Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се свържа с Amazon за връщане на артикул?
Какво представляват Amazon Prime и Amazon Family?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се свържа с Amazon за връщане на артикул?
-
Какво представляват Amazon Prime и Amazon Family?
Amazon Prime предлага безплатна еднодневна доставка с първокласна поща за артикули, продавани от Amazon, без ограничение на броя на поръчките. Той също така позволява достъп до други членове на домакинството. От друга страна, Amazon Family е свързан с абонамента за Prime и предоставя 20% отстъпка за пелени и допълнителни отстъпки.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо проверете страницата с поръчки за наличния бутон „Редактиране на поръчка“. Ако е достъпен, можете или да промените поръчката, или да я откажете. Ако не се вижда такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само докато плащането все още не е потвърдено. Като алтернатива можете да използвате чат за поддръжка на клиенти, за да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какви са складовите стоки на Amazon?