WIZZ AIR - 33

  • 57 915
  • 773
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: X
Току що видях в приложението ,че има промяна в пътният план. Променени са часовете за излитане и на двата полета с по 4,5 часа по-късно.
Не бях отваряла от няколко дни приложението. Аз трябва ли сега нещо да правя? Или нещата остават така?
Полетите са на 29.05 и 12.06 има ли вероятност пак да променят часовете?
ще получиш мейл с опции. Аз отказах резервацията с условие за връщане на сумата в профила, върнаха ми я с 50 лв.  бонус. Веднага направих резервация за същите дати ,понеже сега цените са по-добри и спечелих още 125 лв. от разликата с предходните билети.

# 421
  • Варна
  • Мнения: 1 185
А до колко време би трябвало да получа мейл? Нямам идея от кога са промените,но мейл нямам.

# 422
  • Варна
  • Мнения: 1 185
А иначе сега проверих отново за полети. Варна-Виена има само сряда и неделя по 1 полет на ден . Цените са същите като когато правих резервация и полета и там в търсачката на полети е със сменен час.

# 423
  • Мнения: X
Да,променен е. Като си влезеш в профила при резервацията не ти ли излизат опциите да приемеш или откажеш промените?

# 424
  • Варна
  • Мнения: 1 185
Да,променен е. Като си влезеш в профила при резервацията не ти ли излизат опциите да приемеш или откажеш промените?
Не!
Като отворя приложението ми пише,че има промени и да посетя wizzair.com
Влизам си в профила и там само видях,че са сменени часовете. Нямам нищо по-специално.
Освен да вляза през компютъра ?

# 425
  • Варна
  • Мнения: 1 185
Аз да питам,че да не объркам нещо.
Анулирах полета и ми върнаха парите като кредит в профила. Сега искам да направя нова резервация която излиза с 70 лв по-малко от сумата която имам като кредит. Този остатък от 70 лв остава ли в профила ми за да го ползвам за следващи резервации?

# 426
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Остава!

# 427
  • Милано
  • Мнения: 951
Здравейте,закупих билети за март за мен,майка ми и зълва ми,но зълва ми няма да може да дойде.Билети на отиване от Италия са икономичните,а на връщане са Wizz Plus.Пише ,че има услуга връщане на сумата към профила ми,но не знам как и къде да го направя?Моля за помощ,момичета😊

# 428
  • Мнения: 161
Здравейте, някой пътувал ли е скоро от Букурещ?Какви цигари има на безмитните магазини и цени ако може?

# 429
  • София
  • Мнения: 167
Здравейте,

Моля за помощ, ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация с Уиз....

При едно отложено пътуване по вина на Уиз ни дадоха възможност да ни върнат парите или кеш или под формата на ваучер за бъдещи пътувания с тях. Тъй като често пътуваме с Уиз, ние решихме да ни дадът ваучер, но вече 3-та година ние не можем да го ползваме. Сумата ни стои като баланс в 'уиз профил', но при опит да платим билети, от сайта не ни се дава възможност да ползваме натрупания баланс от там....

Някой от вас, има ли сума в 'Уиз профил' и знае ли как бихме могли да я ползваме?

Благодаря предварително !:hibiscus:

# 430
  • Мнения: 1 122
Когато стигнете до плащане, колко възможности имате?
2 със сигурност- КРЕДИТНА КАРТА и БАНКОВ ПРЕВОД.
Под надписа Кредитна карта има друг надпис: ИЗПОЛЗВАНЕ НА WIZZ ВАУЧЕР ИЛИ ПРОМОЦИОНАЛЕН КОД.
Там се крие разковничето за плащането.

# 431
  • sf
  • Мнения: 10 143
И човекът, на който е профила, задължително трябва да присъства в резервацията.

# 432
  • София
  • Мнения: 167
Когато стигнете до плащане, колко възможности имате?
2 със сигурност- КРЕДИТНА КАРТА и БАНКОВ ПРЕВОД.
Под надписа Кредитна карта има друг надпис: ИЗПОЛЗВАНЕ НА WIZZ ВАУЧЕР ИЛИ ПРОМОЦИОНАЛЕН КОД.
Там се крие разковничето за плащането.

Да, но това не се води ваучер. Нямам и промоционален код. Като вляза в профила си, сумата е в 'wizz профил', а при определянето на начина на плащане, не ми дава възможност да избера, например балас от профила ми....

# 433
  • sf
  • Мнения: 10 143
Титулярът  в резервацията ли е? Би трябвало да имате опция "използване на баланса" или нещо такова. Освен ако не е имало срок за ползване и да е изтекъл? 🤔

# 434
  • София
  • Мнения: 167
Титулярът  в резервацията ли е? Би трябвало да имате опция "използване на баланса" или нещо такова. Освен ако не е имало срок за ползване и да е изтекъл? 🤔

Да, титулярът е в резервацията и сумата все още е там.
Пише само как мога да заредя сума, а не как да я ползвам....Ето
Скрит текст:

Линка 'Подробности' не ми се отваря.

Общи условия

Активация на акаунт