Пазаруване от Amazon - тема №88

  • 64 542
  • 743
  •   1
Отговори
# 540
  • DE
  • Мнения: 9 068
Знам от първо лице, работещо в Амазон, че към днешна дата са с приоритет поръчките на хранителни, дезинфектанти и такива от първа необходимост. Роботят със силно ограничен ресурс работници и е много трудно.

# 541
  • Мнения: X
Имаше зададен въпрос, дали има забавяне на поръчките от немския Амазон, покрай Ковид кризата.
2 потребителки, казаха че няма такова нещо, а други, включително и Амазон, че има такова нещо.
А сега де, кой лъже?!
Поръчки, пристигнали с превозвач от преди 2 седмици, изобщо не се броят като такива в кризата. Та те са поръчани още седмица минимум преди това. А тогава все още нямаше проблем с доставки.

# 542
  • Бургас
  • Мнения: 10 688
А защо някой трябва да лъже?
Три поръчки имам направени на 4 април. Две от тях още на 6 бяха при превозвача и вече пътуват към БГ. Третата още не е изпратена. Даваше ми дата за доставка еднаква с другите, после ми я промениха и удължиха срока.
Всичко е бебешки стоки, няма дезинфектанти, маски, храни, термометър и т.н.

# 543
  • Мнения: 788
Живея в Германия и мога да кажа, че Амазон работят ден и нощ. Няма никакво забавяне на поръчките! Бъдете здрави и спазвайте добрия тон!

# 544
  • София
  • Мнения: 602
На 03.04. съм направила поръчката, на 06.04 е приета в склада на превозвача и на 09.04 е в България. Търговец е външна фирма, продуктът не е от първа необходимост - серум за лице.

# 545
  • София
  • Мнения: 1 186
Определено и моите поръчки не са със стоки от първа необходимост, и въпреки това нямат забавяне. Но както писах и преди, явно зависи от продавача и от това дали са на склад или не.

# 546
  • София
  • Мнения: 6 115
Не съм усетила забавяне, но явно за някой неща има такова.
Защо задължително трябва да има или няма забавяне?! Явно е различно и няма еднозначен отговор.

# 547
  • Мнения: 59
Може ли да дадете препоръки за слушалки с микрофон - жични или безжични - нямам никаква представа кои са по-добри, марки, модели и т.н. и ако може да не струват една месечна заплата.
Благодаря
Присъединявам се към питането и благодаря предварително на отзовалите се

# 548
  • София
  • Мнения: 9 850
В приложението на английския Амазон има само опция за чат. В сайта им има само опция за чат и обаждане. Искам да им напиша мейл, но май ще трябва да се свържа със сътрудник през чата, за да го направя... Защо затрудняват толкова връзката с customer service, да не говорим за безумните изисквания, които им налагат....
Добре, че в немското приложение са оставили опцията за мейл, но там отговора беше
"о, толкова съм щастлив/а, че се свързахте с нас, с удоволствие ще помогна.....
1 ред съществена информация
още щастие с кофи, как били толкова супер дупер щастливи, че могат да ми помогнат"
Ясно, че американците се кефят на това, но все пак сме далеч от тях.

# 549
  • Мнения: 818
Малко Сладко Коте, ето:
Amazon.co.uk  cs-reply@amazon.co.uk

# 550
  • София
  • Мнения: 9 850
Благодаря ти Simple Smile Сега ще се възползвам.

# 551
  • Варна
  • Мнения: 7 102
Малко Сладко Коте, ето:
Amazon.co.uk  cs-reply@amazon.co.uk

И същия със съответното es, it, de и fr за останалите амазони.
Отдавна пиша от мейла си директно на тези имейли и винаги отговарят.

# 552
  • Мнения: 4 427
Не елошо този имайл да се добави на 1-ва страница. Върши добра работа. Отговарят сравнително бързо и може да се разбере човек.

# 553
  • София
  • Мнения: 9 850
Последно, като писах преди десетина дни на мейла на .de, срокът за отговор беше 12 часа, което ми се стори нереално, но го спазиха.
Едит: получих автоматичен мейл, че в момента този мейл НЕ приема мейли. Явно утре ще пиша в чата...

Последна редакция: вт, 14 апр 2020, 00:48 от Малко Сладко Коте

# 554
  • Варна
  • Мнения: 7 102
Предполагам е временно, аз днес писах на испанците и за час драмата ми беше разршена.

Общи условия

Активация на акаунт