Работа в Адор Трейд, гр.Бургас

  • 7 449
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 123
Некоректен работодател.

# 16
  • Мнения: 2
Некоректен работодател.

Здравейте! Може ли малко повече информация?

# 17
  • Мнения: 123
Некоректен работодател.

Здравейте! Може ли малко повече информация?

Още на интервюто ти казват, че за първите 3 месеца имаш гарантиран бонус ваучери, но всъщност не ги дават от първия месец, а от втория, а ако се разделите, изобщо и не ги дават. Не предоставят техника за хоум офис служителите, което е абсурдно. Първо ти възлагат един таргет, а скоро след това извъртат, че не е такъв, а по-висок. За някои неща може да се случи да ти кажат да работиш по определен начин, а после супервайзорката да каже, че това е погрешно. Не бива да навлизам в подробности, понеже ще наруша конфиденциалността, но не са точни в уговорките си. Обучението е добро, работното време е удобно, но са некоректни. Който иска - нека да пробва. Но текучеството на кадри е голямо и това не е случайно.

# 18
  • Мнения: 2
Некоректен работодател.

Здравейте! Може ли малко повече информация?

Още на интервюто ти казват, че за първите 3 месеца имаш гарантиран бонус ваучери, но всъщност не ги дават от първия месец, а от втория, а ако се разделите, изобщо и не ги дават. Не предоставят техника за хоум офис служителите, което е абсурдно. Първо ти възлагат един таргет, а скоро след това извъртат, че не е такъв, а по-висок. За някои неща може да се случи да ти кажат да работиш по определен начин, а после супервайзорката да каже, че това е погрешно. Не бива да навлизам в подробности, понеже ще наруша конфиденциалността, но не са точни в уговорките си. Обучението е добро, работното време е удобно, но са некоректни. Който иска - нека да пробва. Но текучеството на кадри е голямо и това не е случайно.


Разбирам, благодаря за информацията!🙂

# 19
  • Мнения: 123
Некоректен работодател.

Здравейте! Може ли малко повече информация?

Още на интервюто ти казват, че за първите 3 месеца имаш гарантиран бонус ваучери, но всъщност не ги дават от първия месец, а от втория, а ако се разделите, изобщо и не ги дават. Не предоставят техника за хоум офис служителите, което е абсурдно. Първо ти възлагат един таргет, а скоро след това извъртат, че не е такъв, а по-висок. За някои неща може да се случи да ти кажат да работиш по определен начин, а после супервайзорката да каже, че това е погрешно. Не бива да навлизам в подробности, понеже ще наруша конфиденциалността, но не са точни в уговорките си. Обучението е добро, работното време е удобно, но са некоректни. Който иска - нека да пробва. Но текучеството на кадри е голямо и това не е случайно.


Разбирам, благодаря за информацията!🙂

Моля! Успех във всичко! Simple Smile

# 20
  • Мнения: 1
Към всички, които искат да кандидатстват в този кол център
Мястото е хубаво, има кафе машина и вода безплатно, почивките се спазват, плащат 700 лв по карта и бонусите са допълнителни, ако имаш повече сключени договори и продадени услуги.
Голям опит е, обучението е 1 месец  и е платено.
Този вид работа не е за всеки- или притежаваш търговски качества да си убедителен и да продаваш, да имаш хъс да се развиваш - да, заслужава си.
ОБАЧЕ!!!
Шефа е един надут пуяк. Мениджърката, ако не й влезеш под кожата, тоест, ако не се правиш на тъпа, за да те хареса, то тя те нарочва и се почва отвратително отношение от нея и поддръжничките й - останалите ти колежки, дето чакат да свърши работния ден и да пият. Така е, те са с деца и няма къде да мърдат. Абе, колектив от змии и комплексирани пушачки. Общо взето, свестни не се задъжат там.
Най-големия минус е, че вместо да те мотивират, те ти говорят, колко си зле и как не ставаш за нищо и ти режат от бонуса, като има кампания за продажба на тъпи таблети и тем подобни ненужни за клиента неща, които ОЧЕВАДНО НЯМА КАК ДА ПРОДАДЕШ, ОСОБЕНО НА БАБИ И ДЯДОВЦИ, каквито ще бъдат повечето клиенти. Щото ти пускат постоянно кофти клиенти, дето са само откази и виваком ги дава на тая фирма да ги обработва, каквото не е успяла.
Има една овца дето винаги има продажби и единствена взима над 2000, дето я дават за пример, не знам дали още е там, та тя гледа всеки на кръв и има ужасна енергия, аз мисля че тя беше в някъв алгоритам, затова имаше продажби. Няма как, такава жена, с толкова противен глас, да има продажби, за мен там има нещо гнило, но това е мое мнение. Тя и още няколко, бяха ужасно злобни и правеха интриги. Общо взето, моя съвет е, не си губете времето

# 21
  • Мнения: 6
Споделям съвсем прясно отрицателно мнение за фирмата (т.нар. Колбокс/Callboxs). При обаждането казаха, че ще работим по кампания, където само питаме едни неща и попълваме информацията в системата. Обучението беше в рамките на ден, после 2 дни и половина някъде работихме по тази кампания и ни съобщават, че от другата седмица ще ни обучават на кампания за продажби (нещо, което не беше казано в началото при първия телефонен разговор). Червена лампичка светна още тук. Искаха да си подготвим и пратим по мейл документи, за да пуснат договори. Окей, но медицинското и свидетелството за съдимост можеше да не се изисква в началото при положение, че звъняха на някои колеги да им кажат, че няма да продължат напред без никаква конкретна причина. Обучението ни го пое един човек, после ни прехвърлиха при друг. Оказа се, че не сме получили някакви документи, в които всъщност имаше важна информация относно това как и кога си получаваш ваучерите, както и кога и по колко дни имаш право да взимаш отпуск (пълно абсурдие беше там!). Чистата заплата е 800лв, ваучери 200лв (като не са сигурни, взимат се при определени условия), и вече се бъхтиш за бонуси. Тези бонуси може и да не ги вземеш, там също има условия, но не смея да споделя подробности, заради уж конфиденциалност. Видях, че тази работа не е за мен, и се отказах след седмица (в началото на обучението за специалист-продажби), не бях единствената. Некоректни са и има причина постоянно да имат обяви за работа..

# 22
  • Мнения: 1
Здравейте ,

Аз съм много учудена от лошите коментарите по темата за тази работа . Моето мнение е по-различно обаче …

Вече от 3 месеца работя във фирмата и съм много доволна от самата работа и от мениджърите което ме обучават и имам контакт с тях по всяко едно време когато имам нужда . Супер позитивни и усмихнати хора са . Работя си от вкъщи в една информационна кампания и имам почивки на всеки 2 часа . 2 почивки по 15 Мин и обедната е 1 час . Получавам по-голямата част от заплатата по картата , получавам също бонуси и ваучер за храна .

Общи условия

Активация на акаунт