Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 836
  • 722
  •   1
Отговори
# 330
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
избора е твой, аз лично искам още защита

# 331
  • Мнения: 2 576
Здравейте,имам няколко забавени пратки от Китай(от Aliexpress и Joom).Скоро изтича срокът за доставката.Предвид обстоятелствата с Covid 19, вие пишете ли на сайтовете,да ви върнат парите,или чакате още,на ваша отговорност?
Разбирам че искате да почакате още. За Joom не знам каква е процедурата. За АЛиекспрес можете да поискате още до 60 дена удължаване за да са ви защитени парите. Аз лично забвяне не откривам. LVS си се бавят както обикновенно в Белгия и пристигат към 60ти ден. Другите пак 15-20 дена. Не знам кой вози пратките Ви и с какъв номер са за да дам по-точен съвет. За LVS може да проверите дали са на ваше име и да искате удължаване, за препоръчаните е добре минат ли 45 дена от датата на потегляне да накарате продавача да ги обяви за загубени. С или без епидемия ще ги търсят къде са. За останалите преценявате според опита Ви до колко може да чакате пред да си загубите парите. За али е 15 дена след изтичане на защитата, но аз повече от 5 дена не чакам. Щом не е удължил защитата значи не му пука на продавача.

# 332
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
според мен забавяне има навсякъде

# 333
  • Мнения: 2 576
според мен забавяне има навсякъде

За сега виждам само сингапурци. От кои други има забавяне. Една пратка правило не прави.
https://analytics.17track.net/en и https://track24.ru/?page=delivered-stat може да покажат някакви тенденции.

# 334
  • Варна
  • Мнения: 631
Много малко полети има в цял свят, пратките се бавят много и транспорта по въздух е поскъпнал в пъти. От следените от мен продавачи в алиекспрес, почти не е останал такъв с безплатен транспорт.

# 335
  • Мнения: 2 576
Много малко полети има в цял свят, пратките се бавят много и транспорта по въздух е поскъпнал в пъти. От следените от мен продавачи в алиекспрес, почти не е останал такъв с безплатен транспорт.
Не виждам логика. Липсата на пътнически се компенсира от каргото. Има свободни кридори, персонал и всякакви ресурси за повече карго, а и авиокомпаниите трябва да компенсират липсата на доходи от пътниците. Каргото не е забранено. Трябва да е обратното да идват по-бързо и да са на по-добри цени. Както внаги може да има друга логика, но дали ще е печеливша ще покаже само времето.

# 336
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
тотална изолация значи нищо, например Турция за да влезе тир с независимо какво вози иска 14 дена карантина
пълна се обсъжда и за по големите градове при нас

Последна редакция: нд, 12 апр 2020, 23:17 от musicdoubl3

# 337
  • Варна
  • Мнения: 631
Каргото вози хигиенни материали основно, места почти няма. Пратки се карат и с пътнически полети,които в момента почти липсват. Скоро получих оферта за 120 кг по въздух -36 Хил. Лв JoyFlushed

# 338
  • Мнения: 4
Напоследък огромно забавяне на пратките изпратени с AliExpress Standard Shipping - SG Post. От средата на март до сега имам 10 пратки и нито една не е излетяла за България от Сингапур.
Вашите пратки със Сингапурски пощи движат ли се?

# 339
  • Мнения: 61
Напоследък огромно забавяне на пратките изпратени с AliExpress Standard Shipping - SG Post. От средата на март до сега имам 10 пратки и нито една не е излетяла за България от Сингапур.
Вашите пратки със Сингапурски пощи движат ли се?

Ето тази наистина се бави:
RV275893639CN

# 340
  • Мнения: 797
И моите от Сингапур се бавят. Даже сега изтича срока 60 дена и мисля да си пусна диспут. Март месец ги получавах бързо нещата, а сега направо си се бавят.

# 341
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
България не е с спрени доставки от Сингапур - само това пише в сингапурските пощи за България
спрените страни са тук https://www.singpost.com/covid-19-updates/speedpost-service-updates
в Европа са спрени само за Франция и Сърбия, а за Германия и Италия само на някои части от страните и не е от страна от Сингапур
Цитат
Bulgarian Posts plc съобщи, че на 13 март 2020 г. българското правителство е обявило извънредно положение и е въвело различни мерки като самоизолация, социално дистанциране, съветване на хората да работят от вкъщи и ограничаване на пътуването с цел минимизиране на разпространението на COVID-19. С оглед на това Български пощи вече не могат да гарантират стандарти за доставка на услуги.

Последна редакция: вт, 14 апр 2020, 17:51 от musicdoubl3

# 342
  • Бургас
  • Мнения: 2 608
Аз пък поръчах нещо на 01.02 и след известно веме без информация за проследяване, писах на продавача къне ми е пратката и отговора беше, че са я върнали на продавача. Пита ме дали иссам рефънд или да ми я прати отново. Избрах втория вариант. На съобщение ми даде новия тракинг номер, но в поръчката стои стария. Та въпроса ми е да повдигам ли диспут за неполучена пратка? Според датата на поръчка са миинали 2.5 месеца, а соред втория тракинг номер от 15.03 няма движение.

# 343
  • Мнения: 2 576
Аз пък поръчах нещо на 01.02 и след известно веме без информация за проследяване, писах на продавача къне ми е пратката и отговора беше, че са я върнали на продавача. Пита ме дали иссам рефънд или да ми я прати отново. Избрах втория вариант. На съобщение ми даде новия тракинг номер, но в поръчката стои стария. Та въпроса ми е да повдигам ли диспут за неполучена пратка? Според датата на поръчка са миинали 2.5 месеца, а соред втория тракинг номер от 15.03 няма движение.
Полага ви се пълно връщане на парите след като не сте получили стоката. Това че проследяване няма не означава, че пакета не пътува. Все пак парите са си пари. Минат ли 60 дена може да искате удължаване на защитата. Пропуснали ли сте да поискате удължаване имате 15 дена да пуснете диспут. Пуснете ли диспут винаги може да спрете диспута пристигне ли пакета. Аз бих искал удължаване и бих направил диспут 5-10 дена след като изтече защитата.

# 344
  • Бургас
  • Мнения: 2 608
Ами явно продавача е удължил защитата, защото ми изписва, че до 9 дни трябва да си получа пратката, т.е стават доста повече от 60 дни. Мога ли сега да пусна диспут или да изчакам още 9 дни?

Общи условия

Активация на акаунт