А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 243 885
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 9 488
Само, че има грешка: записали са, че за Математика са се явили 3662 ученика, а сумата на броя ученици в табличката по-долу е 3653.....
А тези с 0 не ги ли броиш? Поне е в ексел, сам си смята... С натрупване си ги изчислих, та и % за натрупаните > или равни оценки видях... Само за ориентир, чакам си София!

# 481
  • Бг-мама
  • Мнения: 2 331
Рио Пловдив спря да вдига телефон . Mr. Green

# 482
  • Мнения: 49
Някой статистик опитал ли се е да направи анализ на излезли вече резултати примерно за Бургас или Варна и да се види какво е средното ниво на успеваемостта?

# 483
  • Варна
  • Мнения: 322
А тези с 0 не ги ли броиш? Поне е в ексел, сам си смята
точно ексела си го смята така - сбор на колоната "Брой ученици". По БЕЛ излиза точно, но по МАТ - не.
Не, че е определящо това, но навежда на размисли къде още може да са допуснати "технически" грешки...

# 484
  • Мнения: 231
.......
Xy6aBTaTKo, можеш само по отделно по БЕЛ, отделно по МАТ. Но балът се образува с някаква комбинация от двете оценки и само БЕЛ или само МАТ не те ориентират по никакъв начин. За да получиш някаква по-точна представа, ти трябват резултати БЕЛ+МАТ.

На мен и отделно си ми върши работа, така или иначе се борим за НПМГ.

# 485
  • Пловдив
  • Мнения: 10 455
Аз снощи си играх за Пловдив.
Ако смятаме 22 т. за 3,00, както някой подхвърли вчера, около 25 % са за чиста двойка и по двата предмета. Иначе средният брой точки са ги дали на пресконференция в РУО вчера.

Xy6aBTaTKo, тя статистиката трябва да е еднакво удобна и за тези, които се борят за НПМГ, и за тези, които се борят за 1АЕГ.  Peace

# 486
  • Мнения: 9 488
А тези с 0 не ги ли броиш? Поне е в ексел, сам си смята
точно ексела си го смята така - сбор на колоната "Брой ученици". По БЕЛ излиза точно, но по МАТ - не.
Не, че е определящо това, но навежда на размисли къде още може да са допуснати "технически" грешки...
Има един празен ред на 1т, та явно при маркирането ти се е получил проблем. (Ако маркирам колкона F сумата си е 3662, ако смятам с натрупване, пак са 3662,. Провери ред 7 дали ти влиза в сметките)

# 487
  • Мнения: 15 204
Някой вече ходи ли да гледа работата на детето си? Има ли опашки? Всички в една ли зала гледат работи и т.н.?

Интересува ме колко време се дава за да си разгледаш детайлно работата, някой стои ли ти на главата?
Може ли да си вкараш твой лист с ключа за оценяване с верните отговори на детето, които то ти е дало, че има, за да сравняваш?

Има опашки от  чакащи деца и родители.
При преглед а работата преподавател стои до вас и разяснява доколкото може.Не може да се вкара лист с отговори. Mr. Green

# 488
  • Мнения: 49
Аз снощи си играх за Пловдив.
Ако смятаме 22 т. за 3,00, както някой подхвърли вчера, около 25 % са за чиста двойка и по двата предмета. Иначе средният брой точки са ги дали на пресконференция в РУО вчера.

Xy6aBTaTKo, тя статистиката трябва да е еднакво удобна и за тези, които се борят за НПМГ, и за тези, които се борят за 1АЕГ.  Peace

Не смятам, че точките ще се приравняват към оценки, но ако е така то първо ще трябва да се намери средното ниво и тогава да се направи разпределението по оценки. Въобще споменавали ли са как ще се процедира?

# 489
  • Мнения: 231
Аз понеже имах съмнения за трудността на задачите по математика, затова снощи седнах и реших всички и мога да кажа, че въобще не са трудни, дори една значителна част от геометричните задачи се решават еднотипно. Притеснението при мъниците обаче си е оказало отрицателно влияние върху резултата.

# 490
  • Мнения: 9 488
Аз снощи си играх за Пловдив.
Ако смятаме 22 т. за 3,00, както някой подхвърли вчера, около 25 % са за чиста двойка и по двата предмета. Иначе средният брой точки са ги дали на пресконференция в РУО вчера.

Xy6aBTaTKo, тя статистиката трябва да е еднакво удобна и за тези, които се борят за НПМГ, и за тези, които се борят за 1АЕГ.  Peace
Ако ти се утроява математиката, ти е много по-важно къде си по Мат, а не къде си сумарно. Ако се удвояват двете, най-важна ти е сумата, а не отделния предмет... Но за сметките за НПМГ за нематематическите дисциплини май и двете си трябват (2хМат +БЕЛ)... А в НПМГ има квоти (поне доколкото си спомням) и трябва разбивката - младежи, девойки.

# 491
  • Варна
  • Мнения: 322
А тези с 0 не ги ли броиш? Поне е в ексел, сам си смята
точно ексела си го смята така - сбор на колоната "Брой ученици". По БЕЛ излиза точно, но по МАТ - не.
Не, че е определящо това, но навежда на размисли къде още може да са допуснати "технически" грешки...
Има един празен ред на 1т, та явно при маркирането ти се е получил проблем. (Ако маркирам колкона F сумата си е 3662, ако смятам с натрупване, пак са 3662,. Провери ред 7 дали ти влиза в сметките)
newsm10 Явно и аз съм се сдухала вече. Хем не съм фен на теориите за световната конспирация  Joy

# 492
  • Мнения: 99
Вие пък сега... децата ви по 100 точки на математиката изкарали, не можете да съберете БЕЛ и МАТ...  Joy Joy Joy


Хаха...това беше добро! Hug Само тези, дето имат по 100точки на математиката не знаят тези, които имат и много точки по БЕЛ, дали са едни и същи хора в така оповестените "статистики" Laughing
Наистина се подиграват с нас, тез "арни орица" #2gunfire

Аз нямах предвид децата, а ВАС родилите ги. Те могли да изкарат по 100 точки, пък вие не можете да съберете 2+2 От тях трябва да се учите на математика Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Май не схвана...
Това, че има N брой деца с Х брой точки пред моето дете по единия предмет, не означава, че децата, които са пред моето са едни и същи и по другия предмет.
Пример: Ако моето, да кажем е с 90т. по математика, но има пред него 150 деца, каква е гаранцията, че същите тези деца имат такива високи резултати и по БЕЛ?
Може по БЕЛ по "статистика" децата с по-висок бал пред моето да са 180, без да е гаранрирано, че са същите 150 деца от математиката, които са с по-висок бал?
Така че тази статистика могат да си я изполват вместо тоалетна хартия! За това поне ще им е полезна.
Тука много се пише, а малко се мисли - не смятам, че дори някой може и да допусне, това което си описала по-горе. Тези статистики дават представа за общото представяне, естествено, че някой може да е много силен по математика и да е слаб по БЕЛ, това от тези цифри няма как да го разбереш, но можеш да получиш информация, за това как стои резултата на твоето дете, спрямо резултатите на останалтие деца!


Да, и именно затова подобна "статистика", без обобщени резултати от МАТ+БЕЛ не те ориентира изобщо!
Когато големият ми син кандидатстваше(2013) статистиката ми даваше подробна информация и ориентирането беше елементарно. Имаше разделение по пол, имаше натрупване, дори имаше разделение по стотни в неговият диапазон. Например, ако е с бал 35.200(тогава така беше), имаше подробна разбивка - 10 деца с 35.100, 5 с 35.150, 2 с 35.170 и т.н. Като се види и горната колонка колко деца са с по-висок бал, прибавяш и децата, които са с твоя резултат, и така се ориентираш много по-точно къде стои твоето дете.
Просто съм изумена от тази невъзможност да се публикуват нещата по този начин, за улеснение на всички родители.

# 493
  • Мнения: 231
Аз снощи си играх за Пловдив.
Ако смятаме 22 т. за 3,00, както някой подхвърли вчера, около 25 % са за чиста двойка и по двата предмета. Иначе средният брой точки са ги дали на пресконференция в РУО вчера.

Xy6aBTaTKo, тя статистиката трябва да е еднакво удобна и за тези, които се борят за НПМГ, и за тези, които се борят за 1АЕГ.  Peace
Ако ти се утроява математиката, ти е много по-важно къде си по Мат, а не къде си сумарно. Ако се удвояват двете, най-важна ти е сумата, а не отделния предмет... Но за сметките за НПМГ за нематематическите дисциплини май и двете си трябват (2хМат +БЕЛ)... А в НПМГ има квоти (поне доколкото си спомням) и трябва разбивката - младежи, девойки.
Не само това, добавят се и резултатите от олимпиадите, затова и сумарният резултат няма да ми е от полза.

# 494
  • Мнения: 82
Някой вече ходи ли да гледа работата на детето си? Има ли опашки? Всички в една ли зала гледат работи и т.н.?

Интересува ме колко време се дава за да си разгледаш детайлно работата, някой стои ли ти на главата?
Може ли да си вкараш твой лист с ключа за оценяване с верните отговори на детето, които то ти е дало, че има, за да сравняваш?

Има опашки от  чакащи деца и родители.
При преглед а работата преподавател стои до вас и разяснява доколкото може.Не може да се вкара лист с отговори. Mr. Green
Е как така? Как се очаква да проверим дали правилно са поправени нещата? Калкулатор поне може ли да се внесе?

Общи условия

Активация на акаунт