Некоректност на А1

  • 34 589
  • 407
  •   2
Отговори
# 375
  • Мнения: 3 742
Аз съм на А1 на 23 лв с безлимитни разговори и интернет, бях и на по- ниска такса, която , ако не бях сглупила да търся преподписване, щях да си ползвам и до днес.
Само че това с превръщането на договора в безсрочен ми го казаха сътрудници по телефона, а не мошениците от офиса им, с които няма преподписване без скандал.
По принцип звънят при наближаване на изтичане и предлагат оферти, но близки до настоящата такса.

# 376
  • у нас
  • Мнения: 7 531
Със ситни букви във всеки договор е изписано, преминава в безсрочен, но таксата става стандартна и не е досегашната с отстъпката. Няма как да бъдете на същата сума след изтичане на двугодишния срок на плана.

# 377
  • Мнения: 3 742
Има, има, става въпрос за преди 4-5 години, ползвах такса без никакви отстъпки.
Преподписах на същата такса , но с ограничение на минути и мегабайти, стана скандал с жената от офиса заради добавени ми втора сим карта и сума ти абонаменти без изричното ми съгласие и предизвиках проверки и водих много разговори със съпорта им и те ми го казаха, не съм си го измислила.
Служителката твърдеше , че не може и трябва да преподпиша.

# 378
  • Мнения: 1 087
тези неща със стандартна и промоционална такса започнаха преди малко повече от 7-8 години. преди това още операторите не се бяха изхитрили и тарифата беше единствената посочена в договора ( нямаше за срока на договора така после иначе и като цена и като условия). В договорите тогава пишеше само, че след изтичане стават безсрочни. тогава започна да се изисква от ръководствата на операторите всички да минат на новите "промоционални" тарифи на същата или по-висока такса за да може да влязат в спиралата на по-високи такси след изтичане. и на клиента за преподписване се казва: "сега сте  на 11 лева, оставате на 13 лева с 1000 минути, ако искате по-ниско стандартен план 10 лева със 100 минути - заслужава ли си"? хората избираха по-скъпото и така продължиха нещата после 15 лева, 20, 25...

# 379
  • Мнения: 10
Мобилен интернет включен ли е във всички тарифни планове по default?

Имам стар bob-ски план отпреди 10г. със 100 мин и 100 смс, нищо за мобилен интернет няма в договора. Сега реших да си взема еднократен пакет МБ от А1, и са ми начислили такса 50лв за 100МБ (не ГБ!), които съм "използвала" два часа преди да активирам допълнителния пакет МБ...

Мислех, че картата ми няма мобилен интернет изобщо, защото не е включен в тарифния план, и затова не съм го и включвала в опциите на телефона, но сега сериозно се изненадах с тази такса за мижави 100МБ докато се опитвам да си купя пакета с допълнителен нет Angry

# 380
  • Мнения: 1 961
Включен е. И съответно се таксува според ценовата листа за съответния план - 0.49 лв за МБ на боб-ски план.

# 381
  • Мнения: 1 087
всички планове абонаментни и предплатени дори и да не съдържат безплатни мегабайти имат ценоразпис за интернета.  идете в роуминг в сърбия или македония и ако нямате включени безплатни мегабайти в плана или с допълнителен пакет - ще ви тарифират на стандартни цени за мегабайт.

# 382
  • София
  • Мнения: 1 572
Днес към 13:30 ч останах без обхват за 10-15 Мин. Появи се от самосебе си.

Някой друг да го е изпитал, за София, кв Борово става дума .

# 383
  • Мнения: 1 087
А1 В цялата страна е. В Благоевград също няколко пъти без обхват. Пипат нещо

# 384
  • София
  • Мнения: 4 297
Оставахме по цели дни без обхват - нищо не помогна. Само смяната на доставчика след изтичане на две годишния договор. След като подадох молбата за прекратяване бях удостоена с телефонен разговор, за да попитат какво не е наред. Преди това беше невъзможно да контактувам с тях.

# 385
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 159
Абонат съм на А1, договорът ми изтече на 16.05. и съответно ми се промениха условията на тарифния план. Днес в офис на оператора ми предложиха друг компромисен за мен план и подписах договор... Сега като разглеждах мобилното приложение на А1, виждам, че там имам предложена много по-изгодна оферта на същата цена като в договора. Дали ще мога да подпиша нов договор чрез приложението с условията, които ме устройват?!? Thinking

# 386
  • Мнения: 1 961
Пробвате.. Най-много да не стане. Ако е на същата или по-висока цена, би трябвало да няма проблем.

# 387
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 159
Пробвате.. Най-много да не стане. Ако е на същата или по-висока цена, би трябвало да няма проблем.
Благодаря! Утре ще говоря с отдел Продажби, цената е същата като в договора... но реших да попитам и тук.

# 388
  • Мнения: 4
Здравейте! Ситуацията  ми с А1 (за която имам нужа от съвет) е следната: При препопдписване на договор с повишаване скоростта на интернет  година и половина след сключването му установих, че всъщност рутерът им  не поддържа скоростта в новия договор. Общо взето съм си плащала година и половина по-висока такса за същите условия. Има ли смисъл според вас да подавам жалба в такъв случай? Не обичам да се разправям, но някакси ми се струва редно да ти кажат при преподписването,че има нужда от смяна на устройството Rolling EyesRolling Eyes

# 389
  • Мнения: 75 611
Какво пише в договора обаче? С какво усройство се ползва....Проверете преди да пуснете жалба.

Общи условия

Активация на акаунт