различен брой точки.
Имайки предвид резултатите от тази година, има логика бариерата да е 22 т.
Обаче това можем да го разгадаем, когато видим една оценка на първи модул и съответстващите на нея точки.

# 177
  • Мнения: X
Така да е, на тази таблица обаче пише за приравняване по БЕЛ, а за математика къде е ? Но дори и така да е се вижда, че има явно несъответствие в трудността на задачите по математика.
Таблицата е една и съща.

# 178
  • Мнения: 231
Не разбирам защо е този спор за точките от Олимпиадите - нали се преобразуват. Няма как дете с по-малко точки да измести такова с повече, при равни други оценки.
Проблема е, че тежестта на Олимпиадата намалява при максимални 85т. от нея и 100т. от НВО.
Който е по-добър на НВО (БЕЛ и МАТ) е привилегирован пред добрия на Олимпиадата по Биология.
Това не е така, и горе го обясниха, който не е ходил н а олимпиада няма да получи точки, сиреч няма и как да изкара по-добър резултат от този, които е ходил, точките от 85 се приравняват към 100.

# 179
  • София
  • Мнения: 3 051
Цитат на: magi_sveta link=topic=980494.msg351115
[/quote

Неговата логика значително се отличава от тази на МОН.
МОН определя за колко точки ще се пише 3,00 и тогава се прави преобразуването.
През предишните 3 години 3,00 се пишеше за различен брой точки.
Имайки предвид резултатите от тази година, има логика бариерата да е 22 т.
Обаче това можем да го разгадаем, когато видим една оценка на първи модул и съответстващите на нея точки.
Съгласна съм, ама той е ИТ инженер и алгоритмичният му здрав разум надделява пред плаващ критерии на МОН. Той има и друга логика 0 точки е 2, всичко друго е повече от две, щом се ползва при кандидатстване в точки...

Общи условия

Активация на акаунт