Ама понеже срок и половина водих АГ, та видях как са 2 и 3 клас, че с тях работех.
И при двете АГта трябваше доста да си снижа очакванията. Незнам дали проблемът е в мен или е другаде. Синът ми веднъж беше в АГто с мен и каза, че не съм била строга, а аз му обясних, че не искам да ги уча на дисциплина, а да дам възможност сами да си определят темпото и накрая да видят резултата си.
Отделно, че аз ходех от 13 до 14ч. и те бяха уморени, какво да изисквам от тях...
Имаше будни деца, които искаха предизвикателства и за тях имах по-сложни задачи.
Моето дете обаче винаги минава по тънката лайсна и се скатава, което няма да му е от полза.
Имат задачи Nuss ( раб. им тетрадка се казва Nussknacker ) и те са по желание, като направи 6 и получава подарък. Един път получи подарък, не го удовлетвори и не ги решава повече тези задачи, макар да може, не са му трудни.
Не само това, ами ако прецени, че задължителните задачи са повече от нужното и рисува Nuss-а пред задачата и не я прави 🤣
Оставих учителката да прецени как да оцени подобна домашна 😜
За сметка на това презентира.
Въобще като ви чета ми се стъжва...