Доволни ли сте от телевизията и интернета на Виваком?

  • 39 371
  • 117
  •   1
Отговори
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Изтича ми договорът с доставчика ми на интернет и се колебая как да постъпя. Ако подновя, където съм в момента ще ми струва по-скъпо от до сега, но пък съм доволна от качеството им. Ще ми струва 25 лв. на месец за телевизия + интернет.
От друга страна чета офертата на Виваком по случай рожденият им ден. Ако се прехвърля при тях за същото ще плащам 11 лв.
Но се колебая, понеже не знам дали услугата им е качествена.
За телевизията на МТел знам, че не става, постоянно прекъсва. Дали и при Виваком не е същото?

Ако има ползващи услугите им, моля нека да напишат отзиви.

PS: Не е анкета, проучване  или нещо подобно, а наистина търся към кого да се прехвърля.

# 1
  • някъде по морето
  • Мнения: 809
Аз ползвам услугата вече 5 години и съм доволна.
Не знам дали има значение, но аз съм с оптичен кабел.....

# 2
  • Мнения: 1
Аз съм доволна. Само че при буря телевизията прекъсва.

# 3
  • някъде по морето
  • Мнения: 809
Аз съм доволна. Само че при буря телевизията прекъсва.
Не знам,при нас не се влияе от времето...(слава Богу) Hug

# 4
  • Мнения: 1 700
И аз съм доволна от оптичния Интернет. Малко повече от година не е прекъсвал никога. Бях доста предубедена.

# 5
  • Мнения: 25 641
Виваком? Никога вече!
Родих се, откакто минахме на друг интернет доставчик. И телевизията им не ща.
Чакам с нетърпение да ми изтече договорът, за да се разведа и с мобилните им телефони.

# 6
  • Мнения: 2 850
Интернетът е тъп (не е оптичен при нас), тв е хубава.

# 7
  • Мнения: 25 641
Доколкото знам, оптичният им интернет е условно такъв. Оптиката захранва само блока ви, от таблото до компютъра е прост кабел.

# 8
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 12 676
Имам флашка тяхна за интернет и не го бива хич даже.Родителите ми са с тв и казват,че прекъсва често.По скоро им изчезва звука.

# 9
  • Мнения: 662
Доколкото знам, оптичният им интернет е условно такъв. Оптиката захранва само блока ви, от таблото до компютъра е прост кабел.

При всички доставчици е така, оптичен не означава безжичен.
Под безжичен се разбира Wi-Fi.Simple Smile

Относно питането-да, ако става дума за оптичен интернет и IPTV, ако говорим за антена и друг интернет-не.

# 10
  • Мнения: 25 641
При всички доставчици е така...


Не, не при всички. Знам за двама доставчици, при които със сигурност оптичният кабел стига до компютъра/рутера. Сигурно има и други.
Но не и Виваком. При тях оптиката е до блока, след това използват лан кабел.

Не разбрах защо намеси безжичната връзка?

# 11
  • Мнения: 13 303
Телевизията нямаше проблем, нета под всякаква критика, многократно съм се оплаквала, единия път като се оплаках на оператор тоя взе че направи нещо и ме лиши тотално от всякакъв нет, та 3 дена разправии и простотии пак оттам да го оправят(
Пуснах си културно предизвестие за прекратяване на договор, сключих си нов договор и с новия оператор си се бях разбрала две седмици преди да ми изтече с Виваком да ме включи.
И изведнъж Виваком още на втория ден от предизвестието ме резнаха.Пак разправии с тях по телефона, добре че новия доставчик се съгласи по-рано да дойде да ме включи и сега Виваком сигурно ще ме търси и да го платя тоя месец с предизвестието.
Та писах жалба, че са ме отрязали,пък някаква друга простотия ми заговориха, че трябвало да платя неустойка за тоя месец дето съм дала предизвестие на безсрочен договор и затова ме били отрязали(
Въобще пълна тъпотия ще се разправям с часове и ще губя време за неща дето могат да стават по нормален начин.
Сигурно след година ще ме търсят да им платя тия 30 лв за тоя месец,но нямам нерви се разправям с тях.

# 12
  • някъде по морето
  • Мнения: 809
Ами аз не съм голяма разбирачка, но услугата напълно ме удовлетворява.
Телевизията е интерактивна и можеш да си гледаш всичко , което те интересува в удобно за тебе време, НД каналите са супер, все едно си там - честно(пък може и да сме случили на телевизор Grinning)
Оборудването е безплатно, ако има проблем идват и ти го сменят безплатно, за 2 тв плащам 2,40 на месец.
Общо - стационарен тел, високоскоростен и-нет, тв за 2 телевизора - 30 лв.

# 13
  • Мнения: 662
При всички доставчици е така...


Не, не при всички. Знам за двама доставчици, при които със сигурност оптичният кабел стига до компютъра/рутера. Сигурно има и други.
Но не и Виваком. При тях оптиката е до блока, след това използват лан кабел.

Не разбрах защо намеси безжичната връзка?

Да, да, сега те разбрах, моя грешка.  Grinning

Виваком също предлагат оптичен кабел директно до рутера, но ако не се лъжа, услугата за момента я има само в София и то централните райони.
Мисля, че Мегалан са с по-добра развита мрежа в това отношение, предполагам те са този доставчик, който визираш, за друг не се сещам.

# 14
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Проверих за Виваком. Оказва се, че в нашия град няма оптична връзка, а слагали някаква малка сателитна чиния. При лошо време изчезвал сигнала.

Интернета им бил 20 мегабита. Понеже не съм много в час питах за колко време ще мога да тегля един филм, за да се ориентирам.
Отговорът беше: "От 15 до 30 минути"
Честно казано ми се вижда доста бавно. Не съм засичала, но сега мисля, че тегля за около 5 минути. При сегашния доставчик оптималната ми скорост за нета е 25 мегабита.
Как може да е толкова фрапираща разликата само от 5 мегабита, та да се отрази толкова много на скоростта за теглене?  newsm78
В къщи използвам нета основно да си тегля филми, да влизам в някои сайтове като Бгмама, ЕОН, ЕВН, фейсбук от време на време.

# 15
  • София
  • Мнения: 3 581
Аз съм от година и няколко месеца към тях - доволна съм от тв. Плащам за най-големия пакет, защото има Дисни Джуниър в него. Tired Т.е към тази промоция се добавя 4 лв. Интернета, който е включен е 20 МБ, плащам още 2 лв. за 30 МБ. За допълнителен приемник е 4,80 за една година, 2.40 за две години. Сега дават и телевизори на изплащане - един малък 19 инча и един голям - 32-ка. Ако имаш интерес, може да си вземеш.

# 16
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Аз съм от година и няколко месеца към тях - доволна съм от тв. Плащам за най-големия пакет, защото има Дисни Джуниър в него. Tired Т.е към тази промоция се добавя 4 лв. Интернета, който е включен е 20 МБ, плащам още 2 лв. за 30 МБ. За допълнителен приемник е 4,80 за една година, 2.40 за две години. Сега дават и телевизори на изплащане - един малък 19 инча и един голям - 32-ка. Ако имаш интерес, може да си вземеш.

С каква скорост теглиш един филм, например?

# 17
  • София
  • Мнения: 3 581
Зависи колко е натоварено у дома, с няколко устройства сме, но някъде средната скорост е 3-4 МБ/с. Ако филма е 700 МБ около 4 минути.

# 18
  • Мнения: 25 641

Мисля, че Мегалан са с по-добра развита мрежа в това отношение, предполагам те са този доставчик, който визираш, за друг не се сещам.


Аз не живея в София, но имаме двама доставчици, за чиито скорости, качество и цени Виваком могат само да си мечтаят. Единият е Булсатком, другият е местен.
Да не говорим пък за местния, който освен качество, скорост и цени, предлага и нещо изключително удобно и практично - предплащаш и ползваш за какъвто си искаш период. Може и за 1 седмица даже. Без договор и обвързване. Виваком и срещу тях да тичат, пак не могат да ги стигнат.

# 19
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Зависи колко е натоварено у дома, с няколко устройства сме, но някъде средната скорост е 3-4 МБ/с. Ако филма е 700 МБ около 4 минути.

Благодаря!


Да не говорим пък за местния, който освен качество, скорост и цени, предлага и нещо изключително удобно и практично - предплащаш и ползваш за какъвто си искаш период. Може и за 1 седмица даже. Без договор и обвързване. Виваком и срещу тях да тичат, пак не могат да ги стигнат.

Би ли ми написала на ЛС за кой доставчик става дума. Да не се окаже, че живеем в един и същ град и мога да го използвам и аз  Crazy

# 20
  • Мнения: 25 641

Би ли ми написала на ЛС за кой доставчик става дума. Да не се окаже, че живеем в един и същ град и мога да го използвам и аз  Crazy

В Стара Загора ли живееш? Тракия кабел.

# 21
  • Мнения: 15 379
Аз съм доволна, хем нетът не е оптичен, защото вече има изградена система в жилището ми и не ми се искаше да дупчат и опъват кабели на ново. Телевизията ни е някакъв разширен пакет, пак никакви проблеми и с нея.
В работата ползвам оптичен, пак техен - доволна съм, нямам забележки.

# 22
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Жалко, но не. Аз съм оттатък Балкана.

Този ваш местен оператор и добрите му условия обаче обясняват негативното ти отношение към Виваком.

На мен не ми трябва много. Телевизия не гледам, така че каналите, които ще имаме зависят изцяло от съпруга ми. За мен е важно да мога за сравнително малко време: 5-10 мин. да си изтегля желания филм, да мога да "ровна" тук там из нета и да ми върви скайпа.

Ако скоростта на нета на Виваком ми позволява да правя това, то този доставчик ме устройва.

Допълвам се:

Току що им разгледах каталога и прочетох написаното с дребен шрифт.
И тук си има вързанка. За да използваш промоционалната цена трябва да подпишеш двугодишен договор. Не може да е едногодишен.

Гадост! Много мразя да се чувствам манипулирана и изнудвана.
Не в смисъла, че ме изнудват директно, а че ме подмамват с примамлива оферта, но със скрити уловки.
Мразя и да съм обвързана с договор и то толкова продължителен. Ами ако не ми харесва? Какво правя тогава?
Пфу, да му се не види!!

Последна редакция: чт, 11 сеп 2014, 17:25 от skarlet71

# 23
  • Мнения: 25 641

Този ваш местен оператор и добрите му условия обаче обясняват негативното ти отношение към Виваком.


Не. Точно обратното беше.
Поради тотално осиране излагане на Виваком като интернет доставчик и некоректното им отношение към дългогодишните си клиенти, се наложи да се разделим. Разводът беше брутално тежък и болезнен, затова не искам и да чувам повече за тях.
Това наложи да потърсим други доставчици на скоростен интернет и слава богу, успяхме да попаднем на такива. Но правя уговорката, че след Виваком сигурно всеки друг доставчик би ми се струвал прекрасен.

# 24
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 584

Гадост! Много мразя да се чувствам манипулирана и изнудвана.
Не в смисъла, че ме изнудват директно, а че ме подмамват с примамлива оферта, но със скрити уловки.
Мразя и да съм обвързана с договор и то толкова продължителен. Ами ако не ми харесва? Какво правя тогава?
Пфу, да му се не види!!
Много внимавай, защото разводът с тях ще бъде тежък и мъчителен. Twisted Evil Лъжат по всички възможни параграфи - "общи условия на договора", начисляване на суми за невърнато оборудване, което надлежно им е предадено и имам приемо-предавателен протокол и др. #2gunfire Когато отидох да си прекъсна договора ме заплашиха, че нямало да мога да се включа отново към тях в последващите 6 месеца  hahaha, а аз не искам и да чувам за тяхната фирма.

Последна редакция: чт, 11 сеп 2014, 19:29 от Скубиду

# 25
  • София
  • Мнения: 9 303
У дома сме на Виваком и за нищо не бих сменила интернета и телевизията!

# 26
  • Мнения: 15 226
У дома сме на Виваком и за нищо не бих сменила интернета и телевизията!

И у дома е същото. Много съм доволна от възможността да гледам филм от преди седмица или с време закъснение.

Сийче, аз се разведох с Верея кабел, от тогава съм с Виваком. При 4 едновременно работещи компютъра, нета ми е супер.

# 27
  • Мнения: 25 641
То и моят беше супер. Беше. Когато бяхме малко маймунки на клона. Laughing
Когато спря да е супер, си намерихме по-добър.

# 28
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
И така, Виваком ни загубиха за клиенти.

Разбрахме, че има доста скрити неща в "изгодната" им оферта. А както вече казах, много мразя да ме залъгват.
Оказа се, че за да се възползваме от 50% намаление за първата година договорът, който ще сключим трябва да е за две години. Освен това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да вземем и стационарен телефон, за който всеки месец си върви такса от около 8 лв.
Също така и няма как да си доплатя за по-бърз интернет, защото в моят град нямало такъв вариант, кабелите не били оптични или нещо от сорта.
И така "изгодната" им оферта на мен би ми струвала 20 лв. на месец за първата година, а за втората двойно: 40 лв.

Еми, НЕ, благодаря!

Оставам си при настоящия доставчик. Ще си плащам по 25 лв. на месец, но поне си знам че услугата им е качествена.

# 29
  • Мнения: 5 462
Не съм доволна хич.

# 30
  • Мнения: 48
Имаме домашен тел интернет и тв на Виваком, ок са си.

# 31
  • Мнения: 291
Oт интернета не бях въобще доволна.  Peace

# 32
  • София
  • Мнения: 44
Здравейте!
От 1 месец ние също сме на Виваком - интернет и ТВ, уж Fibernet. Таксата ни е 25 лв., като има над 100 канала и 50 МВ интернет. Свързаност би трябвало да е оптика.
Преди това ползвахме Мтел - 40 канала и 30 МВ нет + сим карта за 30 лв.

Що се отнася за Виваком - след 1 месец не са блеснали с нищо хубаво.
В магазина на увещаваха, че щом имаме прекаран оптичен кабел на Мтел, щели да го ползват него и чудо - няма да правим нови дупки. Голям плюс за мен, защото ми писна постоянно да кърпя дупки и боядисвам. Но не. Дойдоха и отрязаха кабела и сложиха обикновен коаксиален - честито, нов кабел в коридора, и то сив, че да контрастира на стената. Обясниха ми, че оптика стига до кутия в блока, от там продължава този кабел.
Много ме усъмниха, а след като видях у двама приятели, че оптиката им стига до приемниците в апартамента ..... от колцентъра им ми казаха, че нямат изградена оптична мрежа в района където живея и не мога да ползвам Fibernet. Писах им жалба- нова изненада последва, като видях, че срокът да отговарят на жалби е 20 работни дни. Супер. Междувременно - телевизията насича; рутера им постоянно губи сигнал... насъбра ми се много. Писах им още две жалби. Отговор - благодарим ви, стараем се да подобрим обслужването на клиенти и ценим обратната връзка. Свързаността ви е оптична. Толкова, никакво обяснение защо има разминаване между това което ни казват служителите им.
Също така - при оптичната свързаност слагат 4 устройства, т.е. пригответе си подходящ разклонител. При мен са само 3, заради това, че влиза коаксиален, а не оптичен кабел у нас.
За сега няма да се занимавам повече с тях, защото всеки път когато стигна до нашите телекоми се заричам да е за последно. Супер нагли, мързеливи и некомпетентни служители.

Като цяло - да, услугата им е изгодна, но питайте по няколко пъти нещата които ви интересуват. Ако трябва проверявайте и на кол центъра, защото в магазините гледат как да ви набутат продажба, а дали си заслужава е друг въпрос.
Офертите са много, но е важно и качеството и обслужването.

# 33
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Бате Иво, благодаря за изчерпателния отговор.

Твоето мнение е още едно доказателство за правилното ми решение да не ставаме абонати на Виваком.
Решихме да си останем при досегашния доставчик, въпреки по-високата цена от преди. Доволна съм от качеството им и на телевизията, и на интернета. А и колкото пъти е имало проблем техниците идват на часа, понякога и за глупости, ако не ми се е рестартирал правилно рутера.  Embarassed

# 34
  • Мнения: 581
Мен пък ме вбесиха по повод услугата им 3g мобилен интернет за лаптоп.
Ползвам стикчето им трета година. Около Коледа си купих нов смартфон и започнаха да ме убеждават, че ако си пусна мобилен нет и на телефона, ще ми приспаднат от таксата за мобилния интернет за лаптопа. Това, разбира се, ако преподпиша договор за стикчето за още две години. Е, подлъгаха ме-преподписах. Това колко ниска става скоростта, след изчерпването на определен обем от мб. няма да коментирам, така е при всички оператори. Обаче...преди месец стикчето за мобилен интернет на лаптопа угасна и не тръгваше по никакъв начин. Занесох го в офис, където ми обясниха, че ако е в гаранция, ще ми го пратят на ремонт. Да, но съм го ползвала трета година, а гаранцията била само две години. Възразих, че може да го ползвам трета година, но съм преподписала договор за още две години, така че би трябвало да ми съдействат, щом съм вързана за въпросните две години. Да, ама трябвало по време на преподписването аз сама да се сетя( забележете, сама да се сетя?!) да си поискам ново стикче. Питам ги- как да се сетя сама, като идея нямам, че е възможно това и не би ли трябвало служителите да ми го кажат по време на преподписването? И второ мога ли да знам, че няма да ми приемат стика за ремонт, и въобще, че стика ще се развали, за да се сетя да поискам нов?
И сега, стоя с разваления стик, плащам по 6 лв такса всеки месец и ще плащам до изтичането на договора, защото нямам право на тгаранционен ремонт. Нямам право на ремонт, но нямам право и да се откажа от услугата!
Преди време ползвах мобилен интернет от Макс телеком, пак така ми се развали стикчето. В офиса нито ми поискаха гаранцията, нито ме питаха откога съм клиент, направо ми замениха на секундата стика.
Същата история с кабелния им интернет, обявената тарифа важала само, ако си прекарам и телефон. Ама на мен не ми трябва телефон, е, не можело. Що за идиотщина?!

# 35
  • София
  • Мнения: 3 789
Че отношението към клиентите е отвратително - спор няма. Колкото до качеството - супер доволна съм от Интернета, висока скорост, никакво насичане и прекъсване, денонощно има оператори, които оправят нещата моментално. Имам и карта за телефона с неограничен интернет - никакви проблеми с нея  Peace. Но това е за сметка на телевизията - при по-силен дъжд или вятър прекъсва, редовно я няма никаква по празниците, когато нямат и дежурни екипи  ooooh!. Огромното предимство вече е споменато - могат да се гледат различни неща една седмица назад, да се записват предавания и да се ползва доста голяма видиотека, особено от български филми - стари и най-новите (2,40 лв, но определено си струва). Големият минус е, че кабелите минават през едни доста големи кутии, които не е предвидено да се закрепват някъде по някакъв начин. Едното грозно устройство е закрепено на магия зад висящия на стената телевизор и при всеки проблем се налага да се вади и пъха обратно  ooooh!.

# 36
  • Мнения: 191
От самото им създаване сме на Виваком и до сега не сме имали проблеми. Simple Smile

# 37
  • София
  • Мнения: 44
Мен пък ме вбесиха по повод услугата им 3g мобилен интернет за лаптоп.
.................

Аз бих им пускал жалби всеки ден - заради подвеждане от страна на персонала им и затова, че не са дали информация при преподписването на договорите. Особено и ако се цитира комисията за защита на потребителите. В крайна сметка се заплаща за услуга, която не може да се ползва и в частност вината е на Виваком.
Относно тези стикчета - съпругата ми взе такова за майка си. Там където живее нямат друго покритие, а практиката ни е показала, че те представят най-добре в района, в сравнение с мтел и глобул.
Оказва се, че в много чести случаи при инсталиране на стикчето не се стартират автоматично драйверите. Това се прави "ръчно" от файловете в устройството. При инсталирането обаче, съпругата ми беше сама и не знаеше за тази подробност, и определено за нея беше приключение. Казах й да звънне на кол центъра - деинсталирайте и инсталирайте и ще се оправи. Отново висококомпетентно мнение. По-късно във форумите намерих отговора и го оправих....

# 38
  • Мнения: 581
Аз писах жалба и сега чакам писмо от арменския поп Laughing
Извинявам се, че използвам темата, но някой може ли да ми каже за нета на мтел, дали си струва?
Същият пакет- интернет и телевизия, икономичен. Разбрах, че може да се ползва услуга, при която може да се гледа телевизионния пакет и на таблета, лаптопа и смартфона?

# 39
  • София
  • Мнения: 8 120
За телевизията на МТел знам, че не става, постоянно прекъсва. Дали и при Виваком не е същото?

От 3 години сме при МТел, и досега телевизията е спирала един път, а интернета два пъти. За разлика от Булсатком, където при първата светкавица и е спряла телевизията. Лично ние сме много доволни от интернета на МТел Peace

# 40
  • София
  • Мнения: 3 789
Интернета на Булсатком не бих го заменила с нищо на света, но се оказа, че не мога да включа и ТВ, затова се наложи да преминем към Виваком.

И по темата: снощи в 1 часа се озовах без ТВ - до сутринта, когато се обадих да си рестартират приемниците (уж имали профилактика и след това не всички се били стартирали автоматично  newsm78). Тази нощ изби в 3 часа барабар с интернета, та до преди малко  ooooh!

# 41
  • Мнения: 1 174
Чувала съм за хора, който имат ужасни проблеми с Виваком, аз не съм от тях ( Слава на Бога). Имах DTH с антена от вън, много се повлияваше от времевите условия, минах IPTV - никакъв проблем не съм имала.  Не ми прекъсва,  за година и половина съм рестартирала приемника 2 пъти. Чувала съм, че интернета ADSL е много куц, затова не съм си правила експеримент и директно сложих FTTB, нямала съм прекъсвания все още и той не е прекъсвал, а  скоростта ме устройва. Виж за телефоните- няма да ги сменя за нищо, Плащам 30 лв, но имам минути много (съответстващи на разговорите ми) имам включен нет с достатъчно МБ на максимална скорост ( до сега не ми се е случвало да ги прехвърля и скоростта да ми падне за да видя как е после )  Мтел с тяхната счупена система ми изкараха "невероятни" сметки преди време, 6 месеца ми отне докато се оправя с тях, писане на жалби до кой ли не ... Глобул са ми сиви мишки, нямат с какво да ме грабнат.
Успех с решението.

# 42
  • Мнения: 313
и аз да се включа в тази тема,не се стърпях Twisted Evil
виваком=измамници/ако мине номера/

Ползвам техен нет,бисквитка и телефон-като за тези 3 неща,получавам няква отстъпка-като качество не мога да си кривя душата-добър нет е,не прави мизерии,не спира,добра скорост.
Обаче-обслужването им е под всякаква критика.
Декември 2013 ми се обаждат и ми предлагат смяна на нета с уайърлес такъв-безплатно,без смяна на такси  и тн.
Ок-им казвам аз-заповядайте.На 20.12 в 20 ч вечерта пристига тяхна кола и баща ми/договора се води на негово име/слиза и подписва на капака на една кола пред блока.Сакън да не изпуснат клиента Laughing
на 27.12 пристигат,омотаха ми апартамента с кабелчета и заминаха.
таксата ми беше 30лв и 40 ст.Януари ми пристига сметка 38 лв ShockedВикам си-нещо от смяната,приравнявания-ок.Февруари пристига сметка 35,40.Тогава вече звъня аз на кол центъра и обяснявам надълго и нашироко какъв е проблема.От там ми викат-идете в офиса,в който сте подписали.Казвам им аз,че сме подписали пред блока на капака на една кола.Но въпреки това,естествено,че се води подписано в техен офис.Отиваме в офиса,където се води договора и обясняваме и там какъв е проблема.Там ми казват-обадете се на кол центъра.Брех,мама му стара,аз ли не разбирам или тия си играят с мен на котка и мишка Rolling EyesЗвъня пак на кол центъра-всеки път различни оператори,обяснения и разговори,успокояват ме,че таксата ми нямало да бъде 38 лв,ами само 35,40 ShockedКазвам,че не желая да ми е 35,40лв,а30,40лв,както си е било до сега и,че не ми е за 5-те лева в повече,но ме дразни начина,по който ми ги взимат. Единия път дори ми хлопнаха слушалката ,без да ме изслушат.И така цял един дъъълъг месец в обяснения и нерви.Разгеле в един слънчев ден едната операторка ми каза,че ще пусне прослушване на разговора,за да се уверят,че наистина са ми казали,че няма да има смяна на таксите,тъй като тя не била свидетел на разговора ни тогава..Казвам й аз-вие мислите ли,че ако ми е казано ,че ще има смяна на таксите,аз ще се занимавам да ви звъня цял месец!?
Чакам,чакам,не се обаждат да ми кажат кво са прослушали в крайна сметка.Обадих се пак-те ми викат-съжаляваме,но са ви прозвънили от другаде/офис/,ние/от кол центъра/не се обаждаме на клиентите. ShockedОтиваме отново в офиса,където се води договора,пак казваме за кво иде реч и -ооо,чудо-момчето ни казва-няма проблем госпожо,донесете си договора/що ли не го взех,да ме пита човек/ и със задна дата ще ви пуснем отстъпката,която трябва да имате.Бегом до вкъщи,че другата смяна не се знае с какво ще ме изненада,да си хвана сегашната смяна в офиса. Mr. GreenВръщам се,изпринти си човекът едно листче,приложи си го към договора и така ми свърши одисеята/поне за сега/.
С нетърпение чакам пролетта да ми изтече договора и да им кажа завинаги сбогом

Дългичко стана,извинете ме.

# 43
  • Бургас
  • Мнения: 6 898
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

# 44
  • Мнения: 25 641
А, то сблъсъците с тях винаги са дълги и драматични.  Laughing

# 45
  • София
  • Мнения: 8 120
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Мтел, наистина е много удобно

# 46
  • Мнения: 313
А, то сблъсъците с тях винаги са дълги и драматични.  Laughing
Mr. Greenмм,даа,разбрах го по неприятния начин,дано ми е първият  и последен такъв Whistling

# 47
  • София
  • Мнения: 3 789
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile

И като стана на въпрос: имаме право да изискаме запис от разговорите по телефона, всичко се записва  Peace. Съвсем скоро ще разбера и как става, защото ми се струва, че нещо са се оляли с последния договор.

# 48
  • Мнения: 1 174
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile

И като стана на въпрос: имаме право да изискаме запис от разговорите по телефона, всичко се записва  Peace. Съвсем скоро ще разбера и как става, защото ми се струва, че нещо са се оляли с последния договор.
По закон - имат право да ти откажат предоставяне на записа, няма известен случай в който клиент да се е сдобил с разговор, НО нямат право да отказват достъп на КРС  и КЗП, затова пускаш жалба с подробно описание, те ще го прослушат и ще се изкажат.

# 49
  • София
  • Мнения: 3 789
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile

И като стана на въпрос: имаме право да изискаме запис от разговорите по телефона, всичко се записва  Peace. Съвсем скоро ще разбера и как става, защото ми се струва, че нещо са се оляли с последния договор.
По закон - имат право да ти откажат предоставяне на записа, няма известен случай в който клиент да се е сдобил с разговор, НО нямат право да отказват достъп на КРС  и КЗП, затова пускаш жалба с подробно описание, те ще го прослушат и ще се изкажат.

Така ли? Нищо де, и така става  Peace. На мен в офиса ми казаха, че няма проблем да ми го предоставят, само трябва да попълня някакъв формуляр, но заминавах същия ден и не ми се разправяше с тях.

А някой регистрира ли се за томболата? Имат ли някакви специални изисквания като, примерно, платена сметка?

Последна редакция: вт, 23 сеп 2014, 16:01 от -=Деси=-

# 50
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Казаха ми, че самото заплащане на сметката автоматично ме включва в томболата, но не било задължително условие да се плаща сметка. Можеш просто да отидеш в някой офис и да поискаш да се регистрираш за томболата.

А тя пък кой знае каква шашмалогия ще излезе.............   newsm78 Thinking

# 51
  • София
  • Мнения: 3 789
А тя пък кой знае каква шашмалогия ще излезе.............   newsm78 Thinking
Ааа, то това е ясно  Grinning

# 52
  • Мнения: X
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile  .............
и на Мегалан / Мтел е така. Но това не е кой знае каква екстра  Simple Smile
И аз се чудя да запазим ли мтелската тв или пак да се върнем на Булсатком. Интернета на мегалан е супер, но тв канали за нашия договор са много малко. Кой доставчик на кабелна телевизия препоръчвате за София?
Добре, че попаднах на темата, Виваком големи шегаджии, почти като Мтел  Mr. Green

# 53
  • София
  • Мнения: 3 789
Аз от интернета на Булсатком бях страшно доволна. Провери обаче дали може да включите ТВ, че сателитът все още им е насочен само в една посока. Това беше причината да не можем да включим пакета - от грешната страна на блока сме  Simple Smile

# 54
  • Мнения: 341
Казаха ми, че самото заплащане на сметката автоматично ме включва в томболата, но не било задължително условие да се плаща сметка. Можеш просто да отидеш в някой офис и да поискаш да се регистрираш за томболата.

А тя пък кой знае каква шашмалогия ще излезе.............   newsm78 Thinking

Не е вярно това. Томболата не е обвързана с покупка или абонамент. Само ви заблуждават. Отиваш в др.офис и там друго ще ти кажат. Така разбрах,че нещо не е наред и отидох в офиса им,и без много въпроси ги попитах къде мога да се регистрирам за томболата, и ми посочиха лаптопа - специално предназначен за тази дейност. После получих в пощата си съобщение,че съм включена в томболата. Имате още време до края на месеца за включване в играта. Всичко е до късмет и дано този път ми се усмихне. Laughing Хитруши са,но и ние няма да се предаваме   bouquet

# 55
  • София
  • Мнения: 8 120
И аз се регистрриах, но не съм клиент на Виваком. Само, че мейл не съм получавала после.

# 56
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
И аз не получих мейл, че съм регистрирана.
Дали е трябвало и да ходя ли да проверя дали наистина имам регистрация?

# 57
  • Мнения: 17 987
У дома сме на Виваком и за нищо не бих сменила интернета и телевизията!

И у дома е същото. Много съм доволна от възможността да гледам филм от преди седмица или с време закъснение.


Тези екстри предлагат ли се от други доставчици?
И мен ме изкушават  Peace

Един филм за 4 минути.... Shocked
Аз тегля песен за толкова, а уж сме на по- бърз интернет??? Вечно имаме проблеми, все трябва да звъня за да ми тръгне нета....Това е при Нетуъркс, някакви си русенска кабеларка, която вече не ща да чуя. Интересното е, че другите са доволни от нета им, ние обаче не, многократно сме звъняли и казваме, че има проблем....никой не е идвал, просто констатират, че проблем няма  #2gunfire

# 58
  • София
  • Мнения: 3 789
Рая, май вече от повечето. Върти ми се, че Близу я имат тази екстра (а май и МТел), но трябва да провериш.

# 59
  • Мнения: 306
Не им е чак толкова зле нета,рядко прекъсва,но случи ли се някъде "авария" и трябва да идва техник на адрес ,считай че си загинала.1 месец седях без нет,докато чаках служител да дойде да види какво става и защо няма нет...А както се и досещаш си платих таксата за тоя месец,щото си има договор ooooh!

# 60
  • Мнения: 17 987
Рая, май вече от повечето. Върти ми се, че Близу я имат тази екстра (а май и МТел), но трябва да провериш.

МТел не предлагат телевизия при нас...
Ако я имат, защо никой не я рекламира  newsm78 Вчера рових сайта на Близу- ни дума за това.

# 61
  • София
  • Мнения: 44
След 5 месеца с Виваком - неприятното усещане за некоректното обслужване остава. Съпругата ми искаше да направи някаква промяна по плана на телефона, която й бе отказана. Обслужването - под всякаква критика. Когато трябваше да ни привлекат като клиенти - мили, благи, сговорливи, предлагащи всякакви решения. Сега, след като сме им клиенти - отношението се промени. Нищо не може да се напреви, това били условията и т.н.
Телевизията и интернета - като на останалите. Не откривам нещо много по-добро. Има доста време до края на договора, така че  ще си ги ползваме със здраве и ще се надяваме да няма проблеми  Praynig

# 62
  • Мнения: 50
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile  .............
и на Мегалан / Мтел е така. Но това не е кой знае каква екстра  Simple Smile


Ти сериозно ли говориш???
Че аз само такива канали гледам.
Никога повече реклами.
И точно затова съм бясна -  изведнъж са ми махнали възможността за превъртане на 3-те най-гледани канала в нашето семейство.

Не знам на кого да се оплача и дали някой ще ми обърне внимание изобщо. Затова реших да попитам вас. Има ли при вас промяна, с някои канали, с които сте свикнали ?
Защото ми намирисва на умишлено действие. В тяхната база (сървъра ) има информация точно какво гледаш, кога го гледаш. Не че някой седи да ме следи, но ако поискат могат да получат данни. Само преди 3 месеца преподписах нов 2-годишен договор и хоп... нашите любими канали вече не се връщат и превъртат.
Моля ви, кажете ми, при вас ли има промени?
 

# 63
  • София
  • Мнения: 3 789
Ина, вчера се разправях с тях!  #2gunfire

Повече от месец нямам функции за Фокс-овете, а гледам само това!
Обясниха ми, че това е решение на групата, а не на Виваком, да съм била питала тях. Повярвай, ще питам, не виждам причина да искат да си загубят аудиторията.
На другия ми въпрос - защо тези неща не се съобщават предварително, примерно на страницата на Виваком, ми отговориха, че ще си отбележат и ще предадат на ръководството.

# 64
  • София
  • Мнения: 9 303
Аз питах във Виваком онзи ден и отговора беше, че проблема е временен и се надявам наистина да е така, че в 95% от времето си гледам Фоксовете .

# 65
  • София
  • Мнения: 3 789
В офис ли пита? И на мен така ми казаха, но като се обадих на оператор, истината се оказа съвсем друга.

# 66
  • София
  • Мнения: 9 303
В офис ли пита? И на мен така ми казаха, но като се обадих на оператор, истината се оказа съвсем друга.
В офис питах.

# 67
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Доволна съм.

# 68
  • Мнения: 3 675
Да,аз съм доволна.Отказах се от Булсатком и минах към Виваком.Аз минах от Булсатком към Виваком именно заради канали,защото все ми прекъсваха,както и AXN.Става въпрос именно за Фоксовете,при Виваком не са ми прекъсвали.

# 69
  • Мнения: 42
Аз съм от 1 г. на оптичен интернет и цифрова телевизия. Първите 4-5 месеца,постоянно нямах интернет нещо от рода 2 дни има на 3 спира,изредиха се всичките техници,най накрая го закрепиха, но пак беше по слаб от скоростта за която плащах.С телевизията,също постоянно има проблеми,но пък поне цената е приемлива. Все пак аз съм от Бургас и тук почти няма никакъв избор,така, че се примирявам с издевателствата им.Естествено неустойки за това ,че няма телевизия или интернет никога не са платили!
Чакам да ми изтече договора и повече никога на тях!

# 70
  • Мнения: 1 365
Ей Богу, по - ужасен доставчик от Виваком не сме имали. Поне 5 сменени модема, седмици без интернет, ужас беше. И сегашния ни доставчик не е цвете за мирисане, но е много по - добре.

# 71
  • Мнения: 150
Тъкмо се чудех в коя тема да се оплача от "Виваком"-а.
Сменяме си жилището и решихме да минем на нещо пакетно. Отидохме в офис на "Виваком", където един особено надъхан младеж ни запоказва страхотните чудесии, които предлагат. Прехласнахме се и ние, но решихме да пообиколим и другите доставчици в града, да сверим оферти. В крайна сметка от финансова гледна точка на по-изгодна оферта не попаднахме и беж към офиса. Посрещат ни (други служители), обясняваме, че предния ден техен колега ни е запознал с оферта, от която искаме да се възползваме. Въпрос: кой беше колегата - един плешив или един очилат. Тръгваме да подготвяме договор - оказва се, че колегата е объркал цифрите и такива тарифи няма. Както и да е.
Пуснаха договорите, подписах, и след подписването ми заявяват, че трябва да заплатя 10 лв инсталационна такса (бяхме преупредени) и още 60 лв авансово птредплащане, което след третия месец щяло да ни се възстанови. Полудях - никой не ме беше информирал, а аз съм с 20 лв себе си. На въпроса ми защо не ме предупредиха - като за инстал. такса - колегата не знаел. Питам - защо трябва да предплащам - отговор стандартна практика при всички нови абонати (уж колегата не знаеше,  а се оказа стандартна практика). Питам - така ли казвате добре дошли - другите дават отстъпи, а тези... Отговора беше: ами госпожо, не го решаваме ние, едно време много ни палеха разни селяци, идват от селата си, взимат разни неща на изплащане, после спират да плащат. Питам - защо и мен третират като престъпник??? Отговор не получих. Целия този абсурден разговор се води с управителя (който уж трябва да е най-компетентен). Скъсах им договора, и изхвърчах като ужилена. Смятам, че поне с този оператор приключих...

# 72
  • Мнения: 341
И какво излиза, че таксите не отговарят на договора и очакванията ни са помрачени. Хубава работа,ама само на книга. Плащаш за качество, а то липсва. Към кой оператор да се насоча,където таксата да отговаря на доставената услуга ?

# 73
  • Мнения: 10 064
Към кой оператор да се насоча,където таксата да отговаря на доставената услуга ?
Питаш съседите от кой оператор са доволни, имали ли са проблеми с някой от тях.
Аз така постъпих, след като за 10 месеца над 20 пъти седях без интернет и чаках да дойдат техниците. Тръгнах из входа и се оказа, че всички са минали на Виваком.
Сега съм при тях и съм доволна - интернет и телевизия. Е, има понякога леки издънки, но като цяло е много по-добре и не съм викала техници.
В други части на града сигналът на Виваком прекъсва и са недоволни.
Така, че, най-добре е първо да се проучи. Нещо, което не направих в началото и сгреших.

# 74
  • Мнения: 341
Каква е таксата за този пакет от телевизия + интернет ?

# 75
  • Мнения: 10 064
Каква е таксата за този пакет от телевизия + интернет ?
Преди 3 години беше, плащах за 40 канала телевизия + интернет 17.80лв.
После си добавих още 20+ канала и допълнително плащам някъде 4,50. Понякога има промоционална такса на тези 20+ , която е 2,75лв , но последния път я пропуснах.

# 76
  • through the wormhole
  • Мнения: 2 728
Каква е таксата за този пакет от телевизия + интернет ?
В момента има промоция. Погледни в сайта им. Обаче важи само за една година.

Майка ми ползва пакета трио-нет+тв+мобилен. Някой знае ли дали може да мине на двойния пакет нет+тв, а мобилният отделно?

# 77
  • Мнения: 57
А качеството на услугите какво е

# 78
  • through the wormhole
  • Мнения: 2 728
Според мен това е въпрос, който няма еднозначен отговор. По мнения на познати и собствен опит стигнах до извода, че много зависи от населено място, даже и в различни квартали качеството е различно. Мненията в темата също го потвърждават-едни са доволни, други-не. Това явно важи не само за Виваком, а за всички доставчици. По-горе беше дадено добро предложение-да се питат съседите. Peace

# 79
  • Мнения: 3
Ползвам интернет на Виваком от 3години не ми е прекъсвал но относно скороста има какво още да се желае.Относно телевизията им ами според мен не е по лоша като качество от тази на Булсатком но е с по малко програми и има още какво да доизпипват и в тази насока от вивата.

# 80
  • Мнения: 1 446
Aз съм много доволна. Сега сме на оптичен и съм много доволна от скоростта.
В София съм.

# 81
  • Мнения: 14
МНОГО са зле Виваком. Ползвам цифрова телевизия и Интернет 50 мега бита. Живея в един от централните квартали на София, а услугата им е под всякаква критика въпреки, че имам оптика до входа на дома ми!

От 8 седмици сме им клиенти и всяка седмица звъня на поддръжката защото се е счупила услугата им и нямам нито нет нито телевизия!

Но това, което се случи през последната една седмица преля чашата. ВЕЧЕ 6-ТИ ДЕН НЯМАМ телевизия и нет. Всеки ден ме ЛЪЖАТ, че ще изпратят екип и до 18 часа ще отстранят проблема. На края на деня нищо не се променя!

Сега търся начин да разваля договора си с тях.

# 82
  • Мнения: 1 446
Много странно, аз съм им абонат от години и не съм имала прекъсване нито един път.

# 83
  • София
  • Мнения: 3 789
Ред Велвет,имаш страшен късмет Wink. Аз редовно заварвам изключени приемници или се налага да рестартирам

Крис, мисля, че договорът е непоклатим,чете ли го внимателно, може би има вратичка?

# 84
  • Мнения: 14
Деси, права си. Договорът им така е направен, че могат да те държат месеци без услугите, за които си плащаш и нищо не можеш да направиш.

Вратички няма, но да съм мислила преди да го подпиша!

# 85
  • зад кестените
  • Мнения: 795
Обадиха ми се отВиваком.  Предложиха ми оферта за интернет за 15 , 80лв. на месец, и подарък таблет. като лоялен клиент.А на вас  обадиха ли се с такова предложение.

# 86
  • София
  • Мнения: 3 789
Обадиха ми се отВиваком.  Предложиха ми оферта за интернет за 15 , 80лв. на месец, и подарък таблет. като лоялен клиент.А на вас  обадиха ли се с такова предложение.

Питат ме нещо такова при всяко плащане на сметката. По телефона не ми звънят, подадох молба да не ме притесняват по телефона с техните глупости, затова не са ми звъняли.

# 87
  • Мнения: 341
Обадиха ми се отВиваком.  Предложиха ми оферта за интернет за 15 , 80лв. на месец, и подарък таблет. като лоялен клиент.А на вас  обадиха ли се с такова предложение.
Браво !!! При мен няма такова предложение, явно е на случаен принцип.

# 88
  • Мнения: 2 099
На Виваком тел.кампании са с много по-добри условия от предложенията в офис.По тел. имаш и 14 дена право на отказ след като подпишеш договор.И най-вече по телефона не ме дразнят отегчените им офис служители.Ползваме ТВ пакет от тях,не е имало проблеми никакви.3 година сме клиенти.Много харесвам превъртането на каналите назад,страшно е удобно!

# 89
  • София
  • Мнения: 3 789
На Виваком тел.кампании са с много по-добри условия от предложенията в офис.По тел. имаш и 14 дена право на отказ след като подпишеш договор.И най-вече по телефона не ме дразнят отегчените им офис служители.Ползваме ТВ пакет от тях,не е имало проблеми никакви.3 година сме клиенти.Много харесвам превъртането на каналите назад,страшно е удобно!

Само дето доста от каналите вече не може да се превъртат Sad

# 90
  • София
  • Мнения: 3 789
Фоксовете вече могат да се превъртат назад. Ураааа!!! Simple Smile Simple Smile Simple Smile

# 91
  • София
  • Мнения: 9 303
Да могат, но тази вечер излезе някво странно съобщение на крайма - не сте абонирани за тази функция, при другите два няма такова.

# 92
  • София
  • Мнения: 3 789
Да могат, но тази вечер излезе някво странно съобщение на крайма - не сте абонирани за тази функция, при другите два няма такова.

Аз точно Крайм гледах цяла нощ, нищо не ми изписа...

# 93
  • София
  • Мнения: 9 303
Да могат, но тази вечер излезе някво странно съобщение на крайма - не сте абонирани за тази функция, при другите два няма такова.

Аз точно Крайм гледах цяла нощ, нищо не ми изписа...

Аз гледах крайм през целия ден, но вечерта ми изписа въпросния надпис.

# 94
  • София
  • Мнения: 3 789
Току-що проверих Лайф и Крайм, връщат без проблем Simple Smile

# 95
  • Мнения: 104
Здравейте на всички,ще се радвам,ако някой помогне с повече информация за една от услугите на vivacom.Става дума за mobix в комбинация с телевизия пак от този оператор.Цената е много изгодна и на думи според служителите им в офиса им всичко е перфектно.От известно време живея в малко населено място,което се пада в ниското (така да се изразя) и освен местен кабелен и Интернет доставчик с ужасни качество и цени,няма други.Ако има значение става дума за Великотърновска област.Почти всички се оказа,че нямат покритие за Интернет и телевизия тук освен виваком.Моля споделете впечатленията си от услугите им.Благодаря предварително на всички и се надявам да съм в правилната тема Simple Smile

# 96
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
Имам същия проблем като на krissta, с тази разлика, че вкъщи два пъти за този месец идваха техници и уж отстраняваха проблема, но след това интернет и тв просто няма ! И в момента пиша от моб.интернет на телефона. През няколко дни говорим с кол центъра, те изнервено и със заяждане ме прекъсват , докато обяснявам какъв е проблемът, казват ми да рестартирам всичко. И тогава аз полудявам, защото точно това им обяснявам- че рестартираме и нито интернет, нито тв тръгва. А и да тръгне случайно, нали след 20 мин. пак ще спре и пак ще им звъня ! Искам перманентно решение на проблема, но до днес такова няма. Само идват техници вкъщи, режат кабелчета и се почесват по главата, защото не знаят кое ще реши проблемите. Потресена съм, но съм и с прекрасен обвързващ договор, естествено. 

# 97
  • Мнения: 603
Аз нямам никакви проблеми за тези 5 години.   bouquet

# 98
  • Бургас
  • Мнения: 5 654
Клиенти сме трета година. Вече съжалявам, че преподписахме с тях. Интернета им е тотална глупост. Преподписахме на по - висока-скорост, а реално нещата са по - зле. Пинг над 100 и скорост на дълоуд и ъплоуд не повече от 12. И това им е услугата fibernet 50. Ми на мтел оптиката с такса 4 лв. на минимална скорост ми дава по - добри резултати.
Звъняхме да погледнат и получихме отговор, че искали спийд тестове и т.н. само, чрез лан. Е да си навържем телефоните и лаптопите с кабели ли?  Можело проблема да е в рутера. ОК. Да идват да си го гледат, техен е. Върховна, тотална наглост.

# 99
  • Мнения: 10 064
Две години имах връзка с интернет през телефона и почти никакви проблеми.
Сега ме агитираха за оптична връзка и главоболията започнаха.
По няколко пъти на ден спира, дори ми се е случвало по 7-8 пъти на час. Да издивееш.  #2gunfire
Писна ми от Cnnect. ooooh!
Не виждам разлика в скоростта.

# 100
  • Мнения: 341
А пък на мен ми поискаха 50 лв. за рутер, който е безплатен и 2 седмици се борих да доказвам , че не са прави. Сега нещата се оправиха, но у мен остана горчилката от тяхната алчност и май няма да поднова договора с тях. Мошенници, които са финансово зле и продават компанията ВИВАКОМ !!!

# 101
  • София
  • Мнения: 3 789
И аз се чудя кой ще я купи и какво ще стане. Тъкмо си преподписах договора...

# 102
  • Мнения: 2 616
Ползвате ли мобилен нет на Виваком - имам предвид със смартфон, а не флашка, доволни ли сте, на каква скорост или план?!  bowuu Например 3000 МБ как е? Някой за сравнение с М-тел?!  Rolling Eyes

# 103
  • София
  • Мнения: 3 789
Ползвате ли мобилен нет на Виваком - имам предвид със смартфон, а не флашка, доволни ли сте, на каква скорост или план?!  bowuu Например 3000 МБ как е? Някой за сравнение с М-тел?!  Rolling Eyes

Ползвам за 7.90 на месец, с отделна карта. При положение, че където мога включвам wi-fi - да, стигат ми. Дори да се изчерпят, Интернет пак има, но е по-бавен, а освен това ти предлагат възможност да си купиш 1000 (ако не се лъжа) за 5 лева, които после ти ги добавят към сметката.

Лятото бях в затънтената провинция почти 3 седмици и изчерпах всичко, но в града няма проблем, мисля, че дори остават.

Сега погледнах - имам още 1190 МБ, засичат ме на 1-ви.

# 104
  • Мнения: 2 616
Ползвате ли мобилен нет на Виваком - имам предвид със смартфон, а не флашка, доволни ли сте, на каква скорост или план?!  bowuu Например 3000 МБ как е? Някой за сравнение с М-тел?!  Rolling Eyes

Ползвам за 7.90 на месец, с отделна карта. При положение, че където мога включвам wi-fi - да, стигат ми. Дори да се изчерпят, Интернет пак има, но е по-бавен, а освен това ти предлагат възможност да си купиш 1000 (ако не се лъжа) за 5 лева, които после ти ги добавят към сметката.

Лятото бях в затънтената провинция почти 3 седмици и изчерпах всичко, но в града няма проблем, мисля, че дори остават.

Сега погледнах - имам още 1190 МБ, засичат ме на 1-ви.


 bowuu Simple Smile

# 105
  • Мнения: 3 161
1) не знам за чий х** Ви е интернет от мобилна компания ама карай. то ясно че добра цена се дава в комбинация с ТВ но е идиотско все пак. А ако са свързани (няма едното, няма и другото) си е направо самоубийство.
2) някакви мнения за телевизията: колко се плаща първоначално, има ли обслужване, като изтече договора после лесно ли се прекратява договор (в смисъл ако платиш гледаш ако не платиш не гледаш. или прреди за изтекът месеците започват някакви дразнещи оферти да дават). мисълта е за комбинация с мобилна услуга. И дали е добра идея самата комбинация нищо че спестяваш мизерни 8 лева / месец. По-логично е отделни услуги да се взимат май в случай че не ти хареса едната. Има ли откачане ако не ти хареса едната (с плащане на 3 месечни такси наведнъж). И т.н.?

# 106
  • София
  • Мнения: 3 789
1) не знам за чий х** Ви е интернет от мобилна компания ама карай. то ясно че добра цена се дава в комбинация с ТВ но е идиотско все пак. А ако са свързани (няма едното, няма и другото) си е направо самоубийство.
2) някакви мнения за телевизията: колко се плаща първоначално, има ли обслужване, като изтече договора после лесно ли се прекратява договор (в смисъл ако платиш гледаш ако не платиш не гледаш. или прреди за изтекът месеците започват някакви дразнещи оферти да дават). мисълта е за комбинация с мобилна услуга. И дали е добра идея самата комбинация нищо че спестяваш мизерни 8 лева / месец. По-логично е отделни услуги да се взимат май в случай че не ти хареса едната. Има ли откачане ако не ти хареса едната (с плащане на 3 месечни такси наведнъж). И т.н.?

По т.1. Става въпрос за интернет на телефона. Не съм чула засега да се предлага от друг, освен от мобилен оператор.
По т.2. След изтичане се прекратява лесно. Преди да изтече е като навсякъде - плащаш си оставащите такси до края на договора и те отрязват. Поддръжка има, устройствата и дистанционните са в гаранция и ако нещо се развали - подменят го безплатно.

# 107
  • Мнения: 3 161
и след договора кой е собственик на устройствата? ако реша да го направя на парчета проблем ли е? между другото първоначална цена/сума за инсталация на 2 HD приемника, чиния, конвертор, т.н.?

# 108
  • София
  • Мнения: 3 789
и след договора кой е собственик на устройствата? ако реша да го направя на парчета проблем ли е? между другото първоначална цена/сума за инсталация на 2 HD приемника, чиния, конвертор, т.н.?

След изтичането на договора трябва да им ги върнеш - пише го в договора Wink . Ние сме на приемници, първият е безплатен, следващите май са по 5 лева на месец, монтажът и подмяната също са безплатни.

# 109
  • Мнения: 3 161
м да. всеки допълнителен приемник се плаша по 4,80/месец (нали така) за разлика от 2,10 при Булсат. но за срока на договора са по 2 лв/месец. иначе често при първоначалната инсталация един приемник ти дават безплатно, но за следваш плащаш. тук май не е такъв случая.

# 110
  • София
  • Мнения: 3 789
м да. всеки допълнителен приемник се плаша по 4,80/месец (нали така) за разлика от 2,10 при Булсат. но за срока на договора са по 2 лв/месец. иначе често при първоначалната инсталация един приемник ти дават безплатно, но за следваш плащаш. тук май не е такъв случая.

Ами не е Simple Smile. С най-голямо удоволствие бих се върнала на Булсат, но сме от грешната страна и не хващаме сателита (освен ако вече не са включили или друг, не съм проверявала).

# 111
  • Мнения: 6
може ли някой който е на виваком да ми каже трябва ли телевизора да има лаифай за да мога да връщам назад пропуснати предавания

# 112
  • Мнения: 11 547
Трудно се намира телевизор с лаифай.

# 113
  • Мнения: 6
имам предвид интернета доста телевизори имат достъп до интернет  но към въпроса за виваком трябва ли да имаш достъп до нет за да връщаш назад пропуснати предавания това ме интересува за да знам дали вкарвам кабелната защото сега знам на кабелсат запад но нали са пирати и вече доста програми ги няма

# 114
  • София
  • Мнения: 3 789
имам предвид интернета доста телевизори имат достъп до интернет  но към въпроса за виваком трябва ли да имаш достъп до нет за да връщаш назад пропуснати предавания това ме интересува за да знам дали вкарвам кабелната защото сега знам на кабелсат запад но нали са пирати и вече доста програми ги няма

Не трябва wi-fi.

Обаче имай предвид, че не всички канали могат да се връщат, някои нямат дори пауза (особено детските). Ако ще я пускаш заради определени канали, първо питай дали имат опция за връщане или не.

# 115
  • Варна
  • Мнения: 818
аз използвам интернет, телевизия и мобилни услуги от Вивавком
Доволна съм най-вече от телевизията. Никакво спиране на сигнала дори при най-силните бури. Не като преди с Булсатком, когато като падне една капка дъжд и телевицията спира. Връщам си също и програмите назад, а преди нямах такава опция
Интернетът също е добър, само че понякога се губи сигнала в хола за минута-две. Устройствата са в друга стая. Не знам защо се получава. Преди с Булсатком съм седяла по повече от седмица без интернет и без никой да ми обръща внимание в кол центъра или в офисите им.
С моб. план понякога ми се струва че добавят по 2-3 лв от себе си, но както и да е
Когато съм имала проблем /два пъти и то заради прекъсване на кабели от съседи/ кол центъра повтаряха едно и също - рестартирайте устройството, но пък за по-малко от час идваше техник и проблема се решаваше

Последна редакция: сб, 29 юни 2019, 18:50 от Missy™

# 116
  • Мнения: 224
Аз съм на техен план от два месеца и съм изключително доволна. Два приемника с цифрова телевизия, интернет и връщане на програми на много сносна цена.

# 117
  • Мнения: 40 979
И аз съм много доволна, просто не проумявам как някой може да стои на кабеларка все още newsm78
За тридесетина лева имам доволно бърз интернет и 200 програми, доста HD, връщане, архив, пауза и т.н. Голям кеф е да не бързаш за филма, а да си свършиш вечерята и после да го гледаш с 30 - 40  минути закъснение. Бонус е, че превърташ набързо рекламите и така хем не ти досаждат, хем накрая "настигаш" филма и не гледаш до по-късно. И ако решиш да отидеш до тоалетна или да напишеш нещо в бгмама просто спираш и после пак го пускаш. 

П.П. При равна цена бяха с по-добра оферта от А1. 

Общи условия

Активация на акаунт