Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 854
  • 722
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 2 576
Каргото вози хигиенни материали основно, места почти няма. Пратки се карат и с пътнически полети,които в момента почти липсват. Скоро получих оферта за 120 кг по въздух -36 Хил. Лв JoyFlushed
Не знам авиокомпаниите защо не сгъват или да махат седалките и да товарят полетите и да ги пускат с карго щом са толкова на зор. Явно има някакви формалности и реорганизация ама да не си ползваш флота, а да ревеш само ... не знам. Явно аз съм по-прост и бих направил повече да си ползвам ресурсите вместо да се оправдавам с липса на пасажерски полети.

# 361
  • Мнения: X
Освен факта, че след всяка промяна в конструкцията, самолетът трябва да се регистрира отново пред въздушна администрация, няма особенно много пречки.

# 362
  • Варна
  • Мнения: 82
Има пратки които Спиди доставя вече.Имам една пратка която е разделена на две ,едната част в Спиди  другата в Пощата.Само дето пратката от Спиди трябва да си взема от от ма.....та си.Толкова ли не могат да си я пуснат в клона на квартала които е посочен .Някои ще кажат Имат пренасочване ,ама един път го ядох , изгубиха едни документи за това гледам да си взема стоката лично.

# 363
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
вече като чели има проблем и с връзката Китай - Сингапур, а преди бяха за отрицателно време

# 364
  • Мнения: 113
Здравейте, искам да попитам някой поръчвал ли е картини от AliExpress и дали идват като на снимката

# 365
  • Мнения: 2 576
Здравейте, искам да попитам някой поръчвал ли е картини от AliExpress и дали идват като на снимката
Снимките от страницат на стоката са обработени и често не съвпадат с визията на стоката. Гледайте снимките от отзивите на получилите вече стоката. При липса на снимки от клиенти аз не бих купувал такива атикули.

# 366
  • Мнения: 113
Здравейте, искам да попитам някой поръчвал ли е картини от AliExpress и дали идват като на снимката
Снимките от страницат на стоката са обработени и често не съвпадат с визията на стоката. Гледайте снимките от отзивите на получилите вече стоката. При липса на снимки от клиенти аз не бих купувал такива атикули.

Да гледам и отзивите, а иначе снимките в рамка ли идват или навити на хартия

# 367
  • Мнения: 75 442
Ами чети коментарите - там си пишат хората какво що са получили, кефи ли, не ги ли кефи....и така.

# 368
  • София
  • Мнения: 4
Странно! През последните 5 години нямам изтекък срок на поръчката или нещо не дошло. Сега обаче, 5 от поръчките ми (12бр) от 11.11, им изтича защитата, няма ги и съм пуснала диспут. При вас има ли забавяния?

Аз имам 12 поръчки от Aliexpress и Joom,статусът стои на Departed to destination country,почти два месеца вече.Мисля,че ги задържат в Белгия,или на нашето летище.Едната вече е с extended period.

# 369
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Странно! През последните 5 години нямам изтекък срок на поръчката или нещо не дошло. Сега обаче, 5 от поръчките ми (12бр) от 11.11, им изтича защитата, няма ги и съм пуснала диспут. При вас има ли забавяния?

Аз имам 12 поръчки от Aliexpress и Joom,статусът стои на Departed to destination country,почти два месеца вече.Мисля,че ги задържат в Белгия,или на нашето летище.Едната вече е с extended period.


    2020-04-21 17:17
    Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

    2020-04-14 10:26
    Departure to country of destination

    2020-04-14 06:57
    Parcel is handled

    2020-03-09 13:00
    Arrival at export hub

    2020-03-08 16:10
    Item is ready for transport

    2020-03-08 15:10
    Item is announced / bpost received the information

# 370
  • Варна
  • Мнения: 631
Ооо да, има много проблеми с доставките от февруари насам. Коронавирусни причинители на забавяне и прекъсване на веригите на доставки.

# 371
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
ако тракинг информацията изчезне от куриера, до преди 3 дена бе в Сингапур, сега такъв номер не съществува
пратката да е чакам ли, или диспут с липса на инфо

# 372
  • София
  • Мнения: 1 968
По една поръчка имам само един останал ден от 60 дни за защита. Тракингът казва, че пратката е в БГ.  И подозирам, че е вярно, защото имах друга пратка, която беше тук 2 седмици преди да ми пратят смс от пощата.

До кога мога да изчакам без да отварям диспут? Или начин да си удължа защитата - нямам такъв бутон и никога не ми се е случвало.

# 373
  • Мнения: 75 442
Никакво движение при мен от месец. Имам 3 поръчки. Едната е само с RB номер-за нея дава това от 21.03.


Другите две са под кривата круша.


И тази


Ще отварям лаптопа да се мъча да пускам диспути...че ще ми е за първи път.

# 374
  • Мнения: 2 576
До кога мога да изчакам без да отварям диспут? Или начин да си удължа защитата - нямам такъв бутон и никога не ми се е случвало.
Due to shipping delays,please extend delivery date by 00 days.
Бутонът за искане на удължаван на защитата не прави нищо друго, а само праща следният текст като съобщение напродавача. Може да го изпратите и вие директно в съобщенията до продавача. Според мен продавача няма време за да удължи защитата. Обикновенно такова искане са прави няколко дена предварително.
Проверявайте всяка седмица в пощата. Случва се да не пращат съобщения поради липса/сгрешен телефонен номер или да се загуби бележката.
Пробвайте сега, но ако не му остане време на продавача да удължи защитата има 15 дена след края на защитата. След 15тия ден вече няма бутон диспут. Рисковете са ваши. Един диспут продължава 10дена и отворен 10 дена след изтичане на защитата дава 20 дена в които пакета трябва да го вземете от пощата. За 20 дена не дойде ли е странно.

Общи условия

Активация на акаунт