Доволни ли сте от телевизията и интернета на Виваком?

  • 39 400
  • 117
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 18 014
Рая, май вече от повечето. Върти ми се, че Близу я имат тази екстра (а май и МТел), но трябва да провериш.

МТел не предлагат телевизия при нас...
Ако я имат, защо никой не я рекламира  newsm78 Вчера рових сайта на Близу- ни дума за това.

# 61
  • София
  • Мнения: 44
След 5 месеца с Виваком - неприятното усещане за некоректното обслужване остава. Съпругата ми искаше да направи някаква промяна по плана на телефона, която й бе отказана. Обслужването - под всякаква критика. Когато трябваше да ни привлекат като клиенти - мили, благи, сговорливи, предлагащи всякакви решения. Сега, след като сме им клиенти - отношението се промени. Нищо не може да се напреви, това били условията и т.н.
Телевизията и интернета - като на останалите. Не откривам нещо много по-добро. Има доста време до края на договора, така че  ще си ги ползваме със здраве и ще се надяваме да няма проблеми  Praynig

# 62
  • Мнения: 50
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile  .............
и на Мегалан / Мтел е така. Но това не е кой знае каква екстра  Simple Smile


Ти сериозно ли говориш???
Че аз само такива канали гледам.
Никога повече реклами.
И точно затова съм бясна -  изведнъж са ми махнали възможността за превъртане на 3-те най-гледани канала в нашето семейство.

Не знам на кого да се оплача и дали някой ще ми обърне внимание изобщо. Затова реших да попитам вас. Има ли при вас промяна, с някои канали, с които сте свикнали ?
Защото ми намирисва на умишлено действие. В тяхната база (сървъра ) има информация точно какво гледаш, кога го гледаш. Не че някой седи да ме следи, но ако поискат могат да получат данни. Само преди 3 месеца преподписах нов 2-годишен договор и хоп... нашите любими канали вече не се връщат и превъртат.
Моля ви, кажете ми, при вас ли има промени?
 

# 63
  • София
  • Мнения: 3 789
Ина, вчера се разправях с тях!  #2gunfire

Повече от месец нямам функции за Фокс-овете, а гледам само това!
Обясниха ми, че това е решение на групата, а не на Виваком, да съм била питала тях. Повярвай, ще питам, не виждам причина да искат да си загубят аудиторията.
На другия ми въпрос - защо тези неща не се съобщават предварително, примерно на страницата на Виваком, ми отговориха, че ще си отбележат и ще предадат на ръководството.

# 64
  • София
  • Мнения: 9 337
Аз питах във Виваком онзи ден и отговора беше, че проблема е временен и се надявам наистина да е така, че в 95% от времето си гледам Фоксовете .

# 65
  • София
  • Мнения: 3 789
В офис ли пита? И на мен така ми казаха, но като се обадих на оператор, истината се оказа съвсем друга.

# 66
  • София
  • Мнения: 9 337
В офис ли пита? И на мен така ми казаха, но като се обадих на оператор, истината се оказа съвсем друга.
В офис питах.

# 67
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Доволна съм.

# 68
  • Мнения: 3 675
Да,аз съм доволна.Отказах се от Булсатком и минах към Виваком.Аз минах от Булсатком към Виваком именно заради канали,защото все ми прекъсваха,както и AXN.Става въпрос именно за Фоксовете,при Виваком не са ми прекъсвали.

# 69
  • Мнения: 42
Аз съм от 1 г. на оптичен интернет и цифрова телевизия. Първите 4-5 месеца,постоянно нямах интернет нещо от рода 2 дни има на 3 спира,изредиха се всичките техници,най накрая го закрепиха, но пак беше по слаб от скоростта за която плащах.С телевизията,също постоянно има проблеми,но пък поне цената е приемлива. Все пак аз съм от Бургас и тук почти няма никакъв избор,така, че се примирявам с издевателствата им.Естествено неустойки за това ,че няма телевизия или интернет никога не са платили!
Чакам да ми изтече договора и повече никога на тях!

# 70
  • Мнения: 1 365
Ей Богу, по - ужасен доставчик от Виваком не сме имали. Поне 5 сменени модема, седмици без интернет, ужас беше. И сегашния ни доставчик не е цвете за мирисане, но е много по - добре.

# 71
  • Мнения: 150
Тъкмо се чудех в коя тема да се оплача от "Виваком"-а.
Сменяме си жилището и решихме да минем на нещо пакетно. Отидохме в офис на "Виваком", където един особено надъхан младеж ни запоказва страхотните чудесии, които предлагат. Прехласнахме се и ние, но решихме да пообиколим и другите доставчици в града, да сверим оферти. В крайна сметка от финансова гледна точка на по-изгодна оферта не попаднахме и беж към офиса. Посрещат ни (други служители), обясняваме, че предния ден техен колега ни е запознал с оферта, от която искаме да се възползваме. Въпрос: кой беше колегата - един плешив или един очилат. Тръгваме да подготвяме договор - оказва се, че колегата е объркал цифрите и такива тарифи няма. Както и да е.
Пуснаха договорите, подписах, и след подписването ми заявяват, че трябва да заплатя 10 лв инсталационна такса (бяхме преупредени) и още 60 лв авансово птредплащане, което след третия месец щяло да ни се възстанови. Полудях - никой не ме беше информирал, а аз съм с 20 лв себе си. На въпроса ми защо не ме предупредиха - като за инстал. такса - колегата не знаел. Питам - защо трябва да предплащам - отговор стандартна практика при всички нови абонати (уж колегата не знаеше,  а се оказа стандартна практика). Питам - така ли казвате добре дошли - другите дават отстъпи, а тези... Отговора беше: ами госпожо, не го решаваме ние, едно време много ни палеха разни селяци, идват от селата си, взимат разни неща на изплащане, после спират да плащат. Питам - защо и мен третират като престъпник??? Отговор не получих. Целия този абсурден разговор се води с управителя (който уж трябва да е най-компетентен). Скъсах им договора, и изхвърчах като ужилена. Смятам, че поне с този оператор приключих...

# 72
  • Мнения: 341
И какво излиза, че таксите не отговарят на договора и очакванията ни са помрачени. Хубава работа,ама само на книга. Плащаш за качество, а то липсва. Към кой оператор да се насоча,където таксата да отговаря на доставената услуга ?

# 73
  • Мнения: 10 081
Към кой оператор да се насоча,където таксата да отговаря на доставената услуга ?
Питаш съседите от кой оператор са доволни, имали ли са проблеми с някой от тях.
Аз така постъпих, след като за 10 месеца над 20 пъти седях без интернет и чаках да дойдат техниците. Тръгнах из входа и се оказа, че всички са минали на Виваком.
Сега съм при тях и съм доволна - интернет и телевизия. Е, има понякога леки издънки, но като цяло е много по-добре и не съм викала техници.
В други части на града сигналът на Виваком прекъсва и са недоволни.
Така, че, най-добре е първо да се проучи. Нещо, което не направих в началото и сгреших.

# 74
  • Мнения: 341
Каква е таксата за този пакет от телевизия + интернет ?

Общи условия

Активация на акаунт