Некоректност на А1

  • 36 489
  • 418
  •   1
Отговори
# 390
  • у нас
  • Мнения: 7 654
Поискате от А1 да ви сменят рутера.

# 391
  • Русе
  • Мнения: 1 835
Анастасия, и при нас е така. Договорът им е за 300 МВ интернет, но  като се пусне програмата за измерване на скоростта винаги излиза между 150-220. Колко пъти им се обаждахме, никакъв ефект.

# 392
  • Мнения: 76 536
Договорите са ДО х скорост..която не е гарантирана. Не за Х скорост нон стоп.

В питането обаче става дума май за друго. Поне аз така разбрах.

# 393
  • Мнения: 4
Рутерът ще бъде сменен  утре. Никъде в договора не е упоменато какъв модел трябва да бъде- пише само Wi fi рутер.
Иначе това е нещото, което намерих в договора:  В случай на отклонения от качеството на Услугата А1 дължи обезщетение на Абоната, определено като % от МАТ за съответния абонаментен план/пакет, както
следва: при краткотрайно отклонение - 3%; при временно отклонение -5%; при редовно
повтарящо се отклонение- 15%; при значително и непрекъснато отклонение - 20%.

# 394
  • Мнения: 76 536
Нищо не губите от жалба. Пуснете с копие до КЗП обаче.

# 395
  • Мнения: 1 147
ако сте на 300, а стария рутер поддържа 100 имате основания. Но А1 при по-високата скорост дават по-мощен рутер ( с по-голям обхват).  Нищо не ви пречи да пуснете жалба - скоростите са до ... , но все пак е възможно да ви компенсират една месечна такса подарък

# 396
  • Мнения: 4
В моя случай съм преминала от  75 на  200 скорост, като поставения рутер поддържа скорост до 100мб/с, та поне някой можеше да ми каже ,че е необходима смяна си мисля ...
Да , наясно съм, че скоростите са до  100 и 200 в случая  и няма как да очаквам максималната  скорост, но спийд тестовете ми показват 15мб/с  даунлоуд и 25 ъплоуд, което е много ниско ...
Друг е въпросът,че чак сега съм се сетила да  си проверя скоростта, но да кажем,че  досега не ми е била нужна висока такава.
Благодаря за отговорите Simple Smile

# 397
  • Мнения: 6 552
В моя случай съм преминала от  75 на  200 скорост, като поставения рутер поддържа скорост до 100мб/с, та поне някой можеше да ми каже ,че е необходима смяна си мисля ...
Как разбра, че поддържа рутерът ти до 100Mbps? Модел и марка?

# 398
  • Мнения: 1 147
anastassia.k21 : модела е написан обикновено отдолу. може и да качите снимка

# 399
  • Мнения: 4
В моя случай съм преминала от  75 на  200 скорост, като поставения рутер поддържа скорост до 100мб/с, та поне някой можеше да ми каже ,че е необходима смяна си мисля ...
Как разбра, че поддържа рутерът ти до 100Mbps? Модел и марка?


От А1 ми го  казаха, когато им се обадих. The bonds SAM,  sam-4f1f-tt-w-a1 е моделът.

# 400
  • София
  • Мнения: 10 780
В началото на месеца преподписах на А1, но седмица по-рано бях активирал ХБО (като Селект)..
 - та, след влизане в сила на новите условия продължи си абонамента и днес ми е начислило нови 11лв.
Тази от *88 ми каза (преди да ми изпрати договора, началото на септември)- че няма да продължи абонамента в новия договор.
Към кой номер или мейл мога да подам жалба?

Освен това скорошен случай  с неогр. МБ за 24 часа.
- получавам СМС- на другия ми номер (че са активирани, от мен) - а в същата минута (или макс 2 мин. по-рано) го бях вързал към смарт ТВ мобилната мрежа...
 след 1ч получих смс, че съм стигнал ограничението от 50лв/мес. Triumph
 > *88 (беше събота) - казаха че ще върнат обаждане до час, вече втора седмица мина и  няма отговор, сметката си стои. Нямам фактура, за да видя точно от кога са започнали да се "ядат данни" за да сравня със СМС-а. но за 1-2 мин не вярвам да изхарчи ТВто, данни за 50лв.

След 14-ия ден нямаш право на отказ от новия договор. (само с 3месечни такси?)
Има ли подходящи оферти за пренос на номер и има ли го все още досадния сигнал (като звъниш на човек с пренесен номер в друга мрежа)?

# 401
  • Мнения: 6 552
Скрит текст:
В началото на месеца преподписах на А1, но седмица по-рано бях активирал ХБО (като Селект)..
 - та, след влизане в сила на новите условия продължи си абонамента и днес ми е начислило нови 11лв.
Тази от *88 ми каза (преди да ми изпрати договора, началото на септември)- че няма да продължи абонамента в новия договор.
Към кой номер или мейл мога да подам жалба?

Скрит текст:
Освен това скорошен случай  с неогр. МБ за 24 часа.
- получавам СМС- на другия ми номер (че са активирани, от мен) - а в същата минута (или макс 2 мин. по-рано) го бях вързал към смарт ТВ мобилната мрежа...
 след 1ч получих смс, че съм стигнал ограничението от 50лв/мес. Triumph
 > *88 (беше събота) - казаха че ще върнат обаждане до час, вече втора седмица мина и  няма отговор, сметката си стои. Нямам фактура, за да видя точно от кога са започнали да се "ядат данни" за да сравня със СМС-а. но
за 1-2 мин не вярвам да изхарчи ТВто, данни за 50лв.

Скрит текст:
След 14-ия ден нямаш право на отказ от новия договор. (само с 3месечни такси?)
Има ли подходящи оферти за пренос на номер и има ли го все още досадния сигнал (като звъниш на човек с пренесен номер в друга мрежа)?
https://www.a1.bg/apps/customer-service/send-documents

Даже и за 20сек. може да направи 50лв. сметка при цена от 0.60лв./MB. Това са едни мижави 84MB.

# 402
  • Мнения: 10
Здравейте искам да попитам дали има някой който работи в А1

# 403
  • Мнения: 1 147
в темата има работили , може и сега още да работят. задай въпроса си?

# 404
  • Мнения: 10
Днес подписах договор с А1 получих смарт часовник казаха ми че е уж подарък но като се прибрах си отворих приложението и там пише че е на изплащане

Общи условия

Активация на акаунт