Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт за ремонт или замяна?
Какви са препоръките за избор на тежка сметана за разбиване?
Какви са препоръките за избор на зехтин?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт за ремонт или замяна?
Когато имате проблем с продукт, закупен от Lidl, който има гаранция и не искате възстановяване на сумата, можете да се възползвате от услугата за гаранционно обслужване. След ремонта продуктът може да ви бъде изпратен обратно с куриерски услуги за тяхна сметка или можете да го вземете лично. Услугата е валидна за период от 3 години.
-
Какви са препоръките за избор на тежка сметана за разбиване?
-
Какви са препоръките за избор на зехтин?
-
Какви са препоръките за избор на гхи?
-
Колко бонбона има в кутията с бонбони, подобни на Мерси блокчета?

Тези неща са само в един сектор от магазина
И от хранителните си имам любимци и неща които изобщо не поглеждам или много рядко. От нехранителните имаме доста джаджи и уреди. Т. е. никога не ходя в Лидъл само за 1-2 неща.