Аз бях доволна от лекарите за това и явно преглтнах малките , хиляди издънки на персонала. Д-р Яков си свърши чудесно процедурата и идва да ме види всички дни , анестизиолога също беше як. Д-р Георгиев ме разрева , защото каза, че няма да ме пусни да се прибера по-рано у дома и ще си изчаквам пътеката да мине.. Но пък си беше прав ! На него веднага се оплаках тогава как на вън е върла зима , а прозореца не се затваря и той се задейства да го оправят (нищо не се случи де), както и ТВ не работеше и той тръгна да го оправя.
Обаче мохажа да ме забравят 3 дена да ме хранят. С мили очи пускаха мъжа ми да ми носи храна и да седи до по-късно при мен. Щях да колабирам след процедурата от глад и им звъннахме да искам нещо за повръщане... дойде , затича се и каза ей сега . 10 минути по-късно се върна с онова легенче, ама на мен вече не ми трябваше.
Акушерките вечер се налагаше да им звъня да им напомням какво трябва да направят- забравиха да ми махнат абоката, да ми дават обезболяващи - това всичко след като им е казано на визитацията от лекаря. Чаках ги до 23:30 и им звънях да им напомня. Да не говорим, че единия ден дойде една сестра в 16:00 да ми остави термометър и да си измеря Т и повече не се върна ни да го вземе, ни да попита как съм ?!
Ей такива дребни нещица са и трябваше да се оплача на вярно на момента , но кво да кажа " забравиха да ми махнат абоката " , забравиха да ми дават обезболяващи" ?
Абе разсеяни са обслужващия персонал или мойте очаквания бяха по-високи
