Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

ТЕЛЕНОР ме измами

  • 16 310
  • 62
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 292
Още същата вечер писах имейл на сайта от който е "абонамента", на другия ден звънях и по телефона. Казаха ми,че няма как да има абонамент, ако не съм потвърдила. Единственото, което можели да направят е да сложат номера ми в "black list" и повече нямало да получавам такива смс-и. А аз абонамент не съм потвърждавала. Не сърфирам от вчера в нета. Само дето, няма как да им докажа....
Окей - дайте повече информация - приложение, провайдер - на кого писахте мейл, телефон? Да позадълбаем в тази работа...

# 16
  • Мнения: 2 143
Окей - дайте повече информация - приложение, провайдер - на кого писахте мейл, телефон? Да позадълбаем в тази работа...
В една друга тема бях писал кой е доставчика. Но нещо не възприеха идеята, че оператора няма вина. Въпреки че КЗП е на съвсем друго мнение

# 17
  • Мнения: 3 003
В сходна ситуация и след повече от 30дни чакане ,днес имам отговор на същия въпрос-от Мтел,който гласи,че няма да ми възстановят надписаните суми.
Няма никаква обосновка защо няма да ми възстановат суми,кой е направил абонамент,кога го е направил,как го е направил,как мога да се откажа от него-нищо,пълна мъгла.
Исках и писменно инфо как мога да си прекратя договора с тях,тъй като изтича чак следващото лято-също никаква информация,все едно не съм питала нищо.От магазин на Мтел ми поискаха близо 300лв наказателни такси,неясно защо,от *88 някакъв некадърник ми каза,че мога да платя само 3 такси и да се отърва от тях(29,97лв),но в крайна сметка договора си тече,не искат да го прекратят и не могат да ми обяснят защо.

# 18
  • Мнения: 2 143
неясно защо,от *88 някакъв некадърник ми каза,че мога да платя само 3 такси и да се отърва от тях(29,97лв),но в крайна сметка договора си тече,не искат да го прекратят и не могат да ми обяснят защо.
Прочети внимателно договора! Трите абонамента са според закона, но заради нарушаване на клаузите по същия този договор, дължиш всички суми по отстъпки от които си се възползвал(а) за периода на действие.
Пример: Подписваш договор за 2 години, през който използваш 50% отстъпка от цената на услугата. Ако прекратиш договора предсрочно освен трите пълни суми по абонамента, дължиш и всички 50 процентни отстъпки за целия срок на ползване.
А ако имаш и устройство на лизинг или спонсорирано - нещата са още по-груби!

# 19
  • софия
  • Мнения: 284
http://dnes.dir.bg/news/izmama-sms-26518269?nt=4

Много Много хора изгорели по тази престъпна схема. #2gunfire

# 20
  • Мнения: X
Днес бях в техен офис. Настоявах да разбера, защо след като леля ми е платила в средата на септември при преместването си като нов абонат на Теленор, сега идва сметка не 11 лв, според плана, а 21? обясниха ми, че така процедирали- плащало се първоначално за два месеца, после вече за следващият, тъй като се плащало не за минал, а за бъдещ период?! накрая щели евентуално да върнат парите при изтичане на срока на договора.... Каква е тази простотия?

# 21
  • Мнения: 137
Баща ми ,човек на 71 години изгоря по подобна схема .Получавал цял месец есемеси с новини от немското първенство,но понеже той не е писал никога есемес дали е челне знам ,не обърнал внимание . Месечната сметка станала около 40 лева и като плащал станала разправия . Според консултантката в офиса бил" натиснал нещо" и така се е абонирал.Тя се "обадила в София" и нещата се оправили ,но той си платил сметката .
Разказа ми след няколко дни за случката .Беше се абонирал за Defutbol ,новини от бундеслигата ,всеки смс около 25 стотинки ,общо 133 такива .След кратка справка разбирам ,че за да се абонираш за услугата трябва да се "Изпрати SMS със съдържание FUTBOL ON на номер 222". Такъв смс нямаше в телефона ,но имаше FUTBOL OFF ,изпратен от служителката за да спре услугата .Така и не разбрахме ,как човек дето не е писал смс през живота си ,успя да влезе в менюто да набере текст Futbol on и да го изпрати на 222 ,при това да не остане следа от смс .Майтапихме се , че щом е направил сам този абонамент ,спокойно може да си пусне фиш ,няма начин да не спечели .

# 22
  • Мнения: 1 292
Скрит текст:
Баща ми ,човек на 71 години изгоря по подобна схема .Получавал цял месец есемеси с новини от немското първенство,но понеже той не е писал никога есемес дали е челне знам ,не обърнал внимание . Месечната сметка станала около 40 лева и като плащал станала разправия . Според консултантката в офиса бил" натиснал нещо" и така се е абонирал.Тя се "обадила в София" и нещата се оправили ,но той си платил сметката .
Разказа ми след няколко дни за случката .Беше се абонирал за Defutbol ,новини от бундеслигата ,всеки смс около 25 стотинки ,общо 133 такива .След кратка справка разбирам ,че за да се абонираш за услугата трябва да се "Изпрати SMS със съдържание FUTBOL ON на номер 222". Такъв смс нямаше в телефона ,но имаше FUTBOL OFF ,изпратен от служителката за да спре услугата .Така и не разбрахме ,как човек дето не е писал смс през живота си ,успя да влезе в менюто да набере текст Futbol on и да го изпрати на 222 ,при това да не остане следа от смс .Майтапихме се , че щом е направил сам този абонамент ,спокойно може да си пусне фиш ,няма начин да не спечели .
Обикновено от Теленор изпращат служебни съобщения с предложение да се активира услугата, но все пак трябва да натиснеш Yes/Да. За съжаление тази практика не е подсъдна и доста неприятна дори и за мен например. Това, което можете да направите е да блокирате тези съобщения, ако апарата го поддържа. На някои от по-старите апарати дори не става ясно, че това реално е SMS със предложение за активиране на услугата - буквално излиза на екрана с надпис Yes/No или Да/Не.

# 23
  • Мнения: 137
Скрит текст:
Баща ми ,човек на 71 години изгоря по подобна схема .Получавал цял месец есемеси с новини от немското първенство,но понеже той не е писал никога есемес дали е челне знам ,не обърнал внимание . Месечната сметка станала около 40 лева и като плащал станала разправия . Според консултантката в офиса бил" натиснал нещо" и така се е абонирал.Тя се "обадила в София" и нещата се оправили ,но той си платил сметката .
Разказа ми след няколко дни за случката .Беше се абонирал за Defutbol ,новини от бундеслигата ,всеки смс около 25 стотинки ,общо 133 такива .След кратка справка разбирам ,че за да се абонираш за услугата трябва да се "Изпрати SMS със съдържание FUTBOL ON на номер 222". Такъв смс нямаше в телефона ,но имаше FUTBOL OFF ,изпратен от служителката за да спре услугата .Така и не разбрахме ,как човек дето не е писал смс през живота си ,успя да влезе в менюто да набере текст Futbol on и да го изпрати на 222 ,при това да не остане следа от смс .Майтапихме се , че щом е направил сам този абонамент ,спокойно може да си пусне фиш ,няма начин да не спечели .
Обикновено от Теленор изпращат служебни съобщения с предложение да се активира услугата, но все пак трябва да натиснеш Yes/Да. За съжаление тази практика не е подсъдна и доста неприятна дори и за мен например. Това, което можете да направите е да блокирате тези съобщения, ако апарата го поддържа. На някои от по-старите апарати дори не става ясно, че това реално е SMS със предложение за активиране на услугата - буквално излиза на екрана с надпис Yes/No или Да/Не.


Разгледах всички входящи ,такъв смс няма ,именно това ме озадачи .

# 24
  • Мнения: 1 292
....

Разгледах всички входящи ,такъв смс няма ,именно това ме озадачи .

Ако апарата е по-стар - например Нокия с фенерче - няма да има запис в SMS-ите Ви. Ще е просто като изкачащ диалогов прозорец (едва ли не съобщение от телефона) който има някакъв въпрос и възможност за "Да/Не".
Скрит текст:
Изключително шибана, гадна, смотана, е-пииииип-на практика на производителите на съответният клас апарати, която идва защото получават пари под масата от големите доставчици на услугата.
Инструктирайте човека да натиска "Не" всеки път и ако трябва Вие ще му стартирате каквото и да е по-късно.

# 25
  • Мнения: 137
Нокиа 6680 със симбиан ОС ,мисля че трябва да ги пази .

# 26
  • Мнения: 2 447
Още същата вечер писах имейл на сайта от който е "абонамента", на другия ден звънях и по телефона. Казаха ми,че няма как да има абонамент, ако не съм потвърдила. Единственото, което можели да направят е да сложат номера ми в "black list" и повече нямало да получавам такива смс-и. А аз абонамент не съм потвърждавала. Не сърфирам от вчера в нета. Само дето, няма как да им докажа....
Окей - дайте повече информация - приложение, провайдер - на кого писахте мейл, телефон? Да позадълбаем в тази работа...
024917071 Вдига един мъж и даже не обявява от коя фирма е. Имейла на който писах е support@movingos.com А мъжът от телефона, ми каза да пиша на info.bg@ccsupport.biz

# 27
  • Мнения: 1 292
024917071 Вдига един мъж и даже не обявява от коя фирма е. Имейла на който писах е support@movingos.com А мъжът от телефона, ми каза да пиша на info.bg@ccsupport.biz
WhoIs (услуга за индификация на домейни) връща това:

REGISTRANT CONTACT
Name:Stjepan Horvat
Street:Vojnoviceva 31
City:Dubrovnik
State:Du-Neretvanska
Postal Code:20000
Country:HR
Phone:+1.2323192921
Email:email@gmail.com

Поредният умник решил да източи малко пари от който може. Очевидно трябва да се сезира КЗП и да им се обясни схемата. МТел се правят на много неможещи защото взимат от вашите пари. Истината е, че лесно могат да се погрижат да не ви се налага да плащате към този "доставчик". Могат просто да откажат да извършат транзакцията.

# 28
  • Мнения: 2 143
Поредният умник решил да източи малко пари от който може. Очевидно трябва да се сезира КЗП и да им се обясни схемата. МТел се правят на много неможещи защото взимат от вашите пари. Истината е, че лесно могат да се погрижат да не ви се налага да плащате към този "доставчик". Могат просто да откажат да извършат транзакцията.
Я ни просветли нас невежите каква е схемата? Joy
Цък и цък и цък, че не ми се пише отново.
А и да! КЗП излезе със становище по казуса. Горе долу по спомен то гласи следното
Скрит текст:
"Операторите не носят отговорност и ако трябва да  им се търси такава са необходими промени в законодателството"

# 29
  • Мнения: 1 292
Глупав съм - обясни ми отново...

Общи условия

Активация на акаунт