Частни училища - информативна тема 26

  • 66 957
  • 749
  •   1
Отговори
# 240
  • София
  • Мнения: 710
Именно....Пред много хора или пред непознати направо си гълта граматиката.
Когато го карат да чете пред целия клас например, започва да срича, а у дома чете в пъти по-добре.

Но това не го прави глупав, със затруднения или пък нелюбознателен.
Но явно в Иззи си търсят малки професори или деца с определен профил. А децата са толкова различни...

# 241
  • София
  • Мнения: 7 056
На мен ми е любопитно, колко деца са неприети. И неприетите колко точно са се "провалили" та не са приети. Защото ако в момента повечето са вътре, голяма работа кой им е правил проектите. Когато за 1 място кандидатстват 10 деца е нормално да се следи под лупа равния старт, но ако наплива не е толкова голям, то приемната процедура, просто замества рутинното обследване на психолога. Не мисля, че е такава голяма драма, не се е случило нещо супер неморално. Че те навремето и в алианса приемаха 4 годишни след разговор и ако детето се притесни и не мъцне нищо, казваха че не е готово на тази възраст, това че баба му зад него суфлира - нямаше никакво значение.

# 242
  • София
  • Мнения: 19 562
Мен точно приемната процедура на Иззи ме отказа да се занимавам с тях.
Ако детето е интроверт или не може да се презентира като моето, просто не е за там.

Точно така, да. Моето също е от тези деца. В ОТ успяха да я оценят като отлично подготвена, защото седнаха да работят с нея.

# 243
  • София
  • Мнения: 710
Бърди, ОТ е Образователни Технологии?
Още не мога да вляза в сленга на темата....
Ще те разпитам на лични, защото те са ни другия вариант за кандидатстване.

Моето дете също работи перфектно, ако усеща подкрепа. Просто е такова и за момента ми е невъзможно да променя положението. Неувереност някаква, за която може и аз да съм виновна.

# 244
  • София
  • Мнения: 19 562
Да, съжалявам, по инерция - Образователни технологии е, да. Пиши ми, няма проблем Simple Smile

# 245
  • София
  • Мнения: 5 394
До колкото ми е известно, неприяти са само агресивни деца, които биха създавали проблеми с дисциплината. Не е било заради проектите им. Нали се сещате, че ново училище няма как да има кандидатстващи 1:10, па ако ще и най най най най най преподавателите да привлече. Ако тръгне добре училището, сигурно вече ще трябва и равен старт и по-конкретни критерии.
Иначе моето дете е много социална. Няма проблеми според всички, на които е оставяна и въпреки всичко ми казаха, че се е притеснила в началото да презентира. Оставили са да минат няколко деца и тя сама е започнала.
Какво означава да не може да презентира? Нали не си представяте, че са очаквали структура на истинска презентация? По-скоро да разкаже - какво е направило, защо е избрало това...

# 246
  • София
  • Мнения: 19 562
Не може да презентира означава, че по никакъв начин няма да влезе сама при непознати хора да им разказва какво е направила. Това на 6 - или 5 всъщност? Абсурд.
Сега, на 8, с подходяща подкрепа в училище, положението е различно. Но ако трябваше да кандидатства по този начин, нямаше да отидем.  Това обаче за нас важи, ето за вас е било чудесно.

# 247
  • София
  • Мнения: 5 394
Бърди, имаха индивидуален подход. Оставиха мама с детето, докато се отпусне. Имахме предварителен разговор дали може сама или трябва и родител. Иначе браво на ОТ, че така са се справили и аз съм чувала чудни неща за тях, но ги изключихме, защото са ни изключително далеч...

# 248
  • София
  • Мнения: 7 056
Моите деца, също трудно (да не кажа хич) на тази възраст биха се справили с презентация било и детска пред непознати и в отсъствие на родител. Така, че заданието само по себе си предполага по-отракани и комуникативни деца. Пък като помня как фъфлеше сина на 5 години, абсурд да му разберат...но с легото беше добър.

# 249
  • София
  • Мнения: 10 825
Децата са различни и едно може да общува и да не се смущава от непознати, докато за друго това би било огромна бариера. Ето на, аз знам, че големият ми син би могъл да направи някакъв много интересен проект, но не би го презентирал и под страх от смърто наказание, дъщерята, пък, вероятно ще сътвори нещо доста по-семпло, но може да го покаже и разкаже с голямо желание и възторженост. Но няма как напълно да се избегне субективното оценяване на децата и не виждам особена драма, че приемната процедура в дадето училище не съответства на темперамента на някое мое дете.
А приемен избор основан върху проект изработен от 5-6 годишни е ок докато местата са повече от желаещите. В момента, когато за 10 места кандидатсват 11 деца ще започне състезаването между родителите.

# 250
  • София
  • Мнения: 16 233
...дъщерята, пък, вероятно ще сътвори нещо доста по-семпло, но може да го покаже и разкаже с голямо желание и възторженост.
Твоята дъщеря и от клечка кибрит би направила възторжена и минимум половин часова презентация. Laughing Голям фен съм й! Wink
Идеята за подбор по собствено творчество, ангажираност в него, фантазия и ентусиазъм ми харесва. В нито едно от съобщенията на Иззи не видях и намек за участие на родителите, въпреки лошия български /с което съм съгласна/. Същевременно, за всеки, който е имал 5-6 годишно е ясно, че проект без участие на родител на тази възраст е абсолютна илюзия. Най- малкото в избора и снабдяването с материали. Но ако идеята и визията за изпълнение е на детето - веднага ще личи. Не е лош критерий, но не би трябвало да е единствен.

# 251
  • България
  • Мнения: 240
Извинете ме, но може ли някой запознат да сподели някаква информация за дрита след седми клас, за ниво и знания на децата, обстановка? Благодаря!

# 252
  • София
  • Мнения: 5 394
tainah, НВО резултатите можете да видите. По МАТ са напред 14ти, ако не се лъжа, но по БЕЛ бяха след 100 място. Знам, че много от децата не са вземали уроци, защото са искали да продължат в Гимназията на Дрита. В общи линии знам за щастливи деца с добри знания, според родителите им.

# 253
  • България
  • Мнения: 240
Благодаря rainy

# 254
  • Мнения: X
Т.е. не разбрах за Дрита. Взимат ли уроци по МАТ и не ходят по БЕЛ? Какъв е измерителя за добри знания?

Общи условия

Активация на акаунт