Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Фантастико = място, на което да се почустваш като плашило

  • 14 990
  • 74
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 483
Когато си си наредил всичките покупки не е толкова лесно.

Със сигурност е по-лесно, отколкото да ги оставиш на касата, и да хукнеш в друг магазин отноео на пазар. Да не би да са за изложба наредени, че да е толкова трудно да си ги събереш в кошницата и после да ги наредиш на друга каса?

Или да издирваш управител и да правиш скандал в продължение на 20 минути,бавейки и останалите хора по този начин...

# 61
  • Мнения: 12 274
Щом искате да ви обслужват така, ваша си работа-. 

# 62
  • София
  • Мнения: 851
Може да е имала жената проблеми със стомаха.


И аз точно това си помислих. Може да е имала вирус жената и изведнъж да е почувствала нужда да изтича бързо до ВЦ-то. А вие вместо да вдигате скандали (любима българска черта) не можахте ли просто да попитате защо е била тази реакция?

# 63
  • Мнения: 7 783
Цитат на: Аня♥♥♥ link=topic=1052504.msg37107041#msg37107041 date=1532680Изследване 942
Напиши оплакване до Фантастико по мейла. Има ефект (при мен случката беше съвсем различна - за една кофти торта).
Касиерката може да има абсолютно основателна причина, но е редно да каже нещо, за да знае клиентът дали да изчака на касата или да се премести на съседна.

И аз купих развалени картофи и слаата от витрината им, видях ги чак вкъщи, че са кофти, писах на мейла и ми писаха да се върна да ми възстановят сумата. Не се върнах, но бяха любезни и се извиниха.
Така че и моят съвет е да пишел на мейла.

# 64
  • Мнения: 17 049
Тая тема все повече се убеждавам, че е целенасочен черен ПР, потребителка с 30 мнения пуска негативна тема за верига магазини и не влиза във форума един месец...класика!

# 65
  • Мнения: X
Ти представяш ли си да е платена тази простотия. За какво учат 5 години тези „специалисти”, ако толкова им ражда главата. Или е имало очакване да започне масов хейт, ама пусто сме опаки в този форум и за друго се хванахме Trollface ...

# 66
  • Мнения: 16 638
Ти представяш ли си да е платена тази простотия. За какво учат 5 години тези „специалисти”, ако толкова им ражда главата. Или е имало очакване да започне масов хейт, ама пусто сме опаки в този форум и за друго се хванахме Trollface ...

Не е платена. И други странни оплаквания е имала авторката.

# 67
  • Мнения: 3 518
Аз пък от Фантастико съм без оплаквания. Винаги всичко е 6. По-високи са цените от Кауфланд например, но затова гледам да пазарувам по-малко от там, въпреки че съм по-доволна от тях.

едит: без оплаквания в последните 3 години, иначе преди почти 4 се натрових, че чак до Пирогов стигнах след едни техни спагети и салата от топлата витрина, но напоследък пак се престраших и дори купуваме за вечеря от топлата, нямам проблеми засега.

# 68
  • Мнения: X
Не е вярно, че във Фантастико е по-скъпо точно от Кауфланд. Аз си купувам един кашкавал, който в Кауфланд е с един лев отгоре. Сигурно има и обратното, но като се калкулира накрая, не е ясно какво ще излезе.

# 69
  • София
  • Мнения: 1 382
Не е вярно, че във Фантастико е по-скъпо точно от Кауфланд. Аз си купувам един кашкавал, който в Кауфланд е с един лев отгоре. Сигурно има и обратното, но като се калкулира накрая, не е ясно какво ще излезе.
Предвид, че в Кауфланд имат навика да лъжат с цените /на регал е изписана една цена, а на каса излиза друга по-висока/, маркират стоки по 2 пъти и после се правят на ни лук яли, ни лук мирисали. Така че във Фантастико всичко излиза в пъти по-евтино отколкото в Кауфланд. Simple Smile /малко извън темата е/

# 70
  • Sk babe
  • Мнения: 194
Случва се и в други вериги - стоиш и чакаш. Ако не ти стиска - оставяш си пазарлъка и в друг магазин.
И аз се дразня от чакане по касите, ама ме обслужва човек  - не шесторъкия Шива.
Всеки е в правото си да се оплаква - на някоя майка не й се чака, някоя баба също не може; хлапетата и те бързат; 

# 71
  • София
  • Мнения: 53
Във фантастико е така,най ниското ниво на обслужване.

# 72
  • Мнения: 1
Може би едно от най-лошите места за работа!Ще изброя и минуси и плюсове, нека да стигне до повече хора, за да не биват експлоатирани, по този начин.
Начина на работа и държанието с персонала е под всякаква критика, там си чистач, общ работник, количкар и общо взето това НЕ Е достатъчно ЗА РАБОТОДАТЕЛЯ. Достатъчно е да оставаш след работно време и да не се плаща, да караш нощти смени и за тях не се плаща, достатъчно е да си гъзелизец и да играеш по свирката. Работа като касиер е напрежение от всякъде нямаш право да седнеш (опашки правиш така), нямаш право и на комуникация (едно здрасти да кажеш, разсейваш се) всичко върху теб се излива (това е на друга цена, ама то е скъсано и т.н) и в най-добрия случай на всеки позиции си тръгваш с половин час по-късно (ВСИЧКИ ОСТАВАМЕ ЗА КОМПАНИЯТА). Когато стоката не излиза ТИ плащаш, не си видял че крадът, когато е изтекла плащаш но ТРОЙНО!?. Почивките за 8 часа общо са 45м,получаваш 30 но ако има опашки си длъжен да я прекъснеш, не ти се дава после (да не си идвал).Отпуска имаш право на зимна и лятна, но не винаги се отразяват правилото който първи си за плюе. Заплащането е заплата +бонус, като от бонуса могат да ти отрежат по всяко време. Работно време за студенти е гъвкаво зави си от позицията.
МПЖЕ БИ ЕДНО ОТ НАЙ-ВАЖНИТЕ НЕЩА, НЯМА ОРГАНИЗАЦИЯ, НЯМА ЕКИПНА РАБОТА, НЯМА РАЗБИРАНЕ!
НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ БИЛА ПОЛЕЗНА И ДА ПОМОГНА С ТОВА СЪДЪРЖАНИЕ!

# 73
  • Мнения: 160
Във фантастико е така,най ниското ниво на обслужване.

Фантастико мачка служителите си с цел да останат само ,,годните,,. Всъщност при тази месомелачка могат да останат само хора принудени да работят при лоши условия и при лошо заплащане. А такива са тъпите, неграмотни, некадърни, мързеливи, болни и т.н.,за които няма шанс на друго място. Налице е отрицателна селекция на служители.
Този лош подбор се допълва и от многото връзкари в мениджмънта, които нямат представа и опит от работата, липсва ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ. Всичко е импровизация. Оттук произлизат много проблеми, които с години не намират решение. Липсва организация, хигиената е лоша, техниката е остаряла, извънредните часове не се броят.
Стимулират се кражбите и интригите.
Налице е отрицателна селекция на всички нива.
Липсва продуктивност, ефективност и сигурност.

# 74
  • София
  • Мнения: 13 649
То така се намира работа, особено за човек малко пред пенсия, когото са съкратили от друго място. Или за
Познавам една жена, която след трайно безпаричие и безработица, започна работа като касиерка и доколкото зная - стигна до управител.

Общи условия

Активация на акаунт