Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 143
Здравейте. Имам гаранционен телефон, на който тъча отказва понякога и се опитах да се свържа с онлайн магазина от който го купих. При първото позвъняване никой не ми вдигна, при второто ми затвориха, при третото даваше заето, при четвъртото- свободно и при последното изключен телефон. Подозирам, че  търговеца е некоректен и несериозен за да не си вдига цял ден телефона и сега незнам какво да правя. Моля дайте съвет.

Последна редакция: ср, 29 май 2019, 21:14 от barbarona

# 1
  • София
  • Мнения: 4 398
Гаранцията обикновено се поема от сервиза, който поддържа съответната марка, а не самия онлайн магазин.

# 2
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 1 590
Добър съвет ти е дала, милинка.
Обърни се директно към оторизираният сервиз за марката. С гаранционна карта и документ за закупуване (фактура/касова бележка) ще ти го оправят без проблем.

# 3
  • Мнения: 2
Добър съвет ако не е Iphone:).99,9% се продават втора употреба , Уж нови и то вакумирани и всеки си мисли че е ...... гявола ;p .Какъв е телефона и към коя фантом фирма е гаранцията?

# 4
  • Мнения: 1
Кой е производителя на телефона?

# 5
  • Мнения: 143
Кой е производителя на телефона?
Xiaomi

# 6
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 3 697
С документите за покупка и гаранция отиваш в сервиз за GSM и от там ще ти кажат дали се поема гаранцията за повредата и цена. Търговеца не е сервиз и в случая ☺ няма защо да го търсиш
явно е некоректен 😈 след като дори и не отговаря на телефона.

# 7
  • Мнения: 143
Свързах се с посочения на гаранцията сервиз.Казаха, че няма как да го ремонтират, защото не бил за бг пазара или нещо такова.....Явно ще се стига до КЗП

Общи условия

Активация на акаунт