Американски колеж - девета тема

  • 79 275
  • 738
  •   1
Отговори
# 720
  • софия
  • Мнения: 5 013
Също е важен и факта, че сме родители на деца от различни класове, които споделят едно мнение.
При нас в engage пък няма нищо друго нанесено освен "academic results", които явно сформират 55 % от оценката. В графата "classwork" са нанесени 0%. На въпроса на децата, преподавателката отговорила, че при нея нямало такава оценка, по-друг начин било. Спомням, че им даде някаква таблица как ще се сформира оценката в началото на годината.

peneva_a аз не мисля, че някой реве главно заради оценката. Огромното недоволство е от както rosita-ta така добре е написала, че децата не разбират ЗАЩО трябва да е така!

И Еzhko, разбирам логиката ти, освен това винаги съм ценяла погледа ти над, отвъд малката картинка, но дори едно излизане от утробата (зоната на комфорт и сигурност)има приспособим период (както се казва, отеснява ти и разбираш, ще скоро ще е друго)  с месеци....
Как е възможно преподавателите по английски да обясняват всички недоразумения навреме, а тук да се демонстрира "няма нужда да ти обяснявам, аз си знам" (защото на мен така ми звучи разказаното от rosita-ta) още повече че при тях има много допълнителни фактори за оценката и в пъти повече домашни отколкото по математика, т. е предполага се, че при тях е още по-сложно, но децата все пак се справят!

# 721
  • Мнения: 8 252
Ама моя рева точно за това... докато не разбра кое защо е! И докато не разбра, че и той не всеки час е в кондиция, и не всеки час е активен... и не се налага да е "на дъската", че да е "в час"... и че едно 5/10 за една седмица не е края на света, и че сега това 5/10 тежи много (имат 4-5 "седмични" точки, в края на срока само че са 12-15 такива оценки, даже не се усеща това...)... Имаше шок в 9ти клас с преподвател, който не нанасяше седмично за участие... или дори месечно... а си тупаше точки при него си... Имаше една оценка в средата на срока, която се подмени с друга накрая... нямаше натрупване, никой не виждаше какво се случва, за да коригира с нещо участието си. И това при преподавател, когото децата много харесват, часовете са увлекателни, дискутира се и т.н. Много деца бяха силно изненадани и то супер неприятно от под 65% след края на срока, т.е. след файнъла, т.е. никой нищо не може да направи. Ама защо и как...
И да не забравяме - с учителя по английски са всеки ден по мин 2 часа, с учителя по математика ( и не само) са един или два пъти седмично, естествено тези по английски да познават децата много повече, някой път да им помагат адаптационно повече и от адвайзърито даже!

Последна редакция: пт, 10 ное 2017, 12:06 от peneva_a

# 722
  • Мнения: 5 425
Как е възможно преподавателите по английски да обясняват всички недоразумения навреме, а тук да се демонстрира "няма нужда да ти обяснявам, аз си знам"
Например защото имат 6 ПЪТИ повече часове английски от тези по математика и необходимото едно и също време за обяснение на проблемите в енгейдж представлява минимален процент от часовете по английски, но огромен процент от часовете по математика? Плюс, че преподавателите по английски са хуманитари и половината чужденци, а преподавателите по математика са....хм, математици? Grinning
А за адаптационния период...ми сега е адаптационния период. Направо не ми се мисли за варианта да ви напъхат веднага в 9-ти клас. Grinning

# 723
  • София
  • Мнения: 9 563
Амели, Academic results се образува от 2 пъти резултата от последния тест и един път входния тест. Проблем в изчислването няма, всичко си е наред там.

# 724
  • Мнения: 5 425
"Как да ползваме енгейдж за да видим къде сме по математика" (кратък "туториал" Grinning ):
1. Отворете енгейдж.
2. Кликнете на бутон "View details" под снимката
3. Отворете секция "Assessments"
4. Изберете "Math 8/x" от меню "Class" и "All" за всички останали
5. Натиснете бутона "Go"

Моментното състояние на семестриалната оценка (закръглена до процент) се вижда в червената елипса и в колоната под нея (закръглено до 1/10 от процента).
Виждат се и три категории (в проценти, както семестриалната оценка):
- Academics (в синьо, формира 55% от крайната оценка)
- Class work (в зелено, формира 15% от крайната оценка)
- Home work (в жълто, формира 10% от крайната оценка)
Сега внимание! 55%+15%+10%=80%. Останалите 20% вероятно са за файнъла и не са нанесени.

Сега да вземем "Academics". Те се формират от сбора на точките от входния тест (50 точки макс) и на следващия тест (100 точки макс), разделени на 150.
Примерно:
- входния тест е за 94% от 50 точки = 47 точки.
- следващия е за 90% от 100 точки = 90 точки.
- Academics = (47+90)/150 = 137/150 = 91.3%

Подобно и за останалитe две секции...

Да предположим, че имаме 90% на участие в клас и 95% на домашните.

Текущата стойност на срочната оценка е:
(55%х91.3%+15%х90%+10%х95%)/80% (делението на 80% за да се компенсира отсъствието на оценка от файнъла)
което е равно на 91.5% успех за момента.

Иначе казано, висяща на косъмче 6-ца.

Пожелавам на всички форумски препчета оценка след файнъла по-висока от тази!

Последна редакция: пт, 10 ное 2017, 13:25 от Ezhko

# 725
  • Мнения: 8 252
И тук изскача проблема, че (при математика 8ми клас) не се вижда седмица по седмица участие в час е едно число... а то е резултатно от седмичните, а такива не са налични. И ако има нанесено едно число като за едно участие/неучастие и става беля. Дори само това е достатъчна тема за разговор с адвайзърито за изясняване, а още повече точки/проценти, които не съответстват на записаното в теста и отказ на преподавателя да провери!

# 726
  • Мнения: 5 425
Не се прецизирайте излишно. Влиянието на участието в клас върху крайната оценка обикновено е пренебрежимо малко (освен в много крайни случаи).

# 727
  • София
  • Мнения: 16 219
Това е моя проблем с испанския: нещо не е нанесено (дори не е проведено), а стои 0 и се калкулира в средните...

# 728
  • София
  • Мнения: 9 563
И тук изскача проблема, че (при математика 8ми клас) не се вижда седмица по седмица участие в час е едно число... а то е резултатно от седмичните, а такива не са налични. И ако има нанесено едно число като за едно участие/неучастие и става беля. Дори само това е достатъчна тема за разговор с адвайзърито за изясняване, а още повече точки/проценти, които не съответстват на записаното в теста и отказ на преподавателя да провери!

Ежко, прочети пак подчертаното в поста на peneva. И повярвай ме, не знам дали влияието е пренебрежимо малко, но при моето детете, резултата в Средната оценка е катастрофален.

# 729
  • Мнения: 8 252
Не се прецизирайте излишно. Влиянието на участието в клас върху крайната оценка обикновено е пренебрежимо малко (освен в много крайни случаи).
Ако е седмица по седмица, всяка от тях вместена в 15те % има пренебрежимо значение, но... ако в края на срока (даже след като си си направил файнъла) се окаже, че неочаквано имаш там едни колко 65% ... какво се случва тогава? Цял срок си лежал на кълката, че имаш нещо около 85% и хоп, числото се променя. Няма я текущата обратна връзка на къде ти е посоката поне. (това не за по математика, но има и такива случаи). Всичко друго ти е на 92-95% например (в отличния случай) и хоп 92-95%х85%+65х15%=88% до 90.5% (слязохме от 6 на 5). Да, обаче някои дисциплини се изучават всичките години с по 4ч седмично и в дипломата са една (усреднена) оценка (БЕЛ например), а други са с по 1,5 часа седмично (норматив МОН) и участват в дипломата на отделен ред, т.е. със същата тежест... Видях драмата за 12токласници, които просто си правеха сметката това за тях колко е важно.
Децата в момента трябва да бъдат успокоени, че това не е края на света, но трябва да се обърне внимание на адвайзърито, че да имат обратна връзка и да се вземат мерки административните и организационните въпроси да се решат. Ще се случва някоя седмица и 50% да имат, и 30% може да я някоя седмица, но да с вижда тенденция и какво се случва... дали си само на 60% или е инцидентно и общо са над 90%... Има си разлика.

# 730
  • Мнения: 8 252
Това е моя проблем с испанския: нещо не е нанесено (дори не е проведено), а стои 0 и се калкулира в средните...
Всяка година има по един предмет в който се вижда нещо такова... учителя си е заложил тежестта и т.н. и докато не ги попълни, само се шашках Wink Започнах да си слагам 90% в тази графа и си го преизчислявах, нещо като средно очаквано... Всъщност средната засега не носи много информация, по скоро по категории е информативно. Файнъла е 20-25% и от него много зависи... и ако имат два мейджъра с общо 30-35% от оценката а е минал само единия, пак не може да се предвиди нищо. Hands V

# 731
  • В офиса
  • Мнения: 4 036
Не ви проследих, че работя, но само да кажа, че е имало, или има - или бъг, или не разбрах какво, но например точно по мат. Виждах по едно време в първата колона 15%, което в един момент стана на 100%, което е реалното и актуално състояние към момента.

# 732
  • София
  • Мнения: 4 100
Росита, наистина имаше бъг в системата. Моето се оказа с 50% на устно изпитване по БЕЛ. Говори с госпожата и тя му каза, че до дни ще се оправи. Е, той вече си беше отнесъл едно конско...Joy

# 733
  • Мнения: 2 993
Lucy,
Какво стана с физиката?

# 734
  • Мнения: X
Намерих й учител, за да й преподаде няколко урока за тези електрични полета, които не разбира.

Общи условия

Активация на акаунт