Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако не получа имейл за отстъпка след въвеждане на кредитна карта в моя Booking профил?
Как мога да намеря контактна информация за Booking.com, ако имам нужда от помощ?
Как да кореспондирам с Booking.com - на английски или имат отдели за различни държави?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако не получа имейл за отстъпка след въвеждане на кредитна карта в моя Booking профил?
Ако не получите имейл за отстъпка след въвеждане на кредитна карта в профила си в Booking, може да се наложи да изчакате няколко седмици. Обикновено получаването на отстъпката отнема време, особено ако сте въвели картата след престоя си. В този случай няма нужда да се свързвате с тях, тъй като те автоматично ще видят добавената от вас кредитна карта.
-
Как мога да намеря контактна информация за Booking.com, ако имам нужда от помощ?
За да се свържете с Booking.com за помощ, можете да използвате мобилното им приложение или уебсайта им. В приложението докоснете „Още“ вдясно на лентата и след това изберете „Получете помощ от...“, за да пишете на техния екип за поддръжка. На уебсайта потърсете телефонния номер за контакт. И в двата случая можете да получите помощ чрез тези канали за поддръжка.
-
Как да кореспондирам с Booking.com - на английски или имат отдели за различни държави?
-
Как мога да получа отстъпка, ако не ми е изпратен кодът?
-
Какво да правя, ако хотелът не върне парите след отменена резервация?

Искам да ви попитам нещо (извинявам се за глупавия въпрос) цените, които излизат за броя нощувки за цялата стая ли е или само за 1 човек