СЕДМИ КЛАС. Точките ще проверим, паралелките ще подредим 20.06 - 30.06.2019

  • 124 228
  • 2 478
  •   1
Отговори
# 1 875
  • Мнения: 1 032
Близка девойка вчера разбрах има 75 по БЕЛ и 18 по МАТ
И тя ще ходи да гледа какво толкова е омазала (очакваше поне около 60 да са й) .. НО на тях също не са давали листовете да откачат чернова/белова. Може да е технически грешно пренесла хиксчетата.. знам ли я какво е правила...

е това е кошмарна разлика... може ли с толкова потенциални гафове накрая да кажат, че анулират примерно резултатите и ще преразглеждат на всички?

# 1 876
  • Мнения: 561
Много интересно какво разнообразие от хора има. Моята си седи в къщи, слуша си K-POP и си танцува. Даже не знае съучениците й какви точки са изкарали...
По повод кое училище е по-по-най-, за мен водещо е средата в тези училища. А да се твърди, че в ЕГ-тата в София (НЕГ, АЕГ, Исп и ФР) няма среда е меко казано смешно. Големият ми син сега завърши 91-во, до 7-ми клас беше в СМГ и повечето му приятели и досега са от там - еми... няма такива деца. Умни, възпитани. Естествено, че правят простотии от време на време, но това си е в реда на нещата. Ако децата ви имат достатъчно висок бал, за да могат да избират - няма значение в кое от водещите училища ще учат от гледна точка на средата и децата, с които ще са там. Изборът трябва да направят според това, какво им се учи, къде са им интересите.
Категорично.

Подкрепям и ...
Много се говори за  т. нар. "елитни" гимназии. Умишлено ги слагам в кавички. Една мама се тресе дали да е 73 -то или 35 -то, след 91- во, друга дали да е I или II АЕГ. Ето моето скромно мнение по въпроса, на родител, наблюдаващ процесите и коментиращ с много останали свои приятели с деца.
Навсякъде нивото е еднакво...незадоволително. Това го показват и резултатите в PISA. Т.нар. елитни гимназии са далеч от добро образование не без твърдата "подкрепа" на МОН и РУО с командно-административния им подход от съветски тип. И истерията след седми клас ( в момента съм в нея с малкия) не е за по-добро училище, от него не зависи много, а за по-добра среда.
Механизмът е много простичък. Училищата са елитни, защото събират елита на децата, тези с най-високите балове, които логично постигат и най-високи резултати последствие на ДЗИ. Не благодарение на, а въпреки... Но това качва "цената" на училището, то става по-желано, балът съответно по-голям и етикета "елитно" си остава. Кръговрат без съдържание. Истерия, подхранваща безумния бизнес с частните школи. Това е с малки изключения: СМГ, особено в периода 5 - 7 клас, но и след това, 91-во донякъде и така... Моят след СМГ попадна в I АЕГ. На втората родителска среща, когато 90% от учителите се оплакаха, че не могат да задържат вниманието на децата и аз като родител от 10км. трябва да го накарам да внимава в час се отказах да ходя по родителски. В 11 и 12 клас буквално си губеше времето в у-ще и го осъзнаваше, защото можеше да върши далеч по-смислени неща, но...трябваше да присъства, уж.. Пращаше ми клипчета как по време на час играят карти или си гледат филми на телефоните (поне бяха без субтитри Simple Smile, не отваряше учебник. И двамата се притеснихме, че е с тотално залинели навици за учене, което ще го затрудни в унито. За  ДЗИ се готви по една седмица предварително (вече беше приет в чужбина и нямаха значение) и пак изкара над 5,50. В университета (Холандия) обаче, където му е супер интересно, нещата се случват по изцяло смислена методика и динамика, завъртя на пълни обороти и е един от отличниците на випуска и не защото са го подготвили в гимназията. Това го гарантирам.
Но важното е, че през цялото време беше в изключителна среда. Това, за което става въпрос: и в СМГ, и в Първа и всъщност това е разковничето на всичко и това е истинската борба. За малкия, който движи в съвсем друга вселена, ми е важно просто да оцелее, да се забавлява, да е в подходяща среда и съм сигурен, че конкретното училище няма да му определи живота, ама никак.
Та скромният ми съвет е да не се вманиачавате в конкретните паралелки, профилиращи предмети: стегнато, отпуснато, едните били свободен дух, другите дроги и т.н. Всички училища са един дол дренки, различна е средата, която се формира от децата и техния бал.
Да са живи и здрави, спокойни и самоуверени е хиляди пъти по-важно от това дали ще завършат 91-во или 73 -то, примерно, Първа или Втора английска.
А на какъв акъл ще са след пет години пък е съвсем друга тема.
Може на някои да им звучи крайно моето мнение, но помислете, проучете и ще видите логиката на разсъжденията ми.
Успех на всички. Simple Smile

# 1 877
  • Мнения: 734
И какво излиза сега, молим се всички информатичката да е добре жената, да е в кондиция и в никакъв случай да не й се налага да отсъства от работа днес, че белким видим великата таблица с резултатите - това чудо на инженерната мисъл!

# 1 878
  • Мнения: 12 910
Близка девойка вчера разбрах има 75 по БЕЛ и 18 по МАТ
И тя ще ходи да гледа какво толкова е омазала (очакваше поне около 60 да са й) .. НО на тях също не са давали листовете да откачат чернова/белова. Може да е технически грешно пренесла хиксчетата.. знам ли я какво е правила...

е това е кошмарна разлика... може ли с толкова потенциални гафове накрая да кажат, че анулират примерно резултатите и ще преразглеждат на всички?
Абсурд да препазглеждат на всички Simple Smile

Даже не съм сигурна изобщо дали на който и да е ще преразгледат - така или иначе и в закона пише, че каквото е оценено - това е.

# 1 879
  • Мнения: 1 032
Току що получих вътрешна информация за изпита по БЕЛ за София :
среден резултат - 77
92% под 88

не е ли много ниско това на фона на уж лесната тестова част?

# 1 880
  • София
  • Мнения: 6 760
Каквото и да е обсъждано по-назад, човекът няма как да знае, не е възможно всичко да бъде изчетено. Дайте му линк. Не стоим залепени за форума по цял ден все пак.

Не разбрах това към какво е коментар. Затова ще коментирам само него.
Все пак трябва да има уважение и към редовните потребители в тази тема. Не може на всяка втора страница да се появяват хора, които нямат време да прочетат няколко страници и да намерят информация, за това което ги интересува, а директно да си задават въпрос, който е коментиран, и повтарян, и потретван, и подесетван.
А ние, които четем и пишем тук да им служим за лично бюро справки. Ние не сме ли заети?

# 1 881
  • Sofia
  • Мнения: 916
Току що получих вътрешна информация за изпита по БЕЛ за София :
среден резултат - 77
92% под 88

не е ли много ниско това на фона на уж лесната тестова част?
И аз така мисля . А даже ми казаха , че статистиката за цялата страна била много по-зле.

# 1 882
  • Мнения: 1 032
Току що получих вътрешна информация за изпита по БЕЛ за София :
среден резултат - 77
92% под 88

не е ли много ниско това на фона на уж лесната тестова част?
И аз така мисля . А даже ми казаха , че статистиката за цялата страна била много по-зле.

аз нямам сили и време за другите градове да потърся, ама 92% под 88 звучи много странно

# 1 883
  • София
  • Мнения: 531
Току що получих вътрешна информация за изпита по БЕЛ за София :
среден резултат - 77
92% под 88

не е ли много ниско това на фона на уж лесната тестова част?
И аз така мисля . А даже ми казаха , че статистиката за цялата страна била много по-зле.

аз нямам сили и време за другите градове да потърся, ама 92% под 88 звучи много странно

И страшно... От гледна точка на нивото на децата.
Но да изчакаме все пак и пресконференциите, и презентациите, и заветната статистика.

# 1 884
  • Мнения: 1 032
Току що получих вътрешна информация за изпита по БЕЛ за София :
среден резултат - 77
92% под 88

не е ли много ниско това на фона на уж лесната тестова част?
И аз така мисля . А даже ми казаха , че статистиката за цялата страна била много по-зле.

аз нямам сили и време за другите градове да потърся, ама 92% под 88 звучи много странно

И страшно... От гледна точка на нивото на децата.
Но да изчакаме все пак и пресконференциите, и презентациите, и заветната статистика.


аз вече не знам ще ги изчакам ли, със сърцебиене съм Cold Sweat

# 1 885
  • Пловдив
  • Мнения: 10 469
Кое е странно в тези 92% под 88 т. Всяка година е така. Погледнете статистиките на успеваемост от предните години и ще видите, че процентът е сходен.
Сега погледнах за Пловдив за 2018 г. 95% под 88 т., 31% под 18 т., което през 2017 г. си беше чиста двойка.

# 1 886
  • Plovdiv
  • Мнения: 639
Подозирам, че забавянето на статистиката се дължи на разбирането, че по мат на много деца е оценена работата само до 18 задача, както беше установила вече една майка.

Как са го разбарали? Dizzy Face Ако са.
.... не ми харесва това. Rage Освен безпомощност в САМО гледането на работите на децата, друго не виждам.

# 1 887
  • Мнения: 4 680
Писах на РУО София от всички възможни мейли, не мога да разбера какво е това забавяне. Има ли случаи, в които не са изнесли статистика преди подаване на заявления? Школите са си организирали консултациите от 29ти нататък, все си мисля, че са взели предвид кога се очаква статистиката.

# 1 888
  • Мнения: 338
Скрит текст:
Много интересно какво разнообразие от хора има. Моята си седи в къщи, слуша си K-POP и си танцува. Даже не знае съучениците й какви точки са изкарали...
По повод кое училище е по-по-най-, за мен водещо е средата в тези училища. А да се твърди, че в ЕГ-тата в София (НЕГ, АЕГ, Исп и ФР) няма среда е меко казано смешно. Големият ми син сега завърши 91-во, до 7-ми клас беше в СМГ и повечето му приятели и досега са от там - еми... няма такива деца. Умни, възпитани. Естествено, че правят простотии от време на време, но това си е в реда на нещата. Ако децата ви имат достатъчно висок бал, за да могат да избират - няма значение в кое от водещите училища ще учат от гледна точка на средата и децата, с които ще са там. Изборът трябва да направят според това, какво им се учи, къде са им интересите.
Категорично.
Подкрепям и ...
Много се говори за  т. нар. "елитни" гимназии. Умишлено ги слагам в кавички. Една мама се тресе дали да е 73 -то или 35 -то, след 91- во, друга дали да е I или II АЕГ. Ето моето скромно мнение по въпроса, на родител, наблюдаващ процесите и коментиращ с много останали свои приятели с деца.
Навсякъде нивото е еднакво...незадоволително. Това го показват и резултатите в PISA. Т.нар. елитни гимназии са далеч от добро образование не без твърдата "подкрепа" на МОН и РУО с командно-административния им подход от съветски тип. И истерията след седми клас ( в момента съм в нея с малкия) не е за по-добро училище, от него не зависи много, а за по-добра среда.
Скрит текст:
Механизмът е много простичък. Училищата са елитни, защото събират елита на децата, тези с най-високите балове, които логично постигат и най-високи резултати последствие на ДЗИ. Не благодарение на, а въпреки... Но това качва "цената" на училището, то става по-желано, балът съответно по-голям и етикета "елитно" си остава. Кръговрат без съдържание. Истерия, подхранваща безумния бизнес с частните школи. Това е с малки изключения: СМГ, особено в периода 5 - 7 клас, но и след това, 91-во донякъде и така... Моят след СМГ попадна в I АЕГ. На втората родителска среща, когато 90% от учителите се оплакаха, че не могат да задържат вниманието на децата и аз като родител от 10км. трябва да го накарам да внимава в час се отказах да ходя по родителски. В 11 и 12 клас буквално си губеше времето в у-ще и го осъзнаваше, защото можеше да върши далеч по-смислени неща, но...трябваше да присъства, уж.. Пращаше ми клипчета как по време на час играят карти или си гледат филми на телефоните (поне бяха без субтитри Simple Smile, не отваряше учебник. И двамата се притеснихме, че е с тотално залинели навици за учене, което ще го затрудни в унито. За  ДЗИ се готви по една седмица предварително (вече беше приет в чужбина и нямаха значение) и пак изкара над 5,50. В университета (Холандия) обаче, където му е супер интересно, нещата се случват по изцяло смислена методика и динамика, завъртя на пълни обороти и е един от отличниците на випуска и не защото са го подготвили в гимназията. Това го гарантирам.
Но важното е, че през цялото време беше в изключителна среда. Това, за което става въпрос: и в СМГ, и в Първа и всъщност това е разковничето на всичко и това е истинската борба. За малкия, който движи в съвсем друга вселена, ми е важно просто да оцелее, да се забавлява, да е в подходяща среда и съм сигурен, че конкретното училище няма да му определи живота, ама никак.
Та скромният ми съвет е да не се вманиачавате в конкретните паралелки, профилиращи предмети: стегнато, отпуснато, едните били свободен дух, другите дроги и т.н. Всички училища са един дол дренки, различна е средата, която се формира от децата и техния бал.
Да са живи и здрави, спокойни и самоуверени е хиляди пъти по-важно от това дали ще завършат 91-во или 73 -то, примерно, Първа или Втора английска.
А на какъв акъл ще са след пет години пък е съвсем друга тема.
Може на някои да им звучи крайно моето мнение, но помислете, проучете и ще видите логиката на разсъжденията ми.
Успех на всички. Simple Smile
[/quote]

Точно това имах предвид, обяснихте го по-добре от мен! Simple Smile

# 1 889
  • Мнения: 601
Аз се свързах с РУО (Сф)по телефона вчера. Казаха, че ще качат статистиката днес следобяд.

Общи условия

Активация на акаунт