Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 ян. 2020, 00:34 ч.

Booking.com /Тема 3/

  • 6 960
  • 184
  •   2
Отговори
  • София
  • Мнения: 12 528
Тема 1

Тема 2

Сайтът  Booking.com

От 2005 г. компанията е придобита от Priceline Group където влизат



Priceline.com
Agoda.com
Kayak.com
Cheapflights
Rentalcars.com
Momondo
Mundi
OpenTable
https://www.pricelinegroup.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Booking.com

Обслужване на клиенти: 00 44 20 3320 2609
Централа: Амстердам, Холандия

София   
Телефон: + 359 2 425 3700
Факс: +359 2 425 3749

За Booking.com
https://www.booking.com/content/about.html

Правила и условия за пътуване
https://www.booking.com/content/terms.bg.html?aid=357023;label=g … a4c89291981c8f912

Офиси
https://www.booking.com/content/offices.html?aid=357023;label=go … a4c89291981c8f912

Връзки
https://www.booking.com/content/contact-us.html?aid=357023;label … a4c89291981c8f912

Често задавани въпроси
https://join.booking.com/faq.html

Booking.com: Най-лошият ви най-добър приятел?
https://www.guestcentric.com/booking-com-your-worst-best-friend/

Reviews
https://www.amazon.com/Booking-com-Online-Hotel-Reservations/pro … eviews/B008LG6SXS
https://www.trustpilot.com/review/www.booking.com
https://www.forbes.com/sites/johnnyjet/2017/11/15/a-review-of-bo … com/#15b95258b150
https://www.consumeraffairs.com/travel/booking_com.html
http://www.toptenreviews.com/services/home/best-hotel-booking-se … oking-com-review/
https://www.productreview.com.au/p/booking-com.html

Система за преглед на гостите
https://partnerhelp.booking.com/hc/en-gb/articles/214276725-How- … view-system-work-

Отзиви от истински гости
https://www.booking.com/reviews.html?aid=357023;label=gog235jc-r … amp;type=all&

Кой може да остави отзив?
https://partnerhelp.booking.com/hc/en-gb/articles/213302165-Who- … n-leave-a-review-

Бонусни програми
Genius
Кешбек – При резервация  през  бонусен линк се връщат суми 25-40-75 евро.
Безплатни или намалени входове в атракции.
Покана от/към приятел  15 $/ макс $150 чрез линк.
Бонус от  Fibank от 3 до 6%
https://fibank.bg/bg/page/4201
Genius Program
https://partnerhelp.booking.com/hc/en-us/articles/212708969-What … e-Genius-Program-

Манипулират ли ни от Booking.com ?
https://ro-che.info/articles/2017-09-17-booking-com-manipulation

Регистрирайте мястото си за настаняване на Booking.com
https://join.booking.com/?aid=1187360

Booster Booking
https://booster.bookingcares.com/#bookingcom-booster-why

Благодаря на Блед за полезната информация, която си направила труда да събере за тази тема.
Надявам се ,че няма да спира да пише тук!

# 1
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 3 882
Благодаря за темата.

# 2
  • Мнения: 2 090
Благодаря за темата. Чакам ако някой пусне линк с кешбек.

# 3
  • София
  • Мнения: 3 789
И аз бих се радвала на линк с кешбек, защото ноември използвах един сайт за кешбек, даде ми 10$ първоначална награда само заради регистрацията. Направих резервация и не получих никакъв кешбек. А уж трябваше да ми върне 8%.

# 4
  • Мнения: 2 950
И аз бих се радвала на линк с кешбек, защото ноември използвах един сайт за кешбек, даде ми 10$ първоначална награда само заради регистрацията. Направих резервация и не получих никакъв кешбек. А уж трябваше да ми върне 8%.
Аз знам, че се връщат в срок от 60 дни след като сте използвали резервацията.

# 5
  • София
  • Мнения: 3 789
Да, но резервацията беше на 05.11. Подадох нещо като диспут, върнаха ми някакъв имейл, на който не можеше да върнеш отговор, защото беше noreply. Трябвало да предоставя всички данни по резервациятя, а аз още при диспута ги копирах от booking. И накрая се отказах. BeFrugal е сайта, ако някой се интересува. Подлъгаха ме с високия кешбек, не знам защо се получи така. Може и аз да не съм направила нещо както трябва, макар че използвам такова приложение при покупки от Aliexpres, Iherb и нямам проблеми.

# 6
  • Монтана
  • Мнения: 479
Благодаря

# 7
  • Мнения: 15 454
Здравейте! Резервирала съм много чрез сайта, но за пръв път в чужбина, Милано. От обекта на настаняване изискват предварителна регистрация, нямам проблем с това, но освен данните на лицата- имена, пол, възраст № на документ ми искат и снимки на документите, отпред и отзад, че и на лицето с документа. Смятам, че това е прекалено, не  мисля, че е безопасно. Документите ще им бъдат предоставени на място, защо е нужно и снимки? И са задължителни полета, т.е. без тях не мога да извърша регистрацията. Това обичайна практика ли е?

# 8
  • Мнения: 1 734
👀
Не ми изглежда нормално.
Аз букинг го ползвам за чужбина само, и в хотели сме спали, и в апартаменти. Никога не са ни искали подобни неща. Всъщност данни съм давала каквито изисква самия букинг-името, мейл и телефон на правещия резервацията.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 93
В Италия не съм резервирала, но в други европейски държави не ми се е случвало да ми искат каквито и да е било други данни, освен 2 имена (и възраст на деца). Не бих предоставила всичко това.

# 10
  • Мнения: 2 090
Здравейте! Резервирала съм много чрез сайта, но за пръв път в чужбина, Милано. От обекта на настаняване изискват предварителна регистрация, нямам проблем с това, но освен данните на лицата- имена, пол, възраст № на документ ми искат и снимки на документите, отпред и отзад, че и на лицето с документа. Смятам, че това е прекалено, не  мисля, че е безопасно. Документите ще им бъдат предоставени на място, защо е нужно и снимки? И са задължителни полета, т.е. без тях не мога да извърша регистрацията. Това обичайна практика ли е?
Резервацията през Букинг ли е? Ако е през тях да се свържеш с букинг и да ги уведомиш какво иска от вас хотела.
Аз също не бих дала такива данни предварително, резервирала съм на много места в България и чужбина и освен две имена на основния гост, телефон и имейл, където е необходимо карта за гарантиране на резервацията, други данни не са ми искали предварително.
Направо си изберете друг хотел.

# 11
  • Мнения: 2 950
Резервирала съм няколко пъти през букинг в чужбина, никога не са ми искали такива данни, че и снимки. Но една потребителка беше писала, че в air bnb са и искали и са чудеше какво да прави. Аз бих си избрала друг хотел.

# 12
  • Мнения: 15 454
Свързах се с букинг, а те с обекта. Можело и без снимки.
Сега ще опитам дали ще ме пусне така

# 13
  • София
  • Мнения: 8 034
Не ми се е случвало подобно нещо, но точно в Италия ни поискаха личните карти за регистрация и докато се усетим ги беше нащракала с телефона. Не беше хотел, а апартамент и италианката не знаеше друг език освен италиански. Отказахме се да разправяме. Засега няма последици.  Grinning

# 14
  • Мнения: 696
Аз не разбрах на кой етап ви изискват тези данни- в процеса на резервация през Букинг или след това?
Че не е нормално- не е. В Италия веднъж хазяинът ни ни снима личните карти, за да ни регистрира в общината/ заради туристическия данък/,не знам дали и това е ок, май не е.
Те тези италианци опасна работа значи Rolling Eyes

# 15
  • Мнения: 15 454
Vikey is a secure site directly connected to the police site where we must register all our guests. We ask for a photo of the guest with the document as an additional security measure in order to be sure that the document belongs to the guest.

For further information please don’t hesitate to contact us.

Това е отговорът им, въпреки, че на букинг казаха, че не е нужно.

# 16
  • Мнения: 1 734
Колко странно.
В сайта им нищо не пише за полиции..
Просто платена платформа за онлайн чекиране, така че собственика да не присъства физически при настаняването.

# 17
  • София
  • Мнения: 1 575
Учудвам се, че на никой не са му искали лични карти при настаняване. На нас напоследък ни искат на много места, дори и предварително, защото хотелите и местата за настаняване са длъжни да вземат данни за лицата, които настаняват. Снимки не са искали, но имена и номер на личен документ - да. Доста хостове правят снимки на личните карти, защото им е по-лесно. Всъщност им трябват само имената и номерата на паспортите.

# 18
  • Мнения: 874
На нас в Сардиния в апартамента човека ни взе паспортите и ги снима. Явно наистина им е по-удобно така, въпреки че и аз не мисля, че е много редно.

# 19
  • Мнения: 15 454
Учудвам се, че на никой не са му искали лични карти при настаняване. На нас напоследък ни искат на много места, дори и предварително, защото хотелите и местата за настаняване са длъжни да вземат данни за лицата, които настаняват. Снимки не са искали, но имена и номер на личен документ - да. Доста хостове правят снимки на личните карти, защото им е по-лесно. Всъщност им трябват само имената и номерата на паспортите.

Това е онлайн регистрация, предварителна, края на февруари ще пътуваме чак, при настаняване ще им ги покажа, естествено. 100 пъти вече повторих, че нямам нищо против да дам номер и дата на документ, но не и да им го снимам отпред и отзад, и заедно с мен.....

# 20
  • Мнения: 696
То ясно че е предварителна, но по време на резервацията ли я поиска?Или след това ви пратиха сайт да се регистрирате? Питам, щото може да има новост в Букинг.

# 21
  • Мнения: 15 454
След като платих ми пратиха на мейла. Не от букинг, от конкретния апартамент е изискване. Разбрахме се, може и на място

# 22
  • София
  • Мнения: 3 421
Скрит текст:
Тема 1

Тема 2

Сайтът  Booking.com

От 2005 г. компанията е придобита от Priceline Group където влизат



Priceline.com
Agoda.com
Kayak.com
Cheapflights
Rentalcars.com
Momondo
Mundi
OpenTable
https://www.pricelinegroup.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Booking.com

Обслужване на клиенти: 00 44 20 3320 2609
Централа: Амстердам, Холандия

София   
Телефон: + 359 2 425 3700
Факс: +359 2 425 3749

За Booking.com
https://www.booking.com/content/about.html

Правила и условия за пътуване
https://www.booking.com/content/terms.bg.html?aid=357023;label=g … a4c89291981c8f912

Офиси
https://www.booking.com/content/offices.html?aid=357023;label=go … a4c89291981c8f912

Връзки
https://www.booking.com/content/contact-us.html?aid=357023;label … a4c89291981c8f912

Често задавани въпроси
https://join.booking.com/faq.html

Booking.com: Най-лошият ви най-добър приятел?
https://www.guestcentric.com/booking-com-your-worst-best-friend/

Reviews
https://www.amazon.com/Booking-com-Online-Hotel-Reservations/pro … eviews/B008LG6SXS
https://www.trustpilot.com/review/www.booking.com
https://www.forbes.com/sites/johnnyjet/2017/11/15/a-review-of-bo … com/#15b95258b150
https://www.consumeraffairs.com/travel/booking_com.html
http://www.toptenreviews.com/services/home/best-hotel-booking-se … oking-com-review/
https://www.productreview.com.au/p/booking-com.html

Система за преглед на гостите
https://partnerhelp.booking.com/hc/en-gb/articles/214276725-How- … view-system-work-

Отзиви от истински гости
https://www.booking.com/reviews.html?aid=357023;label=gog235jc-r … amp;type=all&

Кой може да остави отзив?
https://partnerhelp.booking.com/hc/en-gb/articles/213302165-Who- … n-leave-a-review-

Бонусни програми
Genius
Кешбек – При резервация  през  бонусен линк се връщат суми 25-40-75 евро.
Безплатни или намалени входове в атракции.
Покана от/към приятел  15 $/ макс $150 чрез линк.
Бонус от  Fibank от 3 до 6%
https://fibank.bg/bg/page/4201
Genius Program
https://partnerhelp.booking.com/hc/en-us/articles/212708969-What … e-Genius-Program-

Манипулират ли ни от Booking.com ?
https://ro-che.info/articles/2017-09-17-booking-com-manipulation

Регистрирайте мястото си за настаняване на Booking.com
https://join.booking.com/?aid=1187360

Booster Booking
https://booster.bookingcares.com/#bookingcom-booster-why

Благодаря на Блед за полезната информация, която си направила труда да събере за тази тема.
Надявам се ,че няма да спира да пише тук!
Тук съм Vivi, но много рядко. Благодаря за темата!

# 23
  • Мнения: 1 983
Колко странно.
В сайта им нищо не пише за полиции..
Просто платена платформа за онлайн чекиране, така че собственика да не присъства физически при настаняването.
E точно тук е ключа от палатката. Собственикът трябва да предостави документите на полицията, и ако не присъства при настаняването трябва да ги получи предварително.
Със сигурност е нормално да си ги искат, дали вие ще ги предоставите си е ваша работа

# 24
  • Мнения: 857
Здравейте, търсих настаняване в букинга и попаднах на апартамент, който е добавен на 20,12,2019. Все още няма отзиви.Цената е наполовина от хотелите. Има ли някакъв риск според вас ? Да запазвам или не ?

# 25
  • София
  • Мнения: 8 034
Здравейте, търсих настаняване в букинга и попаднах на апартамент, който е добавен на 20,12,2019. Все още няма отзиви.Цената е наполовина от хотелите. Има ли някакъв риск според вас ? Да запазвам или не ?
Както се казва: "Риск печели, риск губи!"  Laughing  Според мен по-голям е шансът да се стараят, за да си изградят рейтинг, но може и да не е така.

# 26
  • Мнения: 1 983
Няма отзиви = никой не знае

# 27
  • Мнения: 696
Ами то всеки е започнал някога без рейтинг, от нулата. Ако е с безплатната анулация, запазвайте и после търсете директна комуникация със сибственика за по-голяма сигурност-вайбър, уатсап, мейл. Аз така правя, пак не се прескача букинг, но е някак по-лесно да се уговорят подробности по настаняването.

# 28
  • Мнения: 857
Благодаря за отзивите. Притеснява ме, че ми иска данните от кредитната карта. Ще помисля още малко

# 29
  • Мнения: 1 983
Е то в интернет няма как да не ти искат кредитната карта

# 30
  • София
  • Мнения: 8 034
Благодаря за отзивите. Притеснява ме, че ми иска данните от кредитната карта. Ще помисля още малко
Това е нещо нормално. Дори и да се плаща в брой на място, кредитната карта е вид гаранция за неустойката в случай, че не отидеш. Винаги са ни искали номер на кредитна карта. Не сме имали проблем с некоректност, което не означава, че няма такива случаи. Но пък затова се дава кредитна, а не дебитна карта.

# 31
  • Мнения: 15 454
Аз винаги плащам с дебитна резервации в букинг, дори нямам кредитна

# 32
  • София
  • Мнения: 8 034
Аз винаги плащам с дебитна резервации в букинг, дори нямам кредитна
Да, може и с дебитна. Разликата е, че взимат твоите пари, а при кредитната от тези на банката. В случай на неправомерни тегления банката се разправя с измамниците.

# 33
  • София
  • Мнения: 3 789
Не съм пробвала да плащам или резервирам в Booking с карта Revolut, но ако става мисля, че това е едно много добро решение, за тези от вас, които не обичат да регистрират картите си в сайтове. Моят мъж си извади такава, дойде за няколко дни. Зарежда си вътре конкретна сума и я използва за онлайн разплащания. Има приложение и когато плащаш с нея, веднага получаваш съобщение, че за да мине плащането трябва да одобриш транзакцията през приложението. По този начин си защитен, защото само ти можеш да одобряваш плащанията. Няма такси, ако я изгубиш през приложението можеш да я блокираш. Като цяло във всеки един момент можеш да я настроиш примерно да не може да се тегли. Самата пластика е на Visa, но може и да са го променили, защото сега четох в сайта им, че май вече са Mastercard. Намислила съм си и аз да си извадя, защото определено ми се вижда по-сигурна.

# 34
  • Мнения: 1 734
Revolut предлагат избор за вида на пластиката. Напр. в холандия предлагат маестро, защото там е най-разпространена.

# 35
  • Мнения: 2 950
Че аз тези екстри повечето ги имам и за дебитната карта. Имам SMS известяване и обикновено преди да се извърши плащането, ми пращат еднократен код за покупка, така че пак трябва да одобря плащането. Веднага след плащането пак получавам съобщение. Много ми е удобно така, таксата ми за известяването беше само по левче месечно, а сега даже нямам. Плащала съм много пъти с тази карта не само в букинг, но и в други сайтове, да чукам на дърво, нямало е проблеми.

# 36
  • Мнения: 857
И аз имам SMS известяване и на дебитната и на кредитната. Но например : купувам билет от RYANIR - директно се теглят парите без СМС, със WIZZAIR си получвам СМС. И към други сайтове ми се е случвало да плащам и теглят парите без СМС, така че може би зависи от сайта.

# 37
  • Мнения: 376
Поствам Тук код за 10% отстъпка, ако на някой му върши работа.
8MGZ7P1MTG
кодът важи за резерваций до 05.02-- на мин стойност 100Евро.

# 38
  • Мнения: 376
Не е тук мястото май, ама Централна кооперативна банка са пуснали промоция за www.hotels.com

Всички картодържатели на карти Visa от Централна Кооперативна Банка могат да се възползват от отстъпка в размер на 8 % на Hotels.com до края на месец декември 2020 година.

За да се възползвате от офертата е необходимо да въведете кода за отсъпка - Visa8.

# 39
  • Мнения: 1 252
Записвам се и аз.Аз също ползвам сайта често и за чужбина и за у нас.При последната резервация обаче,или точно преди нея, прочетох,че е по-добре да резервираме от сайта на хотела.Така и направих,в Букинг  ми даваше цена от 1000лв,двама възрастни и дете,в сайта на хотела ,абонирах се за промоциите,препрати ме към сайт за резервации,който ми даде отстъпка и ми излезе 504лв за 4ри нощувки,в пет звезден хотел.Съветът ми е да пробвате първо през сайта,официалния на хотела,особено за чужбина.

# 40
  • Мнения: 1 252
Видях защо ми дава такава голяма цена,защото ме препраща в бунгала а не стая,както резервирах,сега поисках стая от букинг и отново ми я даде на по-висока от сайта на хотела цвна,разликата е 190лв.

# 41
  • Мнения: 15
Здравейте дами,
Преди 2 дни опитах да направя резервация на апартамент в Италия. Все още нямах цялата налична сума в кредитната карта (щях да я получа до 3-4 часа). Разчитах на някакво технологично време, но се оказа, че автоматично веднага се обработва. При натискането на бутона “Завърши резервацията” ми изписа, че не успели да приемат плащането ми. Веднага получих и смс със следното съдържание: Unsuccessful PURCHASE POS 341.00 EUR on ********* /номер на картата/ at Hotel on Booking.com on 29.01.2020 13:10:43. Available 79.26 BGN
Сумата за целия престой беше 401 EUR, ако има значение.
Въпросът ми е, възможно ли е да са блокирали някаква сума все пак и после да си я додръпнат, макар че по всичко личи, че нямам резервация? Миналата година се опарих така в Booking с тези кредитни карти и изгубих 300 лв., но това е друга история.. и малко ме е страх сега.
Питах и в банката вчера, но ми казаха, че ако са блокирани средства, при тях се отразявало след 3-4 дни, демек понеделник, което ни е късно, защото изпускаме оферти.. Disappointed
Благодаря ви предварително за съдействието Simple Smile

# 42
  • Мнения: 1 546
Когато се е случвало при мен, са ми давали срок за плащане. Като отидеш в твоите резервации в профила ти, какво виждаш?

# 43
  • Мнения: 15
Когато се е случвало при мен, са ми давали срок за плащане. Като отидеш в твоите резервации в профила ти, какво виждаш?
Няма абсолютно нищо, последно си стои една резервация от преди месеци.

# 44
  • Мнения: 1 546
Значи няма нищо. А блокираните пари се виждат веднага, не знам как не ги виждат в банката. Нали цялата идея е да ги блокират веднага, за да не можеш да ги изтеглиш. Сега се сетих, че при резервациите има и меню анулирани резервации. Там може да я има

# 45
  • Мнения: 15
Значи няма нищо. А блокираните пари се виждат веднага, не знам как не ги виждат в банката. Нали цялата идея е да ги блокират веднага, за да не можеш да ги изтеглиш. Сега се сетих, че при резервациите има и меню анулирани резервации. Там може да я има
Не, няма я, и на имейла нямам нищо Simple Smile

# 46
  • Мнения: 696
Здравейте дами,
Преди 2 дни опитах да направя резервация на апартамент в Италия. Все още нямах цялата налична сума в кредитната карта (щях да я получа до 3-4 часа). Разчитах на някакво технологично време, но се оказа, че автоматично веднага се обработва. При натискането на бутона “Завърши резервацията” ми изписа, че не успели да приемат плащането ми. Веднага получих и смс със следното съдържание: Unsuccessful PURCHASE POS 341.00 EUR on ********* /номер на картата/ at Hotel on Booking.com on 29.01.2020 13:10:43. Available 79.26 BGN
Сумата за целия престой беше 401 EUR, ако има значение.
Въпросът ми е, възможно ли е да са блокирали някаква сума все пак и после да си я додръпнат, макар че по всичко личи, че нямам резервация? Миналата година се опарих така в Booking с тези кредитни карти и изгубих 300 лв., но това е друга история.. и малко ме е страх сега.
Питах и в банката вчера, но ми казаха, че ако са блокирани средства, при тях се отразявало след 3-4 дни, демек понеделник, което ни е късно, защото изпускаме оферти.. Disappointed
Благодаря ви предварително за съдействието Simple Smile
На мен ми се е случвало да се опитват да теглят пари от карта с недостатъчна наличност. В такъв случай никога не са блокирали част от сумата. И от Букинг ми пращат мейл, в който обикновено пише, че трябва до 24 часа да дам инфо за карта, от която да теглят. Не съм имала проблеми, освен веднъж, когато ми анулираха резервацията, въпреки че впоследствие(в срок) заредих картата.

# 47
  • Мнения: 1 983
Не може да се блокира част от сумата, то точно затова се прави това блокиране, за да е цялата. И дали е блокирана се вижда веднага в разполагаемата сума, щом си знаете колко пари има в картата.
Правете си нова резервация, нямате нищо по отменената

# 48
  • София
  • Мнения: 19
Здравейте,
ако някой има код от имейл за 10%, моля да ми го изпрати (изглежда по този начин )

# 49
  • Монтана
  • Мнения: 479
Има ли вече кодове?

# 50
  • Мнения: 1 546
Къде се въвежда този код. Аз имах един, но ми пишеше - за да го използвате, кликнете тук и всъщност никъде не се наложи въвеждането на код. Преди това бях пробвала по стандартния начин с идеята да въведа кода някъде, но като не видях къде и почнах отначало.

# 51
  • София
  • Мнения: 19
на мен ми ги изпращат по email

# 52
  • Мнения: 376
работят но ги дава само на 2 ниво потребители
ето ви моя
FZUSRB4BVE
най-малко поне € 50.
преди 13 февр. 2020 г..

# 53
  • Монтана
  • Мнения: 479
jijo99 БЛАГОДАРЯ ВИ

# 54
  • Мнения: 696
Този тип кодове все за 10% ли са? На някакъв етап от резервацията ли се въвеждат? Аз съм второ ниво от сума време, то трето има ли изобщо?

# 55
  • Пловдив
  • Мнения: 1 797
Този тип кодове все за 10% ли са? На някакъв етап от резервацията ли се въвеждат? Аз съм второ ниво от сума време, то трето има ли изобщо?
Да за 10%, въвежда се почти накрая преди потвърждението в ляво има поле  " въведи код" ако вече е използван ще  изпише невалиден код. След престоя изплащат 10% от сумата. И аз съм второ ниво от доста време с мнооого резервации, но не са ми изпращали.

# 56
  • София
  • Мнения: 3 789
Заповядайте 1 и от мен. Валиден е до 18.02. Преди седмица ми бяха изпратили още един и го дадох на колежка. Почти веднага след това получих нов код.
Скрит текст:

# 57
  • Мнения: 696
Този тип кодове все за 10% ли са? На някакъв етап от резервацията ли се въвеждат? Аз съм второ ниво от сума време, то трето има ли изобщо?
Да за 10%, въвежда се почти накрая преди потвърждението в ляво има поле  " въведи код" ако вече е използван ще  изпише невалиден код. След престоя изплащат 10% от сумата. И аз съм второ ниво от доста време с мнооого резервации, но не са ми изпращали.
Да, всъщност той бил еднократен, нали? Значи щом се въвежда, може да се мине и през сайт за кешбек. Аз до месец ще правя резервация, ама не съм сигурна за датите. Дано пък ми пратят, ако не- ще си прося от вас 🥰

# 58
  • Мнения: 1 983
еднократен е

# 59
  • Пловдив
  • Мнения: 18 362
На мен ми пращат мейл със съобщение, че ако резервирам до еди коя си дата мога за мин. 100Е ще мога да получа обратно процент...
Забелязахме, че наградата от пътуването ви изтича скоро.
Резервирайте преди 2 ноем. 2019 г., за да получите 10% обратно (до € 100), след като завършите престоя си. Не позволявайте на спестяванията ви за пътуване да се изпарят!

# 60
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 3 882
На нас ни предстои пътуване юни месец. Ако някой има код за отстъпка ще помоля. Благодаря

# 61
  • София
  • Мнения: 3 789
На нас ни предстои пътуване юни месец. Ако някой има код за отстъпка ще помоля. Благодаря
Публикувах един снощи /няколко публикации назад/. Ако никой не го е използвал го пробвай.

# 62
  • Монтана
  • Мнения: 479
Ако никой не го е използвал аз имам намерение да го използвам до края на деня-разбира се ако може.
Моля ако някой го е използвал да каже преди да съм започнала резервацията
Благодаря

# 63
  • Мнения: 1 564
Искам да резервирам апартамент в Приморско за юли; Пише ,че е безплатна анулация преди 15 юни примерно ако се откажа; Сега ми искат 30% от сумата да внеса по банка ,а не с карата през букинг;Ако реша да анулирам ще ми върнат ли парите; Звъня на мястото за настаняване, но телефона не е активен;

# 64
  • Мнения: 1 983
Би трябвало да ти ги върнат, ама ако е по банка и не отговарят на телефона са ми много съмнителни и не бих се занимавал с тях... Представи си колко лесно ще ги намериш, ако трябва да ти дават пари

# 65
  • Мнения: 696
Наоми, ти направи ли резервацията? Ако да- търси ги поне по мейл чрез букинг, че да се разберете.
Аз също не бих се занимавала.

# 66
  • Монтана
  • Мнения: 479
**Bobby**,
 кода който го предостави вече е използван от някого-поне на мен така ми изписа
Ще помоля някой който има активен код да ми го предостави при желание,по възможност на лични
Благодаря

# 67
  • София
  • Мнения: 3 789
Ще го имам предвид и вече като имам код ще предлагам на лични да го пращам, за да не става объркване. Blush

# 68
  • Мнения: 55
Ако резервацията е вече направена, но не е платена още, кода важи ли?

# 69
  • Мнения: 1 983
    няма как да го приложиш, трябва да откажеш резервацията и отначало

    # 70
    • Пловдив
    • Мнения: 144
    Моля ако някой има код, да ми го изпрати на лични. Благодаря предварително!

    # 71
    • Мнения: 757
    Ще помоля и аз за активен код, ако някой има свободен. Предварително благодаря!

    # 72
    • Монтана
    • Мнения: 479
    Вероятно не са изпращали кодове, тъй като, аз чакам от миналата седмица някой който има и няма да се възползва от него

    # 73
    • Мнения: 325
    Къде се вижда колко време е активен кода? На мен ми бяха изпратили, но вече го няма.

    # 74
    # 75
    • Монтана
    • Мнения: 479
    момичета ,най-добре е когато някой изпраща код да го изпраща на лични тъй като всеки се възползва и опита за букинг пропада ,когато някой го е използвал,а никой не споделя тук че се е възползвал от кода

    # 76
    • Мнения: 843
    Как се процедира, когато собственикът пише през асистента, че иска да се анулира резервацията и да му се плати директно без да се минава през Букинг?

    # 77
    • Мнения: 1 734
    Ми аз не резервирам така, аман от измекяри дето ползяат букинга за безплатна реклама.
    Ама вие си преценявате.

    # 78
    • Мнения: 1 983
    Ми както искате. Може да направите както пише собственика и евентуално да спестите (ако той го предлага). Ако обаче той после каже, че нямате резервация, наистина нямате и толкова.
    Иначе аз бих го репортнал на букинг те да си решават какво да го правят.

    # 79
    • Мнения: 29
    Къде се въвежда този код. Аз имах един, но ми пишеше - за да го използвате, кликнете тук и всъщност никъде не се наложи въвеждането на код. Преди това бях пробвала по стандартния начин с идеята да въведа кода някъде, но като не видях къде и почнах отначало.

    Преди да се завърши резервацията, погледнете по средата на полето в ляво на екрана.

    # 80
    • Мнения: 743
    Светнете ме какви кодове обсъждате, в заглавния пост не намерих 🙂

    # 81
    • Мнения: 696
    Светнете ме какви кодове обсъждате, в заглавния пост не намерих 🙂
    Кодове, които са еднократни и дават 10% отстъпка(или кешбек-не разбрах) от цената. Пращат ги на мейл и се въвеждат на някакъв етап от резервацията.

    # 82
    • Мнения: 1 983
    Кешбек. Както рефералите преди това

    # 83
    • Мнения: 1 331
    Здравейте, ако някой има код и няма да го използва, моля да ми го изпрати Simple Smile Благодаря!

    # 84
    • София
    • Мнения: 45
    Аз също бих искала да помоля за "промоционален код", като предварително благодаря на отстъпилият ми го!

    # 85
    • Мнения: 2 090
    Здравейте, трябва ми кешбек линк или код или реферал, моля на лични. Благодаря предварително.
    Редактирам се, те май са прекратили програмите Sad

    Последна редакция: нд, 23 фев 2020, 15:23 от anbibian

    # 86
    • Варна
    • Мнения: 363
    Здравейте. Направихме резервация за ново листнат апартамент във Виена, за който няма никаква отзиви. Решихме да пробваме, тъй както цената беше изгодна и апартамента дбър, а Резервацията беше с право на безплатно канцелиране до 1 ден преди настаняването (което ще е през април).  При резервацията ми поиска данни за карта, без да  попълвам CVV кода. Съответно и не ми бяха дръпнати никакви пари от сметката . След което хоста се свърза с мен чрез mesеngera на booking и ми писа, дали потвърждавам  и че ще ми прати фактура, която трябвало да платя чрез кредитна карта. Днес фактурата дойде, от следния e-mail Booking.com <contact@booking-asis.com> , издадена е от booking , но като получател е посочено трето лице и пише, че плащането трябва да се извърши по банков път. Това ме озадачава, тъй като си мислех , че плащането става чрез карта и чрез платформата на booking. Има ли такава практика за плащане, надеждно ли е това ?

    Освен това се чудя, ако канцелирам резервацията, както е посочено, че имам право (не че имам такова намерение, но всичко става), как да съм сигурна , че ще ми върнат парите.

    Отделно , са включили във фактурата едни 200 евро за депозит, за които в листинга е посочено, че се плащат на място в брой като гаранция и се връщат при напускане. И не е коректно според мен да ги включват в плащането сега.

    Моля посъветвайте ме за тази ситуация.

    Последна редакция: пн, 24 фев 2020, 13:57 от Saly

    # 87
    • Мнения: 696
    Аз от такъв адрес не съм получавала. Обикновено са ето такива

    Аз не бих превеждала по банка, но не казвам, че е измама, просто ми се струва несигурно при канселиране.

    # 88
    • Мнения: 1 983
    Ако това не е написано в правилата на апартамента в букинг, аз бих се свързал с букинг.
    Иначе е логично получателят да е хоста на апартамента, не букинг. Възможно е всичко да е наред, тук при мен е масова практика да се иска депозит по банков път и от хотели.
    Това са рисковете да резервирате апартамент в букинг.

    # 89
    • Мнения: 76
    Здравейте !

    Влезнах с питане и сякаш чета своето питане в поста на Saly.

    Моето ситуация е идентична .

    От една седмица се опитвам да направя резервация за Санкт Петербург . Вече трети път ми си случва за една седмица и затова реших тук да питам да не би пък нещо да има специфика за Санкт Петербург .

    По същия начин :
    1. Изгодна цени
    2. Перфектно местоположение
    3. Липса все още на рейтинг ( той нали се появява при 5 оценки ) .

    Почти веднага получавам съобщение , че трябва да заплатя престоя и е посочен номер на кредитна карта , по която да преведа сумата и ако не желая да го направя до 24 часа да си канселирам САМА  резервацията ( даже написали и точно къде да влеза в профила в букинг кой бутон да натисна 😀) . Дори си мисля , че е един и същ собственик/ представител с различни места за настаняване , защото 2 от 3те съобщения са абсолютно идентични (еднакви даже и със запетайките) като се различават само по номера на картите за плащане .

    В условията на резервациите в букинг относно плащането пише , че могат да блокират или изтеглят сумата от кредитната ми карта по всяко време .

    Ок , аз това и искам . Но те дори и опит не правят, а искат аз сама да им преведа едни  пари по някаква кредитна карта 🙄

    Досега имам много резервации през Букинг . И никога не съм изпадала в подобна ситуация .

    Като ми остане време тези дни мисля да пиша на букинг .

    Преди въпросните три резервации път имах друга резервация за СП . Отново без рейтинг беше мястото за настаняване . 10 дни след резервацията получих мейл от Букинг , че ми канселерат служебно резервацията без неустойка , защото въпросното място за настаняване вече не може да ми бъде предложено .

    Вече почвам да се притеснявам дали изобщо ще успея да си направя резервация за СП 🙄

    Слънчев ден от мен ❗🌺

    Последна редакция: вт, 25 фев 2020, 11:52 от Radani

    # 90
    • Мнения: 1 983
    По кредитна карта ли или банкова сметка да преведете? За резервация на апартаменти ползвайте Airbnb, там системата е правена за това и няма такива недомислици

    # 91
    • Мнения: 76
    Беше даден само номер на карта .

    Бях писала съобщения на последното място за настаняване да ги питам защо не си изтеглят те сумата както е посочено в условията и че нямам представа как да им преведа пари по номер на карта .

    Току - що получих отговор , че нямали терминал и затова няма как да ми ползват картата и са ми пратили данни за банков превод . Не мисля да се възползвам .

    Относно Airbnb - доколкото съм го разглеждала няма толкова гъвкава възможност за безплатен отказ ( или аз греша ) .  А бих желала да се възползвам от тази възможност , защото всичко се случва .

    # 92
    • Варна
    • Мнения: 363
    Да споделя какво се случи. Вчера се обадих на телефона на Booking в София да се консултирам за моя случай. Те се запознаха с моята резервация и операторът каза, че това не е в разрез с правилата на booking , нo ми даде личната си препоръка да канцелирам тази резервация при положение , че няма нито един отзив за този хост. Каза, че той на мое място така би постъпил. И аз го послушах. Не ми хареса идеята да превеждам на частно лице пари по лична сметка, а в моя случай сметката даже беше в испанска банка. И сега съм в ново търсене. 

    # 93
    • Мнения: 1 983
    Беше даден само номер на карта .

    Бях писала съобщения на последното място за настаняване да ги питам защо не си изтеглят те сумата както е посочено в условията и че нямам представа как да им преведа пари по номер на карта .

    Току - що получих отговор , че нямали терминал и затова няма как да ми ползват картата и са ми пратили данни за банков превод . Не мисля да се възползвам .

    Относно Airbnb - доколкото съм го разглеждала няма толкова гъвкава възможност за безплатен отказ ( или аз греша ) .  А бих желала да се възползвам от тази възможност , защото всичко се случва .

    Не можеш да преведеш пари по номер на карта, а по банкова сметка.
    Ербнб имат различни възможности за отказ, зависят от мястото на настаняване -от пълен рефънд до никакъв рефънд, собственика си избира какво да бъде.

    # 94
    • Мнения: 15 454
    Ми нашият беше с много добър рейтинг, е и? Толкова нагли излязоха в създалата се ситуация

    # 95
    • Milano
    • Мнения: 2 236
    И по предплатена карта без банкова сметка могат да се преведат пари, нали имат ИБАН отзад.

    # 96
    • Мнения: 1 983
    ИБАН е номер на банкова сметка
    Така че не е без
    Ама ако аз ти дам номера на картата, не на сметката, няма как да преведеш

    # 97
    • Milano
    • Мнения: 2 236
    Пак да се повторя, че има предплатени карти без сметка в банката и ИБАН. Освен това са много популярни в Италия. Може да им се изпращат пари.

    https://monetadiplastica.com/il-codice-iban-delle-carte-prepagate

    Коментирах само твоето мнение, че пари не можели да се превеждат по карта. Може и още как, на горепосочените.

    # 98
    • Варна
    • Мнения: 363
    Нещо интересно, явно новите партньори нямат достъп до кредитните карти на гостите и затова изискват банков превод, но не би следвало да искат предварително плащане, според това което е написано:

    https://partner.booking.com/bg/%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1 … D0%BB%D0%BD%D0%B8

    # 99
    • Мнения: 76
    Това вече обяснява всичко .

    Благодаря за полезната информация !

    Просто нямах време да се ровя тези дни и ми го спестихте .

    # 100
    • Мнения: 29
    Здравейте !

    Влезнах с питане и сякаш чета своето питане в поста на Saly.

    Моето ситуация е идентична .

    От една седмица се опитвам да направя резервация за Санкт Петербург . Вече трети път ми си случва за една седмица и затова реших тук да питам да не би пък нещо да има специфика за Санкт Петербург .

    По същия начин :
    1. Изгодна цени
    2. Перфектно местоположение
    3. Липса все още на рейтинг ( той нали се появява при 5 оценки ) .

    Почти веднага получавам съобщение , че трябва да заплатя престоя и е посочен номер на кредитна карта , по която да преведа сумата и ако не желая да го направя до 24 часа да си канселирам САМА  резервацията ( даже написали и точно къде да влеза в профила в букинг кой бутон да натисна 😀) . Дори си мисля , че е един и същ собственик/ представител с различни места за настаняване , защото 2 от 3те съобщения са абсолютно идентични (еднакви даже и със запетайките) като се различават само по номера на картите за плащане .

    В условията на резервациите в букинг относно плащането пише , че могат да блокират или изтеглят сумата от кредитната ми карта по всяко време .

    Ок , аз това и искам . Но те дори и опит не правят, а искат аз сама да им преведа едни  пари по някаква кредитна карта 🙄

    Досега имам много резервации през Букинг . И никога не съм изпадала в подобна ситуация .

    Като ми остане време тези дни мисля да пиша на букинг .

    Преди въпросните три резервации път имах друга резервация за СП . Отново без рейтинг беше мястото за настаняване . 10 дни след резервацията получих мейл от Букинг , че ми канселерат служебно резервацията без неустойка , защото въпросното място за настаняване вече не може да ми бъде предложено .

    Вече почвам да се притеснявам дали изобщо ще успея да си направя резервация за СП 🙄

    Слънчев ден от мен ❗🌺

    Канселирайте Simple Smile   Това са стари бургуджийски номера на собствениците на места за настаняване, разпространени навсякъде. Лично аз съм се сблъсквал много пъти при резервации в силно търсени туристически места в Гърция. Схемата е следната : Собственик предлага място за настаняване чрез сайт, за което се дължи някаква такса от него. Клиент харесва мястото и резервира през сайта. Мястото за настаняване се свързва автоматично с наемателя през сайта. Наемодателят иска да му се плати по сметка или карта, чрез превод под предлог че го изисква резервацията - най-често съзнателно се пропуска в обявата че се приемат кредитни карти. Букинг не може да направи нищо защото реално няма нищо нередно щом няма обявено, че обекта приема картово разплащане. Ако се извърши превод има два варианта. При първият собственика анулира обявата и не плаща на Букинг комисионната, но се свързва с вас преди това да ви увери че няма да има проблем при настаняването - нещо на което не може да се разчита. При вторият случай - не получавате съобщения от Букинг за анулиране, и следователно проблем няма защото ако отидете и не ви настанят,  Букинг ще ви настани другаде в района за тяхна сметка. Аз лично - след няколко изнервящи кореспонденции  с наемодатели, вече много добре оглеждам условията, и ако няма изричен текст, че на място се приемат еди какви си карти просто не резервирам.  Ако има в обявата че се приемат карти, но собственика ви иска да му преведете пари - пуснете жалба. От Букинг ще се свържат със собственика. Може да му свалят обявата от сайта

    # 101
    • Мнения: 76
    Много благодаря за подробното разяснение !

    # 102
    • Мнения: 179
    За първи път направихме резвервация (със сигурност последен) с палщане с кредитна карта и днес след доста люти спорове в семейството отменихме резервацията. В условята пише, че може да бъдат върнати пари, но според мен няма да се случи. Трябваше да заминем на 1-ви март, според вас струва ли си да пиша мейл или да се свържа със собствениците на хотелчето или?

    # 103
    • Мнения: 15 454
    Струва си да не се отказваш! До кога имате право на анулация? На съдействие от букинг не разчитай

    # 104
    • Мнения: 179
    Правото на анулация мисля, че е изтекло, ако изобщо го е ималo. При анулирането изписа - Такса анулиране - сумата която заплатихме. Комисионна Букинг - 0 $

    # 105
    • Мнения: 15 454
    Мен това ме дразни и сто пъти ги питах букинг- щом сумата е вече изтеглена от хотела, защо още ми виси като такса за анулиране? Какво може да се  случи ако откажа да анулирам и просто не отида, дължа им още нещо? Щото няма да ме учуди въобще

    # 106
    • Мнения: 179
    Дразнещо е да, ще опитам да влезна в контакт с гърците собствениците на хотела и ако трябва да преместим датите на тяхна глава за друг месец и да ползваме сумата, която са получили.

    # 107
    • Мнения: 1 983
    Седи като такса, защото е такава. Ако нямаше такса, дори да с ви изтеглени парите, при отказ се връщат.

    # 108
    • Мнения: 15 454
    Седи като такса, защото е такава. Ако нямаше такса, дори да с ви изтеглени парите, при отказ се връщат.

    Нищо не разбрах....

    # 109
    • Мнения: 1 983
    Все още виси като такса мн при анулиране, защото има такава. Когато няма такса при анулиране, теглят парите и ако анулирате ги връщат.

    # 110
    • Мнения: 15 454
    We have developed a special forced circumstance procedure. You may apply for it by signing up into your account, and selecting the option "Can I cancel for less?" Please proceed by using this option for further assistance.
    Please let us know if you need some assistance.

    Това е отговорът от букинг след като им пратих статия  https://bgtourism.bg/15022020-angelkova-coronavirus/?fbclid=IwAR … tbRYSXUvjchKnHPLs

    Чл. 89 си е в сила значи.

    Въпросът е, че в профила си не намирам тази опция

    # 111
    • Варна
    • Мнения: 11 970
    Правото на анулация мисля, че е изтекло, ако изобщо го е ималo. При анулирането изписа - Такса анулиране - сумата която заплатихме. Комисионна Букинг - 0 $
    Интересно, Букинг по принцип взима процент при такова анулиране..

    # 112
    • Мнения: 843
    Въпросът е, че в профила си не намирам тази опция
    Така изглежда

    # 113
    • Мнения: 15 454
    Няма такова, днес трябваше да се настаним, да не е затова? Има анулирай срещу сумата и запази резервацията

    Последна редакция: пт, 28 фев 2020, 08:18 от raja_nikol

    # 114
    • Мнения: 245
    Здравейте! Имам резервация за Велинград чрез Букинг за почивните дни, считано от утре. Срокът за безплатно анулиране изтече. Снощи тръгнах да анулирам и видях, че има опция въпреки това да се изпрати запитване за безплатно анулиране, като времето за отговор от хотела е 48 часа, тоест времето за отговор е след датата на настаняване, а в Букинг е посочено, че през тези 48 часа резервацията остава активна (аз го разбирам в смисъл, че не е отменена). Притеснява ме, че ако пробвам с тази опция и от хотела не отговорят в рамките на днешния ден, може утре да бъдем таксувани с такса за неявяване (пълната стойност на резервацията) вместо с такса за анулиране (стойността на първата нощувка). Някой знае ли, ако сега изпратя заявка за безплатно анулиране, но до края на деня не получа отговор, дали платформата позволява въпреки вече изпратената заявка да анулирам срещу такса? Или щом веднъж съм изпратила заявка за безплатно анулиране, изчезва опцията за анулиране срещу такса до момента, в който от хотела отговорят на заявката?

    # 115
    • Мнения: 696
    Защо не се обадите по телефона на хотела и така най-бързо ще се разберете? Те ако кажат, че отказват безплатно анулиране, пускайте другата анулация.

    # 116
    • Мнения: 743
    Добре, че не работя в хотел. Анулирате резервации от днес за днес и желаете да е безплатно. Гости - мечта 🙄

    # 117
    • Мнения: 245
    Добре, че не работя в хотел. Анулирате резервации от днес за днес и желаете да е безплатно. Гости - мечта 🙄
    Добре, че не всички разсъждават като Вас 😏
    За сведение - от хотела бяха много мили, с половин приказка се разбрахме и се съгласиха на безплатна анулация.
    Между другото, явно от доста места за настаняване нямат проблем с такива "гости - мечта" като нас, щом политиката за анулация нерядко включва  възможност за безплатно анулиране до деня преди настаняването.

    # 118
    • Мнения: 15 454
    Наистина, добре че не работите в хотел. Аз лично с бг хотелиери никога не съм имала проблем, всички са били коректни и комуникативни.

    # 119
    • Мнения: 743
    Не виждам нищо коректно в претенции за отмяна на резервация в деня на настаняване. Човещинка е, де - нормално, разбирам ви - човешко качество да очакваме всеки да ни е длъжен, а ние са не дължим в замяна.

    И за да спра оффтопика: през букинг съм правила резервации без право на безплатна анулация. Ако ми се наложи да се моля за такава, са ме препращали винаги "към мястото за настаняване". Откликвали са от хотели и са ми връщали парите от самия хотел. Не съм имала парични взаимоотношения с букинг в тези случаи. Да уточня - говоря за резервации поне месец напред. Аз така планирам пътувания, като немците - от рано, обикновено 3-6  месеца аванс. Ако има вариант за безплатна анулация - задължително я избирам. Предпочитам да платя повече, вместо да букна по-ниската неотменима цена и после да се циганя да ми връщат парите.

    # 120
    • Мнения: 15 454
    Ама все пак си се циганила, сама го каза.

    # 121
    • Мнения: 245
    Не виждам нищо коректно в претенции за отмяна на резервация в деня на настаняване. Човещинка е, де - нормално, разбирам ви - човешко качество да очакваме всеки да ни е длъжен, а ние са не дължим в замяна.

    И за да спра оффтопика: през букинг съм правила резервации без право на безплатна анулация. Ако ми се наложи да се моля за такава, са ме препращали винаги "към мястото за настаняване". Откликвали са от хотели и са ми връщали парите от самия хотел. Не съм имала парични взаимоотношения с букинг в тези случаи. Да уточня - говоря за резервации поне месец напред. Аз така планирам пътувания, като немците - от рано, обикновено 3-6  месеца аванс. Ако има вариант за безплатна анулация - задължително я избирам. Предпочитам да платя повече, вместо да букна по-ниската неотменима цена и после да се циганя да ми връщат парите.

    Първо, не мисля, че някой ми е длъжен. Най-учтиво попитах дали има вариант за отказ без неустойка въпреки изтеклия срок за безплатна анулация или за промяна на датите. Те казаха, че няма никакъв проблем и аз да си избера кой вариант предпочитам. Нито съм изисквала, все едно някой ми е длъжен, нито съм се циганила. Това, че съм попитала, не ме прави некоректна.
    Второ, откакто един път ми се провали пътуване, като нощувките бяха без никаква опция за безплатно анулиране и платих такса в размер на пълната им стойност, а после няколко пъти авиокомпании променяха дати на полети, оттогава и аз предпочитам да резервирам настаняване с възможност за безплатно анулиране, въпреки че нерядко е по-скъпо. Човек се учи Grinning А сега имам и бебе, което прави наличието на тази опция още по-препоръчително. Обикновено за чужбина гледам безплатното анулиране да е почти до последно, но за България като цяло ме устройва и такова до няколко дни преди датата на настаняване. Именно такъв беше сегашният случай, но изненади винаги изникват и се наложи да се откажем от пътуването след като изтече срокът за безплатно анулиране.

    # 122
    • Мнения: 743
    Няма такова, днес трябваше да се настаним, да не е затова? Има анулирай срещу сумата и запази резервацията

    # 123
    • Мнения: 15 454
    Хубаво цитирате, ама не сте проследили началото на проблема, което беше преди деня на настаняване

    # 124
    • Мнения: 245
    Хубаво цитирате, ама не сте проследили началото на проблема, което беше преди деня на настаняване
    Някои хора са над неща като проследяване на проблема или отговор на поставен по темата въпрос. Важно е заяждане да има 😀

    # 125
    • София
    • Мнения: 586
    Имам нужда от съвет. Исках да букирам нощувки във Валенсия с опция за безплатно анулиране. Сега с този корона вирус има риск да не се състои пътуването  от 28 март.
    Въздържах се защото пише платете сега. За пръв път ми се случва и плащане на мига и опция за анулиране. Как да го разбирам, че ще ми блокират сумата и съответно, ще се отблокира ако анулирам по правилата? Предварително благодаря на всички отзовали се. Flowers Hibiscus

    # 126
    • Мнения: 76
    В момента на резервация ти теглят сумата и в случай , че канселираш в периода на безплатен отказ - ще ти я върнат .

    Преди няколко дни отказах 2 резервации , които бяха платени вече , но с безплатен отказ . След 2 дни си получих парите обратно . 

    # 127
    • Мнения: 1 983
    Имам нужда от съвет. Исках да букирам нощувки във Валенсия с опция за безплатно анулиране. Сега с този корона вирус има риск да не се състои пътуването  от 28 март.
    Въздържах се защото пише платете сега. За пръв път ми се случва и плащане на мига и опция за анулиране. Как да го разбирам, че ще ми блокират сумата и съответно, ще се отблокира ако анулирам по правилата? Предварително благодаря на всички отзовали се. Flowers Hibiscus
    Ако анулираш връщат парите

    # 128
    • София
    • Мнения: 586
    Благодаря ви!!!!

    # 129
    • Sofia
    • Мнения: 3 071
    Имам една резервация, през букинг, без право на отмяна. Писах на хотела, дали предвид създалата се ситуация, не биха били така добри да я анулират все пак, те ме пратиха да си говоря със сайта.
    Случвало ли ви се е нещо подобно? Досега винаги съм се разбирала с наемодателя, не с букинг.

    # 130
    • Мнения: 843
    Вчера анулирах резервация без право на отмяна. След като наемодателят отказа да въстанови платената сума писах на Букинг и сега чакам отговор.

    # 131
    • Мнения: 15 454
    Въобще не им дреме на букинг, поне при нас беше така. Прехвърляха си топката с хотела, мотаха ни, дано при вас направят нещо

    # 132
    • Sofia
    • Мнения: 3 071
    В краен случай ще си блокирам картата, колкото и да знам, че не е редно. Резервацията е за петцифрена сума и ако никой не прояви разбиране, предвид ситуацията, няма да ми оставят избор. Хубавото е, че парите не са дръпнати (нито блокирани).

    Последна редакция: нд, 15 мар 2020, 21:01 от Shantal

    # 133
    • Мнения: 843
    Аз трябваше да пътувам вчера, но не посмях, а парите си ги изтеглиха автоматично още когато направих резервацията.

    # 134
    • Мнения: 15 454
    В краен случай ще си блокирам картата, колкото и да знам, че не е редно. Резервацията е за петцифрена сума и ако никой не прояви разбиране, предвид ситуацията, няма да ми оставят избор. Хубавото е, че парите не са дръпнати (нито блокирани).

    Ако имате такава опция се възползвайте, толкова се разочаровах, че вече не бих имала никакви скрупули аз, така както те нямаха. Като казвам те- имам предвид и хотела, и букинг.

    # 135
    • Мнения: 239
    Имам една резервация, през букинг, без право на отмяна. Писах на хотела, дали предвид създалата се ситуация, не биха били така добри да я анулират все пак, те ме пратиха да си говоря със сайта.
    Случвало ли ви се е нещо подобно? Досега винаги съм се разбирала с наемодателя, не с букинг.

    Имах подобен случай и използвах предлаганата от букинг възможност за отмяна на резервацията. Бутона за отмяна с по-малка такса или нещо такова. Там в прозореца, който се отваря пише, че може да се анулира с редуцирана такса иле без такава със съгласието на домакина. Има прозорец за текст, в който пишеш причините за анулиране.

    Почти веднага получих потвърждение, че резервацията ми е безплатно анулирана. В сегашната обстановка никой няма да откаже. Просто следвайте обичайната процедура.

    # 136
    • Мнения: 442
    Имам една резервация, през букинг, без право на отмяна. Писах на хотела, дали предвид създалата се ситуация, не биха били така добри да я анулират все пак, те ме пратиха да си говоря със сайта.
    Случвало ли ви се е нещо подобно? Досега винаги съм се разбирала с наемодателя, не с букинг.

    Имах подобен случай и използвах предлаганата от букинг възможност за отмяна на резервацията. Бутона за отмяна с по-малка такса или нещо такова. Там в прозореца, който се отваря пише, че може да се анулира с редуцирана такса иле без такава със съгласието на домакина. Има прозорец за текст, в който пишеш причините за анулиране.

    Почти веднага получих потвърждение, че резервацията ми е безплатно анулирана. В сегашната обстановка никой няма да откаже. Просто следвайте обичайната процедура.
    Абсолютно същото и при мен. Писах, че не мога да пътувам заради вируса и нямах проблеми. Simple Smile

    # 137
    • Мнения: 843
    И аз използвах този бутон и домакинът ми отговори саркастично, че ако съм искал да анулирам да съм резервирал с възможност за анулация.

    Имам една резервация, през букинг, без право на отмяна. Писах на хотела, дали предвид създалата се ситуация, не биха били така добри да я анулират все пак, те ме пратиха да си говоря със сайта.
    Случвало ли ви се е нещо подобно? Досега винаги съм се разбирала с наемодателя, не с букинг.

    Имах подобен случай и използвах предлаганата от букинг възможност за отмяна на резервацията. Бутона за отмяна с по-малка такса или нещо такова. Там в прозореца, който се отваря пише, че може да се анулира с редуцирана такса иле без такава със съгласието на домакина. Има прозорец за текст, в който пишеш причините за анулиране.

    Почти веднага получих потвърждение, че резервацията ми е безплатно анулирана. В сегашната обстановка никой няма да откаже. Просто следвайте обичайната процедура.

    # 138
    • София
    • Мнения: 1 575
    В какъв ред се действа, когато имате резервация без безплатно канселиране? Първо пишете на хоста, чакате да ви отговори и после натискате бутона за анулация или? Моята е с удържане на 25% от сумата.

    # 139
    • Sofia
    • Мнения: 3 071
    В какъв ред се действа, когато имате резервация без безплатно канселиране? Първо пишете на хоста, чакате да ви отговори и после натискате бутона за анулация или? Моята е с удържане на 25% от сумата.

    Аз винаги съм писала първо на хоста, за всичко.
    Досега само веднъж ми се е налагало да анулирам резервация, без парво на безплатно канселиране. Писах на хоста и той я анулира, без никакви удръжки.
    Сега имам втори случай, но хотела ме отряза (както писах по - назад).

    # 140
    • Варна
    • Мнения: 363
    Моят случай е подобен, имах резервация без право на отняма за 14-18 април за Виена и парите са дръпнати от кредитната карта.  Полетите ни са канцелирани, както и всички на авиокомпанията за м. април . Писах първо на хоста и той отговори, че не може нищо да направи и да се свъжeм с booking , тъй като  парите са задържано от booking и той ще си ги получи едва след нашето напускане. Съответно ползвах бутона cancel for less,  като обясних накратко  ситуацията, в резултат на което получих отказ, при който ми беше цитиран като основание същия текст , който вече  бях получила от хоста (т.е че не зависи от него, а от booking). Един вид параграф 22. Пак писах на хоста, че не разбрам отговора и той ми отговори, че е съгласен да анулира резервацията без наказателна текса и да се свържа с bookig. Сега чуденето ми е по кой канал да се свържа с bookig, през резервацията единствената ми опция е да анулирам, като ми се удържи цялата сума.

    # 141
    • Мнения: 843
    Първо преговарях безуспешно с домакина по букинг-месинджъра и десет минути преди часа за настаняване анулирах за да не вземе да твърди после, че съм ползвал резервацията. Става въпрос за един апартамент в Атина и сумата не е кой знае каква, но въпросът е принципен... На този етап нямам отговор от Букинг.

    В какъв ред се действа, когато имате резервация без безплатно канселиране? Първо пишете на хоста, чакате да ви отговори и после натискате бутона за анулация или? Моята е с удържане на 25% от сумата.

    # 142
    • Мнения: 696
    Ох, това е супер гадно. Букинг не си ли промениха политика предвид ситуацията? Защото аз получих мейл от Hotels.com, в тази връзка,но го изтрих . Общо взето всички авиокомпании реагират адекватно по един или друг начин, само Букинг ли си правят оглушки. Аз канселирах, ама си беше с безплатна анулация.

    # 143
    • Sofia
    • Мнения: 3 071
    И hotels , и airbnb... предполагам, че и booking няма да имат избор в един момент.

    # 144
    • Sofiа
    • Мнения: 2 663
    Аз днес отказах 6 резервации за Мароко през букинг за нощувки, като всичките бяха резервирани  с право на отказ по принцип. Отказах обаче и резервация за кола, резервирана през букинг и за която ясно си спомням, че пишеше, че при отказ губя капаро 30 евро, което бях прежалила, но при отказа сега ми изписа, че ще върнат цялата сума, което ме изненада приятно!
    Успех с отказите!

    # 145
    • Мнения: 15 454
    Не знам кой лъже, на мен букинг ми казаха, че парите са дръпнати от хотела, по- горе някой пише, че парите са в букинг...Аз също получавах абсолютни нагли отговори от нашия хотел, резервацията беше за Милано, те до последно си лъжеха, че там нямало нищо притеснително. Абсолютно нагли бяха. А букинг само отговоряха, каквото каже хотела, ние нищо не можем да направим. За мен си зависи само от съвестта на хотелиера. На букинг изобщо не им дреме. Те си прибират комисионните и толкова. Не било форсмажорно обстоятелство това....плачат си за един колективен иск срещу тях като посредник.
    Как да не е форсмажорно обстоятелство:
     чл. 89, (5) Пътуващият има право да прекрати договора за туристически пакет преди започването на изпълнението на туристическия пакет, без да заплаща никаква такса за прекратяване в случай на непреодолими и извънредни обстоятелства, настъпили или случващи се в мястото на дестинацията или в непосредствена близост до него, които засягат значително изпълнението на туристическия пакет или превоза на пътници до дестинацията.