Рекламация от Технополис

  • 8 053
  • 33
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 4 813
Ех, правата ми, та правата ми!
А когато стане въпрос за задълженията - ееее, ама откъде накъде ще си пазя бележката десет дни?
Задължение на потребителя е да съхранява фискалния бон. Касовата бележка е гаранция за продукта и ако искате да я ползвате, си я пазите. Законът е категоричен и в съответствие с европейските директиви.
В случая Технополис са спазили закона, потребителката - не.

Сега Карън пак ще скочи ужилена да набива канчета как е в чужбина, все едно ние не сме ходили в чужбина и не знаем как се спазват законите там.

# 31
  • Мнения: 931
Uъпдейт - парите ми върнаха с Револют за един ден, въпреки липсата на касова бележка, дърпанията и разправиите с Технополис и горните интерпретации.
Eдинствените интерпретации в темата са вашите. Беше ви обяснено какви са изискванията на закона, но вие упорито и тотално неадекватно си повтаряте едно и също, сякаш една глупост повторена сто пъти ще стане истина...

# 32
  • Мнения: 2 126
Аз не споря и не Карен ифицирам😊, защото фактите говорят сами за себе си. Споделям, защото утре някой ще премине през същото - купи некачествен продукт, ще му се обяснява как щом няма бележка, няма права и да си трае и ползва дефектните продукти. Между впрочем, при банково плащане се оказва, че можеш дори да отидеш и да си извадиш дупликат на касовата бележка.

Надявам се да съм била полезна на някой преминаващ през подобни потребителски изживявания. Поздрави.

# 33
  • Мнения: 4 813
Другия път просто си пази бележката.
Бележка = гаранция.
Не знам как по-просто да го обясня.

Общи условия

Активация на акаунт