Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да определя дали магазинът на продавача е пълен или празен?
Какви са условията за връщане на пари при отваряне на спор?
Как мога да проверя състоянието на моята пратка и какво да направя, ако не мога да намеря информация за нея?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да определя дали магазинът на продавача е пълен или празен?
-
Какви са условията за връщане на пари при отваряне на спор?
При отваряне на спор имате право да отворите спор до 60 дни след извършване на плащането. Не потвърждавайте получаването на пратката, тъй като това ще доведе до загуба на правото за спорове. Спор може да бъде отворен в рамките на 5 дни след потвърждаване на изпращането. При ескалирал спор решението вече се взема само от Aliexpress.
-
Как мога да проверя състоянието на моята пратка и какво да направя, ако не мога да намеря информация за нея?
Можете да проверите състоянието на вашата пратка, като въведете проследяващия номер в съответните уебсайтове за проследяване. Ако номерът не показва местоположение, изчакайте около 3 седмици и след това проверете в уебсайта на българските пощи. Ако все още няма информация, можете да използвате програма за проследяване на международни пратки.
-
Как мога да използвам купони за отстъпка?
-
Как мога да върна продукт, ако не съм доволен от него?