Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са отзивите за новите училища?
Какви са преживяванията на децата в новите училища?
Какви са отзивите за учителите и учебния процес в новите училища?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са отзивите за новите училища?
-
Какви са преживяванията на децата в новите училища?
-
Какви са отзивите за учителите и учебния процес в новите училища?
Родителите и учениците имат различни мнения за учителите и учебния процес в новото училище. Някои учители се възхваляват за тяхната креативност, добри отношения с учениците и ентусиазъм, докато други са изправени пред критики за липса на харизма или проблеми с преподавателските методи. Учениците възприемат някои учители като изключителни, докато други пораждат безпокойство. Учебният план включва разнообразие от предмети, извънкласни дейности и използване на онлайн платформи за преподаване и домашни работи.
-
Какви предизвикателства срещат децата в новите училища?
-
Какви са правилата за оформяне на училищна работа?
И аз се старая да не се запускам, но пък и обяснявам, че не може да имам 18 годишно дете и да съм на 20-25... а на 40 колкото и да се старая няма да изглеждам като на 20... а и да се постарая мноооого и да ми се получи, ще изглежда леееекичко смешно! Дуя им се, като някой ме помисли за кака на големия, ама ей така, да им направя на тях фасон! И ако обичат да не си позволяват да коментират след кое раждане съм напълняла, след коя година съм се сбръчкала, след коя година съм ... Аз и сама го виждам и не позволявам те да ми го навират в носа!
милото момиче!

Кога минаха тези 14 години?
Колко е хубаво, че децата са съпричастни и се опитват да облекчат болката й. Хубаво е и че си споделят за различни проблеми. Когато намират разбиране сред връстниците си, това ги успокоява.

Павел за пръв път се похвали с особена гордост за оценка. Има 6 по физическо, ама не на какво да е , а на норматив. Е, не е бягане или дълъг скок, хвърляне на медицинска топка е, ама беше много горд.
Ако ученик не носи тетрадката-речник класната (тя им преподава по ИЕ и по ИЕ-ЗИП) пише забележка в бележника. При 3 последователни забележки вече ученикът получава слаба оценка по предмета. Редовно учителката проверява думите, които след урока трябва да се преписват в речника. Отделно всяка дума трябва да се записва 20 пъти в тетрадката за ДР.

Дано бързо се възстановява пръста й и най-вече да не я боли 
Но, добре че класът й я подкрепя...