Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално?-22

  • 86 225
  • 734
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 21 608
1-2 километра,  че и 4-ри вървят младите хора. Възрастен човек и този, който си води дребосъка на градина сутрин няма да се замъкнат километри в студа и снега за връзка към метрото, а ще чакат автобуса за това. А трамвай през гората, но малко по-встрани от Центъра през Пионерски дворец (Семинарията) до Парк хотела е имало откакто се помня, не се сещам каква вреда е нанесъл на екологията, напротив, много си беше удобен. Сега понеже там има метро и са предложили да минава по друго трасе. Но както искат гражданите на квартала, щом не са ок и им е удобно сегашното статукво, кои сме ние да им го променяме....

# 76
  • Мнения: 19 998
Ами, нали има 4 автобуса до метрото. Малко ли са?
Ставаше въпрос за ново изсичане на гората, а не за съществуващо трасе.

# 77
  • Мнения: 21 608
Ами те всичките 4-ри минават по едно трасе, по което минават автомобилите. Сега като застроят квартала, автомобилите ще стават все повече, трасето си е едно и също. Светофарите и те. Не познавам проекта за трамвай, но ако е можело през гората да се спести поне един светофар, това би било предимство за трафика в целия район. Който както писах от натоварен в момента в пикови часове, ще стане невъзможен след няколко месеца.

# 78
  • Мнения: 2 359
Доста е говорено за това какво точно ще се изсича, който иска може да се запознае.  Едно трамвайче много добре щеше да дойде на бъдещото бурно строителство там. Но какво да се прави - шумно и тясно (???) е.
Все пак трамвая е нещо повече от шум и теснотия. Трамвая е сравнително бърз и екологичен транспорт. Трамвайното трасе е осветено, почиства се първо в града от сняг, полицейското присъствие е увеличено, контролира се безразборното спиране и селските изпълнения с колите по принцип, дупките се запълват бързо. Близостта до ГТ увелчава цената на имота, както и по-лесно се отдава под наем. Да не говорим, че вече трасетата се строят по нова технология, купуват се и нови мотриси.  Трамвая дава и усещането, че живееш в столица.
За мен няма съмнение, че в близкото бъдеще гражданите там горчиво ще съжаляват за решението си, особено след като изникнат новите сгради там.

# 79
  • Мнения: 2 681
По дължината на  Г.М.  Димитров от Н. Габровски до метрото - 2 18 етажни блока + 4 +/5 нови с много входове - масово подписахме, че не искаме трамвай.
От кв. Витоша писаха предложение да мине при тях - не стана.
Детски градини и у-ще има в квартала. Рядко деца се влачат далече.
Но за тях си има училищни бусчета.
milittana, ти би ли си повела дребните дечица с трамвай и метро  от блок на Пимен Зографски до напр. 7СОУ?
Сигурна съм, че ще ги метнеш на джипа.
Въпреки, че с авт. 94 ще ти е по-удобно.

# 80
  • Мнения: 19 998
Трамваят щеше да минава през гората от кръстовището на Симеоновско и Драган Цанков до Габровски. Единственият спестен светофар щеше да е левият завой на Симеоновско и Габровски, но най-вероятно щеше да има друг светофар при включването му от гората в Габровски. На Габровски нищо нямаше да се спести от задръстванията, нито светофарите към ГМто.
А с малко дете придвижването всякак е ад заради невъзожността да се ползва количка по разбитите тротоари. Моето ходеше на градина в Изток и сутрин го водех с такси. Живели сме и на Д. Хаджикоцев в Лозенец. Същата работа беше. Детето едвам изкретваше до автобусната спирка.

# 81
  • Мнения: 21 608
Ако с джипа ще заседна на светофара и закъснея за работа, ще предпочета ГТ. А и джипът в центъра струва пари да се паркира цял ден, така че е една идея по-неудобен в центъра и от ГТ. Удобно ще е , ако пазарувам храна за в къщи и др. , обаче в квартала си има магазини.

# 82
  • Мнения: 894
Трамвай за да облекчи какъвто и да е трафик трябва да си има собствено, независимо трасе, подобно  на линии 5 и 7.
За такова трябва да се събарят сгради или да се свива парка, за да не пречи на останалия трафик.
Предвид, че не можеш да си оправиш и модернизираш съществуващи линии, да планираш нови, е все едно да гониш Германия, тичайки към Анадола.... Grin

Който има "джип" едва ли ще го "съборят" парите за паркирането, че да се метне на трамвая.
А в манталитета ни ползването на градски транспорт не е престижно. На тази цена не е и много рентабилно.
Всеки уважаващ себе си пораснал 18 годишен се унижава да се вози в ГТ, купуват му кола още преди да е взел книжка.  Затова и в наземния няма много представително изглеждащи или нагласени хора, главно "прошляци",  пътуващи с карти с намаление, гратисчии и прочие.
За мръсотията и мизерията вътре да не говорим.

Последна редакция: пт, 08 дек 2017, 15:38 от qsenski

# 83
  • Мнения: 2 359
Така е, да. Няма как да има трамвай. Законите на физиката не го позволяват.

# 84
  • Мнения: X
...
Който има "джип" едва ли ще го "съборят" парите за паркирането, че да се метне на трамвая.
А в манталитета ни ползването на градски транспорт не е престижно. На тази цена не е и много рентабилно.
Всеки уважаващ себе си пораснал 18 годишен се унижава да се вози в ГТ, купуват му кола още преди да е взел книжка.  Затова и в наземния няма много представилно изглеждащи или нагласени хора, главно "прошляци",  пътуващи с карти с намаление, гратисчии и прочие.
За мръсотията и мизерията вътре да не говорим.

Това е така.  Възпитание, какво да го правиш Wink

Но първото не съвсем е така, защото освен цената, съществува и ограничение на паркирането за време, тоест, ти на всеки 2 или 4 часа трябва да излизаш да си местиш колата.

jedinait  Peace

# 85
  • Мнения: 2 681
Понеже приказката за джипа тръгна от мене - да се изясня.
Не познавам въпросната съфорумка, нямам представа каква кола и какви деца има.
Дадох го като пример, защото из дианабадските потайности се подвизават много майки с дребни дечица и подобни коли.
Иначе аз се возя с ГТ, около мене няма  миризливи и мръсни хора. Кой е без билет няма как да разбера.
Маршрута ми е Дианабад - Лозенец, или център, или Младост и  Дружба.
Хората в ГТ са поносими, кротки, тихи.

# 86
  • Мнения: 970
Всимки се оказахме комшии, да си спретнем една форумна среща, по-точно среща на активните в темата "Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално". Simple Smile)))))
И моля тези, дето не са от нашите квартали да не се обиждат Simple Smile)))).

# 87
  • Мнения: 4 275
Е, ще защо трябва да се дискриминираме по квартали? Една форумска "недвижима" среща звучи по-добре Joy

# 88
  • Мнения: X
....
Но за тях си има училищни бусчета.
milittana, ти би ли си повела дребните дечица с трамвай и метро  от блок на Пимен Зографски до напр. 7СОУ?
...

Такива има само в частните училища, ако си платиш. Не знам в ДУ някой да осигурява транспорт, ако не жиее детето наблизо.

Иначе, защо да ги поведе до 7 СОУ, след като си има райониране по адресна регистрация? То затова съществува районирането, да не се мъкнат децата на м..та си. Ще си учат в кварталното, по постянен адрес. Ако пък искат 7 СОУ - ами да се преместят на Шишман или другаде в кечмънта на това училище Simple Smile Говорм за децата до 7 клас, разбира се, след това те сами си пътуват и естествено, с ГТ.

# 89
  • Мнения: 11 065
някой по-нагоре спомена, че е живял в итонгов блок 10 години, и - нищо. Ми .. нищо, вие какво очаквате? Радиактивното излъчване нито мирише, нито има цвят, нито вкус.

Общи условия

Активация на акаунт