Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво е мнението на автора на статията, споделена във форума?
Какви са мненията на участниците във форума за статията?
Какво е мнението на участниците във форума за контрола в образованието?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво е мнението на автора на статията, споделена във форума?
Авторът на статията, споделена във форума, вярва, че децата трябва да бъдат изложени на по-реалния свят. Те смятат, че като излизат от дома си и се сблъскват със света, те стават по-подготвени и укрепени. Авторът подчертава важността на уважението и разбирането в подготовката на децата да реализират своите интереси и да развият своята устойчивост в трудни ситуации.
-
Какви са мненията на участниците във форума за статията?
-
Какво е мнението на участниците във форума за контрола в образованието?
-
Какво е мнението на участниците във форума за системата на образование в частните училища и държавното образование и частните училища?
-
Каква е ролята на държавата в регулирането на частните училища?
) го написах с "Широкото около врата". Не знам защо отказваш да приемеш, че нещата са се променили откакто ти си правил избор за ЧУ. Като цяло, повечето пъти съм била съгласна с теб и сега също, но за друго иде реч. Никой в темата (доколкото ми е известно), не е фен на МОН и РУО-тата, и както сам писа, избирали сме ЧУ и с идеята да избегнем техните безумия. За друго става въпрос просто. Струва ми се, че обсъждаме различни неща. Когато навремето написах, че ЧУ са се самозабравили, не допусках до каква степен всъщност са стигнали нещата. Примерите описани от Блисс са показателни. Централизираните изпити (в нашия случай НВО, матури) очевидно не работят. Не са показател за качеството на обучение в дадено училище, а за съвсем други неща, защото зад постигането на високи резултати, всъщност може да стоят доста извънучилищни усилия. И всъщност реален контрол на качеството няма и в ДУ. Затова и написах, че за контрола от страна на МОН в сегашния му вид си абсолютно прав. Безсмислен, че и нерядко вреден. Но ние просто коментираме, че е добре да има някакакъв контрол - от кого и как е друг въпрос, поне за мен. Но Тинкърбел може би е права, махалото ни е в друга посока, да не кажа криво 
.