Обявяването на Общи поръчки е в разрез с правилата на форума!
Сайтът е английски и предлага директна доставка до България.
1.Доставката до английски адрес е 4 лири,а за поръчки над 75 лири или 100 евро е безплатна.До английски адрес може да се поръча ползвайки превозвач.
Как се поръчва?
Трябва да си направите РЕГИСТРАЦИЯ отивате на NEW CUSTOMERS натискате бутона CONTINUE попълвате мейл адреса и другите данни в отворилата се форма за регистрация и натискате REGISTER .Вашият профил е създаден.
Продължавате с избирането на стоките и ги добавяте в кошницата.
За да валидизирате вашата поръчка в кошницата натискате PROCEED TO CHECKOUT -най-долу в десния ъгъл
Следващата стъпка -адрес-на DELIVERY ADRESS се попълва адреса на превозвача /който сте си избрали да ползвате/,а на BILLING ADRESS се попълва адреса на картодържателя-с която се плаща.
Натискате отново PROCEED TO PAYMENT .Прехвърля ви на страницата за МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ.
Плащането при доставка на английски адрес към момента е само в паунди с карта или ПП.
След като изберете начина на плащане,попълвате данните си от картата или в ПейПал и валидизирате поръчката натискайки -PROCEED.
На е-мейл адреса ще получите потвърждение за поръчката си.
Може да плащате в паунди, евро или долари .
Към момента цените в паунди и евро са изравнени в сайта .Плащайте в евро .
Има допълнителен код - ISSVE NUMBER при разплащане с карта - не пишете нищо.
3D security code- - обадете се във вашата банка ,за да разберете кода.
КУРИЕРИ ПРЕВОЗВАЧИ в тази ТЕМА
2.Доставката до България НЕ Е ФИКСИРАНА.тя варира в зависимост от броя артикули,тегло и т.н.Към момента минималната доставка е 14.99 лири.Доставката се извършва от DHL до адреса,на който сте пуснали поръчката.
КАК се поръчва?
Трябва да си направите РЕГИСТРАЦИЯ отивате на NEW CUSTOMERS натискате CONTINUE -отваря се форма за регистрация,в която попълвате всичките си данни.Натискате REGISTER и вашия акаунт е създаден.
Избирате си стоките,слагате ги в кошницата.За да валидизирате вашата поръчка натискате PROCEED TO CHECKOUT най долу в десния ъгъл.
Втората стъпка на DELIVERY ADRESS адрес на който ще получите пратката,a BILLING ADRESS -може да е същия или адрес на който живеете.
натискате отново PROCEED TO PAYMENT
МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ
Плащането се осъществява с карта или PAYPAL.След като изберете начина на плащане,попълвате данните си от картата или в PAYPAL и валидизирате поръчката натискайки -PROCEED.
Ще получите потвърдителен имейл.
До 36 часа, а понякога и малко повече ще получава и имейла с който ви уведомяват че поръчката е изпарена и „тракинг” номера с който се проследява пратката на
страницата на DHL.Доставката отнема до 30 дни(обикновенно пристига за ок. седмица).Допълнителни такси не се дължат.Мито не се заплаща.
Кодове за отстъпки -МНОГО СА РЯДКО
След пускане на поръчката веднага сумата се блокира,а след като тръгне поръчката и получите мейла,сумата за поръчката се осчетоводява-т.е си я теглят.
Цената на доставката се вижда на втора стъпка при въвеждане на адреса за доставка.
Не може да се плаща с бг карти Маестро.
В сайта има артикули с надпис-EX DISPLAY-това са артикули,които са били изложени на витрина,пробвани-възможно е да са без кутия,с малък дефект или пък нищо да им няма.
Артикули с надпис-PRE ORDER-това са артикули,които за в момента ги няма налични в склада на Спортдирект.Те ще бъдат налични на определена дата,като тази дата се вижда в описанието на артикула.Ако имате в поръчката си такъв артикул,то поръчката ви няма да бъде изпратена веднага,а след датата на наличност на артикула.А също така е възможно след като е поръчан артикул Пре ордер в последствие от сайта да му сменят датата на наличност,което ще забави и изпращането на вашата поръчка
Пре-Ордер,ако има такъв артикул, може да се откаже с мейл до сайта.
Проследяване на пратката ТУК вписвате "тракинг"номера от имейла, който са Ви изпратили.
АКО СА ВИ БЛОКИРАЛИ ВЕДНЪЖ ПАРИТЕ ЗА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА.А СЛЕД ТОВА ВИ ИЗТЕГЛЯТ ОТ СВОБОДНИТЕ[ЗА СЪЩАТА ПОРЪЧКА] И ПЪРВИТЕ ОСТАНАТ ВСЕ ОЩЕ БЛОКИРАНИ-ПРОБЛЕМА Е ВЪВ ВАШАТА БАНКА-ЗВЪННЕТЕ В БАНКАТА-КАРТОВИЯ ЦЕНТЪР И ПОМОЛЕТЕ ДА ВИ ГИ ОТБЛОКИРАТ.
С PAYPAL може да се плаща до Бг и англ.адрес.
При проблеми с PAYPAL ТУК
Таблици с размери-В сайта на SportDirect номерация отговаряща на нашият стандарт ОБЩА ПО МАРКИ
Универсален калкулатор за всички марки)за пресмятане на номер за ДАМСКИ ОБУВКИ МЪЖКИ ОБУВКИ ДАМСКИ ДРЕХИ
Други таблици LONSDALE DETSKI
Дължина на дънки :
SHORT - къси
REGULAR - нормални
LONG - дълги
От чатала :
ДЪЛЖИНА(S) SHORT - 30 инча х 2.54 = 76 см.
ДЪЛЖИНА(R) REGULAR - 32 инча х 2.54 = 81 см.
ДЪЛЖИНА(L) LONG - 34 инча х 2.54 = 86 см.
Буква W след номера на мъжките дънки означава талия ,например 38W х 2.54 = 96,5 см.
Детските обувки започват с буква С /Childrens / от №16/С0/ до №32 /С13/.
Таблица с размери на детски обувки :
http://images25.snimka.bg/005676980-big.jpg
При проблеми ето как можете да се свържете с :
- SportsDirect Customer Services :+44 845 129 9230. +44 870 042 3870 , +44 870 042 3879 , cs@sportsdirect.com
- DHL BG : 0700 17 700
Може да се свържете и с тази програма :
http://www.12voip.com/ Това е сайта,изисква да се свали програмата и да се регистрирате,след което си зареждате кредит от 10 Евро ,20 евро и т.н.
Когато пуснете поръчка и не я намирате в история на поръчките и нямате потв.мейл тя не е регистрирана в СД и няма да я получите. Парите са блокирани от вашата банка , а не са изтеглени от СД. Трябва да пишете на СД и те да потвърдят ,че нямат претенции към парите ви.Това писмо препращате на вашата банка и парите ще бъдат освободени до часове.
Примерно писмо :
Hello!
On ДАТАТА I tried to make order from your site. Something happened and could not complete the payment. My money is blocked, but I have not an order in order history. The bank wanted confirmation from you that I haven't order in the amount of СУМАТА НА ПОРЪЧКАТА
Thank you in advance!
Regards!
Ако имате проблем с някой артикул пишете на cs@sportsdirect.com и може да прикачите снимки.Ще получите автоматичен мейл на който не трябва да отговаряте.Там ще ви информират ,че до 5 работни дни ще получите отговор.От известно време не се получава автоматичен мейл за прието запитване.
Може да замените даден артикул,ако не ви устройва номер или размер ,но ще си заплатите доставката по БГ Пощи до Англия.Замененият артикул ще получите отново по DHL.
Ако трябва да върнете артикул,който е разменен с друг по тяхна вина трябва да се приложи фактурата като се попълни долният отрязък, посочва се причина за връщане, както и какво искате -да пратят верните ,да ви върнат парите или част от тях.После запазвате разписката от пощата, снимате бележката и пращате като прикачен файл в отговор на този мейл, с който ви пишат да ги връщате. Отговорят много бавно.Трябва търпение.
По пощата до Англия препоръчано до 1 кг е към 17 лв, а от 1 до 2 кг е 22 лв.
При липси в поръчката пишете на disclaimers@sportsdirect.com , за да ви изпратят формуляр.
Канселиране на поръчка :
Може евентуално да се канселира поръчка само с мейл до тях - cancel@sportsdirect.com
Може да откажете САМО Pre-Order артикул от поръчката като пишете на cancel@sportsdirect.com . В писмото напишете и Product code от потв. мейл.
http://www.sportsdirect.com/CustomerServices/HelpPage.aspx
Когато нямате проследяващ № повече от 3-4 дни може да попитате тук :
http://www.sportsdirect.com/CustomerServices/ContactUs/ContactForm
Избирате Where is my order? от падащото меню попълвате данните и ще получите отговор на мейла, ако е изпратена ще ви дадат номера.
Начини на доставка
1.с куриер превозвач
2.с директна доставка до България,плащайки доставката
Кодове:
Към днешна дата код за месец МАЙ няма.
tema 33 тема 32 тема 31 тема 30 тема34 тема35 тема36 тема37 тема38 тема39 тема40 тема41 тема42 тема43 тема44 тема45 тема46 тема47 тема48 тема49 тема 50 тема 51 тема 52 тема 53 тема 54
Гюлчи, !
Надявам се на по-малко спам в тази тема - постовете със запис ,човечета и точки.