СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 116 324
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 1 755
  • Мнения: 3 491
perunika, ще ги съберем:) Не знам напълно как щеше да е без частни уроци по БЕЛ, вероятно по-зле, но ми прави впечатление, че общо взето от самото начало поддържа едни и същи резултати.

# 1 756
  • Варна
  • Мнения: 3 420
Milena, много,много благодаря Simple Smile

# 1 757
  • София
  • Мнения: 12 178
Браво, мами. Страшни сметки правите, а аз така и не разбрах къде е статистиката за София.

# 1 758
  • София
  • Мнения: 1 133
Браво, мами. Страшни сметки правите, а аз така и не разбрах къде е статистиката за София.

Някъде добре прикрита ... Все още я чакаме.

# 1 759
  • София
  • Мнения: 1 338
Не мисля, че статистиката за София е готова.
Току що говорих с нашата класна, която ми каза, че все още не са финализирали, но определено балът за нашето училище ще бъде по-висок от м.г.

# 1 760
  • Мнения: 74
  Здравейте:-)!
Вярвам, че таблиците на Дидева съдържат много ценна информация, но аз имам затруднения в ползването им. Sad
Например, не разбирам какво означава натрупване и изобщо... какво показва всяка колонка. Sad Sad Sad
Ще Ви бъда много благодарна, ако ми съдействате Simple Smile
Благодаря Ви и се извинявам за безпокойството ...

# 1 761
  • София
  • Мнения: 178
Тъй като работният ден преваля, ако не качат статистиката за София днес, дали ще го направят в почивните дни, или ще чакаме до понеделник?

# 1 762
  • Мнения: 4 712
  Здравейте:-)!
Вярвам, че таблиците на Дидева съдържат много ценна информация, но аз имам затруднения в ползването им. Sad
Например, не разбирам какво означава натрупване и изобщо... какво показва всяка колонка. Sad Sad Sad
Ще Ви бъда много благодарна, ако ми съдействате Simple Smile
Благодаря Ви и се извинявам за безпокойството ...

Не си сама, а и не сме единствените! За да не влиза час по час някои и да пита същото, предлагам, като излезе статистиката някой да направи  тук нагледен пример. Предполагам, ще ни просветне!

# 1 763
  • Мнения: 50 645
Точно това си помислих
Понеделник ще е

# 1 764
  • Мнения: 74
  Здравейте:-)!
Вярвам, че таблиците на Дидева съдържат много ценна информация, но аз имам затруднения в ползването им. Sad
Например, не разбирам какво означава натрупване и изобщо... какво показва всяка колонка. Sad Sad Sad
Ще Ви бъда много благодарна, ако ми съдействате Simple Smile
Благодаря Ви и се извинявам за безпокойството ...

Не си сама, а и не сме единствените! За да не влиза час по час някои и да пита същото, предлагам, като излезе статистиката някой да направи  тук нагледен пример. Предполагам, ще ни просветне!

Благодаря Ви,  evhen Relaxed  !

# 1 765
  • София
  • Мнения: 19

Ние също предпочитаме търговската. Наученият език не отстъпва на езиковите по никакъв начин. Материалът е същият, само че се учи по-стегнато. Никакъв проблем няма да има детето и с кандидатстването в чужбина. Да не говорим, че може да се яви на изпит за сертификат. Да не говорим и че много от завършилите в чужбина се връщат в Бг и не знаят бъкел терминалогия на български по икономика, което е огромен минус. Трябва да се мисли за реализация, не само за мода. И език ще научи и много полезни неща в много по-добра среда. Не виждам смисъл от учене на химия и биология и т.н. На чужд език. Просто училището не си прави този ПР като езиковите, които са модерни. За мен езиковите са много ниска топка. Просто се надъхват взаимно родители и деца, че избират най-доброто 😀

Ученето в чужбина има смисъл само когато останеш да се реализираш там. Да инвестираш пари, време и усилия и накрая да се върнеш да работиш в туризма, е просто пилеене на ресурси.
Специално за немски аз мога да следя нещата изкъсо, да помагам и надграждам, ако в училище нещата не са на ниво. Същевременно няма да се налага да прави литературни анализи на немски и да чете безкрайно депресиращи книги със суицидни послания. А и ученето в ЕГ не гарантира знаене на език, от теб си зависи и дали е бил твой осъзнат избор.
Колкото до средата - делът на наркоманчетата сред елитните гимназии е по-висок.
Много интересно как така ги обобщавате нещата Laughing Ученето в чужбина няма смисъл само, ако останеш там, а в случай, че се върнеш с опит и знания, туризмът съвсем не е единственото поприще, в което би си намерил работа и определено би се реализирал много по-успешно, от човек завършил същата специалност тук. Това за % наркомани съвсем ме хвърли в джаза Astonished да не би да имате достъп до някоя скрита статистика?

# 1 766
  • Мнения: 1 442
Аз какво разбрах! По нагоре беше пусната с натрупване статистика за Варна. Намирате си вашия сбор точки Мат+БЕЛ (например имате мат-90, БЕЛ-80 =170т.) Намирате редчето на 170 (на тази табличка е втората половина, а не надолу) и на него ред гледате последната колона - 427 -толкова деца имат по-висок резултат от вас. Предната колона -17 -толкова имат същия резултат като вас. По-предните колонки показват как се е нареждал този резултат през 2019 и през 2017
Дано съм го разбрала правилно и да не подведа някого! Simple Smile

Последна редакция: пт, 26 юни 2020, 18:04 от MollyBy

# 1 767
  • Мнения: 8 895
И нашата статистика излезе. Добре се позиционира в челото. Правят ми впечатление много добрите резултати на девойките по БЕЛ. Спрямо младежите са по-многобройни.
Значи математическа паралелка "Здравей". Но пък му показах снощи учебниците по алгебра и геометрия за профилирана подготовка за 11-и клас на Регалия. Каква физиономия направи, не е истина. Дупе да му яко. Казах му че сега е моментът да размисли математика и информатика ли иска да учи или езици. Ама и езици не ще, така че ще му се наложи да бори математиката.

# 1 768
  • Мнения: 997
Таблицата на Дидева е чудесна!
Обаче аз не мога да се ориентирам къде да видя колко са децата с бал БЕЛ+МАТ >= 153 точки. Може ли някой да ми обясни?

# 1 769
  • Мнения: 146
"Натрупване" е сумата на броя на децата с *по-висок* бал от този на дадения ред.

Общи условия

Активация на акаунт