Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 857
  • 722
  •   1
Отговори
# 375
  • Sofia
  • Мнения: 5 027
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?

# 376
  • Мнения: 2 577
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?
SF номерата не са фалшиви. След пристигане в Европа се премаркират с R*EE номера и се следят до пристигане в пощенският клон, от където трябва да я вземете. Повече може да прочетете на https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1938846809594424
За конкретния номер или е много рано (т.е. още не са дали пакета в пощата) или много късно, защото няма информация. Обикновенно тука идват и реват на същия ден когато им дават номера, а не чакат 4-5 дена и тогава да проверят има ли статуси. Не знам какъв е вашият случай. Няма ли информация за пратката 4-5 дена след поучаване на номера се напомня на продавача да пусне пратката в пощата, а не я ли пусне на 11ти ден му се прави диспут. Като види диспута почват едни сълзи и сополи ... Питаш го кат взема поръчката и даде номера що не мисли, а он мълчи Simple Smile

# 377
  • София
  • Мнения: 1 973
Due to shipping delays,please extend delivery date by 00 days.
Бутонът за искане на удължаван на защитата не прави нищо друго, а само праща следният текст като съобщение напродавача. Може да го изпратите и вие директно в съобщенията до продавача. Според мен продавача няма време за да удължи защитата. Обикновенно такова искане са прави няколко дена предварително.
Проверявайте всяка седмица в пощата. Случва се да не пращат съобщения поради липса/сгрешен телефонен номер или да се загуби бележката.
Пробвайте сега, но ако не му остане време на продавача да удължи защитата има 15 дена след края на защитата. След 15тия ден вече няма бутон диспут. Рисковете са ваши. Един диспут продължава 10дена и отворен 10 дена след изтичане на защитата дава 20 дена в които пакета трябва да го вземете от пощата. За 20 дена не дойде ли е странно.
Благодаря. Намерих го бутона и удължих с 14 дни.
По-важната информация е, че мога да пусна диспут до 15 дена след 60-те дни.
Ще проверя и в пощата, макат че те винаги са пращали смс.

# 378
  • Мнения: 2 577
Ще проверя и в пощата, макат че те винаги са пращали смс.
Те че пращат пращат ама представете си продавача да пропусне или обърка телефона. Как ще получите съобщението? Никак.
До 15 дена след дата на влизане в БГ не дойде ли вече е съмнително. Проверявате като минат 7 дена от статуса влязло в БГ и след това като станат 14 дена. После диспут. Е като изтече защитата може да изчакате 5-10 дена иповече няма какво да се чака прави се диспут да не си загубите парите пък като дойде прекратявате диспута.

# 379
  • Мнения: 75 446
И по моя въпрос, моля... ако и удобно 😆

# 380
  • Sofia
  • Мнения: 5 027
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?
SF номерата не са фалшиви. След пристигане в Европа се премаркират с R*EE номера и се следят до пристигане в пощенският клон, от където трябва да я вземете. Повече може да прочетете на https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1938846809594424
За конкретния номер или е много рано (т.е. още не са дали пакета в пощата) или много късно, защото няма информация. Обикновенно тука идват и реват на същия ден когато им дават номера, а не чакат 4-5 дена и тогава да проверят има ли статуси. Не знам какъв е вашият случай. Няма ли информация за пратката 4-5 дена след поучаване на номера се напомня на продавача да пусне пратката в пощата, а не я ли пусне на 11ти ден му се прави диспут. Като види диспута почват едни сълзи и сополи ... Питаш го кат взема поръчката и даде номера що не мисли, а он мълчи Simple Smile
Хмм трябваше да е изпратена поръчката от Полски склад. Минаха 3 седмици и тъй като е куриер си мисля, че не е изпратена изобщо.

# 381
  • Мнения: 2 577
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?
SF номерата не са фалшиви. След пристигане в Европа се премаркират с R*EE номера и се следят до пристигане в пощенският клон, от където трябва да я вземете. Повече може да прочетете на https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1938846809594424
За конкретния номер или е много рано (т.е. още не са дали пакета в пощата) или много късно, защото няма информация. Обикновенно тука идват и реват на същия ден когато им дават номера, а не чакат 4-5 дена и тогава да проверят има ли статуси. Не знам какъв е вашият случай. Няма ли информация за пратката 4-5 дена след поучаване на номера се напомня на продавача да пусне пратката в пощата, а не я ли пусне на 11ти ден му се прави диспут. Като види диспута почват едни сълзи и сополи ... Питаш го кат взема поръчката и даде номера що не мисли, а он мълчи Simple Smile
Хмм трябваше да е изпратена поръчката от Полски склад. Минаха 3 седмици и тъй като е куриер си мисля, че не е изпратена изобщо.
Тогава направете един диспут https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1025142584298189 и продавача ще изреве ... Питате го къде е пратката и защо не се следи. Да каже кой е куриера и да даде снимка от проследяването от сайта на куриера. Като каже в диспута, че няма да връща парите отхвърляте предложението и като се намесят али и глоба ще му тръснат.

Последна редакция: пн, 27 апр 2020, 14:47 от netman71

# 382
  • Асеновград
  • Мнения: 581
До кога мога да изчакам без да отварям диспут? Или начин да си удължа защитата - нямам такъв бутон и никога не ми се е случвало.
Due to shipping delays,please extend delivery date by 00 days.
Бутонът за искане на удължаван на защитата не прави нищо друго, а само праща следният текст като съобщение напродавача. Може да го изпратите и вие директно в съобщенията до продавача.
Според мен по добре съобщение , че онова стандартното май не работи от известно време . Преди го ползвах ама напоследък никакъв отзвук от продавачите . Когато им изпратя съобщение около 2 дена и вдигат защитата .

# 383
  • София
  • Мнения: 1 973
На 7 април е влезнала пратката в БГ. Утре проверявам в пощата, и ако няма направо отварям диспут. Ако я получа по-късно ще трябва да поръчвам фиктивно и да се обясняваме с китаеца да не ми праща нищо.

# 384
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
на мен пратките ми през Белгия пристигнаха по бързо от другите куриери

# 385
  • Мнения: X
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?
Доставка с този номер е канселирана на 10ия ден от заявката - 03.04.2020

# 386
  • Sofia
  • Мнения: 5 027
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?
Доставка с този номер е канселирана на 10ия ден от заявката - 03.04.2020

Това къде се вижда?

# 387
  • Мнения: 2 577
SF1015056590398 - за тази пратка има ли някаква следа или е фалшив тракинг номер?
Доставка с този номер е канселирана на 10ия ден от заявката - 03.04.2020

Това къде се вижда?
http://parcelsapp.com/en/tracking/SF1015056590398
Странно. Роял шипмънт никога не са пращали SF. Вероятно умишлено въведена информация. Така или иначе е за диспут. Без значение кое какво показва и дали е истина. Има и продажни сайтове.

Последна редакция: пн, 27 апр 2020, 12:39 от netman71

# 388
  • Мнения: 33
Здравейте! А за тoзи номер какво се случва от 1 месец е отлетял със SG post  и още не е довтасъл. Може ли да кажете де ка е.? За диспут ли е.? RB931426844SG

Последна редакция: пн, 27 апр 2020, 21:07 от pandox

# 389
  • Мнения: X
В сайта на превозвача винаги има най-точно и подробна информация

Общи условия

Активация на акаунт