Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

ТЕЛЕНОР ме измами

  • 16 310
  • 62
  •   1
Отговори
# 45
  • софия
  • Мнения: 284
Вече почнаха да хакват и рутерите.

Притежавам джобен рутер със СИМ карта на Теленор, която служи само да дава интернет на устройствата ми. При влизане в рутера защитен с име и парола виждам, че съм получил СМС от номер 1920, в който пише, че успешно съм заплатил 12 лв. за услугата VM_Videos и че абонамента е за 1 месец. За прекратяване да изпратя STOP 198 на номер 19207. За информация 0882190530. Единствения изпратен от рутера СМС е към MY Telenor за регистрация, от където видях начислената сума. Не съм пращал и на 19207 за спиране на абонамента, понеже писах до КЗП и чакам отговор. Престъпно е Теленор да прави разплащане без потвърждение от наша страна с СМС или с изпратен до нас код от Теленор, който ще въведем за направата на платения абонамент. Аз правя онлайн разплащания, но банката ми изпраща парола на телефона или въвеждам номера на картата, зависи от вида на разплащането. Затова съветвам всички да пишат до КЗП и КРС.

# 46
  • Мнения: 3 714
Вече почнаха да хакват и рутерите.

Притежавам джобен рутер със СИМ карта на Теленор, която служи само да дава интернет на устройствата ми. При влизане в рутера защитен с име и парола виждам, че съм получил СМС от номер 1920, в който пише, че успешно съм заплатил 12 лв. за услугата VM_Videos и че абонамента е за 1 месец. За прекратяване да изпратя STOP 198 на номер 19207. За информация 0882190530. Единствения изпратен от рутера СМС е към MY Telenor за регистрация, от където видях начислената сума. Не съм пращал и на 19207 за спиране на абонамента, понеже писах до КЗП и чакам отговор. Престъпно е Теленор да прави разплащане без потвърждение от наша страна с СМС или с изпратен до нас код от Теленор, който ще въведем за направата на платения абонамент. Аз правя онлайн разплащания, но банката ми изпраща парола на телефона или въвеждам номера на картата, зависи от вида на разплащането. Затова съветвам всички да пишат до КЗП и КРС.
Мъж или жена си?
Веднъж пишеш в женски род, а друг път в мъжки...
П.П. Твоята сага с Теленор ми е вече доста съмнителна.

# 47
  • Мнения: 2 143
П.П. Твоята сага с Теленор ми е вече доста съмнителна.
Направо вони. Още си чакам входящия номер на жалбата. Дотогава "Ignore"

# 48
  • софия
  • Мнения: 284
Теленор са си мошеници от всякъде.Днес писах да централата
gr@telenor.com с пълна информация за всички машинации на българската компания.

# 49
  • софия
  • Мнения: 284
След разкритията за измамните практики на оператора,реакцията на пазара не закъсня.
ТЕЛЕНОР СЕ ПРОДАВА/пак/.
Спаднали продажби ,недоволни клиенти,отлив на абонати е това постигнаха ТЕЛЕНОР за 3 години.Само дойдоха наложиха си крадливите практики и айде беж.

# 50
  • Мнения: 3
https://fortumo.com/ - мисля че това е страницата на фирмата която поддържа разплащанията в България .Доколкото разбирам тя е връзката между GSM- операторите и търговците на приложения .Имат и форма за оплаквания на крайни потребители -такива като нас .Доколкото разбирам имат желание тези разплащания да стават цивилизовано със съгласието на продавачи и клиенти и най важното имат капацитета да се справят с проблема защото GSM -операторите плащат на тях а те на "търговците" .   На мен ми се струват много надеждни ...просто съм се хванал като удавник за сламка. надявам се да съм бил полезен и не на последно място тук въобще не става въпрос за 6 лева а за това че ни правят на маймуни.
ето и адреса за  оплаквания :
https://s.fortumo.com/
 явно платформите за разплащане са много фортумо е само една от тях и тя много рядко допуска клиент да бъде подведен Allterco.com  е подобна българска компания през която минават повечето проблемни  поръчки -тя прибира парите от операторите и ги дава на търговците но е на страната на търговците независимо дали мамят . На държавата не и пука  защото  взема ддс-то . 

Последна редакция: нд, 28 яну 2018, 22:02 от fortuno

# 51
  • Мнения: X
Здравейте,
и аз получих на 25.01.2018 един SMS от AveriComm, че съм се абонирала за някаква игра, на стойност 6.12 лв.
Абонат съм на Виваком.
Ако искам да спра абонамента да пратя смс на еди кой номер.
Миналата седмица ми беше напрегната и забравих за този смс, но вчера, на 1 февруари отново получих същия смс.

Мисля да не плащам за нещо, което не съм искала?!
Как мислят тези л***а да точат пари от майка, която получава 380 лв. на месец, с които гледа дете?!?
Моля, нека се съберем и да направим нещо заедно, за да се спрат тези говеда!!!!!

# 52
  • Мнения: 3
https://www.kaldata.com/forums/topic/260070-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D … 0%BE%D0%BD%D0%B0/
  В този форум е изписано доста предлагам ти да го прочетеш целия за да се запознаеш по-подробно с този проблем .Измамата е добре премислена , само с агресивни емоции няма да се оправят нещата  .Затова независимо че е натоварено ежедневието ти е добре да инвестираш време .

# 53
  • Мнения: 2 143
Как мислят тези л***а да точат пари от майка, която получава 380 лв. на месец, с които гледа дете?!?
Моля, нека се съберем и да направим нещо заедно, за да се спрат тези говеда!!!!!
Венсеремос!!! Дружно змията по главата.
Вместо да скандираш лозунги да беше прочела темата назад за да разбереш как се процедира.

# 54
  • Мнения: X
https://www.kaldata.com/forums/topic/260070-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D … 0%BE%D0%BD%D0%B0/
  В този форум е изписано доста предлагам ти да го прочетеш целия за да се запознаеш по-подробно с този проблем .Измамата е добре премислена , само с агресивни емоции няма да се оправят нещата  .Затова независимо че е натоварено ежедневието ти е добре да инвестираш време .

Благодаря!!!

# 55
  • софия
  • Мнения: 284
Телефонните измамници започнаха да атакуват хиляди българи с обаждания от чужбина, които се таксуват като импулсен телефон, сигнализират потребители в социалната мрежа. Стотици са жертвите на тези обаждания, които идват от различни държави и различни номера. Вчера БЛИЦ показа на читателите си как работи наглата схема, за която вина имаме и самите ние. Любопитството на хората да разберат кой ги търси обаче струва скъпо - 19,95 лв. на минута. Схемата се прилага по следния начин: получавате обаждане от непознат номер, като измамниците затварят след първото позвъняване. Целта е да им се върне обаждане, което ще бъде таксувано солено. Сред номерата, от които се обаждат "ало" измамниците, са: +247 112066 +355 692004333 +355 692004334 +44 20314466 +447 853613324 +334 49372626 Институциите и мобилните оператори се оказват безсилни пред тази схема, тъй като мошениците непрекъснато сменят номерата, от които звънят. Телекомите не могат да ограничат входящите обаждания и е изключително трудно да проследят кой стои зад схемата, коментират специалисти. Според експертите за фалшивите импулсни обаждания се използват платени бази данни на мобилните оператори. Измамниците се сдобиват с огромни списъци с номера, зареждат ги в софтуер, който започва кратки позвънявания на случаен принцип.

Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/obshtestvo/podlata-skhema-se-razplita-odrus … a_news581752.html

# 56
  • Мнения: 3 003
Цитат
Измамниците се сдобиват с огромни списъци с номера
А това как се случва според експертите?

# 57
  • Мнения: 3 714
Теленор въвежда 4-цифрен код за потвърждение при абонамент за някои услуги с добавена стойност
Теленор въвежда четирицифрен код за защита от нежелани абонаменти за различни услуги с добавена стойност, предоставяни от трети страни чрез интернет сайтове.
Цялата статия:
http://www.telenor.bg/bg/news/%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0% … tent=picture-post

# 58
  • София
  • Мнения: 132
В крайна сметка въведоха ли го този код ? Значи техен абонат съм. Този месец получих сметка около 50 лв - най-високата ми откакто съм им абонат от 5-6 години. В недетайлизираната фактура пишеше , че имам 38 минути към 0700/0800 номера. Абе нещо напоследък много взеха да набъбват сметките...... Бях заявил на 21ви септември детайлизирана фактура и познайте какво - за фактурата от 50 лв нямам. Звъннах на 123 и оттам ми казаха , че фактурата е излязла на 20ти септември , а аз съм заявил детайлизираната справка на 21ви септември и затова нямам такава. Ако искам детайлизирана фактура се заплаща 7.20 в техен офис. Какво да кажа....... В абсолютно всяка банка , въпреки че лихвите са им нулеви, ако поискам ми дават детайлизирана справка или извлечение напълно безплатно. В една банка редовно ми изпращат смс-и след посещение да оценя посещението си във въпросната банка. Само гледат как да ми искат по-висока месечна такса мобилните оператори. А1 - по-ниска скорост на интернет от 200 мегабита не предлагали и по-малко от 170 програми нямало. Подписах договор преди няколко дни. Извадиха ми душата. По принцип не обичам да крещя, но тоя път се наложи и човека по телефона пак не се отказва. Накрая спрях да вдигам и отидох в офис за малко по-изгодна оферта. С абсолютно нищо за мене пакета от 170 програми не е по-добър от стария със 120 програми за мене и им го казах. Спортните програми не ме интересуват. Интернета със скорост 75 мегабита също ме устройваше напълно преди.

# 59
  • Мнения: 3 714
В крайна сметка въведоха ли го този код ?
....
В абсолютно всяка банка , въпреки че лихвите са им нулеви, ако поискам ми дават детайлизирана справка или извлечение напълно безплатно.
....
А1 - по-ниска скорост на интернет от 200 мегабита не предлагали и по-малко от 170 програми нямало. Подписах договор преди няколко дни. Извадиха ми душата.
Код се въвежда за всеки абонамент, който е направен не с SMS, а примерно в някой сайт, където си си въвел номера.
...
Почти всички банки таксуват за извлечение по банковата сметка. Даже не се сеща при коя е безплатно.
...
Имат всичко A1. Дали ще се вържеш или не на техните оферти е друга тема. Ако не ти харесват в магазин офертите, влизаш в сайта на A1, комбинираш си желания интернет и ТВ, и готово или използваш някой готовите комбинирани предложения.

Общи условия

Активация на акаунт