Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Фантастико = място, на което да се почустваш като плашило

  • 14 990
  • 74
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: X
Здравейте, отдавна не съм влизала тук, но тази вечер една "Супер интелигентна и възпитана " касиерка ме принуди да потърся съчуствие и разбиране от колкото се може повече хора.
Представете си следната сцена:
Напрегнат безкраен работен ден, едното дете е само у дома, защото е ваканция, а нямаме баба и дядо на село и ти не знаеш какво ще завариш, другото слава богу все още е на градина, защото тя още работи, но пък трябва да го прибереш от там, да го заведеш на площадката, а после да минеш да напазаруваш, да сготвиш, да се превърнеш в звероукротител и т.н., и т.н.
Познато, нали?

Заглавието е покъртително, болднатото също.

Иначе пазарувам във Фантастико и какво да кажа - магазин като магазин, касиерки като касиерки. Не бих дремала 20 минути на празна каса, а бих се позаинтересувала, какво аджеба става или най-малкото бих се преместила на друга опашка.

# 31
  • Мнения: 4 483
Аз от този пост разбрах следното-жена на средна възраст-гледа 2 деца,много и е трудно,едното на детска,"знаем как е",другото не знам си къде ,напрегнато ежедневие(обяснено подробно в 20 реда) и 2 изречения как някаква касиерка просто станала ,а тя вдигнала скандал на мъж.Ама кой,от къде  е дошъл,как така касиерката просто е станала,какъв точно скандал е вдигнала и тн,не се знае.
Важното е да разберем колко нещастна и отрудена е авторката.
Ако наистина иска съпричастност от майки с деца,защото и тя е такава,щеше да се сети поне,че касиерката може да е бременна,да и се е доповръщало рязко и да е избягала.Всяка жена минала през това би трябвало да знае какво е....Това перфектно обяснява и лошия поглед.

Мога да ви кажа,че масово клиентите по магазините си изкарват напрегнатото ежедневие на персонала.Помнете,че  и те са хора,точно като вас.Някой по-нагоре го беше казал-не са машини,не са предмети...

# 32
  • София
  • Мнения: 13 649
Претенциите понякога са обратнопропорционални на достойнствата.

# 33
  • Мнения: 4 483
Претенциите понякога са обратнопропорционални на достойнствата.

Много много често даже,особено ако са към човек,който се предполага,че не ти е равнопоставен-в случая служител в супермаркет,който трябва винаги да е на принципа:

# 34
  • Варна
  • Мнения: 1 052
Сигурно страдате от комплекси, аз съм с три деца, често в огледалото не се поглеждам като излизам ,но при такава ситуация,никога не бих си по помислила ,че понеже съм грозна като смъртта е избягала касиерката.

# 35
  • София
  • Мнения: 13 649
А авторката обяснява, че щом има 3 деца - значи не е плашило. Ама, г-жо, може след или заради тях вече да сте  Joy  Joy
Нали знаете вица за близначетата

# 36
  • Мнения: 4 483
А авторката обяснява, че щом има 3 деца - значи не е плашило. Ама, г-жо, може след или заради тях вече да сте  Joy  Joy
Нали знаете вица за близначетата
О,аз не го знам,кажи го моля те Stuck Out Tongue

# 37
  • Мнения: 12 274
Сигурно страдате от комплекси, аз съм с три деца, често в огледалото не се поглеждам като излизам ,но при такава ситуация,никога не бих си по помислила ,че понеже съм грозна като смъртта е избягала касиерката.


Аз мисля, че това е в рамките на шегата.

# 38
  • Мнения: X
Тя цялата тема е в рамките на шегата. Може и касиерката да се е пошегувала, та затова да е избягала и да е гледала сеир, скрита там някъде из щандовете с бисквити (при нас те са до касите).

# 39
  • Мнения: 11 889
Авторката първо ходи на площадката с малкото дете, после да пазарува и чак след това си отива у дома при по - големичкото, седяло цял ден само вкъщи.. 🤔

Иначе е неприятно, че е наредила всички продукти и касата под носа й е затворила, даже без да се извини касиерката, аз също бих се изнервила, но да се развикам чак не.

# 40
  • София
  • Мнения: 5 785
Наистина е редно касиерката поне да промълви едно "извинете" преди да побегне, но може и да няма време, ако някое от изброените разстройство и повръщане са причина за бягството. Ситуацията наистина е неприятна и на всички ни е познато напрегнатото ежедневие на една майка, а в края на поредния напрегнат ден да ти избяга касиерката под носа си е черешката на тортата, така че разбирам раздразнението на авторката. И все пак касиерката е човешко същество. Преди мен  са изброили достатъчно много адекватни причини за видимо неадекватното й поведение.Не разбирам защо никой друг не е дошъл поне да обясни какво се случва, но пък ако наистина й е било лошо и е клечала в тоалетната, може и никой да не е разбрал, че я няма на касата. Освен другите касиери, които са достатъчно заети да обслужват клиенти, че да почнат да провждат издирвателна акция.

С други думи влизам в положението и на авторката, и на касиерката. Била съм и клиент, и служител във Фантастико. Работих там едни безкрайно дълги 3-4 месеца по време на студентските си години, за да си плащам таксите. Имах колежка-касиерка, която беше бременна и постоянно й прилошаваше. Не знам дали й се е налагало да напусне касата си по този начин, но вероятно се е случвало. Помня я как повръща в тоалетната, без дори да е имала време да затвори вратата. Помня и как на мен без да съм бременна така ми прилоша в един извънреден работен ден, че докато подреждах стелажите припаднах. Свестих се в кабинета на шефката. Не знам кой и как ме е довлякъл до там, но единственото човешко отношение от работодателите си във Фантастико получих в този ден - платиха ми таксито до вкъщи.
Не им е лека работата. Както и тази на майките. Всеки си има своите тежки моменти. Дано да са по-малко.

# 41
  • София
  • Мнения: 11 802
Днес пазарувах във Фантастико и попаднах на подобен случай.
Докато си нареждах стоките на лентата касиерката  каза, че след мене излиза в почивка.
Помоли да не се редят други хора и ако може и аз да им казвам.
Дойдоха 2 млади момичета с препълнена количка.
Касиерката ги помоли да не се редят, че затваряла.
Но те бяха категорични, че  са започнали да си зареждат продуктите на лентата и няма да се махнат.
На другите каси имало тройно повече хора,била длъжна да работи докато има клиенти.
Викнаха и по мене - каква съм, че им казвам да не се редят след мене.
Платих си аз и отстрани докато прибирах нещата в торбичка видях как касиерката си тръгна.
Момите останаха с пръст в устата,  поизчакаха, едната тръгна да търси управител.
Дойде някакъв младеж и кротко им обясни, че не са били прави - предупредени са, видял го е.
Тръгнах си и не видях как завърши скандала.

# 42
  • София
  • Мнения: 5 785
... била длъжна да работи докато има клиенти...



Ей такива колко ги обичам! Imp Ми то може да има клиенти цял ден без да спират. И какво? Служителят да не почива. Да се превърне в робот най-добре, че тогава нито ще се умори, нито до тоалетна ще ходи, нито ще обядва.

# 43
  • София
  • Мнения: 11 802
Каква тоалетна?
Моя близка пробва да работи в подобна верига в Чехия.
Ами там  задължавали касиерките да работят с памперси.
Подсече се и напусна на третия ден.

# 44
  • Мнения: X
Кажи, че се шегуваш?

Общи условия

Активация на акаунт