Черен списък на туристическите агенции !

  • 727 023
  • 1 569
  •   5
Отговори
# 120
  • Мнения: 0
Аз се включвам като потърпевша от София тур от "почивка" в Парга, Гърция 02.09.2011-10.09.2011. Въпросната фирма надхвърли представите ми за некоректност.

1. Транспорт: Пътувах с транспорта осигурен от фирмата, който представляваше, нещо
по-лошо от софийска маршрутка и по никакъв начин не отговаряше на изискванията за
международен транспорт. Разстоянието между седалките беше прекалено малко и всички
пътувахме 10 часа сгънати в невероятни форми. Освен това нямаше предвидено никакво
място за багаж в така наречения багажник с размер на автомобилен такъв и ние бяхме
заринати от всякъде с чанти. Само кокошките на покрива ни липсваха, за да заприличаме
на автобус от индийски филм. На границата трябваше да поизвадим чанти от купето, за
да може да влезне митничаря за проверката на документи. И това не е всичко. Имаше
само един шофьор за 10 часовия преход, а както всички знаем, това не е законно.
Отделно, интервалите на шофиране надхвърляха 3 часа... С други думи по т.1. транспорт
тази фирма си позволи да застраши здравето и живота на 15-16 туриста.

2. Настаняване: Естествено и тук имаше проблем. Не бяхме настанени на мястото, за
което бяхме подписали договор. То такова място се оказа и че не съществува в Парга.
По договор трябваше да бъдем във вила OMBERTA HV1, а ни настаниха в съвсем други
студия. В последствие разбрахме, че все пак в Парга има вила Ombretta. Тук идва
резонния въпрос: Името на вилата в договора дали е объркано или просто ни е
предоставена подвеждаща информация... Тук веднага ще се намеси екскурзоводката Катя и
ще каже че трябва да си четем договора, където в еди си коя клауза се казва, че
агенцията може да промени мястото за настаняване. Което си е ОК само по себе си. Но
същата тази клауза казва, че новото място трябва да има същата или по-висока
категория, което в нашия случай не беше така. Същата тази клауза казва и че туристът
трябва да бъде своевременно уведомен за промяната и има право да откаже пътуването, а
в нашия случай просто си бяхме изсипани в миришещи на мухъл студия след 10-часово
некомфортно пътуване. Сами се досещате, че нямахме избор да откажем... Излъгани бяхме
и по въпроса с климатика, който се оказа, че се доплаща допълнително...

3. Закуска и вечеря: Тук вече идва ролята на "екскурзоводката" Катя. Та нейната роля
беше на пазач по време на закуската и вечерята някой случайно да не изяде нещо
повече, отколкото тя е разпоредила. Тъй като вечерята се доплащаше допълнително, Катя
не си беше направила труда да разчете списъка с хората за вечеря и още първата вечер,
разпореди да бъдат отсервирани храната и питиетата на едно семейство с дете. Майката
(Деси) трябваше да тича до мизерното студио и да донесе платежното нареждане, че са
превели пари за вечеря. Сами се досещате, че това е нелепо, когато си на почивка.
Отделно Катя говори по телефона с представител на агенцията в София и се убеди, че тя
грешно е разчела списъка. Най-грозното беше, че след като разбра грешката си Катя не
се извини по никакъв начин на семейството за причинената травма.

4. Медицински застраховки: Едно от задълженията на екскурзовода е да раздаде
талончетата за медицинска застраховка на туристите още с качването им в превозното
средство (нашето определено не беше автобус). Е, това се случи чак в Парга след
упорито питане и настояване от наша страна.

5. Допълнителни екскурзии: Имаше опция да се направят няколко екскурзии, като едната
беше до остров Корфу. Желаещите трябваше да тръгнат в 7:00, но се оказа, че Катя не
ги е преброила коректно, и съответно за 6-те човека, които бяха станали рано и се
бяха приготвили да тръгнат в 7:00 сутринта за Корфу, екскурзията не се състоя. Аз не
мисля, че това е приятно преживяване по време на почивка.

След като сте прочели от т.1 до т.5 от вас зависи дали ще искате да си причините
такова "приятно" преживяване. Фактите са си факти, тълкуванието си е от вас...

# 121
  • Мнения: 0
iskam da kaja za edna firma  ta e varnenska-,,petrov travel,, ,no imat predstavitel v kazanlak .te sa nekorektni za izkyrziite koito predlagat.ne izpalnavat ni6to po pogramite koito pi6at. #Cussing out #Cussing out #Cussing out Twisted Evil

# 122
  • Варна
  • Мнения: 475
 Веднага добавям към черните списъци Астрал Холидейз.
 
Тази фирма я ползвах за пръв и последен път,разказвам на всички познати и възнамеряващи да почиват никога да не допускат грешката да почиват чрез Астал Холидейз

АСТРАЛ ХОЛИДЕЙЗ е най-голямата мошеническа фирма за тур опртатори в България.Това лято имах нещастието да почивам чрез тях и това бе най-голямата ми грешка в живота.Плащаш за 4 звездна почивка ,получаваш хотел 3 звезди,ако не ти харева доплащай пак.Почивката бе кошмара на кошмарите.Поддавахме сигнали още преди самото заминаване, тъй като от самото начало всичко показваше, че хотела не е тази категория за която го обявява туроператора.

Изпратиха ни някакво бледо копие на  документ, на който пише - 4 звезди на Турски ез.  без печат, преработено вероятно на фотошоп листче -ФАЛШИФИКАТ.Хора не им се доверявайте,това е моят съвет,ще ви вземат парите и ще получите само ядове и нерви.Единсвеното ,което ги интересува е да ви измислят и да ви вземат парите.Стане ли това,край всички обещания за щастливо пътуване и настаняване изчезва.Персоналът е абсолютно неинформиран за това какво ви се продава и къде ви праща.АСТРАЛ ХОЛИДЕЙЗ са лъжци и мошеници.Чуете ли за тях,бягайте далеч.За мен и моите познати АСТРАЛ ХОЛИДЕЙЗ е в черните списъци....абсолютни мизерници са.

# 123
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Не работя за Астрал, но не те раздават звездите на хотелите в Турция. Може ли името на хотела?

# 124
  • тук-там
  • Мнения: 4 364
"Събудихте" доста актуална тема!
Не пътувайте с "АНА ТРАВЕЛ". Пробвахме с тях до Истанбул - пълна скръб, като започнеш от рейсчето - тип Чавдар.. От Пловдив до Истанбул - 9 часа - без дълъг престой на границата.
Добре, че не им ползвахме допълнителните екскурзии - на връщане хората масово се оплакваха.
Екскурзоводката на нашия рейс за първи път стъпваше в Истанбул. ooooh!

# 125
  • Варна
  • Мнения: 475
Не работя за Астрал, но не те раздават звездите на хотелите в Турция. Може ли името на хотела?
Те не раздават звездите на хотелите , лъжат клиентите си за категорията звезди.
По всичко личи , че имаш отношение към тази фирма,щом така веднага настръхна.

# 126
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Не работя за Астрал, но не те раздават звездите на хотелите в Турция. Може ли името на хотела?
Те не раздават звездите на хотелите , лъжат клиентите си за категорията звезди.
По всичко личи , че имаш отношение към тази фирма,щом така веднага настръхна.


Нямам отношение към фирмата и съвсем резонно питам за хотела, защото до колкото разбирам от него сте разочаровани всъщност.

П.П. има голяма тема за отзиви за хотелите в Турция, заповядайте там да споделите впечатленията си, ще бъдат полезни за много хора.  Peace

Последна редакция: ср, 02 ное 2011, 19:22 от Galactic Voyager

# 127
  • Варна
  • Мнения: 475
Не работя за Астрал, но не те раздават звездите на хотелите в Турция. Може ли името на хотела?
Те не раздават звездите на хотелите , лъжат клиентите си за категорията звезди.
По всичко личи , че имаш отношение към тази фирма,щом така веднага настръхна.


Нямам отношение към фирмата и съвсем резонно питам за хотела, защото до колкото разбирам от него сте разочаровани всъщност.


Разочарована съм само от Астрал Холидейз,те продават неверна информация на клиентите си.Това не е коректна фирма.Всичко което обещават не е на лице.
Най-напред,рекламните им брошури,списания и снимки в сайта им,не отговярят на това, което е.Всичко е предствано толкова хубаво, а в действителност отиваш на място и заварваш съвсем друга действителност.Закупихме  ваканционен пакет за 7 дневна почивка в 4 зведен хотел в Анталия  от тур оператора Астрал ХОЛИДЕИЗ. Платихме пакет трима възрастни,но бяхме настанени в двойна стая с походно легло за детето ни. Когато поискахме на бъдем преместени в тройна стая(такава,за каквато сме платили) ни поискаха допълнителни пари.Ние бяхме излъгани от фирма Астрал Холидейз.  Платили сме си за 4 звезден хотел, настанили са ни в 3 звезден, по-евтин и някой е прибрал разликата от парите.Не е за вярване ,че в положение на криза има още такива фирми,кото гледат да оберат клиента.Претенции към хотела нямам, а към фирмата ,която ни изпрати Galactic Voyager.Това е тема за лошите фирми,които са ни  обслужвали и не мисля ,че тук е мястото ,в което да се изявяваш в ролята на адвокат на астрал холидейз.

# 128
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Не работя за Астрал, но не те раздават звездите на хотелите в Турция. Може ли името на хотела?
Те не раздават звездите на хотелите , лъжат клиентите си за категорията звезди.
По всичко личи , че имаш отношение към тази фирма,щом така веднага настръхна.


Нямам отношение към фирмата и съвсем резонно питам за хотела, защото до колкото разбирам от него сте разочаровани всъщност.


Разочарована съм само от Астрал Холидейз,те продават неверна информация на клиентите си.Това не е коректна фирма.Всичко което обещават не е на лице.
Най-напред,рекламните им брошури,списания и снимки в сайта им,не отговярят на това, което е.Всичко е предствано толкова хубаво, а в действителност отиваш на място и заварваш съвсем друга действителност.Закупихме  ваканционен пакет за 7 дневна почивка в 4 зведен хотел в Анталия  от тур оператора Астрал ХОЛИДЕИЗ. Платихме пакет трима възрастни,но бяхме настанени в двойна стая с походно легло за детето ни. Когато поискахме на бъдем преместени в тройна стая(такава,за каквато сме платили) ни поискаха допълнителни пари.Ние бяхме излъгани от фирма Астрал Холидейз.  Платили сме си за 4 звезден хотел, настанили са ни в 3 звезден, по-евтин и някой е прибрал разликата от парите.Не е за вярване ,че в положение на криза има още такива фирми,кото гледат да оберат клиента.Претенции към хотела нямам, а към фирмата ,която ни изпрати Galactic Voyager.Това е тема за лошите фирми,които са ни  обслужвали и не мисля ,че тук е мястото ,в което да се изявяваш в ролята на адвокат на астрал холидейз.

Разбирам причината да сте ядосани, но няма нужда да се нахвърляте върху мен - особено пък с безпочвени обвинения. Съвсем човешки попитах, кой е хотела, защото когато има оплакване, нормално е да е обосновано с някакви факти и доводи, а не просто така да се изсипят квалификации.
Както и да е. Успех  Peace

# 129
  • Варна
  • Мнения: 475
Зад тия безпочвени обвинения стои цяла група потърпевши от така любимата ти фирма астрал.
Мисля,че съвсем подробно и ясно написах ситуацията,в която изпаднахме заради Астрал Холидейз.
Фактите са вече при комисията за защита на потребителя, на теб входящ номер на молбата си не смятам да давам.Още веднъж си пролича,че имаш отншение тази мошеническа фирма,вероятно си там на заплата ,но това слабо ме вълнува. Поста ми е към тези,които искам да предпазя да не станат жертва с парите си.

# 130
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Зад тия безпочвени обвинения стои цяла група потърпевши от така любимата ти фирма астрал.
Мисля,че съвсем подробно и ясно написах ситуацията,в която изпаднахме заради Астрал Холидейз.
Фактите са вече при комисията за защита на потребителя, на теб входящ номер на молбата си не смятам да давам.Още веднъж си пролича,че имаш отншение тази мошеническа фирма,вероятно си там на заплата ,но това слабо ме вълнува. Поста ми е към тези,които искам да предпазя да не станат жертва с парите си.


Първо - не Ви познавам, така че елементарна култура изисква учтиво обръщение. Второ - аз не оспорвам оплакването Ви, а съвсем културно питам, за кой хотел става въпрос - професионален интерес, ако щете. Трето - не работя в посочената фирма и достатъчно хора във форума го знаят, така че голите подмятания са смешни. Четвърто - стремя се през цялото време да запазя добър тон и най-искрено Ви пожелах успех, няма нужда да злобеете тук и в другите теми където виждам сте ме последвали. За мен разговорът с Вас приключи.

# 131
  • Варна
  • Мнения: 475
Поста ми ,както вече написах не е за докачливи служители на тур операторски фирми, а към всички ,бъдещи пътешестеници.Бъдете много внимателни при организирани пътувания съфорумки!...

# 132
  • София
  • Мнения: 8 334
Nushlem, повечето постоянно пишещи в този подфорум познаваме виртуално Galactic Voyager. Тя е добронамерена и полезна с професионалните си напътствия, препоръки и т.н. Наистина, когато се оплаквате от тур оператора, посочете и за кой хотел става въпрос. Всеизвестна истина е, че в арабския свят, включително и в Турция, звездите на хотелите не са това, за което се представят. Заради това много по-полезни са мненията на туристи, рейтингите, а не самите звезди.
Тур операторите оферират дадени хотели и в повечето случаи разчитат или на инфо турове, или на отзиви на клиенти.
Ако искате да бъдете полезна, споделете името на хотела тук или в темата за почивка в Турция.

# 133
  • София
  • Мнения: 1 382
Nushlem, повечето постоянно пишещи в този подфорум познаваме виртуално Galactic Voyager. Тя е добронамерена и полезна с професионалните си напътствия, препоръки и т.н. Наистина, когато се оплаквате от тур оператора, посочете и за кой хотел става въпрос.

Подкрепям напълно.

Аз също с удоволствие чета постовете на Galactic Voyager , които винаги са ми били полезни.
Когато човек се оплаква, хубаво е да бъде конкретен. Поне аз като се оплаквам в този форум, пиша конкретни имена на хотели и т.н.

# 134
  • Мнения: 1 726

Избора ни на неудачен хотел не би трябвало да слага един или друг туроператор в черния списък. Все пак това е изборът на почиващия, не на агенцията. В нета има достатъчно информация, от която да се разбере предварително дали хотелът отговаря на изискванията и представите ни или не.


Nushlem, повечето постоянно пишещи в този подфорум познаваме виртуално Galactic Voyager. Тя е добронамерена и полезна с професионалните си напътствия, препоръки и т.н. Наистина, когато се оплаквате от тур оператора, посочете и за кой хотел става въпрос.

Подкрепям напълно.

Аз също с удоволствие чета постовете на Galactic Voyager , които винаги са ми били полезни.
Когато човек се оплаква, хубаво е да бъде конкретен. Поне аз като се оплаквам в този форум, пиша конкретни имена на хотели и т.н.

И аз подкрепям  всичко Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт