На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 151 150
  • 3 399
  •   3
Отговори
# 705
  • Мнения: 75 665
Аз може да искам да сключа договор като нов абонат, с нова сим карта. Тогава защо пак не става през сайта?

# 706
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 5 187
Винаги преди преподписване или вземане на апарат проверявам на минимум 3 места. Винаги са ми предлагали три различни оферти. Имам чувството, че не са една фирма. Последния път му казах на младежа във Виваком,че офертата зависи от това какво е сънувал вечерта. Той ме гледа умно. 😊

# 707
  • Мнения: 6 393
Не че ми се налага, но на сайта на йетел не виждам стандартните планове. Не с промоционални такси, а стандартни. Което е нарушение на ЗЕС, понеже вчера го четох пак, та да си кажа де...
Такива които и след изтичане на договора ще са със същата такса и са длъжни да имат такива? Ще си по-полезна, ако даваш конкретните алинеи и точки, които са нарушени. Аз лично не знам за такова изискване, а и не ми се рови да проверявам. A1 също нямат такива стандартни планове.

# 708
  • Мнения: 75 665
Даааа..точно така, длъжни са...
Текстовете и алинеите ги давам на ЛС само, че много слухтят...някои агенти Grinning
А сега тук, просто питам, къде са стандартните им планове.
Преди имаха такива.
Сега само с промо такса.
Аз пък като клиент може да искам да сключа на редовна цена....

# 709
  • Мнения: 9 725
Кажете ми как да се докопам до някой изгоден тарифен план на Виваком?
В момента съм на 11.99 лв(без увеличението от 2 лв.), но договорът ми изтича след 2 месеца. Ползвам 1000 мин. и 6000 МБ интернет.
Онази седмица ми звъни една мома и ми вика предлагаме ви същите условия, но с такса 18.99 лв. Викам й, гоооляма оферта, няма що.

# 710
  • Мнения: X
Отиди в офис на деня предхождащ този в който ти изтича договора.

И не се хващайте на обажданията по телефона. Това в 99.99% от случаите не е представител на оператора, а външна фирма наета за задържане на клиенти.

Както и да подписвате договор през некви приложения които оферират "Специално за Вас" Joy

# 711
  • Мнения: 17 156
А ако стане безсрочен?

# 712
  • Мнения: 9 725
А ако стане безсрочен?
Това си мисля и аз. Същата такса, обаче с 200 мин. и 600 мв.

# 713
  • Мнения: 17 980
Ти сигурна ли си, че ти намаляват предоставяните мин и мб, а не, че ти качват таксата?

# 714
  • Мнения: 75 665
Помисли дали да не го оставиш безсрочен..таксата е трепач просто.

# 715
  • Мнения: 9 725
Ти сигурна ли си, че ти намаляват предоставяните мин и мб, а не, че ти качват таксата?

Сигурна съм.

Помисли дали да не го оставиш безсрочен..таксата е трепач просто.

Наистина таксата ме устройва, на фона на 29.99, 32.99, 36.99, 38.99 лв.....и т.н.

# 716
  • Мнения: 17 156
https://www.vivacom.bg/online/bg/shop/services/tariff-plan-categ … 0vPRoC2lsQAvD_BwE
Я виж това. - за 20 лева безкрайни минути и нет
Иначе в момента ваучер за 10 лева при презареждане дава 400/ 600 минути и 5-6000 МВ интернет.

# 717
  • Мнения: 75 665
Може да го оставиш 1 месец безсрочен да видиш как е...
Няма ли пакет за минути допълнително да се вземе при нужда?
https://www.vivacom.bg/bg/business/ceni-i-uslugi/mobilni-uslugi/ … ravila-i-uslovija

# 718
  • Мнения: 9 725
https://www.vivacom.bg/online/bg/shop/services/tariff-plan-categ … 0vPRoC2lsQAvD_BwE
Я виж това. - за 20 лева безкрайни минути и нет
Иначе в момента ваучер за 10 лева при презареждане дава 400/ 600 минути и 5-6000 МВ интернет.

Скоростта на интернета не е ли много бавна?

Може да го оставиш 1 месец безсрочен да видиш как е...
Няма ли пакет за минути допълнително да се вземе при нужда?
Има пакети, но пак идва да 20-тина и нагоре лева.

# 719
  • Мнения: 17 156
По едно време и аз и децата използвахме предплатени карти, едното дете като единствена дори и само аз се оплаквах от интернета, децата не са. Ако става въпрос за план Ънлимитид 2, не мога да кажа, не разбирам.

Общи условия

Активация на акаунт