Booking.com /Тема 3/

  • 36 949
  • 743
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 29
Здравейте, имах резервация за 16.04. за Барселона. Анулирах я( беше без право на връщане на сумата). Писах им дали няма да ми върнат парите,а те ми отговориха, че ще ми пратят ваучер. Така и направиха,а на ваучера пише,че е валиден до 20.05.2021 г.

# 196
  • Мнения: 3 642
Здравейте, колко време отнема изплащането на награда?
Получих съобщение, че е изплатена в края на март, а нищо не е постъпило по сметката ми.
Не мога да намеря и от къде да им пиша?
Като вляза на Награди страницата е празна.

# 197
  • София
  • Мнения: 4 493
каква награда?

# 198
  • Мнения: 1 454
Не мога да разбера, какво не е ясно с Booking, условията са ясни и прозрачи.От двете страни съм, като резервиращ и като партньор.Няма по лоялна към клиенти и пратньори платформа.

# 199
  • Мнения: 17 987
Кое е ясно и точно? Явно всичко зависи от волята на собствениците, а букинг просто си прибират комисионната и те препращат от един на друг до безкрай. За тях е без значение всъщност. Ако вие сте доволна, ОК, аз съм разочарована, от мотаене, от некоректност, от липса на позиция....

# 200
  • Мнения: 1 454
При всички места за резервация има специални условия, ясно са написани, това е волята на собствениците.Първо четеш после правиш резервация.Естествено ако цената е ниска и не подлежи на възстановяване , просто гориш ако не отидеш.Ако не искаш да правиш резервация с кредитна карта може и с депозит, нищо сложно няма.Много от местата за настаняване , предвид ИП възстановяват сумата, дори да не е възвращаема, други, не, позовават се на специалните условия, просто е.

# 201
  • Мнения: 502
Стоянке, правилата ги знаем. Знаем също и че ситуацията  не е обикновена. Споделяме си тревогите. Обменяме информация. Това защо Ви кара да се напрягате така?

# 202
  • София
  • Мнения: 4 493
При всички места за резервация има специални условия, ясно са написани, това е волята на собствениците.Първо четеш после правиш резервация.Естествено ако цената е ниска и не подлежи на възстановяване , просто гориш ако не отидеш.Ако не искаш да правиш резервация с кредитна карта може и с депозит, нищо сложно няма.Много от местата за настаняване , предвид ИП възстановяват сумата, дори да не е възвращаема, други, не, позовават се на специалните условия, просто е.
Чудесно, и как например да замина и да си ползвам резервацията, като във връзка със ситуацията са спрени полетите, отделно например къщата която не е хотел няма право да работи, но твърди че ако отида и ще ме настани ..... Еми ще намеря кой да отиде на мястото на моята резервация и ако имат късмет да го настанят ще сезирам властите, ако не го настанят, ще сезирам букинг за некоректно поведение - защото не са ме настанили, в същото време няма да ми върнат парите защото резервацията ми е предплтена и според услвията на букинг не е с безплатна анулция.....

Айде сега точно да ми обясниш кое е коректното...... При всички варианти нито те печелят (защото или ще останат без моята резервация или ще отнесат глоба от тяхната асоциация) , нито аз. Отделно от това е че аз ще отида там където съм решила, но няма да им стъпя в хотелчето, а и ще се постарая всичките ми познати да разберат и да не ходят там. Хем на собствениците им казах, че тази дестинация ще ми стане постоянна ......

# 203
  • Мнения: 17 987
Ето в тази ситуация се видя колко са коректни. То е ясно, че е ново за всички и че е прецедент в историята, но те не си мръднаха пръста да си защитят клиентите, криеха се като мишки. Не ни лалосвайте за правила и условия, нали не мислите, че сефте пътуваме?

# 204
  • София
  • Мнения: 4 493
Аз говорих с представител на Букинг и момчето каза, че в някои държави хотелиерите / особенно малките неизвестни хотелчета и тези които дават по 1-2 етажа от къщата си/ просто не приемат да правят никакви компромиси. Дори и при полжение, че на всички е ясно че няма как да се осъществи резервацията. Точно затова аз си доплатих резервацията и сега ще видим дали са толкова хитри за колкото се мислят. Момчето от букинг каза, че големите хотели, веригите и изобщо хотелите държащи на името си - сами са предложили безплатни анулации. Това ме навежда на мисълта, че вече вероятно ще избирам хотели, а не частни къщи и апартаменти, независимо от по-високата цена.

# 205
  • Мнения: 992
Аз съм доволна от букинг. Моя казус приключи успешно. Имахме резервация за хостел в Братислава, изглеждаше добре, със самостоятелни стаи и баня, включена закуска ит.н. Платихме го предварително .Края на март писахме на хостела, първоначално не искаха да върнат пари, предлагаха ни за лятото плюс бонус още една нощувка. Но ние разбира се отказахме, обещаха в такъв случай да върнат парите. После обаче резервацията изчезна, анулираха я от хостела, пък пари няма.Писахме отново на хостела, няма отговор , няма пари.Тогава писахме на букинг, пратихме им всичко, че сме платили и т.н и след няколко дни преведоха парите в картата.
И аз ще си имам едно на ум вече и бих избрала хотел и ще е с опция безплатно анулиране. Опитвам се да проявя разбиране, на всички им е трудно, но е редно да постъпят коректно и всички да върнат парите на хората. Живот и здраве когато това нещо отмине пак ще се пътува и когато са постъпили коректно с теб, всеки пак би отишъл там където си е бил запазил.
nelva, не забравяйте за Барселона, прекрасна е. Аз също за втори пореден април не успявам да отида в Братислава и Будапеща...но не се отказвам, на третия път ще успея, даже ще е за повече дни. Ще търся реванш:smiley:

# 206
  • Мнения: 3 642
Бяха ми пратили код за 10% кешбек от резервация през Март. Ходихме в началото на Март в Загреб и в края на март получих имейл от букинг че кешбека ми е платен по картата. Само дето не е платен.
И сега не намират от сайта къде да им пиша за това, а като вляза в секцията с награди цялата е празна, а преди виждах всички кешбекове, стари, чакащи и т.н.

Относно резервацията ако ти е по-изгодно малките хотелчета, не се отказвай от тях, обаче моя съвет е плащаш цялата резервация или частта която е невъзвръщаема при анулиране и до 5 календарни дни отиваш в най-близкия офис на SDI за застраховка Отмяна на пътуване. Трябва да има плащане, за да се направи застраховката.
Ние имаме резервация за края на Юни в Турция директно към хотела. Тръпна в очакване какво ще се случи и ако не може да заминем дали ще ни възстановят парите от застраховката. Застраховка правим редовно от както катастрофирахме на път към морето и се наложи да се върнем и да платя всички такси за анулации, само че до сега не ми се е налагало да ползвам застраховката. Дано нямаме проблеми.

# 207
  • Sofia
  • Мнения: 4 705
Коментираше се много, че застраховките масово не важат при форсмажори (вкл. пандемии), прочетете внимателно условията по Вашата.

# 208
  • София
  • Мнения: 4 452
Да ви разкажа и моя случай, с молба да ме посъветвате има ли какво да направя още по въпроса или трябва да чакам.
На първи февруари направих резервация за 11-14 април в семеен хотел в Гърция с безплатно анулиране до 23.59 на 7 април. На 5 февруари домакинът изтегли цялата сума за трите нощувки от картата.
На 17 март анулирах резервацията, след влязлото в сила извънредно положение и забрани за пътуване. На следващия ден писах на домакина и го попитах кога да очаквам връщане на сумата. Получих отговор - в рамките на месец /не по негова вина, а условие на банката/. Месецът мина, а пари няма.
Миналата седмица се обадих на Букинг и им обясних ситуацията. Изпратих им всички необходими документи, които поискаха. Говориха с домакина и те, и ми предадоха неговия отговор, че има проблем с ПОС терминала си и не може да ми върне сумата. Получих и имейл от Букинг, в който ме молят за търпение и ми обясняват за кризата и несигурното положение на домакина. Върнах им отговор, че не виждам основание за търпение и отсрочки. Отговор – никакъв.
Във вторник отново им се обадих. Асистентът, с който разговарях провери случая и каза, че са получили съгласието от домакина на хотела да ми възстановят сумата и да го префактурират. Да, обаче не могат да го направят, защото сумата е над 100 евро. Не ми казаха каква е причината да не възстановяват суми над тази. Получих отново любезен имейл да чакам до 20 юни, и ако до тази дата не ми е възстановена сумата, те ще ми я възстановят.
Дайте идеи какво да направя.

# 209
  • Варна
  • Мнения: 17 967
Скрит текст:
Да ви разкажа и моя случай, с молба да ме посъветвате има ли какво да направя още по въпроса или трябва да чакам.
На първи февруари направих резервация за 11-14 април в семеен хотел в Гърция с безплатно анулиране до 23.59 на 7 април. На 5 февруари домакинът изтегли цялата сума за трите нощувки от картата.
На 17 март анулирах резервацията, след влязлото в сила извънредно положение и забрани за пътуване. На следващия ден писах на домакина и го попитах кога да очаквам връщане на сумата. Получих отговор - в рамките на месец /не по негова вина, а условие на банката/. Месецът мина, а пари няма.
Миналата седмица се обадих на Букинг и им обясних ситуацията. Изпратих им всички необходими документи, които поискаха. Говориха с домакина и те, и ми предадоха неговия отговор, че има проблем с ПОС терминала си и не може да ми върне сумата. Получих и имейл от Букинг, в който ме молят за търпение и ми обясняват за кризата и несигурното положение на домакина. Върнах им отговор, че не виждам основание за търпение и отсрочки. Отговор – никакъв.
Във вторник отново им се обадих. Асистентът, с който разговарях провери случая и каза, че са получили съгласието от домакина на хотела да ми възстановят сумата и да го префактурират. Да, обаче не могат да го направят, защото сумата е над 100 евро. Не ми казаха каква е причината да не възстановяват суми над тази. Получих отново любезен имейл да чакам до 20 юни, и ако до тази дата не ми е възстановена сумата, те ще ми я възстановят.
Дайте идеи какво да направя.
Хрумна ми да се обърнеш към банката си, да им представиш случая и цялата кореспонденция по него и да изискат парите по служебен път.

Общи условия

Активация на акаунт