Тема за бързи въпроси и отговори - Всичко за нашите деца - Училищен блиц-Тема №2

  • 78 481
  • 752
  •   1
Отговори
# 180
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Защо приемате така оценките?
В крайна сметка мн по- добре е учителят да има високи, отколкото ниски изисквания, а към дете със СОП, вероятно е по- трудно да спазиш баланса и да не залитнеш към второто.

# 181
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 41 867
може би защото детето е още малко, старае се, полага усилие да покаже най-доброто от себе си, а насреща му - стена.
ако усети добро отношение, ако има поне малко поощрение, може би би се старало повече.

нашият беше по-голям и пак се усещаше разочарование от отношението на класната, а това доведе до нежелание да работи по предмета. "след като каквото и да направя е все недоволна, защо да се старая".

Скрит текст:
пишеше му двойки за лош почерк.
Trollface

# 182
  • Мнения: 50 775
А нашата учителка работеше с логопеда. И да, виждала  съм повече  грешки  у моя , без дислексия и дисграфия. Според мен си премести детето, учителката не е читава.

# 183
  • София
  • Мнения: 9 515
Подпиши се и напиши коментар "Моля поправете допуснатите грешки, които трябва да бъдат отстранени при поправката".

# 184
  • Мнения: 11 072
МамаРу - моето пише май с пвоече грешки от твоето.

за грознописа да не коментирам - няма друго дете с такъв грознопис.

И батко му беше така.
И нашата класна няколко пъти се опита да ми намекне, че май не е нещо вред моя, но й казах - че съм го водила на логпоед, и звуците - които не разбираше, са ОК вече.

И батко му пише грозно, но не е глупав. Само мързелив. Печели състезания по математика. А моят второкласник от детската градина събираше и вадеше трицифрени числа.

Та - за грознописа и грешките при диктовките - вие сте си отличници, в сравнение с моя:

учила, учиник, осмивка ...тези са ни от вчера.

аз не видях някакви фрапантни грешки във вашата диктовка

# 185
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Може да е оставено за домашна поправката. Аз не виждам да пише оценка, а само да се поправи.

# 186
  • Мнения: 35 504
На мен диктовката ми се видя нормална за дете във втори клас. Ами ще допускат грешки, нали затова е учителката, да ги научи и да не ги допускат. Да не е лично отношение нещо...?
Може да не е за отличен, но в никакъв случай за слаб.
То на изпит в университет ти отнемат по 0,25 на грешка, т.е. за 8 грешки при ситната цедка на университетите се пише четворка, а на дете във втори клас ще се изисква без грешка...?!?

# 187
  • Мнения: 4 505
Мама Ру, съвсем прилична диктовка. Моят е с дисграфия, толкова хубава диктовка като тази на щерка ти не е носил в малките класове.

# 188
  • Мнения: 17 125
Цитат на: Роузи link=topic=1060471.msg37489474#msg37489474 dateш=1539158831
Защо приемате така оценките?
В крайна сметка мн по- добре е учителят да има високи, отколкото ниски изисквания, а към дете със СОП, вероятно е по- трудно да спазиш баланса и да не залитнеш към второто.
Защото е тенденциозно. Миналата година детето беше затрупано от забележки и негативни оценки, дотолкова, че в средата на втория срок просто отказа да си носи бележника. Тази година пише похвали и двойки/"Незадоволителен". Това е трета поредна двойка по предмета в рамките на една седмица и пета от седим оценки до момента.  На дъщеря ми не й е даден и минимален шанс да поправи оценката от писменото изпитване. Защо? Защото на устен ще трябва да й пише 5. Не си е направила труда да я прочете, но е записала в електронния дневник в графа "Подкрепа", че дъщеря ми не може да прави диктовки. Затова и не е проверена, а е лепнато листчето, от което да препише както миналата година когато диктовките й бяха нечетивни. Но от края на март вече се разчитат, а грешките тази година са силно намалели. Целта е да се докаже, че детето е за СОП и да не се занимава тя или да ме принудят да го преместя. Само, че няма къде. Тя е в училището до блока, а аз работя на смени. Също така е в единствения клас с първи чужд руски в целия град. Просто не случихме на класна. И водим тиха война, вместо да работим рамо до рамо за доброто на детето. Е, накрая победителите ще сме ние, не тя.

# 189
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ако детето не може да постига изискванията, може да мине на индивидуален план.

# 190
  • Мнения: 50 775
Аз помислих, че е така още като го видях. Затова директно написах да преместиш детето. Не знам дали би могла да спечелиш такава война, освен ако директора не се навие да смени учителя и новия не се падне читав. Удобството от близостта и езика не са толкова важни за детето в момента и в дългосрочен план. Знам от първо лице какво е кофти учителка, няма полезни ходове и каквото и да си мислиш че печелиш, от войната потърпевшо е детето в дългосрочен план. Това е личното ми мнение

# 191
  • Мнения: 17 125
Хепи, права си. Но засега не мога да я местя - няма гаранция, че ще намеря учител с опит, който да я приеме, нито имам стабилен човек, който да води и взема детето в дните, когато не мога. За сега и логопедката (тя е и психолог) не съветва да я местя, не и в този момент. Учителката от занималнята и тази по руски са добри, аз също се занимавам с нея по руски, английски не трябва да учи до четвърти клас, за да не й пречи, а и аз изобщо не съм учила. Така че местенето би създало доста проблеми. Евентуално след четвърти клас, да се водят с брат й в музикалното (ако реша да го дам там). Но от сега знам, че той в този клас при тази класна няма да бъде. (С 4 години разлика са)

# 192
  • Мнения: 50 775
Тогава събери писмените работи и директно при директора. Разглеждате ги и ги обсъждате. Логопеда ви частен ли е? Търси съдействие от училищния и действай. Няма смисъл от бележчици и прочие. Детето ептен ще се демотивира и обърка. А учителката ще си кара така.

# 193
  • Мнения: 17 125
Входните нива и тестовете не са й върнати. Когато попитах, отговорът беше "Ами тя нищо не писа, само драска." За входните, хайде, като не е някой до нея не се ориентира и пише каквото й дойде. Но диктовките прави прилично. Устно не виждам да я изпитва. За един месец има една оценка на четене първите дни и една по рисуване. Останалите са от писмени изпитвания, където детето има сериозни затруднения в разбирането какво и как да направи.
Логопед и ресурсен в училище с 1477 ученици нямат. Логопедът ни е частен, ходи в Асоциация Дислексия и резултатите са видими.
Не знам има ли смисъл да ходя при директорката, мисля си да отида направо при инспектората ей така първо на един разговор на какво има/ няма право детето като отношение / отстъпки/ съобразяване. И после да пусна жалба.
Лошото е, че децата в класа са разделени на две, според това дали майките им са в групичката около госпожата, а останалите не сме единни. А че има деление на децата го коментираха пред мен други родители относно техните деца. Учителката ни минава за много добра, защото класовете й били с висок резултат на външното в края на четвърти клас, та на ниво училище едва ли ще срещнем подкрепа.

# 194
  • Мнения: 50 775
Това е само минус. Защото за такава учителка дете с по-ниски резултати, независимо от причината, и от личният му напредък, е негатив който иска да разкара. А преместване в друга паралелка? Изобщо, вие сте си за отделна тема... пробвай с директора. А вариантите за ресурсен учител? Не искам да те потискам, но с дислексията ще имате проблеми винаги...и в по-горните класове, а разбирането от страна на учителите само ще намалява. А и без документи няма да може да ползва доп. време за матури и т.н. Изобщо- поговори с директора. Още повече, че си част от системата( учител си?)

Общи условия

Активация на акаунт