Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя, ако имам грешка в пола на резервацията ми?
Как да се справя, ако не съм получила билети след покупка?
Как мога да отменя полетите си без допълнителна такса с Wizz Flex?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя, ако имам грешка в пола на резервацията ми?
-
Как да се справя, ако не съм получила билети след покупка?
Ако не сте получили билети след покупка, препоръчително е да се свържете директно с авиокомпанията, за да уточните статуса на вашата резервация. В някои случаи, изпращането на билетите може да се забави или да бъде пропуснато, но авиокомпанията ще може да ви предостави необходимата информация и да ви помогне с решаването на проблема.
-
Как мога да отменя полетите си без допълнителна такса с Wizz Flex?
-
Как да се оплача за проблем с чекирането на полет с Wizz Air?
-
Как да чекирам багаж онлайн?