Пубертетът при момчетата

  • 116 709
  • 1 293
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 178
Ами аз вече се отчаях Whistling и както се вика ' кораба потъва , но спокойно вода има за всички'

# 436
  • Русе
  • Мнения: 7 766
Стегнете се, и по-зле ще става  Mr. Green
Дишайте дълбоко и си казвайте, че  и това ще мине  Praynig Peace

# 437
  • Мнения: 15 225
ако си се скарала хващаш и обясняваш защо си се скарала. какво на теб не ти е било ок в ситуацията и какво е сбъркал .

Правя това всяка вечер, когато през деня сме имали спор/караница. Всяка вечер преди лягане синковеца идва да се гушкаме 15 - 20 минути и да си говорим. И тогава обяснявам, говоря, повтарям и т.н. И следващия път е същата работа. Опитвам се да се успокоявам, че е период, който все някога ще премине, обаче знам, че като премине ще дойде следващия период, а след това и следващия и докато порасне ще съм с усмирителна риза на успокоителни хахаха

Ех, момичета - много успокояващо ми действате. Благодаря ви на всички за подкрепата Hug Така разбирам, че не съм само аз така, а това ми е наистина нужно понякога Simple Smile

# 438
  • София
  • Мнения: 6 356
получавате ли оплаквания от учители в училище, занимални, допълнителни дейности за лошо поведение, за промяна в поведението в клас?

# 439
  • София
  • Мнения: 18 679
Аз лично не, но май повечето деца в класа са с развалена дисциплина. Даже май повече оплаквания от поведението на момичетата чувам. Моят е нърд  Satisfied  Учи и няма гадже.

# 440
  • Мнения: X
Да, и лично за нашия тийн и като цяло за класа.  Нашият първороден винаги е бил трудно да отглеждане дете, пубертета направи нещата още по-трудни.

# 441
  • Русе
  • Мнения: 11 913
 Не е от тихите и кротките. Приказлив е. Но много набивам канчета и учителите не се оплакват. Даже понякога го хвалят, като разбран и добър. Той се определя като- Има и много по-приказливи от мен.

# 442
  • Мнения: 10 993
Лейди и аз се карам често с моя син. Не мисля, че ще успокоение за теб, но ако ти е важно да си кажа.
Аз за щастие тази година не получавам оплаквания от учителите, при нас момичетата станаха по-лоши от момчетата.

# 443
  • Мнения: 15 225
При нас пък стана точно обратното. От 1-ви до 4-ти клас класната постоянно се оплакваше от него, че говори в час. Веднъж ми се обади по телефона и ми каза следното "Марти стоеше до Мария и говореше непрекъснато, преместих го до Даниел - пак говореше, накрая го преместих да стои сам на чин, но той продължава да си говори" Joy Бележниците и през 4-те години бяха пълни със забележки за говорене в час. А тази година точно обратното. Дори не мога да повярвам още. На двете родителски срещи специално останах накрая, за да попитам учителките как стоят нещата с дисциплината - и двете казваха, че са доволни, не пречи в час, не говори и всичко е наред. Обаче пък в курсовете по английски и в плуването имаше оплаквания. Треньора по плуване ми се оплака, че последния път е щял да го изгони, защото той казва на групата, да плува в едната посока, а синковеца ми ги кара да плуват в обратната и те го слушали него. Ужас. А да - и два пъти го гониха от курсовете по английски заради разправии по време на часа.

И на мен ми прави впечатление, обаче че момичетата някак са по-диви от момчетата. Една съученичка на сина ми е с последно предупреждение за преместване в друга паралелка, а другата вече е натрупала 12 неизвинени отсъствия заради закаснения

# 444
  • Мнения: 178
За дисциплина до сега не са се оплаквали от юнака.Даже на последната родителска, г-жата по английски ме поздрави за възпитанието му и похвалите свършиха до тук.Мързяло го и не бил мотивиран, в края на първия срок бил между 5и6,тя му казала какво да научи и,че ще го изпита за по-висока оценка,а синковеца и казал ,че няма нужда на него 5 му стигало Shocked, то и 5 било добра оценка. Тя му се ядосала , а аз бях бясна. И това се повтаря по повечето предмети. То пък такава липса на амбиция, не иска да мърда и на йота от постигнатото. Учителите казват:" Много е умен, но не полага усилия" Лошото е , че дръпна назад по МАТ- от 6 за миналата година тази има масово 4ки.Вярно, че отсъства доста през срока заради операция, но и не му се занимава.
Та как се мотивира дете, което не желае да бъде мотивирано? Rolling Eyes

# 445
  • някъде
  • Мнения: 4 955
Та как се мотивира дете, което не желае да бъде мотивирано? Rolling Eyes
Ако откриеш ми кажи и на мен. И при нас оценките са проблема (напоследък най- вече мързела). Имам чувството, че той намрази ученето още в първи клас- много му беше трудно по български, карала съм му се, викала, хвърляла съм учебници и тетрадки...полудявах- не знаеше всички букви, беше му трудно да срича, четенето беше ад, после диктовките...абе мн трудно му беше и получи отвращение.
С дисциплината досега не сме имали проблем. Не са ми се оплаквали госпожите.

Последна редакция: нд, 25 мар 2018, 00:48 от D S

# 446
  • Мнения: 8 208
Моят по принцип няма проблеми с училище, нито с дисциплината, нито с успеха. Обикновено го хвалят, много рядко има оплаквания от него.
Май проблемите му са само с родителското тяло. И той е мързелив, умен, но все бяга по тъча. Хич не ще да си дава зор и понеже всичко му се отдава с лекота, съвсем се омързелевява. Главата му е пълна само с бръмбари.

# 447
  • Мнения: 15 225
При моя синковец мързела е много странен. Ако трябва да решава задачи няма никакъв проблем. Ако трябва да прочете нещо също. Ако има контролно винаги ме вика да му помогна да се подготви за него. Обаче стане ли въпрос да пише става ужас. Много мрази да пише. Една буквичка да има къде да спести и го прави. Когато решава задачи не дописва мерните единици, защото го мързи. Резултата - 4-ка на контролното. В часовете мълчи, слуша урока, но нищо не записва. Учебните тетрадки си стоят празни. Да не говорим, че само, за да не пише си мълчеше, че новата учителка по География, която им преподава от началото на втория срок е искала да си закупи учебна тетрадка. Разбрах съвсем случайно от чата му във Вайбър преди три дни. Домашните също не записва - постоянно пита във Вайбър какво имат за домашно. Постоянно повтарям, че иска или не цял живот ще пише по един или друг повод, обаче кой да ме слуша. Сега съм му казала, че това лято освен всекидневното четеше ще правим и диктовки, за да се научи, че няма нищо страшно в писането. Само ме притеснява да няма обратен ефект и да намрази ученето още повече

# 448
  • Мнения: 178
Ох, DS все едно мен описваш, когато пубера беше първокласник. Тогава не работех и го играех даскалица , ама нервна Embarassed и за да не крещя докато учим бях почнала , преди да започнем с домашните пия една чаша вино и съм спокойна. Хубаво ,че тръгнах на работа, защото сигурно щях да се пропия Laughing

# 449
  • София
  • Мнения: 18 679
Не е лоша идея деца, които подчертано имат проблем само с едно единствено нещо - четене или писане, или правопис конкретно, или цифри, да бъдат тествани за дислексия/дисграфия и пр. техни разновидности. Идея си нямате какви неща могат да излязат от два теста при логопед/психолог, после чак се чудиш къде си блял толкова години, та не си забелязал.

Общи условия

Активация на акаунт