Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално?-22

  • 86 203
  • 734
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 23 366
на Пимен Зографски, точно до реката имаше по цялата улица къщи. Сега на мястото на къщите изникнаха блокове.
Там обаче е ужас преминаването и паркирането, улицата е малка и изобщо не е предвидена за толкова хора,
Като почти навсякъде де.

# 61
  • Мнения: 894

 А като пусна флаери в даден район, че продавам имот, като част от маркетинга... тогава пък, за какво става дума, да не казвам. Но ползите са много повече от негативите.


Пишете, че сте брокер на тези "флайери". Тогава няма да ви звънне никой.
Аз все попадам на анонимни от сорта " Спешно търся, купувам, купувам спешно.." , където не е ясно кой купува, но се подразбира.
Много обичам да ги събирам тия хартийки във входа и да ги изхвърлям. Не знам защо ме дразнят. Grin
В повечето случаи за на куп всички заедно.

# 62
  • София, Bulgaria
  • Мнения: 2 976

 А като пусна флаери в даден район, че продавам имот, като част от маркетинга... тогава пък, за какво става дума, да не казвам. Но ползите са много повече от негативите.


Пишете, че сте брокер на тези "флайери". Тогава няма да ви звънне никой.
Аз все попадам на анонимни от сорта " Спешно търся, купувам, купувам спешно.." , където не е ясно кой купува, но се подразбира.
Много обичам да ги събирам тия хартийки във входа и да ги изхвърлям. Не знам защо ме дразнят. Grin
В повечето случаи за на куп всички заедно.

Аз пиша и това са флаери за "ПРОДАВАМ  имот", не "КУПУВАМ", които никой не ги отразява... и моите флаери са с много конкретна информация.

# 63
  • София
  • Мнения: 566
Да кажа за П.Зографски мнение от живеещ там, а не дочул-прочел-недочел и т.н. Grinning
Реката не мирише, никога не е мирисала през 8-те години, в които живея до нея, клокочи си доста приятно и има много дървета около нея Simple Smile На повечето места изобщо няма достъп, намира се в нещо като дере, а блоковете са по-високо.
Сега се застрои масово, защото повечето парцели бяха къщички, общинска собственост или промишлени халета. От строителите знам, че това бяха последните останали места за строеж в Дианабад и затова сега се застрояват ударно едновременно. Строежите са само на 3-4 фирми - всяка, която построи нещо там, се опита да се добере до друг парцел, за да построи още нещо. Имаше проблеми и със собствеността на някои от парцелите - в един момент имаше съборетина в средата между 4 строящи се блокове, защото собствениците й искали абсурдно обезщетение.
Вече всички блокове са готови, всичко беше разпродадено още от строителите на етап "няма и дупка" (или поне на Бигла блоковете бяха така).
В най-големия блок направиха Била, която вече работи.
Единственият проблем на мястото е трафика. Улицата е тясна и вече по нея може да премине само 1 кола, заради паркирани коли, почти няма места за разминаване. Сутрин в 8-8.15 ни се е случвало 10 минути да не можем да си излезем от улицата. Често се случва входовете към паркинги и гаражи да са блокирани от опитващи се да се разминат коли и да ми се налага да правя още едно кръгче, за да успея да стигна до гаража ни... Има подадено искане, за да се направи еднопосочна улицата и тогава ще се оправи положението. Но процедурата била много бавна и нямам идея как ще се справяме като се заселят всички нови блокове. Ние като се нанасяхме, беше само нашия блок и ЕО Дент от страната на реката и по улицата беше супер спокойно. Е, вече няма нищо общо за съжаление Sad

# 64
  • Мнения: 2 681
Дианабад каква беше причината да не искат трамвай? Май навремето имаше проект да минава по Г.М.-то?

За да стигне до Г.Мто трябва да мине по Никола  Габровски.
И двете улици не са особено широки - задръствания и сега има.  Ще ни бъде шумно и неприятно.
Живущите няма да се съгласим никога с трамвая.
Не се залъгвайте, че купилите в новите блокове около Гара Пионер ще се метнат на трамвая.
Масово ще се търкалят по 1 в кола.
От друга страна живеещите около Симеоновско шосе го искаха трамвая при тях.
Но от шайката на Фъндъчката изобщо не са съгласни. Не знам защо.

# 65
  • Мнения: 2 359
Май само в България живущите не само, че не искат да има градски транспорт до тях, а дори нещо повече -  никога няма да се съгласят...

# 66
  • Мнения: 21 604
Дианабад каква беше причината да не искат трамвай? Май навремето имаше проект да минава по Г.М.-то?

За да стигне до Г.Мто трябва да мине по Никола  Габровски.
И двете улици не са особено широки - задръствания и сега има.  Ще ни бъде шумно и неприятно.
Живущите няма да се съгласим никога с трамвая.
Не се залъгвайте, че купилите в новите блокове около Гара Пионер ще се метнат на трамвая.
Масово ще се търкалят по 1 в кола.
От друга страна живеещите около Симеоновско шосе го искаха трамвая при тях.
Но от шайката на Фъндъчката изобщо не са съгласни. Не знам защо.
Аз недоумявам по-безшумни и приятни ли са сега автобусите, дето и в тях чакате в задръстванията по половин-един час? А и новия квартал гара Пионер или там както ще се казва като наизлезе на светофара, горко им на пътниците в ГТ. И това каре определено не е добре с транспорта, така и така е шумно и натоварено, по-добре да има още една връзка с центъра или поне да подобрят тази с метростанциите по някакъв начин.

# 67
  • Мнения: 2 681
По Н. Габровски и Г.М.  Димитров има достатъчно градски транспорт и сега.
И метро имаме на близо.
Повечето автобуси минават и покрай Гара Пионер, извън час пик са полупразни и могат да се ползват и от живущите там новодомци.
Но все си мисля, че ще си карат колите.
ПП - по 30/50 мин. се чакат само селските автобуси. Но пък те имат разписание и го спазват.
Другите са редовни.
Да, по-приемливи са за живущите.
Трамвай не желаем.

# 68
  • Мнения: 2 359
Защо не желаете? Страх ви е, че ще ви удари ток от релсите ли?

# 69
  • Мнения: 2 681
Шумно и тясно ще е с трамвай.
След 2020 г. ще има и отбивка на метрото към Ст. град.
Да го прекарат по Симеоновско до кв. Витоша.

# 70
  • Мнения: 894
За трамвай, който да преминава през парка трябва да се секат дървета - НЕПРИЕМЛИВО, отделно хората протеститаха, че улиците не толкова широки, опасявайки се от евентуалните вибрации до прозорците на апартаментите им.
Въобще това беше кретенска идея, която никой, освен СО не желаеше. А тя я налагаше заради едни 20 милиона за "усвояване" , не за нещо друго, като и сега се говори за спиране на трамваи, по отдавна изградени и поддържани релси.

# 71
  • Мнения: 2 359
мхм, и на теб ще ти кажа - ток от релсите не удря.

# 72
  • Мнения: X
Май само в България живущите не само, че не искат да има градски транспорт до тях, а дори нещо повече -  никога няма да се съгласят...

Именно  Peace При това ЕЛЕКТРИЧЕСКИ - тоест, не замърсява въздуха, а и не шуми, новите релси и мотриси са много добри.  
За трамвай, който да преминава през парка трябва да се секат дървета - НЕПРИЕМЛИВО, отделно хората протеститаха, че улиците не толкова широки, опасявайки се от евентуалните вибрации до прозорците на апартаментите им.
Въобще това беше кретенска идея, която никой, освен СО не желаеше. А тя я налагаше заради едни 20 милиона за "усвояване" , не за нещо друго, като и сега се говори за спиране на трамваи, по отдавна изградени и поддържани релси.

Ами не е вярно. Релсите се правят с гумени уплътнения, а мотрисите са комфортни и безшумни. За спрвка - идете на Витошка в Иван Вазов да чуете новите мотриси. Но пък щом не искат, ами да си джиткат 20-годишните таралясници, да висят с часове и да се бият по кръстовищтата, изнервени от задръстванията. "Това което сам си направиш, друг не може да ти го направи" Wink  

Ккаъ ток от релсите, бе хора! Токът е горе по жиците, не долу по релсите като в метрото. Защо вместо да отказвате, не се поинтересувате първо какво всъщност отказвате...
Шумно и тясно ще е с трамвай.
След 2020 г. ще има и отбивка на метрото към Ст. град.
Да го прекарат по Симеоновско до кв. Витоша.

Нито е шумно, нито ще е тясно, ако проектът е с отделен коловоз за трамвая. Защо първо не се поинтересувате, преди да сте категорични?
Къде ще мине метрото зависи от много и различни технически параметри (терен, почви, геология и прочие) и от финансовите им последици, а не от вашето желание.

Направо не мога да повяврам, че жители на квартал с толкова лош транспорт и такива гадни задръствания могат да откажат да им направят, и то трамвай!  Брюксел е така организиран - трамваи по отделни коловози като връзки от няколко квартала до спирки на метрото - наричат ги pre-metro connection. Брилянтно, тихо и чисто.

Чакайте, не виждам да има планове за метро до Студентски град - къде го гледате? Има стрелка за отбивка от МС Витоша към кв. Витоша, но няма към Студентски град.

Последна редакция: пт, 08 дек 2017, 13:48 от Анонимен

# 73
  • Мнения: 894
Казвам не какви са моите съображения, а на тези, които протестираха.
Аз съм само против сечта в парка, който и без това умира, паднали дървета има навсякъде, режат и изнасят здравите, мъртвите си гният с години, продават и грабят терени на парче и т.н.т
И така до десетина години парк няма да има. Уж щяха да изместват Капитолия, онзи ден гледам намъкнали се пак след ремонта. https://offnews.bg/obshtestvo/goniat-kapitolia-ot-borisovata-667170.html

Относно "модерните" трамваи, като се замислих е само един номер 7 и колкото и да е модерен пак дрънчи по релсите, като форсира.
За останалите линии, вкл. линия 6 към И. Вазов , по които се движат морги на по 20, 30 години, няма да говоря.
Иначе модерни, безшумни и скоростни трамваи има, но не в София.

В крайна сметка какъвто материала, такова и управлението му....
Успеваемостта на европарите за Екология е близко до Нула число (3%) , при 3,4 милиарда заложени в програмата и най-мръсния въздух в европейска столица, който дишаме.

Като искат подобрения да мислят как да свържат други квартали с метро, дори немислимото, да изведат автомобилния трафик под земята, не да секат и малкото без това дървета.
Не може един "проект" зад който никой гражданин или огранизация не застана да е полезен.
Разрушиха трасето, демонтираха релсите на линия 18, до ТВ кулата след ремонта на кръстовището там, която стигаше почти до метрото на Ж. Кюри, защото мислят за екология или гражданите Grin

# 74
  • Мнения: 19 997
Екологична оценка на проекта, доколкото аз помня, не беше представена, а уж трамваят щял да допринесе за по-чист въздух (мисля, че И затова проектът падна в съда).  Интересно как щеше да стане това, след като казаха, че няма да спират нито един от автобусите? Ако пък бяха спрели някой от тях,  как щеше да се получи номерът с по-бързото придвижване до центъра, след като трамваят беше планиран до Лозенец? Освен това Габровски е тясна улица, тоест  релсите нямаше да са  обособени самостоятелно в средата, а щяха да са на платното, което не виждам как щеше да допринесе за избягване на задръстването. Отделно и едно от най-важните неща беше изсичането на гората. А проектът първо беше 12млн, после стана 20.

Не знам какво й е на връзката до метростанцията. От Габровски има 88, от ГМ-то 413, 88, 123, 67. След като има хора, които от СГ вървят 4 км до там, не виждам за какво им е на тези от Дианабад още един транспорт до метрото за някакви си 1-макс 2км.

Общи условия

Активация на акаунт