Дистанционно обучение за учениците-Teмa 10

  • 29 287
  • 751
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 2 094
Бих си спряла детето не само заради ковид, а за да избегна досег със здравната система във вида в който е защото вируси все пак има, а може да не се лекуват както трябва. А не бих го спряла, защото нашата класна ни готви meet и иска да зомбира детето пред компютъра и да щрака по разни тестове вместо да си ползва учебниците и тетрадките. Специално за начален курс където имат добри спомагателни материали, т.е. попълва се тетрадка към всеки урок, това да ми се блещи в meet е загуба на време. Смятам че сега трябва да чете и да пише на ръка, не да клика с мишката. В дилема съм и се дразня че единственият вариант  да приема ОЕСР във вдиа който ще ми се спусне отгоре.

Последна редакция: чт, 05 ное 2020, 13:29 от Sparkles

# 481
  • Мнения: 530
Пънк, не мога да разбера защо ти доставя удоволствие да си заравяш главата като щраус в пясъка? Никой не спори, че присъственото обучение само по себе си е по-добро като качество и възможности, които предлага, но НЕ и в условията на пандемия. Ако обичаш, недей да обобщаваш кой какви нагласи имал и кое било мнозинството, тъй като мненията на хората се променят с всеки изминал ден. Лично аз пък познавам хора, които само преди месец се пенеха как искат децата им да учат присъствено, а днес с две ръце подкрепят ДО, че даже и апелират за въвеждане на такова.

Обясни се неколкократно, че качествено присъствено обучение няма как да бъде осъществено при наличието на толкова болни учители. Потребители в темата споделиха, че децата им губят часове всеки ден или карат допълнителни часове по друг предмет, защото не могат да осигурят заместници. Въобще картинката не е никак розова. Майка ми е учителка, професионалист, с дългогодишен стаж, подкрепящ присъственото обучение заради всичките му плюсове, но в момента и тя, и всичките ѝ колеги се притесняват за здравето си. Масово се водят на училище подсмърчащи деца, които уж били леко настинали, но вчера едно от децата се е изпуснало, че има температура и че въпреки това родителите са непреклонни в желанието си то да ходи на училище. При разговор с майката, тя защитила тезата си по следния начин: "Ми не е моя работа това, вие сте длъжни да се грижите за него, докато е в училище, а аз в останалата част. В крайна сметка не пречи на никого и винаги може да си подсмърча в някой ъгъл на стаята, да бъде отделен сам на чин". Това на зряло поведение ли ви прилича, защото на мен не.

И не, не съм от тези, които сляпо защитават ДО, само защото е ДО. Напротив, смятам, че ДО ощетява децата по принцип и не е хубаво да се въвежда, ако няма ОСНОВАТЕЛНА причина, каквато в така създалата се ситуация по цял свят е НАЛИЦЕ. Simple Smile

# 482
  • София
  • Мнения: 2 636
Но все пак сме демокрация и следва да е избора на мнозинството, а не на представителна групичка.
Не и когато става въпрос за световна пандемия.

# 483
  • European Union
  • Мнения: 1 935
Бих си спряла детето не само заради ковид, а за да избегна досег със здравната система във вида в който е защото вируси все пак има, а може да не се лекуват както трябва. А не бих го спряла, защото нашата класна ни готви meet и иска да зомбира детето пред компютъра и да щрака по разни тестове вместо да си ползва учебниците и тетрадките. Специално за начален курс където имат добри спомагателни материали, т.е. попълва се тетрадка към всеки урок, това да ми се блещи в meet е загуба на време. Смятам че сега трябва да чете и да пише на ръка, не да клика с мишката. В дилема съм и се дразня че единственият вариант  да приема ОЕСР във вдиа който ще ми се спусне отгоре.
В начален етап максималната продължителност на учебния час в ОЕСР е до 20 минути. Което прави под два часа взиране в екран на ден.

# 484
  • Мнения: 2 094
Бих си спряла детето не само заради ковид, а за да избегна досег със здравната система във вида в който е защото вируси все пак има, а може да не се лекуват както трябва. А не бих го спряла, защото нашата класна ни готви meet и иска да зомбира детето пред компютъра и да щрака по разни тестове вместо да си ползва учебниците и тетрадките. Специално за начален курс където имат добри спомагателни материали, т.е. попълва се тетрадка към всеки урок, това да ми се блещи в meet е загуба на време. Смятам че сега трябва да чете и да пише на ръка, не да клика с мишката. В дилема съм и се дразня че единственият вариант  да приема ОЕСР във вдиа който ще ми се спусне отгоре.
В начален етап максималната продължителност на учебния час в ОЕСР е до 20 минути. Което прави под два часа взиране в екран на ден.
А каква е ползата ? Говорих с нашата класна вчера, нали е болен. Исках да ми каже какво вземат, да не изостава. Включи го в гугъл класруум и следобед изпрати един тест да кликва върху него и една презентация 100-ина страници да разглежда. Интересни са, детето се кефи, ама аз искам да си работи по учебника и тетрадката. Защото фактичски не е минал това което са взели децата в училище. Самоинициативно си продължаваме по учебника и тетрадката. Като говорихме ми спомена за meet ако минат на ДО. За какво да се звери там , като нито качеството ще е като хората нищо ще успеят да пишат и работят по хартиените учебници. После ако нямат писмени задания по учебните тетрадките ще изпаднат съвсем като ниво, а ако имат, само ще са им губили времето онлайн. Имам чувството че целта е да им се губи времето и накрая нищо няма да научат.

# 485
  • Мнения: 12 909
Спаркълс, то по същия начин се дзвери и в час най-вероятно...
Г-жата обяснява урок, дава примери, след което се пише по учебниците и тетрадките.. Къде е разликата?
Презентацията и тестовете са отделно, не са вместо учебниците. Допълнителни материали, точно за да му е интересно на детето и да разбере нещата по-добре.
Не те разбирам от ден 1 на тема 1 какво точно целиш.

# 486
  • София
  • Мнения: 16 202
Нулева година.

# 487
  • Мнения: 2 094
Спаркълс, то по същия начин се дзвери и в час най-вероятно...
Г-жата обяснява урок, дава примери, след което се пише по учебниците и тетрадките.. Къде е разликата?
Презентацията и тестовете са отделно, не са вместо учебниците. Допълнителни материали, точно за да му е интересно на детето и да разбере нещата по-добре.
Не те разбирам от ден 1 на тема 1 какво точно целиш.
Нищо не целя, просто се оплаквам, разочарована съм.


По-скоро не харесвам висенето пред екраните, както и прехвърлянето на отговорността на родителите да образоват децата, което  всъщност може да се тълкува като не харесвам ОЕСР и не харесвам и домашното образование. Но не харесвам и ковид. Ако се опитате да комбинирате тези трите май се получава спиране на учебния процес без експерименти с обучението на децата, дали ще е за цяла година не знам.

Последна редакция: чт, 05 ное 2020, 14:56 от Sparkles

# 488
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
А какво пречи детето да си учи И по учебника и татрадката. Моя син като е бил болен предните години гледаше в школо какво са взели всеки ден и си четеше учебника и попълваше учебната тетрадка. Аз му казвах кои задачи/упражнения от съответния урок да си напише в тетрадката.

# 489
  • София
  • Мнения: 17 652
Скрит текст:
При нас и ДО вече няма по някои предмети. Част от учителите са болни до степен, да не могат да преподават от дома си.
Ситуацията болен родител да трябва да води дете до училище или градина няма да коментирам -малоумно е.
Хич не е по темата, но във въпросното училище не сме имали родителска две години. Две думи в Школо-няма, мълчат. Три думи за карантина няма-пак мълчат. Води се, че учат, в началото присъствено, когато половината класове бяха болни и не учеха, сега откакто минаха гимназиите на ДО 70% от учителите са болни и явно зле, защото не могат да се включват вече в ДО.
На фона на това, трети ден най-важните новини са изборите в САЩ.
Иначе развълнувани майки реват колко е важно присъственото, на всяка цена, и ковида е конспирация.
На ви една конспирация сега, без учители. И те ли си измислят, че са болни? И на тях ли са им платили да се пишат позитивни? Леко грипче ли?


Те са в болничен. Защо да преподават!? Вземат 70% от заплатата, не вземат никакви бонуси и имат право да си поспят и да си починат.

Много те моля, та аз не казвам нищо различно!
Истината е, че половината не са в болничен все ще, защото процедурата е много тромава, но не в това е въпросът. Напълно ясно е, че няма да преподават болни, никой не го е очаквал и няма да го очаква.
Само маркирам факта, че към момента учители няма и не се провежда адекватно и ДО, защото много дълго чакаха и натискаха за присъствено, прикриваха случаи и се надяваха, че точно това училище някак ще го подмине, то е на друга планета това училище явно.
От натиск за присъствено, останаха без никакво в момента.


Подкрепях, а не оспорвах в случая думите ти.

Андреа, Пънката си е пращала децата грипави и кашлящи и лятото (на детска градина). Чукаш не на заключена, а на повредена врата. Тя е точно описаната от теб майка (или би могла да бъде). Безпредметно е.

# 490
  • Мнения: 4 589
Sparkles, може да разчупите стандарта за преподаване, ако изнесете часовете по човек и природа в природонаучния музей. Само в една витрина, по спомен, бяха поместени поне три или четири урока.
Има зони от всеки раздел. Подготвяш се предварително и влизаш в ролята на лектор на място. Хем се забавлявате, хем учите. Отделяте му един ден , после го оставяш за няколко дни да прочете учебника , а след това пак отивате, но този път ти си посетителя ,а той твоя лектор.
 Уроците по история пък ни бяха в националния исторически музей .
Така поднесен материала се усвояваше на момента и знанията бяха трайни.
 За малките е лесно, но ние останахме без преподаватели.
Какво да е ДО виждам най-рано след няколко седмици като си стъпят на краката дай Боже. Ако го задържат може и да наваксаме ,но ако пак ни върнат присъствено и пак изпонатръшкат преподавателите,  тази година може да я пишем нулева.
С частните уроци се случи същото.
Присъствието уби обучението.

Последна редакция: чт, 05 ное 2020, 16:54 от mamamari

# 491
  • Мнения: 1 494
В яслата на детето ми има много болни родители. Карантинирани са, но децата им посещават яслата. Няма как по законов път да ги върнат щом нямат симптоми. Всички опира до личната отговорност на хората, а тя свършва до мислене за собствения си г.з.
Чудя се на тези родители! Малките деца  са много привързани към майките си.  Щом майката е вкъщи, защо не си гледа детето? Пък и без пандемия малките деца до 3-годишна възраст са твърде податливи на белодробни инфекции! Не е зряла все още имунната им система!

# 492
  • Мнения: 2 109
Това не е възможно -родителите да са болни, ако е така децата също са под карантина . Само ако родителите са каранитнирани като контактни , децата могат да посещават градина . Но ми е интересно кой ги води , като родителите нямат право да излизат.

# 493
  • вкъщи
  • Мнения: 2 619
В крайна сметка решиха ли за ДО за 5-7 клас, навсякъде го пише, че е желателно, слушах и КУНЧЕВ. Вълчев си баеше едно, а какво се случва, пак обратното.

# 494
  • Мнения: X
Sparkles, може да разчупите стандарта за преподаване, ако изнесете часовете по човек и природа в природонаучния музей. Само в една витрина, по спомен, бяха поместени поне три или четири урока.
Има зони от всеки раздел. Подготвяш се предварително и влизаш в ролята на лектор на място. Хем се забавлявате, хем учите. Отделяте му един ден , после го оставяш за няколко дни да прочете учебника , а след това пак отивате, но този път ти си посетителя ,а той твоя лектор.
 Уроците по история пък ни бяха в националния исторически музей .
Така поднесен материала се усвояваше на момента и знанията бяха трайни.
 За малките е лесно, но ние останахме без преподаватели.
Какво да е ДО виждам най-рано след няколко седмици като си стъпят на краката дай Боже. Ако го задържат може и да наваксаме ,но ако пак ни върнат присъствено и пак изпонатръшкат преподавателите,  тази година може да я пишем нулева.
С частните уроци се случи същото.
Присъствието уби обучението.
Ето това е същността на домашното образованое, не взирането в екрана за да посетиш музея виртуално

Общи условия

Активация на акаунт