Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 апр. 2019, 22:07 ч.

WIZZ AIR - 34

  • 15 382
  • 355
  •   3
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 1 140
А имате ли потвърждение, че наистина отговарят до 3-4 дни  ако им пишете във формата в сайта? 

И още един въпрос  - ако съм в чужбина и трябва да се смени отново името, тъй като е сгрешено за всички полети защото е на една резервация - на какъв телефон да се обаждам ? Например съм в Унгария, не мога да се обадя в България или мога ?

# 46
  • Варна
  • Мнения: 55
В сайта може да се провери на кои летища може да се мине с мобилна бордна карта: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … chvane-na-borda#/
отворете ЧЕКИРАНЕ ОТ МОБИЛНО УСТРОЙСТВО
Мен лично ме интересуваше Виена, на което до скоро не можеше да се минава с мобилна бордна карта, но вече пише, че може.

# 47
  • София
  • Мнения: 7 835
А имате ли потвърждение, че наистина отговарят до 3-4 дни  ако им пишете във формата в сайта? 

И още един въпрос  - ако съм в чужбина и трябва да се смени отново името, тъй като е сгрешено за всички полети защото е на една резервация - на какъв телефон да се обаждам ? Например съм в Унгария, не мога да се обадя в България или мога ?
Обади се на телефона от първа страница, кажи им каква е грешката, имай готовност да кажеш номера на резервацията, както и номера на профила на човека, който е купувал билетите. Ще оправят грешката в цялата резервация.

# 48
  • София
  • Мнения: 1 140
Оправих си най -належащата резервация. но имам общо четири полета. не мога да дам номера на човека купувал билетите защото не го знам. не е ли по -лесно просто той да ги промени ?

# 49
  • София
  • Мнения: 7 835
Оправих си най -належащата резервация. но имам общо четири полета. не мога да дам номера на човека купувал билетите защото не го знам. не е ли по -лесно просто той да ги промени ?
той не може сам, за всяка резервация ви трябва помощ от персонала на Уизз.
Трябваше с това обаждане да кажете номерата на всички резервации. Или човекът, чийто е профилът да се обади и да помоли за същото.

# 50
  • София
  • Мнения: 1 140
Да, да имах предвид той да се обади.
Чак сега ми стана ясно вече , мерси.

# 51
  • Стара Загора
  • Мнения: 779
С кредити от профила мога ли да платя за трансфер от летището? Самостоятелно, не по време на резервация.

# 52
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 26
 Здравейте, за
1. За Шерлероа може да се минава с мобилна бордна карта, но аз за всеки случай ги принтирам.
2. Ако може да побликувам още един телефон на наземния персонал обслужващ wizzair в София 02/9373908, тъй като този телефон бе моето спасение миналата седмица, защото бях купила билети на един познат с който летяхме заедно, но не бях записала номерата на резеравците, който трябват за чекиране.

# 53
  • София
  • Мнения: 78
Само на мен ли системата ми даде безплатно да променя правописната грешка в името🤔 извадила съм някъв късмет явно

# 54
  • Мнения: 25 911
До няколко часа след резервацията е безплатно, колко точно бяха? Вероятно затова се е получило безплатно

# 55
  • София
  • Мнения: 78
Нямаше и час, бързо забелязах грешката, но все още ми дава такава опция

# 56
  • София
  • Мнения: 1 140
Само на мен ли системата ми даде безплатно да променя правописната грешка в името🤔 извадила съм някъв късмет явно
Не трябва ли да си е безплатно винаги ?  о.О
 ЛОЛ ако е така -тея наистина са зле щом се чудят от къде да съдерат още някой и друг лев. "Продаваме евтини билети понякога, но затова пък едно място струва 30лв, о и получавате бонус - всяка ваша грешка ще ви струва пари защото... ние така сме казали."  БРАВО уиз, супер сте !

# 57
  • sf
  • Мнения: 5 701
Ами то пък в крайна сметка се пише внимателно, без да бързаш, за да няма после хрън-мрън.
Уф, прецаках се, че не си взех приорити, летя утре, как ще натъпча багажа в малката раница, идея си нямам. Май ще си облеча 2-3 ката дрехи 🤣

# 58
  • София
  • Мнения: 1 140
Ами то пък в крайна сметка се пише внимателно, без да бързаш, за да няма после хрън-мрън.
Ами ако аз си правех резервацията нямаше да си объркам името. Човекът който я направи ми знае мн добре името, но явно от бързане и недоглеждане е направил грешката.
Колкото и нелепо да звучи, вината в случая изобщо не е моя. Wink
И можеха да  го споменат това - когато се обадиш служителката не спомена нищо за доплащане.

# 59
  • София
  • Мнения: 4 053
Колко време важи wizz кредитът, който дават, когато променят дата на полет и клиентът избере този вариант на обезщетение за неудобството вместо връщане на платената сума за билетите?

Общи условия

Активация на акаунт