Място за регистрация
Колко е доставката може да видите тук
Състоянието на поръчката може да следите от тук
Доставката до България и до дома ви се извършва от GLS и Интерлогистика
Преводач от немски на български
Често задавани въпроси!
За поръчката :
За да направите поръчка ,първо трябва да се регистрирате .
Избирате артикула и при поставяне в кошницата след секунди излиза малко прозорче ,което проверява дали стоката е налична , от него избирате Weitershoppen за да продължите с пазаруването или .. Zur Kasse за да видите какво има в кошницата и поръчате .
След като приключите с избора на стоки,влезте в кошницата и натиснете Weiter zur Kasse намиращ се отгоре вдясно над артикулите. Излизат ви данни от профила, както и самите артикули.Под адреса за доставка в дясно има каре : Gutschein / Rabatt / Gratisartikel , в него попълвате кода за намаление ,винаги с малки латински букви и потвърждавате първо с бутона до него – Einlosen , ако ви приеме кода ви връща на Weiter zur Kasse .
В ляво над артикулите имате поле Zahlungsart, където попълвате данните на вашата кредитна/дебитна карта. След като се убедите, че всичко сте попълнили вярно слагате отметка на кутийката под сумите и натискате Bestellung abschiken.
До няколко часа ще получите автоматичен имейл за потвърждение на поръчката.
Ще ви изпратят мейл и когато поръчката ви се опакова и тръгва.
Kак да поръчате може да видите и тук
В Meine konto, в Auftragsübersicht може да следите състоянието на пратката. Там ще ви излезе и подробната фактура с поръчката,както и номера на пратката.Там излиза информацията за нейното движение,като кликнете на страницата на логистиката GLS Sendungsauskunft.
Движението и местонахождението на вашата поръчка може да следите от тук , с номера на пакета на поръчката Ви / можете да го видите в профила си в сайта, или в мейла , който са ви изпратили/ .
За артикулите
z.Zt. nicht lieferbar в момента артикула не се предлага
Leider Ausverkauft изчерпан артикул
Speditions-Artikel, nur in Deutschland lieferbar -не се доставя извън Германия - отнася се за обемисти артикули ,пише го под цената .
***Всяка стока си има свой собствен артикулен номер, който можете да видите като кликнете на него в прозорчето с цената.
***При дрехи и обувки- всеки размер е с отделен артикулен номер.
***Ако правите голяма поръчка е най-лесно да добавяте стоките по артикулни номера. Линка към дадената стока завършва на този артикулен номер.
***Когато даден артикул е изчерпан, линка води на начална страница на сайта.
***Ако искате да поръчате повече бройки от един артикул, след като го добавите в кошницата избирате желаната бройка от падащо меню срещу конкретния артикул директно в кошницата.
Ако излезете от профила си преди да направите поръчка ще трябва отново да прибавяте стоките при следващото влизане- сайта не помни!!!
Кодове за намаление и подаръци
Намаление 10 ЕВРО - X3X4LLTX7DAE (вал. до 31.12.09) , L7KC949JCECH (вал. до 31.09.09), HTAT4LMD4399 - само за нови клиенти
Намаление 5 ЕВРО - pcyvh5sdyukl , ajdxxvrdmxjm, yh5ap9hdfs7d ,dtllctkcdapy, ahf3wwawft
OЩЕ...
Кода винаги се пише с малки латински букви !
Връщане на артикули
До сега има пуснати поръчки с кредитни карти и дебитни визи електрон на БПБ, ПИБ, ЦКБ, КТБ,ДСК , Райфайзен банк , ПроКредит.
Картата, с която ще се плаща трябва да има поне 3 мес. валидност.
От скоро има много отказани ,неприети поръчки или такива на които искат банков превод ,когато се поръчва с карта ,на която името на картодържателя не съвпада с името на /акаунта / на клиената.
С благодарности към marianik открила този сайт и всички спомогнали за информацията в първия пост!
Към първата тема 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18