Re: SportsDirect-53

  • 36 799
  • 736
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 209


Обявяването на Общи поръчки е в разрез с правилата на форума!

Сайтът е английски и предлага директна доставка до България.

1.Доставката до английски адрес е 4 лири,а за поръчки над 75 лири е безплатна.До английски адрес може да се поръча  ползвайки превозвач.

Как се поръчва?

Трябва да си направите РЕГИСТРАЦИЯ отивате на NEW CUSTOMERS натискате бутона CONTINUE попълвате мейл адреса и другите данни в отворилата се форма за регистрация и натискате REGISTER .Вашият профил е създаден.
Продължавате с избирането на стоките и ги добавяте в кошницата.
За да валидизирате вашата поръчка в кошницата натискате PROCEED TO CHECKOUT -най-долу в десния ъгъл
Следващата стъпка -адрес-на DELIVERY ADRESS се попълва адреса на превозвача /който сте си избрали да ползвате/,а на BILLING ADRESS се попълва адреса на картодържателя-с която се плаща.
Натискате отново PROCEED TO PAYMENT .Прехвърля ви на страницата за МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ.
Плащането при доставка на английски адрес към момента е само в паунди  с карта или ПП.
След като изберете начина на плащане,попълвате данните си от картата или в ПейПал и валидизирате поръчката натискайки -PROCEED.
На е-мейл адреса ще получите потвърждение за поръчката си.
Може да плащате в паунди, евро или долари .

Към момента паунд - евро са равни. Плащайте в евро .

Има допълнителен код - ISSVE NUMBER при разплащане с карта - не пишете нищо.

3D security code- - обадете се във вашата банка ,за да разберете кода.

КУРИЕРИ ПРЕВОЗВАЧИ в тази ТЕМА

2.Доставката до България НЕ Е ФИКСИРАНА.тя варира в зависимост от броя артикули,тегло и т.н.Към момента минималната доставка е 14.99 лири.Доставката се извършва от DHL до адреса,на който сте пуснали поръчката.
КАК се поръчва?
Трябва да си направите РЕГИСТРАЦИЯ отивате на NEW CUSTOMERS натискате CONTINUE -отваря се форма за регистрация,в която попълвате всичките си данни.Натискате REGISTER и вашия акаунт е създаден.
Избирате си стоките,слагате ги в кошницата.За да валидизирате вашата поръчка натискате PROCEED TO CHECKOUT най долу в десния ъгъл.
Втората стъпка на DELIVERY ADRESS адрес на който ще получите пратката,a BILLING ADRESS -може да е същия или адрес на който живеете.
натискате отново PROCEED TO PAYMENT

МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ
Плащането се осъществява с карта или PAYPAL.След като изберете начина на плащане,попълвате данните си от картата или в PAYPAL и валидизирате поръчката натискайки -PROCEED.
Ще получите потвърдителен имейл.
До 36 часа, а понякога и малко повече ще получава и имейла с който ви уведомяват че поръчката е изпарена и „тракинг” номера с който се проследява пратката на
страницата на DHL.Доставката отнема до 30 дни(обикновенно пристига за ок. седмица).Допълнителни такси не се дължат.Мито не се заплаща.
Кодове за отстъпки -МНОГО СА РЯДКО
След пускане на поръчката веднага сумата се блокира,а след като тръгне поръчката и получите мейла,сумата за поръчката се осчетоводява-т.е си я теглят.

Цената на доставката се вижда на втора стъпка при въвеждане на адреса за доставка.

Не може да се плаща с бг карти Маестро.


В сайта има артикули с надпис-EX DISPLAY-това са артикули,които са били изложени на витрина,пробвани-възможно е да са без кутия,с малък дефект или пък нищо да им няма.
Артикули с надпис-PRE ORDER-това са артикули,които за в момента ги няма налични в склада на Спортдирект.Те ще бъдат налични на определена дата,като тази дата се вижда в описанието на артикула.Ако имате в поръчката си такъв артикул,то поръчката ви няма да бъде изпратена веднага,а след датата на наличност на артикула.А също така е възможно след като е поръчан артикул Пре ордер  в последствие от сайта да му сменят датата на наличност,което ще забави и изпращането на вашата поръчка
Пре-Ордер,ако има такъв артикул, може да се откаже с мейл до сайта.

Проследяване на пратката ТУК вписвате "тракинг"номера от имейла, който са Ви изпратили.
 
АКО СА ВИ БЛОКИРАЛИ  ВЕДНЪЖ ПАРИТЕ ЗА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА.А СЛЕД ТОВА ВИ ИЗТЕГЛЯТ ОТ СВОБОДНИТЕ[ЗА СЪЩАТА ПОРЪЧКА] И ПЪРВИТЕ ОСТАНАТ ВСЕ ОЩЕ БЛОКИРАНИ-ПРОБЛЕМА Е ВЪВ ВАШАТА БАНКА-ЗВЪННЕТЕ В БАНКАТА-КАРТОВИЯ ЦЕНТЪР И ПОМОЛЕТЕ ДА ВИ ГИ ОТБЛОКИРАТ.

С PAYPAL може да се плаща до Бг и англ.адрес.
При проблеми с PAYPAL  ТУК

3.Друг начин за поръчване от сайта-включване в обща поръчка-Забранено е вписването в темата на блога за общи поръчки.-той е отделен на лични
Таблици с размери-В сайта на SportDirect  номерация отговаряща на нашият  стандарт ОБЩА  ПО МАРКИ
Универсален калкулатор за всички марки)за пресмятане на номер за ДАМСКИ ОБУВКИ  МЪЖКИ ОБУВКИ  ДАМСКИ ДРЕХИ 

Други таблици    LONSDALE  DETSKI

Дължина на дънки :

SHORT - къси
REGULAR - нормални
LONG - дълги

От чатала :
ДЪЛЖИНА(S) SHORT - 30 инча х 2.54 = 76 см.
ДЪЛЖИНА(R) REGULAR - 32 инча х 2.54 = 81 см.
ДЪЛЖИНА(L) LONG - 34 инча х 2.54 = 86 см.

Буква W след номера на мъжките дънки означава талия ,например 38W х 2.54 = 96,5 см.

Детските обувки започват с буква С /Childrens /   от №16/С0/  до №32 /С13/.

Таблица с размери на детски обувки :


http://images25.snimka.bg/005676980-big.jpg


При проблеми ето как можете да се свържете с :
- SportsDirect Customer Services :+44 845 129 9230.  +44 870 042 3870 , +44 870 042 3879  , cs@sportsdirect.com
- DHL BG   :  0700 17 700

Може да се свържете и с тази програма :

http://www.12voip.com/  Това е сайта,изисква да се свали програмата и да се регистрирате,след което си зареждате кредит от 10 Евро ,20 евро и т.н.

Когато пуснете поръчка и не я намирате в история на поръчките и нямате потв.мейл  тя не е регистрирана в СД и няма да я получите. Парите са блокирани от вашата банка , а не са изтеглени от СД. Трябва да пишете на СД и те да потвърдят ,че нямат претенции към парите ви.Това писмо препращате на вашата банка и парите ще бъдат освободени до часове.

Примерно писмо :

Hello!
On  ДАТАТА  I tried to make order from your site.  Something happened and could not complete the payment. My money is blocked, but I have not  an order in order history. The bank wanted confirmation from you that I haven't order in the amount of СУМАТА НА ПОРЪЧКАТА

Thank you in advance!
Regards!

Ако имате проблем с някой артикул пишете на cs@sportsdirect.com и може да прикачите снимки.Ще получите автоматичен мейл на който не трябва да отговаряте.Там ще ви информират ,че до 5 работни дни ще получите отговор.От известно време не се получава автоматичен мейл за прието запитване.

Може да замените даден артикул,ако не ви устройва номер или размер ,но ще си заплатите доставката по БГ Пощи до Англия.Замененият артикул ще получите отново по DHL.

Ако трябва да върнете артикул,който е разменен с друг  по тяхна вина трябва да се приложи фактурата като се попълни долният отрязък, посочва се причина за връщане, както и какво искате -да пратят верните ,да ви  върнат парите или част от тях.После запазвате  разписката от пощата, снимате  бележката и пращате  като прикачен файл в отговор на този мейл, с който ви пишат да ги връщате. Отговорят много бавно.Трябва търпение.

По пощата до Англия препоръчано до 1 кг е към 17 лв, а от 1 до 2 кг е 22 лв.

Канселиране на поръчка :

Може евентуално да се  канселира поръчка  само с мейл до тях  - cancel@sportsdirect.com

Може да откажете САМО Pre-Order  артикул от поръчката като пишете на cancel@sportsdirect.com . В писмото напишете и Product code от потв. мейл.

http://www.sportsdirect.com/CustomerServices/HelpPage.aspx

Когато нямате проследяващ № повече от 3-4 дни може да попитате тук :

http://www.sportsdirect.com/CustomerServices/ContactUs/ContactForm

Избирате  Where is my order? от падащото меню попълвате  данните и ще получите отговор на мейла, ако е изпратена ще ви  дадат номера.


 Начини на доставка
1.с куриер превозвач
2.с директна доставка до България,плащайки доставката

Кодове:

10%  OFF ALL SKIWEAR /ACCESSORIES       SXC906H72NBW      MARCH 2013
 Този сектор http://www.sportsdirect.com/skiing-and-snowboarding

10%  OFF ALL SWIMMING, BIKES/RUNNING RZA0505C20XW       APRIL 2013



tema 33  тема 32   тема 31   тема 30  тема34 тема35 тема36 тема37 тема38 тема39  тема40   тема41  тема42  тема43  тема44 тема45  тема46 тема47 тема48   тема49 тема 50 тема 51 тема 52

Гюлчи, newsm51 !

БЕЗПРОБЛЕМНО ПАЗАРУВАНЕ  Simple Smile




# 1
  • при моите любими
  • Мнения: 2 528
Да се запиша, че искам да поръчвам вече летни дрешки  Hug

# 2
  • Мнения: 659
Теди   bouquet

# 3
  • Мнения: 290
  bouquet и безпроблемно пазаруване..

# 4
# 5
  • София
  • Мнения: 424
tedichka07     bouquet

# 6
  • Мнения: 863
Велосипедите от 20Е свършиха Sad.

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 4 134
Ужас!!!!!!! Току що си получих пратката и половината липсва. Пише че е един кашон кг и тн. като отварям половината обувки ги няма. ПОМОЩ

Никой ли не е имал такъв проблем, отметнах фактурата и половината неща липсват. Дали има вариянт СД да са нагласили двата кашона а да е тръгнал само един и другият да се подмята някъде там.

Какво пишеше на етикета на кашона - 1 от 1 или?
На проследяването сега какво пише - доставена или частично доставена?

Пише 1/1 и 28 кг а жената от ДНЛ ми каза че при тях е отбелязано 18 кг то той си тръгна един кашон така си пишеше. Сега отметнах всичко по фактурте и половината неща липсват.

Звънни първо на ДХЛ да търсят още, но според мен проблемът е в Спортса и ще трябва и на тях да звъннеш - случвало ми се е и са огромни разправии. Ще ти искат списък с номерата на липсващите артикули

# 8
  • Мнения: 870
И аз тук да ви следя   bouquet

# 9
  • Мнения: 6
Здравейте момичета  Grinning   Пристигнаха ми пантофки на пума ( Sonja - черно със цикламено)  едната номер 38 другата номер 39, ако има някой на който му се е случило може да си ги сменим Simple Smile

# 10
  • Мнения: 4
Ужас!!!!!!! Току що си получих пратката и половината липсва. Пише че е един кашон кг и тн. като отварям половината обувки ги няма. ПОМОЩ

Никой ли не е имал такъв проблем, отметнах фактурата и половината неща липсват. Дали има вариянт СД да са нагласили двата кашона а да е тръгнал само един и другият да се подмята някъде там.

Какво пишеше на етикета на кашона - 1 от 1 или?
На проследяването сега какво пише - доставена или частично доставена?

Пише 1/1 и 28 кг а жената от ДНЛ ми каза че при тях е отбелязано 18 кг то той си тръгна един кашон така си пишеше. Сега отметнах всичко по фактурте и половината неща липсват.

Звънни първо на ДХЛ да търсят още, но според мен проблемът е в Спортса и ще трябва и на тях да звъннеш - случвало ми се е и са огромни разправии. Ще ти искат списък с номерата на липсващите артикули
Говорих и с Петлето, според нея проблема е в ДХЛ  звънях и казах че държа да направят проверка и да ми търсят кашона писах и на спорта ще чакам. Голяма гадост!!!!!!!!!!!

# 11
# 12
  • Русе
  • Мнения: 3 711
Теди, благодарско.   bouquet
И аз в очакване на пратка тези дни.

# 13
  • Мнения: 2 880
И аз да ви следя...чакам една малка поръчка с тениска за мен,очила за малката и топка за плменика....вчера пуснах и едни маратоки изгодни на Капа за 6  Grinning ,но не можах ролерите от 3 е да поръчам,също така имаше и скейт за 1,49 и той свърши бързо  Sad
пп: тези http://www.sportsdirect.com/kappa-cairn-boys-trainers-092112?colcode=09211232
Искам и аз такава каска  Praynig Praynig Praynig

# 14
  • Не съм от тук и съм за малко
  • Мнения: 717
Мерси за новата тема.   bouquet
Получихме ето тези за мъжа ми, 9/43
http://www.sportsdirect.com/lee-cooper-mens-canvas-desert-boots-114020
но кой да чете че са уголемени,  Embarassed  отговарят според него на 44, и сега им търсим нов собственик. Но въпросът ми е свързан с една джаджа, закачена на езика на едната обувка, от тези, дето предизвикват пищене като ги изнасяш от магазина. Случвало ли ви се е да ви изпратят обувки с такова и как се маха?  Praynig

Общи условия

Активация на акаунт