Лято в Албена 2020 г.! - 2

  • 46 586
  • 746
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 489
От толкова дълъг пост не разбрах какво точно Ви е потресло, освен белият ориз. Неработещият Нона,това.че Елица не е реновиран или че няма хора (в което силно се съмнявам да е така, защото знам какво беше точно преди 7 дни; май не работят само Магнолия, Орхидея, Компас, Панорама, Алтея, Нона и Славуна)

Не мисля,че в нормално да сервират развалена храна в който и да е хотел. Няма да повтарям другите неща относно ресторанта

# 601
  • София
  • Мнения: 257

Не мисля,че в нормално да сервират развалена храна в който и да е хотел. Няма да повтарям другите неща относно ресторанта

По време на нашия престой в Боряна (края на юли) проблемът по-често беше недосготвена храна, сякаш времето  не им стигаше, особено за картофи. Само веднъж попаднах на една вкиснала царевица вложена в салата. В повечето случаи нещо свършваше в рамките на първия час, особено скарата по време на вечерята.
И ние гладни не останахме, не е там въпроса, но определено няколко образа ме върнаха във времената на Балкантурист.
Като се замисля сега, от всичките ми посещения на Албена, това беше с най-лоша храна. Не знам дали е особеност на хотела или на сезон 2020. В общи линии Албена "спасяват" сезона, но мен ме загубиха за следващите няколко сезона!

# 602
  • В.Търново
  • Мнения: 7 520
Моя позната бяха в хотел Малибу.Каза, ами гладни не сме останали. Значи е същата работа и там.

# 603
  • Мнения: 432
В "Ралица" храната беше достатъчно и много вкусна.

# 604
  • Мнения: 120
Някакви отзиви от тази година за Арабела? Той отвори доста късно, но може някой вече да го е посетил и да сподели.

Последна редакция: нд, 09 авг 2020, 15:42 от Pisanche

# 605
  • Мнения: 447
Във всички ли хотели в Албена са необходими маски за гостуващите в ресторанта и фоайетата? Ние се върнахме от Дюни и там изискването беше само за персонала?

# 606
  • Северо=Западналия край
  • Мнения: 1 073
Във всички ли хотели в Албена са необходими маски за гостуващите в ресторанта и фоайетата? Ние се върнахме от Дюни и там изискването беше само за персонала?
В Лагуните не са ни искали маски, нито в ресторанта, нито във фоайето. Само персонала носеше.

# 607
  • Sofia
  • Мнения: 3 495
Във всички ли хотели в Албена са необходими маски за гостуващите в ресторанта и фоайетата? Ние се върнахме от Дюни и там изискването беше само за персонала?
В Лагуните не са ни искали маски, нито в ресторанта, нито във фоайето. Само персонала носеше.
И в Ралица не е имало маски. Току що пристигналите на рецепция по това се познават 😂

# 608
  • Мнения: 1 204
Моите първи (и последни) впечатления от Албена, хотел Ралица ПримаСол Акваклуб:
+
включен достъп до аквапарка
смяна на хавлиите всеки ден, ако мине камериерката
млечните като бяло сирене и кисело мляко бяха ОК, което не е така на доста други български all inclusive
имаше масло, а не само маргарин
плажа беше на удобно място, чист и голям
прасковите и нектарините от техните градини бяха вкусни
опечени на място хлебчета (от замразени)
има мрежи за комари на вратата на терасата.
достъпен почти през целия ден сладолед, което е важно за дете Simple Smile

-
лоша хигиена: при настаняването ни стаята изглеждаше мърляво. По мокета имаше нещо като трохи, в хладилника имаше косми и беше залян с нещо лепкаво, един чужд ластик за коса се въргаляше до едното легло (до края на почивката), при настаняването си почистих основните повърхности, които се ползват и докосват и доста от тях бяха сериозно прашни. В банята имаше черен мухъл по ъглите. Дневното почистване изглеждаше винаги набързо и отгоре отгоре. Един ден камериерката изобщо не мина, друг не ни изхвърли кошчето от стаята. Терасата не беше почистена изобщо.
Често и пода в ресторанта лепнеше, поне първите дни преди да се появят шефове и да се започне по-качествено почистване там.
Специално внимание заслужава и изключително мръсната посуда в ресторанта - почти нямаше чиния без засъхнала по нея храна или мазни петна. Всичко е по-добре да бъде измито после в тоалетната със сапун преди ползване.
Мерки с/у КОВИД: то в по-голяма степен си зависи от почиващите. Дезинфектанти имаше навсякъде, маски се изискваха на влизане в ресторанта, но първите дни не се следеше стриктно. По коридорите на хотела и камериерките не носеха нито маски, нито ръкавици. Освен десертите,супата и бара, които бяха обслужвани от персонала всичко друго си сипвахме сами без някой да следи изобщо ползват ли се ръкавици и 95% от хората не ползваха.
При настаняването ни хотела беше пълен на 70% според момчето на рецепцията, а в следващите два дни се напълни още осезаемо. Та толкова с 50% заетостта. Основните ястия бяха зад пластмасови прегради, но мезета, сирена и зеленчуци си бяха открити и достъпни за всеки. Приборите са опаковани в отделни хартиени пликове. Лъжиците обаче се взимат от панер и рядко бяха истински добре измитите.
Опашки за храна имаше на определни ястия и артикули, но в повечето случаи си беше съвсем лесно да си вземеш храна. Изключая пицата, но там е разбираемо. Ние лично за вечеря се хранехме навън. За обед имаше по нещо на скара, няколко готвени неща, гарнитури от типа задушени зеленчуци. Мъжа ми обаче получаваше киселини, а аз ядях хляб, сирене и салата. Закуските бяха нормални.
Десертите като махнем плодовете не ставаха, ама изобщо. Мислех, че рецептата за този маслен крем от соц. сладкарниците е забравен завинаги, но явно не е.
Алкохола не сме пробвали изобщо. Безалкохолните са Пепси от автомат. Кафе машини има няколко, но еспресото на всяка е мъка.
Стаята: много малка. Когато е разтеглен дивана за детето просто остават малки коридорчета да се разминаваме по един. "Гардероба" са някакви ниши без вратички, предполагам, защото няма пространство да се отварят вратички, а плъзгащите се са скъпи. На терасата има 2 тела на климатик и ако е пуснат се чуват силно. Плъзгащата се врата на банята не се затваря плътно.
Ордите нахални румънци също не оставят спомена за приятно изкарване.

Чадър на плажа винаги сме си намирали след обеда, най-много на 4-ти ред. Не съм се товарила с резервирани места по плажа или басейните. Сутрин бяхме в аквапарка, следобед на плажа и го намирам за добра стратегия с дете.

Като цяло комплекса има огромен потенциал, но сякаш се нуждае от по-добро менажиране, а може би цялостно обновяване на хотелите и да се таргетира по-висок клас туристи. Такава плажна ивица, парк, пространство и да бъдат употребявана така ...
Смятам, че тази година допълнително качеството на услугата е по-зле, защото не са предвидили, че ще има толкова желаещи за почивка и персонала е недостатъчо. Доста голяма част от персонала е рускоговорящ.
За цената, която платихме - няма да повторим. И за първи път се връщам отслабнала от почивка, вероятно заради стомашното неразположение, което ми се появи последните 2 дни.

# 609
  • В.Търново
  • Мнения: 7 520
Последния отзив не се различава кой знае колко от последните години като цяло за Албена.Изключвам новите хотели в курорта.
От много години се говори, че стаите са малки в хотелите, че мениджмънта трябва да се промени.
Ако  се таргетира по-висок клас туристи, това означава още надуване на цените нагоре. Миналата година не беше на макс запълнен курорта и въпреки това не си взеха забележка от управата. От няколко години по хотелите се вземат руско говорящи персонал, което също е минус, защото и грам думичка не разбират на български и комуникацията става почти безнадеждна.
За това за мен е важно почистването на стаите, т.е. пигиената по стаите и ресторанта, общите тоалетни, и качеството и начина на приготвяне на храната. То всъщност, това май си е най-важно за всички.
Направих резервация за албена, колкото да ми мине мерака.Първото ни посещение беше 2010г. в Добротица, много неща куцаха в хотела по принцип, но храната и хигиената в ресторанта беше много добре, а почистването и мебелировката в стаите не много добре. После реновираха хотела и му смениха името.
Най се моля да не ме разочароват с храната и хигиената в ресторанта на Боряна. По принцип няма да съм със съпруга ми на почивката и при някакъв проблем той ме е спирал да не търся сметка, но сега няма да е с мен и не знам как ще реагирам в дадена ситуация.та, той ми е бил стопер много пъти.
По принцип е имало като цяло добри отзиви за хотел Ралица ПримаСол Акваклуб, защо така става разминаване?

# 610
  • Sofia
  • Мнения: 4 442
Не съм спец, но си мисля, че заради несигурната обстановка наеха много по-малко от нужния им персонал. Поне по моите наблюдения, добрите и качествени хотели са тези, които работят с постоянен персонал, а не събран от кол и въже, в последния момент. Качественият и обучен персонал си личи отдалече, готвещите-готвят, чистещите-чистят, тези, които обслужват клиенти знаят как да го правят, и така. 😀 За никого не е тайна, че по-голямата част от родните ни морски хотели са насочени основно към чужденци, а такива в момента липсват. Или поне не са в количеството, което би им се искало. Сега беше моментът да си върнат българския турист, но не се възползваха. Болшинството от оплакванията бяха от лоша храна! Не мога да разбера, какъв е проблемът да заложат на качество, а не на количество? Толкова ли е трудно да сготвиш по-малко, като количество, но по-качествена храна? Като цяло, след двата хотела, в които бяхме тази година, заключението ми е, че исканата цена, не отговаря на предлаганото качество. Надявам се тази година да ни е последната на родното море и  догодина пак да може да посещавам местата, където съотношението цена/качество е на нужното ниво. 😀 Последното го пиша с огромно съжаление, имаме прекрасна природа и дадености, но не умеем да се възползваме от тях.

# 611
  • Мнения: 4 620
Ох, тези десерти с маслен крем!
Тъпото е, че изглеждат съблазнително за децата искат да ги хапват. И в Мура бяха такива миналата година.

# 612
  • Sofia
  • Мнения: 3 495
И ние не сме доволни от храната. Когато си дал 2000 лв да казваш, че не си останал гладен ми е малко странно . Едни и същи запеканки с месца, в зависимост какво им е останало от предишното готвено. Десерти в стил пастички и зеле моркови, шапка салата..Е, сложи някъде моцарела, пък подправка..един и същ вкус имат всичките ястия. Определено ме загубиха завинаги.

# 613
  • София
  • Мнения: 6 256
Хм, десертите в Гергана бяха много хубави - чиизкейк (от печения с крем, не с бисквити), варианти на чиизкейка с плодове, шоколадов сладкиш, ябълков пай, сиропиран сладкиш и др. подобни, но никога нещо с маслен крем.

# 614
  • Мнения: 489
И десертите с Боряна са чийзкейк и плодов пай-ако остане. Първия ден имаше само развалени праскови и меки сини сливи.
Днес камериерката мина в 5 часа-само си взех кърпи и я отпратих.
За храната мога да кажа същото-на вечеря вадят какво е останало от обяд. Меса със странни сосове-всички изглеждат еднакво, съмнителни супи. Има скара и пържени картофи-това си хапваме.
За персонала-навсякъде е еднакво-под всякаква критика са.
Жалко за страхотната природа и море....

Общи условия

Активация на акаунт