Raxevsky

  • 16 231
  • 116
  •   1
Отговори
# 75
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
Преди месец в Германия, посетих един търговски център и да ви споделя....Всички клиенти мереха като за последно и си оставяха дрехите в съблекалните, ама купища ви казвам! 2-3 момичета ходеха и ги прибираха с едни колички, но си бяха усмихнати и любезни!


И в Мадрид е така..... взема6 си каквото  и колкото иска6, влиза6 в пробната, ако се нуждае6 от друг номер идва продава4ката, и ти го носи..., Дрехите, които няма да купува6 оставя6  на излизане от пробната и моми4етата  ги разнасят из магазина.....
Във  Веригата  EL CORTE INGLES дори правят корекции на дрехите безплатно, мери6, продава4ът записва какво то4но трябва да се направи, скъсяване, стесняване и т н т....  и си го взема6 следва6тата седмица от магазина
Аз ли4но меря в къ6ти, за6тото ако не се харесам  мога да върна дрехата(ако не е носена и  е с етикета) в магазина в 14 дневен срок.... връ6тат ти парите с усмивка  без физиономии...
В магазините на модни дизайнери не влизам Naughty, от как видях на витрината на CHANEL риза за 2500 евро....От такива дрехи ми се разваля пералнята Laughing

Последна редакция: пн, 15 окт 2007, 14:37 от sl

# 76
  • Мнения: 150
Ами то и у нас в много от магазините се работи на този принцип, или ако не се работи - ние-клиентите ще ги научим да работят така .

# 77
  • Мнения: X
Oф това е много селско, някои продавачки се взимат много насериозно. По този повод една кратка историйка и от мен.
Преди няколко дена бях в мола и минавам покрай магазина на Marlboro Classics, и на витрината готино кожено яке, понеже моя приятел си търсеше подобно, реших да питам колко струва. И една лелка продавачка ме погледна и изръси  "Ааааааааааа много е скъпо"  Супер се ядосах и и казах, че не я питам дали е скъпо, а колко струва, тя вече ме погледна зло и каза 1400 лв. Правете си изводите, колко имат да учат за отношението им към клиент.

# 78
  • Мнения: 235
 Работя в магазин за златни бижута и от собствен опит знам, че външния вид на клиента не е право пропорционален на броя на кредитните му карти. Така че никога не съдя за клиентите си по това, как са облечени. На мен също ми се е случвало , влизайки в бутик, да ме посрещнат с думите- като за вас, госпожо, нямаме. Сякаш щом съм облечена спортно нямам пари да си купя някакъв по -официален тоалет. Излизала съм си страшно обидена.

# 79
  • Мнения: 739
и аз работя с клиенти и никога не съдя по облеклото или вида им. имала съм случаи - цигани купуват скъпи неща, а костюмари търсят най най-евтинкото .....  Grinning клиентът си е клиент, еднакво любезна съм към всички, независимо от вида им или професията им. дори когато дойде някоя родна поп/фолк звезда - в офиса е клиент! не съм отишла аз на концерт, така че ..... старая се да съм максимално любезна, услужлива и да не досаждам на клиентите. защо ли обаче очаквам навън да получавам същото  newsm78  Sad

# 80
  • Мнения: 4 916
За лошото отношение към клиента в областта на услугите може да се напише многотомник  Close темата е неизчерпаема. Всичко опира до възпитание, така ми се струва на мен.

# 81
  • Мнения: 539
Именно заради такова отношение не обичам да ходя много по магазините. В празен магазин почти никога не влизам, гледам да има поне 1-2 клиенти.
Досега най-голямо удоволствие ми е доставяло да влизам в "Миролио" на Графа. Там дори не мога да разбера кои са продавачките. Гледаш, пробваш колкото искаш и никой не те закача Grinning

# 82
  • Мнения: 4 916
... Досега най-голямо удоволствие ми е доставяло да влизам в "Миролио" на Графа. Там дори не мога да разбера кои са продавачките. Гледаш, пробваш колкото искаш и никой не те закача Grinning

И моите от този магазин впечатления са такива. Веднъж дори доста почаках докато платя - около 5-6 минути никой не се завъртя на касата  Mr. Green

# 83
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
Работя в магазин за златни бижута и от собствен опит знам, че външния вид на клиента не е право пропорционален на броя на кредитните му карти. Така че никога не съдя за клиентите си по това, как са облечени. На мен също ми се е случвало , влизайки в бутик, да ме посрещнат с думите- като за вас, госпожо, нямаме. Сякаш щом съм облечена спортно нямам пари да си купя някакъв по -официален тоалет. Излизала съм си страшно обидена.
Броят на кредитните карти не е показател за платежоспособност
Познавам хора  с много кредитни карти , които ве4е са ги изпразнили и ги изпла6тат с години... съответно има и такива които не използват карти, но нямат проблем пла6тане ке6...

# 84
  • София
  • Мнения: 1 320
............
Затова 2пъти год. шопинг в Милано - в магазина на Р.Кавали ми отварят вратата, казват ми може да разгледате дамските ни колекции на 2ия етаж и да не съм си купила нищо, пак любезно ме изпращтат Wink

И това не е съвсем така. Незнам точно за кой от тяхните магазини говориш, но ако става въпрос за този с асансьора, да не ти разказвам колко са "мили" консултантите им, някой от нашите продавачки са на светлини години назад... Simple Smile
И аз имам богат опит със смахнати консултанти и много пъти съм си тръгвала без да си взема нищо от даден магазин, не защото не ми харесва или т.н., а само заради продавачката.

# 85
Леле и аз така,влизам в един скъпарски магазин за обувки,по-официални,макар че не исках много,много.Но тръгнала съм трябваше всичко да видя Crazy  и продавачката вътре ме изгледа от главата до петите мноогоо бавничкоо и внимателноо,след което се обърна и взе да си оправя червилото,даже не ме поздрави #Cussing out,Тръгнах аз да се поогледам,и влезе още една госпожица с две кафенца и бъра,бъра,.....познайте кой пречеше в картинката???   Друг вариант съм пробвала също:наконтя се ,облека дрешки,токче всичко и си обикалям така нафръцкана и като нахълтам в някой магазин сякаш им мириша на ПАРИ,едни мазни усмивки,едно лицемерие ..направо незнам като си тръгна какви коментари се бълват по мой адресс??

# 86
  • Мнения: 757
ох какво ги правя такива ако знаете,хич не си мълча.....правя ги на 2 стотинки Twisted Evilако си заслужават естествено!
мразя лошото обслужване!
после като ме видят след като съм ги наредила хубаво,отношението им е друго,мразя селски коментари,смеховки по адрес на клиента.
селски продавачки.

# 87
Не знам,то по-добре е понякога хич,да не се заяждаш,само повече ще се ядосваш после,защото някоя селска глупост ще изръсят,пък и повечето са меко казано ограничени.Вчера влизам в магазин за масова бижутерия,дето не е бутик...но някакси съвсем им беше друго държанието,но почвам да сменям много темата .. Money smile3501

# 88
попаднах случайно на този форум и страшно бях учудена,че под логото на една добра марка се вихри разговор за лошото отношение на продавачките по всички магазини.аз съм от пловдив исъм редовен клиент на r outlet от откриването му .обслужват ме 2 продавачки с огромно желание,чак понякога малко досадни,но по добре така отколкото както вие пишете.иначе това си е истински аутлет на раксевски ,а не турски или китайски стоки със съмнително качество.

# 89
  • В града на тепетата
  • Мнения: 245
попаднах случайно на този форум и страшно бях учудена,че под логото на една добра марка се вихри разговор за лошото отношение на продавачките по всички магазини.аз съм от пловдив исъм редовен клиент на r outlet от откриването му .обслужват ме 2 продавачки с огромно желание,чак понякога малко досадни,но по добре така отколкото както вие пишете.иначе това си е истински аутлет на раксевски ,а не турски или китайски стоки със съмнително качество.
Къде се намира този outlet?

Общи условия

Активация на акаунт